Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Awards!

Βραβεία!
Πήρα ξανά!
Όχι ΟSCAR!
Ούτε καν χρηματικά μαμώ την γκαντεμιά μου μέσα!

Δίνονται αβέρτα! Τρία πήρα αυτή τη βδομάδα!

Να ευχαριστήσω τη me(maria) που με σκέφτηκε ( και μεταξύ μας με αγαπά πολύ 
και γι αυτό την ευχαριστώ ακόμα περισσότερο)
και τον πιστό φίλο του σκύλου πίσω από τον οποίο κρύβεται μια γυναικεία ψυχή ή να πω ψυχάρα; ( αλλά θα της τα σούρω λιγάκι! Μα κι άλλα 11 πράγματα για μένα; Μα δεν με έμεινε και τίποτα άλλο κρυφό)!
( Το τρίτο ήταν από την Δημητρούλα- αυτό το καλύψαμε την προηγούμενη εβδομάδα)

Αυτό είναι το βραβείο της Μαρίας μας



και συνοδεύεται μόνο από 4 ερωτησούλες τις οποίες τσάκα τσάκα απαντώ!

1. Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως.
Τα αγαπημένα μου!
Τα έχω βάλει κάτω χαμηλά στο μπλογκ μου!
Αυτόν τον καιρό ( λόγω απογραφής) δεν είχα χρόνο να μπαίνω στον αναγνώστη να βλέπω όλα τα μπλογκς στα οποία έχω γραφτεί. Τα αγαπημένα με βοηθούν σημαντικά να μην χάνω αναρτήσεις που θέλω!

2. Γιατί δημιούργησα το blog μου.
Γιατί ... γιατί αρχικά δεν σας το κρύβω ήθελα να φτιάξω μια όμορφη γήινη σελίδα! 
Αυτό! Μόνο!
Μετά ήθελα να συγκεντρώνω κάπου, όμορφα αποσπάσματα και ιστορίες που διάβαζα στο διαδίκτυο και με εξέφραζαν απόλυτα, για να τα βρίσκω πιο εύκολα, για μένα.
Μετά ήθελα να συγκεντρώνω δικά μου αγαπημένα ...ποιήματα δικά μου, τραγούδια ( όχι δικά μου -αλλά που μου άρεσαν)
Μετά ...άρχισα να γνωρίζω κόσμο. Κι άρχισε η αλληλεπίδραση! Και με γοήτευσε!
Και γλυκάθηκα! 
Μετά ...έγινε η συνήθεια που έγινε λατρεία!
Τώρα πια νομίζω ότι ....εθίστηκα!
Πάντα για μένα όμως θα είναι το προσωπικό μου ημερολόγιο.
Που το έχω ανοίξει δημόσια
Γιατί απλά δεν ντρέπομαι για τις σκέψεις μου και τις επιθυμίες μου!

3. Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα.
Σχεσεις, αγάπη, φωτογραφία, ποίηση, γαλήνη, ζωή! Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά!

4. Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog.

Ζωή!

Αν θες να μάθεις κι άλλα για μένα σύρε στην ετικέτα Εξομολογήσεις..Κάπου εκεί θα βρεις και τα υπόλοιπα!

Τώρα όσον αφορά το βραβείο της Joan Petra ή αλλιώς Ο πιο πιστός φίλος του σκύλου είναι το γνωστό που το έλαβα και πρόσφατα επί δύο! Τώρα πια επί τρία ( Α ρε μάνα έλα να καμαρώσεις την κόρη σου)
Τα είπα όλα αν θυμάστε προσφάτως!

Τι έχει απομείνει;;;;;;;;;

Βασικά πολύ προσωπικά πράγματα! Τα οποία και δεν θα αποκαλύψω!

Όμως για τον κόπο σου που μπήκες κι έπιασες τα πουφ με πασατέμπο και ποπ-κορν 
(τι; έβαλες κι ουίσκι; Καλά να πάθεις!)
Θα σου αποκαλύψω κάτι:

Να προσέχεις τις γυναίκες που δηλώνουν την ηλικία τους! Αν μπορούν να πουν αυτό ... τότε 
μπορούν να πουν τα πάντα!

Προσωρινά σας χαιρετώ!

Πάω να αθληθώ και θα επιστρέψω!
( Ναι αυτό ήταν απειλή)

Φιλιά
@ριστέα

34 σχόλια:

  1. χαχαχα έγραψεςςςςςς!!!
    Πάω να τους φτιάξω να φάνε κάτι και θα επιστρέψω με ουισκάκι και φυστίκια!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Εσύ επανήλθες τελικά Γιατί εγώ δεν τα κατάφερα!
      Τέζα η δικιά σου μετά!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Αριστέα μου!!
      Επέστρεψα και το ξημέρωσα να λες! Ευτυχώς είχα μόνο φυστικάκια! Αλλιώς με χικ-χικ θα σας μιλούσα σήμερα!
      Φιλάκιααααα!! :)

      Διαγραφή
    3. αχαχα!!! Εγώ επιτέλους κοιμήθηκα κι ένα βράδυ σχετικά νωρίς!
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ είμαι απ' αυτές που λένε την ηλικία τους...
    Ναι και τα λέω όλα.... αλλά δεν με νοιάζει καθόλου.
    Αυτή είμαι...
    Ένα πράγμα δεν θα πω ποτέ... τα κιλά μου...
    Μην ξεχάσω να σου πω ότι απ' τα 4 μου άρεσε ιδιαίτερα το 2.
    Επίσης θεωρώ πως κάτι μου λείπει αν δεν μπω εδώ... να δω τι γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Φλωρούκο μου !
      Ε! Ας μην αποκαλύπτεις και κάτι καλέ ! Δεν χάθηκε ο κόσμος!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια πασταφλωρίτσα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πέρνα αύριο να πάρεις την αμοιβή σου μαντάμ!
    Εμείς είμαστε large τύποι, εμείς ρε, δεν πεθάναμε από Έρωτα, στα 5 ψωροευρώ που θα σου δώσουμε θα κολλήσουμε;;;
    Χαχαχαχαχα!

    "Ξεκόλλησες", ελαφρώς όμως, δεν πέτυχες και το απόλυτο!
    Φιλάκια και..καλά να πάθεις ρε!
    Γράφε λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοχοχο! Κι έβαλα πάλι τη μουσική και πού να μπεις ξανά να δεις την απάντησή μου!
      Με mail πρέπει να στη στέλνω!
      Δεν θα ταν κακό να υπάρχει μια παχουλή επιταγή, να βγάλουμε κανένα χαράτσι! :-D
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Α μπράβο πέστα...θα πείραζε να έρχονταν τα βραβεία και με μια επιταγούλα?..χαχα!!
    Ωωωωωω..αυτό που είπες για τις γυναίκες που μπορούν να πουν την ηλικία τους είναι τόσο αληθινό...
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    καλό ξημέρωμα...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Και μόλις το έγραφα στην πιστή φίλη από πάνω για την επιταγή!
      Σε ευχαριστώ για την προτίμηση!
      Ήταν ωραίο βραβειάκι αυτό με ωραίες ερωτήσεις!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα, όμορφο και γεμάτο χαμόγελα! Να χαρείς τα βραβεία σου. Απόλαυσα -και πάλι- όλη την ανάρτησή σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα γλυκιά μου!
      χεχε! Αυτή τη φορά κρατήθηκα γιατί θα με έπαιρναν με τις τομάτες αν έλεγα κι άλλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. καλό μήνα Αριστέα μου!!! ζωγράφισες πάλι!!! :) πολλά συγχαρητήρια sweety μου!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου γλυκό!
      Καλό μήνα και σε σένα! :)))

      Διαγραφή
  7. Καλέ κάτσε που πας;
    Εγω έφτιαξα και πίτσα και ήρθα να πιάσω θέση!
    Α,δεν θα μας πεις άλλα μυστικά;Μα αφου σου λεω οτι δεν θα τα πούμε πουθενά!;;

    Μπράβο,μπράβο!!Για τα βραβεία,για το γεγονός οτι τώρα εσυ γυμνάζεσαι ενω εγω έχω ξαπλώσει φαρδιά-πλατιά στον καναπέ,αγκαλιά με το λαπτοπ..(και ενα κομμάτι πίτσα!)
    αχ!!

    αν δεν σε ''δω'' σήμερα,καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Νόστιμη η πίτσα; Ξέρεις πόσα χρόνια έχω να φάω;;
      Δεν με είδες! Δεν άντεξα να γυρίσω πάλι!
      Ξερή έπεσα! Όλη η κούραση της βδομάδας βγαίνει την Παρασκευή το βράδυ! Ε! Ως συνήθως υπερπροπονήθηκα κιόλας! Τέζα η μικρή κατσαριδούλα μετά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Κοίτα, επειδή έχω τσαντιστεί που σε προλαβαίνουν πάντα οι άλλοι με τα βραβεία, θα κάνω πως δεν βλέπω και θα στο δώσω και εγώ...! χαχαχα!
    Ορίστε λοιπόν Αριστέα μου, ένα βραβειάκι από μένα για σένα!
    http://apopsitexnis.blogspot.gr/2013/03/2.html
    Η απάντηση βέβαια προηγείται της ερώτησης αλλά δεν πειράζει...
    Τέλειες οι απαντήσεις σου!
    Πολλά Φιλάκια !!! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Κατερινάκι μου!
      Θα έρθω να το παραλάβω!
      Σε ευχαριστώ για την τιμή! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο..Να το χαρείς..Επιτέλους και κάτι διαφορετικό..όχι τα συνηθισμένα- στοιχεία για μας ,τον χαρακτήρα μας (αν και μου αρεσει γιατί μαθαινουμε καποια πραγματα για τους μπλογκογειτονες), ερωτησεις σχετικα με το μπλογκ
    ωραιες ερωτησεις και απαντησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ. Ναι ήταν ωραίες οι ερωτήσεις!
      Γιατί δεν το παίρνεις να το παίξεις κι εσύ;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Να προσέχεις τις γυναίκες που δηλώνουν την ηλικία τους!
    Αυτό μου άρεσε περισσότερο απ'όλα @iris μου.
    Τώρα τελευταία έχω πάρει πολύ στα σοβαρά το θέμα γυμναστική και γω θέλω να σου πω και τη ξαναβρίσκω με το να παίρνω το ποδήλατο μου και να τρέχω στα βουνά.
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου άντε και με ένα οσκαρ σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Δεν το έχω πει εγώ ( δεν θυμάμαι ποιος όμως!) Είναι καταπληκτικό όντως!
      Κάνεις ακόμα καλύτερα εσύ που παίρνεις τα βουνά από μένα που χτυπιέμαι στο στατικό ! Αλλά τα ανίψια μου δεν μου δίνουν ποδήλατο στο χέρι γιατί με φοβούνται ότι θα φάω τα μούτρα μου! αχαχαχα!
      Μια χαρά θα ήταν ένα όσκαρ να ευχαριστήσω και τη μαμά μου και το μπαμπά μου! Το θέμα είναι ότι σε ποια κατηγορία θα το έπαιρνα; αχαχαχαχαχα

      Καλό μήνα! Ωραία η νέα φωτό!

      Διαγραφή
  11. Τελικά αυτοί που βγάζουν τα βραβεία πρέπει να είναι πολύ τσιγκούνηδες!!
    Ο ένας λέει πες 11 πράγματα, ο άλλος πες 4, σε λίγο θα βγει και ένας που θα πει: Αν θες γράψε κάτι και για σένα!!
    Έλεος...
    Χάθηκε να φτιάξουν ένα που να ζητάει να πεις
    272 πράγματα;;χαχαχα
    Την καλημέρα μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 272;;;;;;;;;;;;; Ωχ Παναγία μου!!!!!!!!
      αχαχαχα! Εύχομαι να έκλεισα εδώ πάντως με τα βραβεία!
      Και μη σου μπαίνει καμιά ιδέα, ναι;;;;;;;;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Όχι, ρε γαμώτο...
    Τόσες απονομές εδώ κ΄ εγώ ήρθα φορώντας τη φόρμα μου???
    Κι αν με δείξει η τηλεόραση???
    Τέλος πάντως...
    Σου αφήνω πολλά γλυκά φιλάκια, βραβευμένη μου!!!
    Σμουτς!!! Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μια χαρά ήσουν εσύ! Εμένα με χτύπησε η γόβα τελικά :-p αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου για τα παλαμάκια σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Χαχαχα! Η τελευταία ατάκα θεϊκή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δεν είναι δική μου αλλά δεν ξέρω και σε ποιον ανήκει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου σ΄ απόλαυσα και πάλι στις εξομολογήσεις σου!Συγχαρητήρια εις τριπλούν λοιπόν, αν και σε σένα τα συγχαρητήρια ανήκουν στην ψυχή σου!Ανοιχτό βιβλίο έγινες!Ευκαιρία να γράψεις αυτοβιογραφία πια!αχαχα!
    Όσο για την ηλικία μου δεν την είχα ποτέ ταμπού!Σ΄ όποιον αρέσουμε άλλωστε..!χεχε!
    Σε χαιρετώ προσωρινά και τα ξαναλέμε!Πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα: ανοιχτό βιβλίο έγινα! Λες να την ξεκινήσω την αυτοβιογραφία; αχαχα! Καλά ψωνίστηκα! Τέλος!
      Δεν έκρυψα ποτέ την ηλικία μου και δεν σκοπεύω ποτέ να το κάνω ακόμα και μεγάλη πολύ! Πήρα από τη μαμά μου! Ποτέ δεν την άκουσα να τη κρύβει και μου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Αριστέα μου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ! :)

      Διαγραφή
  16. Καλώς την πολυβραβευβένη μας κουκλίτσα!!! Ράφτηκε η μανούλα σου για να σε καμαρώσει??? Χα χα χα
    Αφου είσαι αγαπησιάρα μωρέ, γίνεται να μην πέφτουν βροχή τα βραβεία σε τούτο εδώ το μπλογκ??? Και ακόμα δεν είδαμε τίποτις:)
    Ευτυχώς που δημιούργησες το μπλογκοσπιτάκι σου γιατί αλλιώς πως θα σε είχαμε γνωρίσει???
    (δηλαδή εγώ που λέω -ακόμα- την ηλικία μου είμαι γλωσσοκοπάνα ή πολυλογού? χα χα χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πολυβραβευμένη! Μα ποια είμαι ; :-D
      Η μαμά πάντα ραμμένη είναι ! αχαχα! Από που λες είχα να πάρω;
      Δεν είμαστε γλωσσοκοπάνες! Υπηρετούμε την αλήθεια! :)))
      Φιλάκια κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή