Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Άδραξε τη μέρα!

Φαντάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη. Αλλά θα σου μιλήσω για μένα. Έχω που λες μια φωνή μέσα μου . Που ώρες μου μιλάει, ώρες μου γκρινιάζει, ώρες ουρλιάζει, καλή ώρα όπως σήμερα το πρωί. "Μπρος, σήκω!Άδραξε τη μέρα! Τι κάθεσαι; Άρπαξε τη μέρα από τα μαλλιά και γέμισε τη! Μην την αφήνεις να σου φύγει άπραγη."
Ό,τι ώρα και να επιστρέψω, ξημερώματα κι αν είναι -καλή ώρα όπως σήμερα- η φωνή δεν με αφήνει να κοιμηθώ περισσότερο κι ας είναι Κυριακή! Τι κι αν βάζω ξυπνητήρι, από φόβο μην φτάσει μεσημέρι και κοιμάμαι(δεν θα'θελα)! Εκεί η φωνή, θα με ξυπνήσει πριν το ξυπνητήρι: Σήκω! Είναι η ώρα σου! Με τρομάζει, αλλά την ακούω!
Και ξέρεις κάτι; Δεν βγήκα χαμένη ως τώρα! Κι αν ανησυχείς για την ξεκούραση μου ....τη φροντίζω κι αυτή! Το μεσημέρι θα κάνω τη σιέστα μου! Που μπορεί να κρατήσει και λιγάκι παραπάνω! 
Τώρα έχει έναν τεράστιο ήλιο, ναααα!  μετά συγχωρήσεως και επειδή κάναμε αμήν και πώς να τον δούμε εγώ πάω για να προλάβω! 
Στην αιωνιότητα θα αναπαυτώ, στο ορκίζομαι!


Καλή σου μέρα, ό,τι κι αν κάνεις!
Μην αφήνεις λεπτό να πάει χαμένο!
Χρόνια πολλά!
@ριστέα

36 σχόλια:

  1. Καλημερούδιαααα...
    Αδραξε τη μέρα!!
    Ναι,αυτό θα κάνω!!
    Παίρνω το καπελάκι μου και..φεύγωωω!
    Πάω να παίξω με τον ήλιο!!!
    Φιλάκια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρααααα! Κέφια ε;
      Πάμε να φύγουμε! Η μέρα είναι μικρή και τα σχέδια μεγάλα!
      Πάμε να προλάβουμε!
      Φιλιά!
      Καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  2. Aριστέα μου, όλα τα χρόνια που δούλευα καθώς και ακόμη ένα χρόνο μετά έκανα ακριβώς το ίδιο με σένα.
    Τώρα τελευταία το έχω αλλάξει το σύστημα και κοιμάμαι μετά τις 2 το βράδυ οπότε ξυπνάω κατά τις 9 ή 10 το πρωί.
    Βέβαια αυτό επειδή είναι Χειμώνας και κρυώνω όρθια το πρωί.
    Ίσως το καλοκαίρι αλλάξει πάλι το σύστημα...
    Όταν όμως νιώθεις όμορφα μέσα σου σίγουρα ο ήλιος σε καλεί.
    Καλή Κυριακή χωρίς άγχος Δευτέρας σήμερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις Φλώρα μου , εσύ που κουράστηκες στη ζωή σου και τώρα είναι η στιγμή της ανάπαυσης! Εξάλλου με το 9 ή 10 το Χειμώνα δεν χάνεις τη μέρα! Κάνεις τόσο όμορφα πράγματα μέσα στη μέρα!
      Φιλάκια αγαπημένη!

      Αλήθεια, τι όμορφα που απόψε δεν έχει το άγχος της Δευτέρας!

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου ,Χρόνια Πολλά και ναι, μη αφήνεις λεπτό να πάει χαμένο !Ας σκεφτούμε ότι ώρες ύπνου θα έχουμε πολλές !Εύχομαι να περάσεις όμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα! :)))
      Ακριβώς έτσι αισθάνομαι! Να μη θέλω να περνάει ο χρόνος ανεκμετάλλευτος!
      Φιλιά!
      Καλή αυριανή! :)

      Διαγραφή
  4. Πιστεύω πως υπάρχουν τρόποι να μην πάει καμία μέρα μας χαμένη, αρκεί να έχουμε ανοιχτά τα μάτια και το μυαλό μας ή και να μην... τεμπελιάζουν τα χέρια ή τα πόδια μας! ツ
    Καμία δημιουργική ημέρα δεν είναι χαμένη!
    Φυσικά, ακόμη καλύτερα όταν σε προσκαλεί ο υπέροχος, φωτεινός ήλιος!

    Carpe diem, λοιπόν, Αριστέα μου!
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!!! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ιωάννα μου κι εγώ έτσι πιστεύω: ότι καμία δημιουργική μέρα δεν πάει χαμένη! :)))
      Καλά να περάσεις και εσύ κοπέλα μου!
      Καλή αυριανή!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Έτσι με άρπαξαν από τα μαλλιά χτες να φύγουμε και μόλις που πρόλαβα να διαβάσω την ανάρτησή σου και να αφήσω μια κουβέντα..χαχα!!..
    Σήμερα που έχει κι ήλιο θα πάω να τους αρπάξω εγώ που μου κοιμούνται ακόμα...
    Δεν είναι δυνατόν όμως..μόλις είπα για ήλιο συννέφιασε..εντάξει..περαστικό ήταν..!..έχει ήλιο!!
    Φιλιά πολλά και καλά να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Αυτό σημαίνει Μαρία μου ότι γέμισες μπαταρίες!
      Εύχομαι να πέρασες όμορφα και σήμερα και το ίδιο σου εύχομαι και για αύριο!
      Ήλιος με δόντια ήταν σήμερα! Μακάρι αύριο να ανέβουν λιγάκι οι θερμοκρασίες ( με οποιοδήποτε τρόπο!)
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Eχω νευριάσει πάρα πολύ Αριστέα, γιατί έχει τόσο ωραία μέρα, σε διάβασα και θέλω να την αδράξω και ένα παλιοκρύωμα με έχει καθηλώσει σπίτι και τα έχω πάρει.
    Αύριο όμως θα βγω όπως και να έχει.
    Καλή σου μέρα καλά να περάσεις πιες και ένα καφεδάκι και για μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Περαστικά σου Έλενα! Σε νιώθω! Δεν έχω χειρότερο ( αν και σπάνια γίνεται) να είμαι καθηλωμένη στο κρεβάτι κι έξω να λάμπει ο τόπος!
      Ολόψυχες ευχές για καλή και κυρίως γρήγορη ανάρρωση!
      Καλή αυριανή κοπέλα μου!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Αριστέα μου, χρόνια πολλά!

    Να περάσεις υπέροχα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Έλλη!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Καλή αυριανή κοπέλα μου! :))

      Διαγραφή
  8. Ποτέ δεν μου άρεσε να κοιμάμαι μέχρι αργά το πρωί. Το πιο πολύ που μπορούσα να κοιμηθώ ήταν μέχρι 08:00 - 08:30. Μετά πια που απέκτησα και την μικρή μου το αρφότερό μας είναι 06:30 άντε 07:00 το πρωί! Φιλιά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κι αν είσαι πρωινή! Αν έχεις παιδί σίγουρα έχεις να προλάβεις και περισσότερα! :)
      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Καλή αυριανή!

      Διαγραφή
  9. Συνήθως, όταν δεν μου απαντάνε σε ένα μήνυμα μου, αλλά είναι ευγενικοί με όλους τους υπόλοιπους, αποφασίζω να διαγράφω τον εαυτό μου από ένα μπλόγκ. Καλη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν συνηθίζω να μην απαντώ σε σχόλια Γεράσιμε! Ακόμα κι αν ο χρόνος μου δεν το επιτρέπει θα γυρίσω πάντα στο τέλος της ημέρας να απαντήσω σε όλους!
      Σήμερα έπρεπε να αδράξω την ημέρα!
      Καλή συνέχεια και σένα ! :)))

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία η σημερινή σου ανάρτηση Αριστέα μου, γεμάτη πόθο για ζωή... Ελπίζω να αξιοποίησες κατάλληλα την μέρα... Καλή συνέχεια κ καλή Σαρακοστή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου!
      Ναι ! Όσο πιο καλά μπορούσα!
      Φιλιά!
      Καλή Σαρακοστή και σε σένα εύχομαι! :)))

      Διαγραφή
  11. Την εχω κ εγω αυτην την φωνουλα μεσα μου..με φωναζει οταν καθομαι πολλες ωρες στον υπολογιστη!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! οκ! Δεν είμαι η μόνη και κυρίως δεν είμαι τρελή! χεχε!
      Καλά να περνάς κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αριστεάκι μου άδραξε τη μέρα κάθε μέρα!!!! :) ειδικά όταν ο καιρός είναι τόσο καλός γιατί όχι!!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το γλυκό μου το Ευάκι !
      Την άδραξα γερά! Ελπίζω το ίδιο κι αύριο, καιρού θέλοντος!
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Καλή αυριανή!

