Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

24 Days Challenge


Μια νέα πρόκληση! Που όμως έρχεται από παλιά! Η αγαπημένη μου φίλη από το mystickland είχε δημιουργήσει κάποιους μήνες πριν μια δυνατή πρόκληση, ένα καθημερινό παιχνίδι λέξεων.
Η αγαπημένη μας Μαρία από το Μια αναπνοή το έφερε στο φως κι αποφάσισα να της κάνω παρέα.
Κάθε μέρα και μια λέξη, μια από κάθε γράμμα της αλφαβήτου. Το ότι η επιλογή της λέξης θα είναι καθαρά δική μου, μου κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον. Κι είπα γιατί όχι;
Έτσι κι αλλιώς από το Photoday σας συνήθισα να παίρνω μία λέξη , να την αγκαλιάζω και να βγάζω ότι κρύβω βαθιά μέσα μου για αυτήν! Το ίδιο θα κάνω εδώ. Ίσως χωρίς δική μου φωτογραφία. Αλλά με λέξεις και ιδέες δικές μου!
Τι λες; Θα με ακολουθήσεις ; Θέλεις να δεις τι θα με κερδίζει κάθε μέρα και πώς θα το ξεδιπλώνω; 
Φαντάζει πραγματικά βουνό. Αλλά κοίτα να δεις που κάτι με γαργαλάει να το ανέβω κι αυτό!
Σας αφήνω προσωρινά...
Κάτι από Α πρέπει να κατακλύσει τη σκέψη μου, αυτή να δράσει και το χέρι να γράψει....

Σας φιλώ
@ριστέα

36 σχόλια:

  1. Εγώ προσωπικά, σίγουρα θα σε ακολουθήσω καλούλα μου! Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα μας καθηλώσεις πάλι με τις ιδέες σου, τις τόσο καλογραμμένες και περασμένες στο χαρτί!

    Ανυπομονώ να δω την αρχή σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε ακολουθώ! Να έχεις παρέα! :)))
      Δεν με τρομάζει καθόλου. Έχω ένα γράμμα κάθε μέρα. Και την επιλογή! Τι καλύτερο ε;
      Νομίζω ότι το Α απόψε μου βγαίνει σε ποίημα μάλλον!
      Keep in touch!
      Σε φιλώ προσωρινά! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλησπερούδια φίλη μου!!
    Τι χαρά μου έδωσες σήμερα;)
    Χαίρομαι που συμμετέχεις και εσυ σε αυτό το ταξίδι λέξεων και ευχαριστώ το Μαράκι που το ''έβγαλε''απο το χρονονοντούλαπο,το ξεσκόνισε και αποφάσισε να αφήσει αυτό το πολύ ωραίο παιχνίδι να μας/σας παρασύρει..
    Ευχαριστώ και εσένα για το ωραίο σου σημερινό αφιέρωμα..
    Ανυπομονώ να διαβάσω και τις δικές σου λέξεις/σκέψεις..
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω; Δεν είχα ιδέα μέχρι χτες που το διάβασα στη Μαρία! Πήγα κατευθείαν ταξίδι στις δημοσιεύσεις σου και μαγεύτηκα! Οπα λέω ! Εδώ είμαι εγώ! Με προκαλούσε-προσκαλούσε!
    Ελπίζω να φανώ αντάξια σου και να εμπλουτίσω το παιχνίδι όμορφα! Τρομάζω όταν σκέφτομαι πως η αλφαβήτα μας έχει και δύσκολα γράμματα... Αλλά κολλώνει η @ριστούλα στα δύσκολα;;;;;;
    Σε ευχαριστώ για τη θερμή υποδοχή!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχει περίπτωση να μην σε ακολουθήσουμε???
    Μαζί σου!!!
    Και με κλειστά μάτια!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω ότι για σένα ήμουν σίγουρη;;
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  5. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο παιχνίδι..το να ψάχνεις τη λέξη, να την κάνεις δική σου, να μπαίνεις μέσα της...
    Το είχα παίξει και μερικές από τις τότε αναρτήσεις μου είναι ακόμα πολύ αγαπημένες μου..
    Έχει και δύσκολα γράμματα...αλλά ήταν μια καλή πρόκληση!
    Καλή αρχή!!..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το είδα Μαρία μου ότι το είχες παίξει κι εσύ! Αλλά δεν μπαίνω να δω ! Να μην επηρεαστώ! Στο τέλος ή κάθε φορά που θα ολοκληρώνω κάθε γράμμα θα περνώ να βλέπω την αντίστοιχη δική σου μέρα! Όπως της mystickland και της Παρασκευής!
      Τα δύσκολα γράμματα με τρομάζουν κι εμένα αλλά πάλι σκέφτομαι...αργούν! Έχω χρόνο!!!!!!!

      Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  6. Αδύνατον να μη βρεις κάτι εσύ!
    Αγάπη θέλει κι Αφοσίωση...
    Άντε και λίγη Ανεμελιά.

    Απαρέγκλιτα ξοπίσω σου όλοι μας... Σα ν' ακολουθούμε ένα Αστέρι...
    Αριστέα μας ♡ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Κι αν δείτε που κατέληξα και τι διάλεξα θα με κυνηγάτε με τις πέτρες! Πού είναι κι αυτή η φίλη Πέτρα να πει κι αυτή τα δικά της!
      αχαχα! Φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς που το παιχνίδι ασχολείται με το 24γράμματο ελληνικό αλφάβητο και όχι με το... κινέζικο! Θα υπάρχουν και 6 με 7 ημέρες ξεκούρασης! :))
    Πάντως χαζεύοντας το 8τομο Liddell-Scott λεξικό, υπάρχουν πολλές χιλιάδες λέξεις...
    Καλή προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Φαντάζεσαι να είχα το κινεζικό; Παναγία μου και Χριστέ μου! :)))
      Δηλαδή εγώ με τη φόρα που έχω θα έγραφα. Ποιος θα είχε το κουράγιο να με διαβάσει στο τέλος!
      Αυτό το λεξικό ....λες να το χρειαστώ;
      Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  8. να σου πω Αριστεάκι μου πολύ καλή ιδέα!!! λες να το ξεκινήσω κι εγώ??? χμμμμ... η my μου σίγουρα θα χαρεί πολύ!!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Ευάκι, μην το σκέφτεσαι! Το'χεις!
      Πάμε παρέα;;;;;;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τέλεια!
      Καλό ξημέρωμα χαρά μου! :)

      Διαγραφή
    3. Τι βλέπω;;Το φιλαράκι μου είπε ναι;)
      χαχαχα!!Είμαι τόοοοοοσο πολύ χαρούμενη!!

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ χάρηκα απίστευτα! :))

      Διαγραφή
  9. Θα σε ακολουθήσω οπωσδήποτε! Όπως πάντα, άλλωστε... με πολλή χαρά και προσμονή! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάσου! Προμηθεύσου ποπ κορν, ξηροκάρπια και τα σχετικά γιατί ή απόψε ή αύριο πρωί πρωί ξεκινώ !!!
      Φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  10. Για να πω την αμαρτία μου εγώ για τον καθρέπτη μπήκα και σε άλλη ανάρτηση έπεσα... εεε δεν σε προλαβαίνω !! και με τους δικούς μου ρυθμούς είσαι άπιαστη!! χαχαχα
    Άντε καλό κουράγιο μπορώ να πω στο καινούργιο παιχνίδι Αριστέα μου, δεν είναι δύσκολο όταν η φαντασία κινήται να βρεις χιλιάδες λέξεις για το κάθε γράμμα της αλφαβήτου μας!! Να μη σου βάλω ιδέες για να γίνεις γλωσσοπλάστης και να φτιάξεις δικές σου :))

    Περιμένω λοιπόν να δω τι θα κάνεις στην συνέχεια των λέξεων !

    Τα φιλιά μου
    καλό και δημιουργικό βράδυ σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, ούτε εγώ με προλαβαίνω!
      Και να σκεφτείς πως αυτές τις μέρες κάνω κι άλλα πράγματα ταυτόχρονα! :))) Αν θέλεις τελικά όλα τα προλαβαίνεις!
      Μου αρέσει αυτή η αναζήτηση της λέξης που θα μιλήσει μέσα μου! Το είχα ζήσει ήδη στο Photoday όταν μια φορά το μήνα ζητούσε μια λέξη από κάποιο γράμμα της αγγλικής κι εκεί έβαζα μπρος τη φαντασία!
      Ελπίζω να μη μας απογοητεύσω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή!
      Φιλιά!
      Καλό βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  11. Καλή αρχή!!!!!Παιχνιδακι θα είναι για σενα!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Όλοι το έχετε σίγουρο! Να δω τι θα κάνω με τα δύσκολα γράμματα! :)))
      Φιλιά Δέσποινα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Χμμ..αντε να δούμε τι θα σκεφτεται το μυαλουδάκι της Αριστεούλας μας για τις επόμενες 24 μέρες :) και πως θα το παρουσιάζει, είμαι πολύ περίεργη
    Καλή αρχή και καλή πορεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το ξέρω ακόμα! Μαζί θα τα δούμε!
      Δεν βασανίζω το μυαλουδάκι μου από τώρα. Ένα γραμματάκι τη φορά!
      Σε ευχαριστώ Δελφινάκι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Γλυκιά Αριστέα!
    Καιρό είχα να περάσω και μου έλειψε το χαμόγελο που αν και δε βλέπω, είμαι σίγουρη πως υπάρχει πίσω από αυτό το ιστολόγιο! :) Θα σε ακολουθήσω όσο μπορώ, ή θα σε διαβάσω αργότερα! Και σίγουρα θα αποδεχτώ και εγώ την όμορφη πρόκληση, μετά από 3 περίπου μήνες που θα έχω το χρόνο!
    Σε φιλώ τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κορίτσι μου ! Ήδη θα έχεις μπει στην τελική ευθεία εσύ ε; Καλό διάβασμα σου εύχομαι και καλή επιτυχία! Και ναι, όταν τελειώσεις με όλα και ηρεμήσεις μπορείς άνετα να αναλάβεις την πρόκληση!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :))

      Διαγραφή
  14. Δεν σε φοβάμαι εσένα...
    Αυτά για σένα είναι παιχνιδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε να παίξουμε λοιπόν!
      Καλημέρα πασταφλωρίτσα μου! ♥

      Διαγραφή
  15. Ωραία ιδεά! Θα το συνδιάσω με την μικρή μου και νομίζω το αποτέλεσμα θα είναι καταπληκτικό!
    Καλό μας ταξίδι στις λέξεις λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα για όσους έχουν παιδιά! Μπράβο που το σκέφτηκες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίο παιχνίδι- πρόκληση!!! Εγώ πάντως θα είμαι εδώ, αν παρακολουθώ τις λέξεις σου και τις ιστορίες που θα πλάσεις, με μεγάλο ενδιαφέρον!!
    Καλή αρχή!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου χαίρομαι που θα είσαι εδώ μαζί μου έστω κι ως παρατηρητής!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Το έμαθα σχετικά πρόσφατα το παιχνίδιντης φίλης μας! Πολύ πολύ ενδιαφέρον στ' αλήθεια καινγια εσάς τις μάγισσες των λέξεων είναι φίλτρο!
    Θα έρχομαι να σε διαβάζω γλυκούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εμένα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον Δημητρούλα μου για αυτό και καταπιάστηκα με χαρά!
      Να έρχεσαι, να τα λέμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή