Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Δεν είναι αρκετό.........



Για να δεις τα χωράφια και τον ποταμό
Δεν είναι αρκετό να ανοίξεις το παράθυρο.
Για να δεις τα δέντρα και τα λουλούδια
Δεν είναι αρκετό να μην είσαι τυφλός.
Είναι επίσης απαραίτητο να μην έχεις φιλοσοφία.
Με την φιλοσοφία δεν υπάρχουν λουλούδια, μόνο ιδέες.
Υπάρχει μόνο ο κάθε ένας από εμάς, σαν μια σπηλιά.
Υπάρχει μόνο ένα κλειστό παράθυρο, και ένας ολόκληρος κόσμος έξω,
Και ένα όνειρο για το τι θα μπορούσαμε να δούμε αν το παράθυρο ήταν ανοιχτό,
Το οποίο δεν είναι ποτέ αυτό που βλέπουμε όταν το παράθυρο είναι ανοιχτό.


F. Pessoa



Να ανοίγουμε το παράθυρο και να βλέπουμε με τα μάτια της ψυχής μας. Όχι με το μυαλό. Καλή η λογική, δε λέω. Βοηθάει σε πολλά. Η ζωή όμως για να είναι ωραία θέλει ψυχή. Τα όνειρα για να γίνουν πραγματικότητα θέλουν ψυχή.

Καλή σας μέρα
Καλή εβδομάδα να έχουμε.
airis

22 σχόλια:

  1. καλημέρα και καλή εβδομάδα
    πριν δω τη τελευταία παράγραφο , θα σου έγραφα στο σχόλιο ότι το παράθυρο ειναι η ψυχή μας
    όμορφη ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταυτιζόμαστε λοιπόν Δελφινάκι μου!
      Επίσης χαρά μου, να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!
    Πολύ ωραία ανάρτηση για την αρχή της νέας εβδομάδας και όχι μόνο. Να σαι καλά! :) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια νέα βδομάδα, με νέες προκλήσεις ξεκίνησε! Ξεκινάμε κι εμείς δυναμικά λοιπόν!
      Καλή σου ημέρα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Έτσι ακριβώς!!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Η παρουσία σου είναι πάντα αισιόδοξη και δυναμική! Παίρνω δύναμη και συνεχίζω!
      Φιλιά Μαρία μου!
      Να έχεις κι εσύ μια υπέροχη βδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Αλληλένδετα όλα τα θεωρώ γλυκιά μου airis, στην εποχή μας ειδικά η λογική χρειάζεται για να μπορούμε να επιβιώνουμε, η ψυχή για να αντέχουμε, το συναίσθημα για να ζούμε …

    Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να διαφωνήσω έτσι όμορφα που το έθεσες! Εγώ έχω τσακωθεί λιγάκι με τη λογική... από μικρή δεν τα πήγαινα καλά μαζί της! Λες να έχω ελπίδες ;
      Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  5. Όπως τα λες είναι χαρά μου και συμφωνώ επίσης με τη Levina Vil.Η ζωή θέλει ψυχή και συναίσθημα.Εάν υπήρχε μόνο η λογική, τότε ποτέ δε θα ερωτευόμασταν.Χαρούμενη βδομάδα να περάσεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθυστερημένα πολύ απαντώ αλλά σήμερα στη δουλειά είχα πολύ τρέξιμο και άθλια σύνδεση στο ίντερνετ!
      Όπως τα λέειη Levina μας: είναι αλληλέδετα κι όλα πρέπει να είναι σε αρμονία!
      Χαίρομαι απίστευτα που τα λέμε κάθε μέρα!
      Η συνήθεια που έγινε λατρεία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμέις έχουμε περίσσευμα ψυχής ;) Καλή εβδομάδα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα έτσι μαράκι μου γλυκό!
      Πολλά φιλιά και ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  8. Δεν θα μπορούσες να είχες ξεκινήσει καλύτερα την εβδομάδα!Μπράβο,μπράβο μπράβο! Ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα, χαίρομαι τόσο πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθώ πάντα να δίνω χαρά και αισιοδοξία γιατί αυτό έμαθα να κάνω καλύτερα σε αυτή τη ζωή: να προσφέρω με το είναι μου!
      Χαίρομαι απίστευτα όταν το κατφέρνω!
      Φιλιά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  9. Σημερα το πρωι απο το γραφειο τρυπησα τα τζαμια τα διπλα και πεταξα πανω απο την γκριζα πολη.....
    Αφησα την ψυχη μου να ταξιδεψει αναμεσα στα συννεφα της βροχης και μετα βρηκα ενα μικρο ουρανιο τοξο κι εκατσα εκει να στολιστω.....
    Ξερεις τι καιρο ειχε πανω απο τα συννεφα? ΛΙΑΚΑΔΑΑΑΑ......
    Ομορφα που ξεκινησε αυτη η εβδομαδα.....
    (κι απο καπου βαθεια και χαμηλα...νομιζω απο το γραφειο μου, ηταν καποια φωναζε με την στριγγη της φωνη..."Που εισαι,Βαγιααααααα????")
    Μα τι μικροι που ειναι καποιοι ανθρωποι απο εκει ψηλα που καθομουν....κι εβαλα τα γελια! χιχιχι!
    ;ο) καλο σου απογευμα Δευτερας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που έκανες! Πού πέταξες! Λιακάδα μου εσύ!
      Εμένα ξεκίνησε με τρέξιμο η βδομάδα .... το πρωί έτρεχα στα νοσοκομεία ( για εξετάσεις ρουτίνας ...έχουμε και κάποια ηλικία , πρέπει να προσέχουμε)
      και μετά στη δουλειά είχαν μείνει ΟΛΑ πίσω ...ανάσα δεν πήρα!
      Αλλά ηθικόν ακμαιότατον!
      Πάρε με καμιά μέρα κει πάνω στα σύννεφα ;-)
      Φιλιά χαρ'α μου! :)

      Διαγραφή
  10. Πιο πάνω από εμένα, βάζω εσένα.
    Πιο πάνω από εμάς, βάζω την αλήθεια.
    Πιο πάνω από τα εύκολα, βάζω τα σημαντικά.
    Πιο πάνω από αυτά που βλέπουν τα μάτια, βάζω αυτά που βλέπει η καρδιά.
    Και πιο πάνω από αυτά που νιώθει το σώμα, βάζω αυτά που νιώθει η ψυχή.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Σκέψεις της καρδιάς βγαλμένες από προσωπικές αποτυχίες.
    Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να τις ακουμπήσω από την υπέροχη αόρατη γωνιά της airis!

    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Πόσο με τιμάς!
      Δεν έχω λόγια!
      Οι ψυχές μας επικοινωνούν κι αγγίζονται!
      Φιλιά Βαγιούλα μου! <3

      Διαγραφή