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου, αύριο χαρείς την μέρα απο το πρωί και εύχομαι να περάσεις πολύ ωραία.
    Καλή Σαρακοστή και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή Μαρία μου!
      Πάω να ζυμώσω λαγάνα....με μαύρο αλεύρι!
      Απαντώ σε σχόλια κι έφυγα!!!!!! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Το κάνω όσο μπορώ!
    Αν και δεν μπορώ να προδώσω τον ύπνο μου, τον οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση...Είμαι και μεγάλος φαν του έξω και της βόλτας!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα!
    Καλά Κούλουμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου κι εγώ έχω τον ύπνο σε μεγάλη εκτίμηση! Για αυτό κι όταν χάσω μέσα στη βδομάδα θα συμπληρώσω τα μεσημέρα του ΣΚ!
      Υπέροχα πέρασα!
      Φιλάκια!
      Καλά να περάσεις σήμερα, Καθαρή Δευτέρα!

      Διαγραφή
  15. Αριστέα είναι πολύ απλό παιδί μου, συμπληρώνεις το ερωτηματολόγιο και θα αποφανθεί άλλος, μην ανησυχείς... http://www.stemmenhoren.nl/wp/files/maastrichts%20interview/Maastricht%20Interview%20Greek%20version.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοχο! Επειδή είμαι ευγενικό κοριτσόπουλο μετά από εσάς σενιόρ!
      Φιλιά!
      Καλά να περάσεις σήμερα!

      Διαγραφή
  16. Χάθηκα αυτό το διήμερο Αριστέα μου με δυσάρεστα μιας θείας μου!Μέχρι κι απ΄ τη δουλειά αναγκάστηκα να λείψω χθες!Συνεχίζει και το πρόβλημα με την ενημέρωση του ιστολογίου και σκέφτομαι να τ΄ αναστείλω κι αυτό!Θα δω!Τόσο ωραία πάντως κύλησε η μέρα μου!Το μόνο ευχάριστο της χθεσινής μέρας ήταν ένας τεράστιος ήλιος σαν αυτόν της φωτογραφίας σου.Τι κι αν δεν είχε ζέστη!Αυτός και μόνο με την εμφάνισή του με κρατάει.. μου δίνει ελπίδα και ζωντάνια!
    Να ΄σαι πάντα καλά γλυκιά μου και να μην αφήσεις ποτέ αυτόν τον ήλιο που ΄χεις μέσα σου!Πολλά φιλιά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ανησύχησα να σου πω αλλά μετά σκέφτηκα μήπως φύγατε οικογενειακώς για τριήμερο!
      Λυπάμαι πολύ!
      Πόσο δίκιο έχεις! Σήμερα όχι μόνο ήλιο δεν έχει αλλά ούτε Χριστούγεννα να ήταν! Αφού σκέφτομαι να ανάψω το τζάκι μετά από πόσο καιρό!
      Εύχομαι να ηρεμήσεις και να περάσεις καλά σήμερα με την οικογένεια σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Seize the day!!! Αυτό κάνω πάντα γλυκούλα μου!!!!
    Παλιότερα (προ παιδιών) ξυπνούσα καμιά φορά μεσημέρι!!! χα χα χα. Έχανα όλη τη μέρα, τον ήλιο, τον γαλάζιο ουρανό!!!
    Από τότε που έκανα παιδιά και ξυπνάω πρωι πρωι, χαίρομαι ακόμα περισσότερα την ημέρα, μέσα από τα μάτια τους, τα γέλια τους, την ενέργειά τους!!!
    Ο καθένας μας έχει τους λόγους που τον κάνουν να θέλει να ζει. Όλοι είναι σημαντικοί, αρκεί να θέλεις να ζήσεις και να μην μιζεριάζεις κλεισμένος σε ένα σπίτι, φοβούμενος να αντικρίσεις το μέλλον!!!
    Καλή Σαρακοστή Αριστάκι μου καλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι όμορφα είναι να αρπάζεις τη μέρα από το πρωί; Κι όσα περισσότερα κάνεις τόσο περισσότερα προλαβαίνεις τελικά!
      Καλή Σαρακοστή Δημητρούλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή