Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Κατάματα!


Ο μόνος τρόπος να αποβάλεις οποιονδήποτε φόβο είναι να κινηθείς προς το πράγμα ακριβώς που φοβάσαι. Όταν έρχεται κάποιος σ' εμένα και λέει: ''Φοβάμαι το σκοτάδι", τότε πάντα του προτείνω: "πήγαινε και κάθισε μόνος σου, μέσα στη σκοτεινή νύχτα, έξω από την πόλη, κάτω από ένα δέντρο. Τρέμε, ίδρωνε, νιώσε ανήσυχος, αλλά μείνε εκεί !
Όσσο


Αυτό που λέγαμε και τις προάλλες...οι φόβοι....κατάματα!
Αυτός είναι ο μόνος δρόμος!
Αντιμετωπίζω τους φόβους μου διαρκώς και καθημερινά.....

Καλό σας βράδυ!
airis

19 σχόλια:

  1. Ειναι το ποιόν σου αυτό. Την δύναμη στην έδωσε η ζωή και την χρησιμοποιείς καθημερινά.
    Και μη φοβάσαι γλυκιά μου. Έχεις αστέρι μέσα σου.

    Καλή ξεκούραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φοβάμαι... Όσο κοιτάζω κατάματα....δεν φοβάμαι!
      Ο φόβος σε πιάνει μόνο όταν γυρίζεις την πλάτη!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάντως δεν μπορώ να το παλέψω έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω, θυμάμαι τη σχετική σου δημοσίευση!
      Έχεις δοκιμάσει τη μερική απευαισθητοποίηση; Στους μεγάλους φόβους όπως η κλειστοφοβία, η υψοφοβία , ο φόβος των αεροπλάνων...κ.α. η ψυχολογία προτεέινει τη σταδιακή αντιμετώπιση του φόβου!
      Αν δεν το κάνεις πάντως μένεις αδρανής κι έχεις να αντιμετωπίσεις και την ανημπόρια σου από πάνω!
      Καλό βράδυ Φλώρα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη δημοσίευση!Έτσι είναι!Το φόβο πρέπει να τον διώχνεις με φόβο.Αν προχωράς προς την κατεύθυνση όπου ο φόβος μεγαλώνει, τότε βρίσκεσαι στο σωστό δρόμο.
    Μόλις τελείωσα για σήμερα...Αύριο πάλι!Καλό σου βράδυ γλυκιά μου!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Έγραφα από πάνω και δεν σε είχα προλάβει!
      Έτσι είναι , για μένα! Αν προχωράς προς την αντίθετη κατεύθυνση ο φόβος μεγαλώνει γιατί είναι σαν να το βάζεις στα πόδια!
      Κάποτε φοβόμουν το σκοτάδι, τη μοναξιά και πολλά άλλα... Έμεινα στο σκοτάδι, έμεινα μόνη και είδα ότι μπορώ!
      Ξεμπέρδεψες τουλάχιστον;
      Εμένα έχει συνέχεια για απόψε: Πάω για γυμναστική! Φιλιά , αύριο πάλι! ♥

      Διαγραφή
    2. Φοβόμουν πολύ το σκοτάδι.Τώρα έχω τα παιδιά.Κάνει τον κύκλο του ο φόβος.
      Που να ξεμπερδέψω!Αύριο θα μου φέρουν τις μοκέτες.Ευχήσου μου καλά κουράγια!Φιλιά!:)

      Διαγραφή
    3. Καλό στρώσιμο χαρά μου και καλό χειμώνα!
      Καλημέρα και καλό μήνα να έχουμε! ♥

      Διαγραφή
  4. Κατάματα!!!
    Αυτό θέλει η ζωή:):)
    Αυτό και οτι μας τρομάζει:):)
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξημέρωμα ήρθε....
      Καλό μήνα να έχουμε γλυκιά μου! :)))))

      Διαγραφή
  5. Όντως, είναι ο μόνος δρόμος...Καλό βράδυ εύχομαι! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τη ζωή την κοιτάζω κατάματα..το ύψος αν το κοιτάξω κατάματα ζαλίστηκα αμέσως....για να το ξεπεράσω έκανα και χαζομάρες...αποφάσισα πως τελικά θέλω να ζήσω..χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα δε πειράζει να αφήνουμε και κάτι στην άκρη ε;Κι εγώ με το ύψος δεν θα πω ότι τα πάω καταπληκτικά ;-)
      Καλημέρα Μαράκι μου, καλό μήνα! ♥

      Διαγραφή
  7. Όσοι μου λένε πως φοβούνται κάτι κι εγώ σαν τον Όσσο απαντάω-και να φανταστείς πρώτη φορά το διαβάζω-.
    Τελικά είμαι σοφή.χαχα.
    Αγκαλίτσα για καληνυχτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Σοφή μου kwnnie♥
      Α για αυτό κοιμήθηκα καλά....έστελνες αγκαλιές χτες εσύ!
      Καλημέρα και καλό μήνα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  8. Να αντέξεις είναι το ζητούμενο για να προχωρήσεις. Καλό μήνα γλυκιά μου φίλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καμιά φορά και να μη θες από μόνος σου να αντιμετωπίσεις μια φοβία, έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις μπροστά σου.. και ίσως να συνέβη γιατί απλά ήρθε η ώρα πια να την ξεπεράσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή