Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Όταν κοιτάζεις μόνο δίπλα σου.....


Ένας ηλικιωμένος αγρότης κοίταζε με στενοχώρια τις καταστροφές από τις πλημμύρες.
-Χιράμ, φώναξε ένας γείτονας, τα γουρούνια σου ξεβράστηκαν όλα κάτω στο ρέμα.
-Και τι έγινε με τα γουρούνια του Τόμσον; ρώτησε ο αγρότης.
-Και τα δικά του.
-Και του Λάρσε;
-Ναι.
-Χμ...έκανε ο αγρότης με αλλαγμένη διάθεση. Δεν είναι και τόσο άσχημα τα πράγματα τελικά.

Εάν όλοι οι άλλοι ζουν στη δυστυχία αισθάνεσαι καλύτερα.
Εάν όλοι οι άλλοι χάνουν, αισθάνεσαι ωραία.
Και εάν όλοι οι άλλοι είναι ευτυχισμένοι και επιτυχημένοι, έχεις μια πικρή αίσθηση.
Αλλά γιατί η ιδέα του άλλου μπαίνει στο κεφάλι σας από την αρχή; Και πάλι αφήστε να σας θυμίσω: είναι επειδή δεν έχετε επιτρέψει τους δικούς σας χυμούς να κυκλοφορήσουν.

Όσσο, Συναισθηματική ευδαιμονία


Όταν κοιτάζεις μόνο δίπλα σου και κρίνεις την ευτυχία σου ή τη δυστυχία σου με το τι κάνει ή αισθάνεται ο διπλανός σου δεν θα επιτρέψεις ποτέ στον εαυτό σου να χαρεί για αυτά που έχει πραγματικά. Μια ζωή το ανικανοποίητο θα σε κυνηγά.
Να είμαστε ευγνώμονες για όλα όσα έχουμε .Να είμαστε ευτυχείς και μόνο που ζούμε.

Η ζωή είναι ωραία 
Καλημέρα φίλοι μου
airis

21 σχόλια:

  1. - Τι κάνεις;
    - Τα χάλια μας. Όπως όλος ο κόσμος...
    (όχι τόσο χάλια δηλαδή)
    :))
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι και μόνο η ζωή είναι θείο δώρο... αλλά πολλή άνθρωποι δυστυχώς το καταλαβαίνουν αργά....τα φιλιά μου και την ποιο γλυκιά μου καλημέρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα φιλη μου!

    δεν ειμαι σιγουρη αν εχει να κανει με το οτι χαιρεσε με τη δυστυχια του αλλου ή το οτι παρηγοριεσε με τη δυστυχια του αλλου. δε λεω και τα δυο στην ουσια ασχημο αντικτυπο εχουν αλλα υπαρχει και μια μεγαλη διαφορα αναμεσα σε αυτα που δινετε απο τον ορισμο των ρηματων χαιρομαι και παρηγορω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! :))
      Νομίζω ότι η χαρά πρέπει να πηγάζει πρώτα από μέσα μας.... Η σύγκριση θα μας αφήνει μια ψεύτικη γεύση στο στόμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. ΠΟλύ όμορφη ανάρτηση!!!!...και με αυτό το τρόπο σκέψης, δε ζεις τη δική σου ζωή, γιατί έχεις μόνιμα το αίσθημα του ανικανοποιητου, αφού οι άλλοι έχουν περισσότερα, καλύτερα κ.λ.π. από σένα!
    Αν συγκεντρωνόμασταν όλοι στις δικές μας ζωές, και προσπαθούσαμε για τον καλύτερο εαυτό μας, πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κοσμος μας!
    Να είσαι καλά και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ξεκινήσουμε από μονάδες λοιπόν...
      Καλό υπόλοιπο ημέρας να έχεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Όμορφη ιστορία κι ωραίο το θεματάκι σου!Η ζήλια είναι το χειρότερο συναίσθημα σ΄ οποιαδήποτε μορφή της.Αυτά τα παιδιαρίστικα "θα κάνω ότι κάνεις", κι "ευτυχώς που ΄παθες κι εσύ τα ίδια" δεν τα μπορώ με τίποτα.Σκουριάζουν το μυαλό.Απέναντι σ΄ εκείνον τον άνθρωπο που σε ξεπερνάει, σε κάνει να νιώθεις και να φέρεσαι κομπλεξικά.Κι αν στον κόσμο μας υπήρχε ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων που θα ΄θελε τη δική του ευτυχία περισσότερο απ΄ ότι θα ΄θελε τη δυστυχία των άλλων, τότε σε μερικά χρόνια θα ΄χαμε και παράδεισο.Χαρούμενη καλημέρα!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζήλια σκουριάζει το μυαλό! Πολύ μου άρεσε αυτό!
      Καλησπέρα χαρά μου!:))

      Διαγραφή
  6. Είμαι ευτυχής κάθε πρωί που ανοίγω τα μάτια μου και ανασαίνω. Δεν το είχα αυτό πάντα...αλλά τα αποτελέσματα μιας βιοψίας που περίμενα πριν λίγα χρόνια με έκαναν να δω τα πράγματα πολύ διαφορετικά. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι πάνω από όλα υγεία!
      Σε νιώθω ..το έχω περάσει κι εγώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πειραζει που εγω ζω στον δικο μου κοσμο κ ταξιδευω αναλογα με τα δικα μου κεφια;
    Εκει εχει λιακαδα κ βροχη σεασχετες στιγμες απο την ζωη των αλλων,μερικες φορες!
    Αλλα δεν θελω να πηγαινω για υπνο εχοντας τσακωθει μετους αγαπημενους μου... Ξερω καλα πως οσα φερνει η στιγμη δεν τα φερνει ο χρονος ολος!
    Καλημερισιο φιλι! :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δεν πειράζει! Κι εγώ σε έναν δικό μου κόσμο βρίσκομαι! Νομίζω ότι κάπου σε πήρε το μάτι μου παραδίπλα! ;-)
      Μεσημεριανά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανταποδώσω την επίσκεψη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστέα μου.

    Αν μπορούσα να ζωγράφιζα τον φθόνο θα τον έκανα να μοιάζει με μια ακαθόριστη σκοτεινή ομίχλη που στοιχειώνει τα πάντα.

    Μακάρι να 'μαστε άνθρωποι φωτεινοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ! Μακάρι να είμαστε όλο και λιγότερο σκοτεινοί θα έλεγα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Συμφωνώ απόλυτα με τα λόγια σου και με τα υπόλοιπα σχόλια!

    Θα με πεις τρελή, όμως εγώ λατρεύω την βαρυχειμωνιά, το κρύο, τη δυνατή βροχή, τα πυκνά σύννεφα, τον αέρα που περνά μέσα από τα κλαδιά των δέντρων ...

    Οι άνθρωποι που συνέχεια έχουν μια μουρμούρα να τους συντροφεύει, ακόμη και κάτι καλό να τους συμβεί, εκείνοι κάτι θα βρουν που θα τους μιζεριάσει, αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν μάλλον διακατέχονται από μεγάλο κόμπλεξ. Και ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να είναι ευτυχισμένοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δεν θα σε πω τρελή! Ξ'ερω πολλούς που λατρεύον τη βαρυχειμωνιά και τη βροχή κι όλα όσα φέρνει ο χειμώνας!
      Και εγώ τις ίδιες σκέψεις κάνω για τους διαρκώς παραπονούμενους και όλους αυτούς που κράζουν τα πάντα και τους πάντες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. "Να είμαστε ευγνώμονες για όλα όσα έχουμε. Να είμαστε ευτυχείς και μόνο που ζούμε." έτσι ακριβώς. τίποτα δεν έχει μεγαλύτερη σημασία από το να είμαστε υγιείς, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε τη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω από όλα η υγεία και μετά όλα τα άλλα! :))
      Φιλάκια γλυκιά μου! :))

      Διαγραφή