Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Ανοίγοντας το συρτάρι...# 2 #

Οι κουρσάροι

Είναι η ζωή σου αποκοιμισμένη
στο χάος και στο τέλμα παραδομένη.
Τίποτα δεν είναι βέβαια δυνατό 
να σε κάνει να δεις πόσο βαθιά κοιμάσαι
και πως δεν έχεις κάμει και τίποτα σπουδαίο.
Ένα λιμάνι που δεν σφίγγει από ζωή κάποτε σβήνει...
Κι αν κάπου κάπου κάνα ψαροκάικο αράζει
τούτο δεν το ονομάζει λιμάνι.
Μόνο όρμο μπορούμε να το πούμε.
Κι αν κάποτε περάσανε από κει και πειρατές
...Πάλι καλά!
Αν όχι, μην ελπίζεις πια πως ίσως μια μέρα
κουρσάροι να περάσουν.
Έτσι που κοιμάσαι, στον ύπνο το βαθύ που έπεσες
πού να τα δεις εσύ τα παλικάρια!

Φλεβάρης 1994, έγραφα στα 24 μου........



Άγιος Ανδρέας

38 σχόλια:

  1. Η μοίρα των παραιτημένων...

    Διορατικό κορίτσι ήσουν, Αριστέα μου!
    Φιλάκια!... ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα μου!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου ;-)
      Σε φιλώ γλυκά ! ♥

      Διαγραφή
  2. Ομορφο ποιημα και όμορφη φωτογραφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι μου!
      Τη φωτογραφία την τράξηξα πέρυσι αρχές καλοκαιριού! :))

      ΥΓ: Επιτέλους κατάφερα να απαντήσω! Μετά χιλίων βασάνων! χεχε τι άλλο θα μου τύχει; Χάνω σχόλια, άλλες φορές δεν μου επιτρέπει να σχολιάσω....
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια η φωτογραφία και ενδιαφέρον το ποίημα...Να έχεις μια υπέροχη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Η φωτογραφία είναι από τα μέρη μου που θεωρώ θεϊκά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το κείμενο.. Η φωτογραφία σε ταξιδεύει!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαντάσου πως δεν με ήξερες τότε....
    παρόλα αυτά προφήτευσες αυτά που μου συνέβησαν 18 χρόνια μετά...
    Σε φιλώ με δάκρυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου.... αχ Φλώρα μου!
      Πόσα μπορεί να έχεις τραβήξει;;;;;
      Σε γλυκοφιλώ καρδούλα μου!♥

      Διαγραφή
  6. Αριστέα μου, δεν ξέρω τι να σου γράψω, μόνο να πω οτι και στα 25 σου ήσουν μιά ώριμη και σκεπτόμενη γυναίκα.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμά αφάνταστα το σχόλιο σου Μαρία μου!
      24,5 για την ακρίβεια!
      Το μόνο που ξέρω είναι ότι το πάλευα!
      Αυτό μόνο!
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  7. Από την άλλη, τα πολυσύχναστα και πολύβουα λιμάνια, δεν είναι και ο,τι καλύτερο, μερικές φορές τα απάνεμα και ήσυχα λιμανάκια είναι πιο ανθρώπινα και πιο όμορφα..
    Καλό απόγευμα, φίλη..Αλεξανδρινή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές δεν έχεις καθόλου άδικο Ανταίε! Κι είσαι εδώ για να με συμπληρώνεις! Αλλά στα παλικάρια ήταν η ουσία! :))))

      Αλεξανδρινή ε; Με τσάκωσες! Φαίνεται τόσο πολύ η επιρροή ε; Για αυτό δεν τα έβγαζα στη φόρα!
      Προσπάθησα πάντως πολύ να βρω το δικό μου δρόμο, καθαρό κι απλό!

      ΥΓ: Αλλά θα το φωνάζω: Ο Καβάφης είναι μέσα μου!

      Διαγραφή
  8. TO ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ:

    α)η ωραια κοιμωμενη ποσα χρονια κοιμοταν,θυμηστε μου?
    β)αδικια! και κοιμησμενη και της εκατσε και το καλυτερο
    παλικαρι....γαμωτεν!

    κοιμησου και παρηγγειλα ,ενα πραμα!

    (και κατι ασχετο: μη "συννεφιαζετε" με τις απουσιες-απομακρυνσεις.Οι μαχες ειναι μαχες και πολλες φορες δινονται απομονωμενα.μακια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμώτεν! Αν ήταν σίγουρο και καρατσεκαρισμένο θα έκανα κι εγώ καριέρα ως ωραιοτάτη κοιμωμένην!
      Αλλά κανείς δεν μου είπε αν ισχύει κι ακόμα πελαγοδρομώ το δόλιο!

      ΥΓ: Χαίρομαι! Μόνο αυτό! Κατανοώ και στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς! ♥


      Διαγραφή

    2. https://www.youtube.com/watch?v=Ar03uKEJSnQ


      "ηττηθηκαμε" αγωνιστικα χαιρετωντας!!!

      Διαγραφή
    3. Πλάκα μου κάνεις; Έλιωσα!!!!!!!!
      Αχ αυτή η φωνή ! Αχ αυτά τα κομμάτια! Λατρεύω! Πεθαίνω!

      ΥΓ: Τι στίχοι! :)

      Διαγραφή
  9. και πολύ καλά έκανες και έγραφες στα 24 σου !!!όμορφο ποίημα και όμορφη φωτο!!!
    "Έτσι που κοιμάσαι, στον ύπνο το βαθύ που έπεσες
    πού να τα δεις εσύ τα παλικάρια!" καλά πολύ μου άρεσε αυτό!!φιλιά Αριστέα μου


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν εποχές με πολύ χρόνο στη διάθεση μου Γεωργία ! Εποχές επίσης με πολύ διάβασμα! Τα πολλά τα διάβασα τότε από τα 23 ως τα 28!
      Ο στίχος αυτός πολύ επηρεασμένος από την ειρωνεία του Καβάφη ( όπως πολύ σωστά παρατήρησε πιο πάνω ο φίλος Ανταίος!)

      Φιλάκια χαρά μου!

      Διαγραφή
  10. Καλά είχα υποθέσει ότι αυτό το συρτάρι θα κρύβει διαμαντάκια...

    Είμαι λοιπόν εν αναμονή των επόμενων... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου , ελπίζω να μην σας απογοητεύσω! ( Ε φυσικά δεν θα βγάλω και τις χαζομάρες μου στη φόρα ααχαχα)
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  11. Με όποιους συνειρμούς φέρνει στον καθένα μας, είναι απλά εξαιρετικό. Κι αφού είναι γραμμένο στην (ανώριμη για πολλούς) ηλικία των 24, το κάνει δυο φορές πολύτιμο. Σπάνιο σε τέτοια μικρή ηλικία, να οσφραίνεσαι τα μελλοντικά συναισθήματα και τα κενά ύπαρξης ενός μικρού "όρμου"...
    Φιλιά όμορφη Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου...τι να πω ;
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Πάντα με τιμούν τα λόγια σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Χαμογελώ... Θαρρείς πως δεν στάθηκε ο ήρωάς σου ικανός για κάτι σπουδαίο ;
    Και μόνο που επιδόθηκες σε τούτο, υποθέτω πως κάτι κατάφερε...!... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις καθόλου άδικο!
      Σε σημείο σήμερα να ντρέπομαι! Ναι! Τα κατάφερε η ...ηρωίδα μου! Κάτι πρόλαβε στο λιμανάκι της!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφο...και η φωτογραφία καταπληκτική!
    Αλλά καμιά φορά όπως λέει και ο Ανταίος τα απάνεμα και ήσυχα λιμάνια είναι προτιμότερα..
    Στα πολύβουα χάνεσαι πολλές φορές και οι κουρσάροι δεν είναι πάντα παλικάρια..ίσως απλά να είναι..."μια κάποια λύσις"..:)


    ΥΓ: Μου αρέσει που ο Καβάφης είναι μέσα σου!

    Φιλιά πολλά και συνέχιζε να σκαλίζεις το συρτάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε η διαφορετική ματιά του Ανταίου και η δική σου φυσικά! :)
      Δεν το είχα δει καθόλου έτσι! Πάντα μου αρέσει να έχω ολόκληρη την εικόνα!
      Αχ φωτάει πολύ ο Καβάφης ε; Έχω εντρυφήσει τόσο πολύ.....
      Φιλάκια πολλά πολλά Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  14. Πόσες κοινές ζωές ανθρώπων Αριστέα μου μπορεί να υπάρχουν σ΄ αυτό το υπέροχο ποίημά σου!
    "Ένα λιμάνι που δεν σφίγγει από ζωή κάποτε σβήνει...".Κι όμως υπάρχουν τόσοι άλλοι άνθρωποι γύρω μας... κοντά μας και μας στηρίζουν που δεν έχουμε μάτια να τους δούμε.Η ζωή δεν τελειώνει ποτέ, αλλ΄ αργούμε όμως πολύ να τη μάθουμε!
    Και μετά από τόσα χρόνια γλυκιά μου το ποίημά σου δείχνει πως οι ψυχές των ανθρώπων δεν αλλοιώνονται όσα χρόνια κι αν περάσουν... εμπειρίες μόνο αποκτούν!
    Η φωτογραφία σου σαν το ποίημά σου... υπέροχη!
    Χαρούμενη βραδιά να περάσεις!Φιλάκια πολλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου!
      Ένα λιμάνι που δεν σφίγγει από ζωή κάποτε σβήνει...
      Έτσι δεν είναι; Η ζωή θέλει από μας να είμαστε σε εγρήγορση...να μην αφηνόμαστε!
      Εκεί ήταν η ουσία!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολύ πολύ όμορφο!!!
    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν είχα άδικο που περίμενα το δεύτερο συρτάρι!!! Πολύ όμορφο Αριστέα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμά ο λόγος σου Παρασκευούλα μου!
      Σύντομα θα βγάλω κι άλλο να το αερίσω ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Εγώ πήρα να κάνω μια βόλτα στο κουτουκάκι σου.
    Αγ. Ανδρέας Μεσσηνίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεύθερες κι ανέξοδες οι βόλτες! ;-)
      Αγ. Ανδρέας , Κατάκολο Ηλείας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Έξοχα! Λίγο πιο νότια εγώ. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή