Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Κάθε ομορφιά είναι αιωνιότητα!



Κάθε ομορφιά είναι αιωνιότητα. 
Ό,τι βλέπω, ό,τι ακούω, ό,τι αγγίζω, 
χώμα, αέρας, φως, είναι μέρος της αιωνιότητας. 
Αιωνιότητα δεν είναι ό,τι αντέχει στο χρόνο 
- γιατί τότε θα’χαν τα πρωτεία οι πολυκατοικίες
και οι ουρανοξύστες -
αλλά ό,τι σφραγίζει μια στιγμή ανεπανάληπτα...
Λιλή Ζωγράφου


Μαζεύουμε στιγμές...
Απλές καθημερινές στιγμές...
Ό,τι βλέπουμε, ό,τι ακούμε, ό,τι αγγίζουμε!
Σφραγίστε την κάθε ημέρα σας 
με αγάπη και θα κρατήσει για πάντα!
Καλημέρα 
Καλή εβδομάδα, καλό μήνα
καλή καρδιά!

airis

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα!Τι να πω;Τα ΄πες όλα με τρεις λέξεις.Στιγμές, αγάπη και καρδιά.Να ΄σαι πάντα καλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Και εσύ χαρά μου!
      Με αγνή αγάπη όλα είναι πιο υποφερτά!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. καλημερα καλο μηνα και ολα να πανε καλα γενικως! φιλακια!

    και ναι η ομορφια ειναι αιωνιοτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Ίσως για κάποιους να είναι κουραστικές όλες αυτές οι ευχές! Εγώ πάλι νιώθω πως τις έχουμε ανάγκη να ξορκίσουμε ΟΛΑ τα κακά!
      Επίσης χαρά μου , όλα να πάνε καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Όλα να είναι όμορφα στη ζωή σου & αυτό το μήνα!Στιγμές είναι η ευτυχία και οφείλουμε να τη ρουφήξουμε στάλα - στάλα!Η αγάπη πάντα κάνει τη διαφορά!Φιλιά, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Αντεύχομαι! :)))

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Νομίζω πως το έχω ζήσει αυτό που λες και είναι πάρα πολύ ωραίο...!
    Μόνο οι καλές στιγμές της ζωής μας αξίζουν γι' αυτό κοίτα αρχικά να τις δημιουργείς και στην συνέχεια να τις θυμάσαι...! Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Είναι πολύ όμορφο να γεύεσαι και να ευφραίνεσαι από τα μικρά που σου συμβαίνουν τελικά!
      Το "πολύ" ζητάει ακόμα περισσότερα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Iris!
    Καλό μήνα σου εύχομαι, και καλή εβδομάδα.

    Είναι πολύ σημαντικό μέσα στη διάρκεια κάθε νέου μήνα, να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις εκείνες, ώστε να γεμίζουμε το μήνα με ωραίες εικόνες..

    Καλή συνέχεια.

    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης! Καλό μήνα!
      Πολύ σωστά τα είπες! :)))
      Καλή συνέχεια και σε σένα Κώστα και στο Dream Life!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα @iris...και καλό μήνα......οι κάθε στιγμή της ζωής μας είναι ξεχωριστή και διαφορετική.....ίσως πολλές φορές να μην δίνουμε σημασία, να τις προσπερνάμε έτσι όπως την καθημερινότητά μας......αλλα στις δύσκολες στιγμές της μοναξιάς, των προβλημάτων, όταν όλα μας φαίνονται μαύρα τέτοιες στιγμές μας δίνουν ελπίδα, μας γεμίζουν αισιοδοξία....αν δεν τις αφήσουμε αυτές τις μικρές λεπτομέρειες της ζωής δεν θα μας αφήσουν κι εκείνες.....καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο: αν δεν τις αφήσουμε δεν θα μας αφήσουν κι εκείνες!
      Πάντως για αυτό επιμένω σε τέτοιες δημοσιεύσεις ! Να θυμόμαστε αυτά τα "μικρά" που συνήθως τα προσπερνάμε .... Γιατί εκεί είναι πολλές φορές όλη η ουσία!
      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  7. Η ζωή είναι στιγμές...όποιος δεν μπορεί να αναγνωρίσει ομορφιά στις στιγμές του δεν αγαπάει τη ζωή...
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα!! Συμφωνώ με την Μαρία αλλά και με τον κύριο Κώστα Dream Life!!(Αν δεν ταιριάζαμε λέει..) :)
    Σου εύχομαι έναν μήνα όπως ακριβώς τον θέλεις εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Αλίμονο! Να μη συμφωνούσες με τον κύριο Κώστα! Έλιωσα στα γέλια!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Βασικά θα ήθελα να συνεχίσουν οι ζέστες!
      Και να μας ξεχάσει ο χειμώνας φέτος!
      Α και όχι άλλες ζημιές στο σπίτι !
      Αυτά! Και με υγεία πάνω από όλα! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα, iris. Καλή εβδομάδα και καλό μήνα. Να είσαι καλά και να μας δίνεις τροφή για σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπέρα καλή μου.... άστα από το πρωί τώρα κατάφερα να μπω για μια καλησπέρα...σας είχα όλους τους φίλους στο μυαλό μου..... καλή εβδομάδα καλό μήνα και ένα υπέροχο βράδυ καλή μου τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ! Κι εγώ ,α αν εξαιρέσω ένα γρήγορο πέρασμα που έκανα το απόγευμα στο τρέξιμο ήμουν!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα χαρά μου! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα,με δύναμη και αισιοδοξία!
    Να θυμόμαστε..μέρα χωρίς χαμόγελο χαμένη μέρα!
    Καλό βράδυ Αίρις μου γλυκιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Όχι άλλες χαμένες μέρες λοιπόν!
      Καλά να περνάς εκεί, στα ξένα, kwnnie !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. καλό μήνα και πάλι!!
    ας αδράξουμε λοιπόν τη μέρα..τις στιγμές..και ας τις ζωγραφίσουμε με τις πινελιές της αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφο μήνυμα για καλό μήνα!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή