Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Πού θα λέγατε ΟΧΙ εσείς;


Επέτειος του ΟΧΙ και θέλησα να καταγράψω τα δικά μου ΟΧΙ ....
Συνήθως είμαι θετικός άνθρωπος και μου αρέσει το ΝΑΙ
Αλλά υπάρχουν καταστάσεις που τα "Όχι" , "δεν" και "μη" επιβάλλονται!
Έτσι πρόχειρα και χωρίς περιττές αναλύσεις λέω:
  • Όχι, παντελώς όχι στο κάπνισμα! 
  • Όχι στα τρανς λιπαρά και στις επεξεργασμένες τροφές!
  • Όχι στα μπουζούκια και στα καψουροτράγουδα!
  • Όχι στα τούρκικα σήριαλς!
  • Όχι στους μουρτζούφληδες, στους μίζερους και στους έχοντες καβούρια στις τσέπες!
  • Όχι στη ζήλια και στον φθόνο. 
  • Όχι στη βαρεμάρα, στην πλήξη και στην ανία!
  • Όχι στην τσαπατσουλιά , στην ανοργανωσιά και στην μπίχλα!
  • Όχι στην ειρωνεία, στην έλλειψη ευγένειας και σεβασμού.
  • Όχι στις σχέσεις από ανάγκη ή ανασφάλεια!
  • Όχι στο μέτριο σεξ!
  • Όχι στην λιποταξία από όνειρα, στόχους, ελπίδες!
  • Όχι στην επιβίωση απλά και μόνο......

Αυτά κατέγραψα εγώ.
Εσείς πού θα λέγατε ΟΧΙ;
Όποιος θέλει, είτε απαντά εδώ με σχόλιο, είτε παίρνει το παιχνιδάκι και το κάνει δημοσίευση στο μπλογκ του! Θα χαρώ πολύ να δω τις δικές σας αρνήσεις!

Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση!
airis

23 σχόλια:

  1. Αν βροντοφωνάξω οτι συμφωνώ σ’όλα τα όχι σου θα’ναι ενα χλιαρό και τετριμμένο σχόλιο και γι’αυτό έχω να προσθέσω ενα όχι στα οποιαδήποτε δεδομένα γιατί όλα επιδέχονται αμφισβητήσεις, όχι στην απαισιοδοξία, όχι στην οποιαδήποτε εξάρτηση και ειναι πάρα πολλές, όχι στους ανέραστους ανθρώπους και όχι στις κοινωνικοπολιτικοερωτικές εκπτώσεις.
    Αποχή απ'όλα τα όχι λοιπόν, ασχημαίνουν την ζωή μας.
    Να χαμογελάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τα "όχι" που ασχημαίνουν τη ζωή.
      Και από όσα πρόσθεσες θα συμφωνήσω και σε αυτά! Κυρίως το όχι στις εκπτώσεις ( εκτός κι αν είναι στα γαμαζιά :-ρ)
      Θα χαμογελάω.....

      Διαγραφή
  2. ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΑΣ...ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει το παιχνίδι σου και απαντώ αμέσως, αν και πολλά από τα "όχι" σου, με βρίσκουν σύμφωνη.
    Προσθέτω λοιπόν κάποια άλλα:
    ΟΧΙ στην γκρίνια χωρίς ή με λόγο (υπάρχει και η συζήτηση).
    ΟΧΙ στις φωνές και τις βρισιές.
    ΟΧΙ σε όλους και όλα τα δήθεν.
    ΟΧΙ στους τσιγγούνιδες σε τσέπη και αισθήματα.
    ΟΧΙ στον κομπλεξισμό και τη ζήλια.
    ΟΧΙ στις εκπτώσεις γενικώς (εκτός αυτές των καταστημάτων χα..χα..)
    ΟΧΙ στην επιβολή απόψεων.
    ΟΧΙ στους αναίσθητους και τους αγενείς.
    ΟΧΙ στην βρωμιά και την ακαταστασία.
    ΟΧΙ στην τηλεόραση (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων)
    ΟΧΙ στην αρρωστοφοβία.
    ΟΧΙ στην απαισιοδοξία.
    ΟΧΙ στους φιλοχρήματους.
    ΟΧΙ στην έλλειψη σεβασμού, προς τον συνάνθρωπο, τα ζώα, τη φύση.
    Αν κάτσω λίγο ακόμα και σκεφθώ, τα όχι μου θα γεμίσουν τον τόπο και επειδή είμαι φύση και θέση αισιόδοξος άνθρωπος..ΝΑΙ στη ζωή, γιατί είναι ΩΡΑΙΑ.
    Καλή σου νύχτα, πριγκίπισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχι! Παιχνιδιάρα Γεωργία!
      Άλλη φορά θα πρέπει να βάλουμε και τα Ναι μας! ε;
      Λίγο πολύ συμφωνούμε σε όλα!
      Μου άρεσε που θυμήθηκες τα ζώα !
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Πολλά τα όχι κορίτσι μου, κυρίως όταν είσαι νέος ή νέα. Αργότερα το ΟΧΙ μπορεί να γίνει ΙΣΩΣ και αυτό σημαίνει πως μπορεί να φτάσει στο ΝΑΙ. Σκληρό αυτό που λέω αλλά δυστυχώς έτσι είναι. Όσο το ΟΧΙ είναι καθάριο, καθαρή και νέα είναι και η ψυχή μας.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Μεγαλώνοντας δεν άλλαξα στις αρχέςς και στις αξίες μου! Μάλλον έχω μείνει κοριτσόπουλο μέσα μου;
      Φιλάκια καλή μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. Και που λες...παω να πεσω για υπνο νωρις γιατι χθες το παρακανα και σκεφτομαι πως ολο και κατι θα εχεις γραψει...
    Και μπαινω τσακα τσακα απο το κινητο να δω.
    Και ναι συμφωνω σε ολα σου τα οχι,μα σε ολα,εκτος απο τα καψουροτραγουδα.
    Καποτε κι εγω τα σιχαινομουν αλλα τα δεδομενα αλλαξαν οταν ερωτευτηκα..χαχα.
    Καλο βραδυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Στα νιάτα μου τα άκουγα κι εγώ καψουροτράγουδα και λαϊκά και στα μπουζούκια πήγαινα ...Μεγαλώνοντας άλλαξα πολύ στα μουσικά ακούσματα! :) Μάλλον μπάζει σε μένα το θέμα "Έρωτες"!
      Καλό σου βράδυ!
      Και όνειρα γλυκά ....γιατί εσύ τώρα θα κοιμάσαι!

      Διαγραφή
  6. Θα πω όχι στην υποκρισία της κοινωνίας μας και
    όχι στη βία...
    και σε πολλά άλλα βέβαια, αλλά σήμερα θεωρώ αυτά τα σημαντικότερα..α και θα πω ναι στο κάπνισμα..χαχα...
    Καλή σου νύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , δεν έχεις άδικο για τη βία! Με τόσα που έγραψα μου ξέφυγε η βία που την απεχθάνομαι!
      Κακό του κεφαλιού σου με το κάπνισμα :-ρ
      Πλάκα κάνω ε; Όλοι έχουμε τις μικροεξαρτήσεις μας ... Δεν πάω πίσω!
      Καληνύχτα Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. ΘΑ ΠΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ.ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , είναι ωραία η Ζωή, γλυκιά! :)))
      Καλά κάνεις και λες Όχι στην κακοποίηση των ζώων! Ουπς εμένα μου ξέφυγε! ;-)
      Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσαν τα όχι σου Αριστέα. Ειδικά το όχι στο μέτριο σέξ και στα καψουροτράγουδα :) Επίσης όχι στους κουτοπόνηρους, τους νωθρούς και τα βαριά πεπόνια!
    Φιλί κορίτσι *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ομορφιά!
      Ναι αν το είχα δουλέψει περισσότερο το κείμενο μου θα έγραφα : όχι εκπτώσεις στον έρωτα, στο σεξ, στα αισθήματα! Πάνε πακέτο και τα τρία μαζί!
      Βαριά πεπόνια; Νομίζω πως θα συμφωνήσω και στα δικάσ ου συμπληρωματικά όχι! :))
      Φιλιά, καλά να περνάς εκεί στα ξένα!

      Διαγραφή
  9. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΑΓΚΙΑ.
    Η ΜΑΓΚΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ!!!

    ΒΑΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Βαϊλί μου εσύ κρύβεσαι πάλι εδώ; Με έχεις μπερδέψει!
      Θα συμφωνήσω απόλυτα για τη μαγκιά!
      Καλό βράδυ! :))))

      Διαγραφή
  10. Πρώτο μου σχόλιο,
    πρώτη επίσκεψη, και δε μου φαίνεται ευγενκό να μπω με ΟΧΙ στο κόσμο σου.

    Τα ΝΑΙ μου θα σου πω,
    τα ΝΑΙ τα σχετικά με τα δικά σου ΟΧΙ:

    NAI λέω
    στο κάπνισμα, στα τούρκικα σίριαλ, στην τηλεόραση- για όποιον τα θέλει διότι δε μου πέφτει λόγος.

    ΟΧΙ όμως
    (όπως κι εσύ, στα άλλα σου):
    στην αγένεια, την τσιγκουνιά (υλική και ψυχική), το θόρυβο, την παγαποντιά, την πονηριά, τη γκρίνια, τη μιζέρια.

    ΟΧΙ (ακράδαντο) στους Φασίστες και όποιον θέλει να υπαγορεύσει στους άλλους πώς να ζήσουν..

    Καλό σαββατοκύριακο Iris,
    καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αιρετική και καλά κάνεις! Μου αρέσουν οι άνθρωποι που ανατρέπουν τα συνηθισμένα!
      Ωραία τα όχι σου!
      Καλό ΣΚ χαρά μου!
      Να περνάς όμορφα! :)))
      Καλώς όρισες!

      Διαγραφή
  11. ΟΧΙ σε όλα όσα μας χαλούν τη διάθεση και την ψυχολογία!!! :) το γενίκευσα,ε? χι χι.. φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΌΧΙ στο ΟΧΙ όταν η ψυχή σου λέει το ΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή