Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Να είσαι βάρκα

Φωτό: Sarlota Ban
Να είσαι βάρκα ...
Να πηγαίνεις με το ρεύμα.
Να πηγαίνεις με το κύμα.
Ακόμα και όταν στραβώσει ή χαθεί το κουπί!
Οι βάρκες δεν γεννήθηκαν για να ριζώσουν.
Οι βάρκες δεν μεγάλωσαν για να γεράσουν στο χώμα.
Οι βάρκες κλυδωνίζονται, χτυπιούνται αλύπητα από τα αλάτια
και τους αέρηδες.
Φοβάσαι. Το ξέρω.
Λυπάσαι τις σκασμένες, τις πολυκαιρισμένες βάρκες.
Αυτές δε λυπούνται!
Έχουν να σου διηγηθούν ιστορίες ....
Τους αρέσει η διήγηση.
Είναι μια περιπέτεια κι αυτή!
Ζουν και ξαναζούν τα ταραχώδη πέλαγα.
Να είσαι βάρκα.
Να λύνεις τους κάβους και να χάνεσαι!
Να ελπίζεις στο γαλάζιο.
Να επιθυμείς το άγνωστο.
Νέους ιθαγενείς,
πολύχρωμα στολίδια και παπαγάλους!
Κι αν διαλυθείς κι αν πέσεις
-που θα πέσεις στο τέλος δεν το γλιτώνεις, έτσι κι αλλιώς-
θα ξέρεις πως κάποτε ταξίδεψες πολύ!

@iris


4 σχόλια:

  1. καλημέρα @iris... όμορφη η ανάρτηση σου.... λατρεύω την θάλασσα πάρα πολύ...και γενικά ότι έχει να κάνει με αυτή.... έχω βάλει την καρδιά μου σε μια βάρκα...και ταξιδεύω και στο τέλος καλό η κακό δεν θα άλλαζα τίποτα από τα ταξίδια μου....τα φιλιά μου και να έχεις μια όμορφη μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα χαρά μου! Όμορφα να ταξιδεύεις έστω και νοητά! Το άραγμα μπορεί να παρέχει ασφάλεια...αλλά στερεί τόσα άλλα!
    Θέλω να πιστεύω πως είμαι και εγώ μια μικρή ταξιδεύτρια της ζωής!
    Φιλιά και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @iris μου !! κάθε φορά ανακαλύπτω ένα καινούριο κομμάτι του εαυτού σου μέσα από τις αναρτησεις σου. Γραφεις υπέροχα και το ξέρεις. "Να είσαι βαρκα, να χάνεσαι.." Μαζί συνταξιδιώτες λοιπόν! Είναι πανερμορφα τα λόγια σου, καθώς και η εικόνα που επέλεξες. Πολλά μπράβο κορίτσι μου. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!Με τη θάλασσα και τις βάρκες πάντα είχα θέμα ! Με εκφράζουν και στις χαρές μου και στις βαθιές μου θλίψεις!
    Όσο για την επιλογή της φωτό μου έχει γίνει έμμονη ιδέα να ψάχνω ακούραστα για τη φωτογραφία που θα μιλάει μέσα μου! :)
    Καλό απόγευμα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή