Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Πες μου θάλασσα

Πες μου θάλασσα 
τόσα μυστικά σου 
τον απ 'κόσμο κρύβεις 
και μες τη σιωπή στα βαθιά 
χρόνια τα κλείνεις 

Ποια ναυάγια 
λάθη αλλοτινά σου 
λάφυρα της μνήμης 
με μαργαριτάρια ακριβά 
χρόνια τα ντύνεις 

Θάλασσά μου σαν και σένα κάποτε 
φουρτούνες σήκωνα και γω 
Αγριεμένα αγάπες Στα νερά μου τ ' 
αδικούσα δίχως να σκεφτώ 
κι έστειλα πολλές φορές καράβια 
στης καρδιάς μου το βυθό 
ίδια εγώ με σένα. 

Θάλασσα μου σαν και σένα τώρα 
με ναυάγια ζω και γω παλιά, 
για όσες χάθηκαν ζωές στην μπόρα 
το μετάνιωσα μα είναι αργά 
χω κάνει πια τα και «λάθη δώρα 
δυο κοράλλια αληθινά 
στην καρδιά κλεισμένα 
ίδια εγώ με σένα. 

Πες μου θάλασσα, 
πόσα μυστικά σου, 
λάφυρα της μνήμης 
με μαργαριτάρια ακριβά 
χρόνια τα ντύνεις.Στίχοι: Ελένη Ζιώγα,
Μουσική: Αντώνης Μιτζέλος,
Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστίς Πρωτοψάλτη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου