Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Αναγνώριση

Δύο νέα βραβειάκια με οδήγησαν σε αυτή τη δημοσίευση ,για να ευχαριστήσω τις δυο καλές φίλες που μου τα χάρισαν!


Από το blog ΕΚΦΡΑΣΟΥ μου δόθηκε το παρακάτω βραβείο :


Και από τη  φίλη Αλεξιάννα το παρακάτω βραβείο: 

με την υποχρέωση να αποκαλύψω  εφτά πράγματα για μένα.

Η αναγνώριση μιας προσπάθειας δίνει μεγάλη ικανοποίηση σε όλους ! Για μένα ικανοποίηση είναι να νιώθετε όμορφα στο χώρο μου , να προκαλώ προβληματισμό ακόμα και αν υπάρχει διαφοροποίηση απόψεων και να σας δίνω χαρά και αισιοδοξία!
Αν κάποιες στιγμές είμαι δημιουργός έστω και μιας τέτοιας ψυχικής διάθεσης είμαι χαρούμενη!

Θεωρώντας ότι ήδη έχω αποκαλύψει σε παλαιότερες δημοσιεύσεις αρκετά για μένα  αναρωτήθηκα αν θα ήταν απαραίτητη μια ακόμα έκθεσή μου!  
Ήδη, λίγο έως πολύ, οι τακτικοί φίλοι μπλόγκερς σχηματίζουν μια κάποια εικόνα για μένα όπως το ίδιο συμβαίνει και από τη δική μου πλευρά διαβάζοντάς σας τακτικά  ! 
Για το λόγο αυτό ευχαριστώ θερμότατα τις φίλες για τα βραβειάκια που μου χάρισαν, 
δίνοντας την υπόσχεση να προσπαθώ να κρατώ ψηλά τον πήχυ, 
κάνοντας αυτό που μου αρέσει περισσότερο απ' όλα:
να δίνω χαρά και ελπίδα σε όλους!

airis

20 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητήρια για τα βραβεία
    με συγκίνησαν τα λόγια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια, απ'όσα γράφεις για σένα, χαίρομαι που σε βρήκα :)
    Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ!
    Καλή εδομάδα και σε σένα!
    Φιλάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά συγχαρητήρια για τα Βραβεία Iris!

    Καλή εβδομάδα!

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Κώστα!
      Πάντως ντρέπομαι να λέω "ευχαριστώ"
      Θεωρώ ότι η καλύτερη βράβευση είναι να έχουν απήχηση οι δημοσιεύσεις μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα!
    Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες από το μπλογκ μου και για τα καλά σου λόγια. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!
    Θα τα λέμε συχνά πιστεύω! :) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα που σε βρήκα!
      Ναι κι εγώ το ίδιο ελπίζω! :))
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου @iris!
    Να έχεις και εσύ μια υπέροχη και Δημιουργική Εβδομάδα! :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια υπέροχη εβδομάδα εύχομαι και για σένα!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. συγχαρητήρια γλυκιά μου @iris!!!! πάντα με αγγίζουν όσα γράφεις! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααα! Τι καλααα! Κλαπ! Κλαπ! Κλαπ! Χειροκροτημα παιδια στην πριγκιπισσα μας! Κ αλλα δωρακιααα! :-D
    Για καλη εβδομαδα! Φιλι κ δυνατη αγκαλια! Sooo happy for u, girl!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι! Το κλαπ κλαπ μου άρεσε ;-)
      Καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου! :)))

      Διαγραφή
  10. συγχαρητηρια και για το αλλο σου βραβειο καλη μου! τα αξιζεις ολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      :) Να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβεία..τα αξίζεις πραγματικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Πιο πολύ μου αρέσει η δική σας αγάπη!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή