Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Βρες χρόνο, Γ. Ρίτσος

Βρες χρόνο για δουλειά
αυτό είναι το τίμημα της επιτυχίας


Βρες χρόνο για σκέψη 
αυτό είναι η πηγή της δύναμης


Βρες χρόνο για παιχνίδι 
αυτό είναι ο μυστικό της αιώνιας νιότης


Βρες χρόνο για διάβασμα 
αυτό είναι το θεμέλιο της γνώσης


Βρες χρόνο να είσαι φιλικός 
αυτός είναι ο δρόμος προς την ευτυχία


Βρες χρόνο για όνειρα 
αυτά θα τραβήξουν το όχημά σου προς τα αστέρια



Βρες χρόνο για να αγαπάς και να αγαπιέσαι 
αυτό είναι το προνόμιο των θεών



Βρες χρόνο για να κοιτάς ολόγυρά σου 
Eίναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι εγωιστής


Βρες χρόνο να γελάς
αυτό είναι η μουσική της ψυχής 


Βρες χρόνο να είσαι παιδί 
για να νιώθεις αυθεντικά ανθρώπινος





Βρείτε χρόνο να ζήσετε όμορφες, μικρές στιγμές.
Βρείτε χρόνο να τις μοιραστείτε με κάποιον που αγαπάτε.
Και τα δύσκολα γίνονται πιο υποφερτά...

Καλή σας μέρα!
airis


13 σχόλια:

  1. Καλημερούδιααα!!
    Νομίζω πως είμαι πολύ τυχερή τελικά! Πάντα έβρισκα χρόνο για όλα αυτά.....και σαν άνεργη τώρα, "δουλεύω" όλα τα υπόλοιπα με μεγαλύτερο ζήλο! :)) Φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Και να εξακολουθήσεις να απολαμβάνεις χαρά μου αυτές τις όμορφες στιγμές σου!
      Πολλά γλυκά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο χαρά μου... κι οι υπέροχες ταιριαστές εικόνες σου το κάνανε εντυπωσιακό!
    Αυτά είναι εργαλεία που σε βγάζουν απ΄ την απομόνωση και τη ρουτίνα.Μπορεί να μη βρίσκω κάθε μέρα χρόνο για όλα, αλλά για κάποια βρίσκω.Νιώθω την ανάγκη να τα βρίσκω κι αν μπορώ ν΄ ανακαλύπτω κι άλλα.Δε μπορώ την ακινησία.Όλα βρίσκονται αρκεί να υπάρχει θέληση κι όταν τα μοιράζεσαι με κάποιον που αγαπάς τότε είναι τέλεια!
    Χαρούμενη Καλημέρα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, καλημέρα έστω και καθυστερημένα!
      Μου αρέσει αυτό...να ταιριάζω εικόνες με κείμενο πολύ! :)
      Πολύ όμορφα τα είπες.... ούτε εγώ μπορώ την ακινησία! Μου θυμίζει έλος.... Κι εγώ θέλω να ταράζω τα νερά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα.. πολυ ωραια λογια..δε ξερω στη πραξη κατα ποσο γινονται... αλλα θα μου πεις δεν υπαρχει δε μπορω, υπαρχει δε θελω
    ωραιες οι εικονες που επελεξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι ... για όλα μπορούμε να βρούμε λίγο χρόνο!
      Φιλάκια γλυκιά μου ...είμαι στο τρέξιμο ....

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου (έστω και λίγο καθυστερημένη!!)

    Το ειχα ξαναδιαβάσει, αλλά πουθενά δεν το'χα ξαναδεί τόσο όμορφα διανθισμένο με τόσες γλαφυρότατες φωτογραφίες!!

    Υπέροχη δουλειά έκανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα συνδύασες εικόνες με λογάκια τόσο που άγγιξες ψυχούλα και μας γέμισες συναισθήματα!Να'σαι καλά και να απολαμβάνεις πάντα τη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να 'σαι καλά και να περνάς όμορφα! :))))

      Διαγραφή
  6. Η ανάρτησή σου τουλάχιστον σοφή και το ποίημα έχει μέσα του σοφία και μεγαλείο. Οι εικόνες σου οι πιο ταιριαστές που θα μπορούσαν να το στολίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου! Το έκανα με πολύ χαρά !Και μάλλον βγήκε προς τα έξω ...αυτό που ήθελα να μεταδώσω! :)))

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε αυτή σου η ανάρτηση....καλό σαββατοκύριακο ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή