Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Αναζητείται έξοδος Ηρωική!

Αναζητείται έξοδος!
Ηρωική!
Πολιορκούμαστε στενότατα.
Δυνάστες ξένοι, 
οχτροί τρομαχτικοί,
σαν κοράκια καιροφυλαχτούν. 
Τη στιγμή που δεν θα κοιτάζουμε
τα τείχη να ανέβουν έρποντας.
Τα σιχαμερά έρποντα ζωντανά,
μας ζώνουν όλο και πιο στενά.
Χαμόγελα σαρδόνια κρύβουν 
κάτω από τα ανθρώπινα προσωπεία τους.
Είναι βέβαιοι για το αποτέλεσμα......
Ω, ναι!
Μονάχα εμείς...
Μονάχα εμείς 
δεν έχουμε να φάμε
δεν έχουμε να ανασάνουμε
δεν έχουμε τρόπο να το σκάσουμε
όμως με κυάλια βλεφαριάζουμε την άλωση 
του δίδυμου κάστρου, 
στοιχηματίζοντας τις ώρες:
"Δυο ώρες δίνω εγώ"!
"Μπα πολύ! Ούτε μία και μισή"!
Ποια είναι είπαμε τα κοράκια;
Μια έξοδος ρε παιδιά! 
Αέρα!

@ριστέα


















Τα σκουριασμένα κοράκια της φωτογραφίας, βρίσκονται 

δίπλα στο πηγάδι μας, στην αυλή μας!

Τα άλλα κοράκια βρίσκονται παντού.

Καλό ξημέρωμα! 
@ριστέα



54 σχόλια:

  1. Καημόν τον έχω να συντονιστούμεν μιαν φοράν και τι στον κόσμον! Σε περιμένω από κει να' ρθεις να δεις πως..."δεν ταιριάζουμεν σου λέω, τόσο αντικειμενικά στο λέω..."!
    Με όλον τον σεβασμόν προς το ποίημα σου, σήμερα, η.....τρελοκαμπέρο φαντάζω εγώ!
    Είδες! η προφοράν μου έγινεν Τσιπριακήν -της Κύπρου καλέ! όχι του...Τσίπρα!!!- προς συμπαράστασην!

    Ε! "ΟΧΙ" ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΝΤΑΜ! ΑΡΝΟΥΜΑΙ!

    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΧΩΡΙΣ..ΝΟΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ, ΚΑΘΩΣ...ΔΙΕΘΕΤΑ ΩΣ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑΝ..ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΝ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΝ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, όσον δουλεύει ακόμα αυτό το...μαραφέτιν, προλαβαίνω δεν προλαβαίνω να σου πω πως, σκέφτηκα τον τρόπον να μαθαίνω τα σχόλια που μου γράφεις εδώ: αντιγραφήν-επικόλλησην!!!
      Σε εξέπληξα; Είναι που πέτυχεν η ρίζα(ν)..!

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένη μου Τζόαν! Πόσο να κρατηθώ η γυναίκα να μην γελάσω!
      Κι όχι τίποτα άλλο , σήμερα ήθελα να είναι σοβαρή!
      αχαχαχαχαχαχα! Τρελοκαμπέρες έδεσαν και ταίριαξαν γάντι! Μόνο στις δημοσιεύσεις δεν μπορούν να συντονιστούν λιγάκι, αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει! Επίσης δεν μπορείς να έρχεσαι από δω χωρίς μετά να κολλάς, αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει. Επίσης δεν έμαθες ακόμα να κάνεις καρδούλες, νότες κι όλη την τράπουλα που σου χαρίζω , αλλά κι αυτό δεν μας εμποδίζει!
      Γιατί η αγάπη βρίσκει πάντα τρόπο!
      Copy & paste κι έρχομαι στο σπίτι του σκύλου να αφήσω το κατιτίς μου και να δω την έκπληξη!
      αχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαα! ( όχι που δεν θα γέλαγα!)
      Καλημέραααααααααα!

      Διαγραφή
  2. Αχ ρε Αριστέα μου και τα βλέπω και τα ακούω, και μαραζώνει η ψυχή μου, ύστερα εξοργίζομαι και φτύνω, πόλεμος ... και μάλιστα τους βγήκε και φτηνά.. χρόόοοοονια τώρα προσπαθούνε, δείχνει πως τα καταφέρανε και την κάνανε την Ευρώπη σαν τα μούτρα τους.. και ξεκινήσανε από την Ελλάδα μας, την πιο όμορφη και ζηλευτή. Κλάματα με πιάνουν.
    Με άγγιξαν τα λόγια σου και θα πω από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί, μια έξοδος, δεν ξέρω ποια θα είναι αυτή, αλλά .. μια έξοδος, ένα φως στο τούνελ!

    Καλή σου μέρα κοριτσάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αφού γέλασα από πάνω , παίρνω ξανά τα σοβαρά μου, γιατί έτσι όπως έχουν τα πράγματα, δεν μας αφήνουν να γελάσουμε! Μας το βγάζουν ξινό!
      Τα μηνύματα από παντού είναι άσχημα! Ακούω για τρίτο παγκόσμιο που ήδη άρχισε και τρελαίνομαι!
      Ειλικρινά η σκέψη μου είναι στους Κύπριους τόσο που χαρήκαμε το Όχι τους αλλά δεν θα μας αφήσουν να το χαρούμε καθόλου!
      Αχ κοριτσάκι! Εύχομαι να είσαι καλά εκεί στα ξένα κι επίσης εύχομαι να μην γευτούμε εμείς εδώ στην πατρίδα τα άσχημα που βλέπουμε να έρχονται καλπάζοντας!
      Σε φιλώ κορίτσι μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο! ♥

      Διαγραφή
  3. Μια έξοδος ρε παιδιά!
    Αέρα!!!!!!Καταπληκτικό!! θα την βρούμε την έξοδο Αριστέα μου καλημέραααα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Γεωργία μου! Αμήν!
      Κι ας είναι να πέσουμε , αλλά να πέσουμε ηρωικά ρε γαμώτο!
      Τουλάχιστον να είμαστε υπερήφανοι για κάτι!
      Σε φιλώ!
      Καλό τριήμερο! ♥

      Διαγραφή
  4. Πρεπει να σταματησουμε τον εγωισμο.
    Διαφορετικα την μονη εξοδο που θα βλεπουμε
    θα ειναι η εξοδος του Σαβ\κου σε κεντρο λαικο.

    Καλημερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι θέαμα και τούτο! Λικνίζονται πάνω στα τραπέζια κι όλα βαίνουν καλώς!
      Μας έφαγαν τα γαρούφαλλα αγριομελλούσα μου!
      Καλύτερα δεν θα μπορούσες να το θέσεις!

      Καλησπέρα !
      Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  5. Δυο χρόνια κοπανάω το κεφάλι μου Αριστέα μου στον τοίχο και δεν λέει να μου πει που είναι αυτή η έξοδος.
    Τσάμπα μια καραβιά βιβλία που διάβασα στην ζωή μου, τσάμπα τα ιδανικά και τα όνειρα που είχα, τσάμπα οι σκέψεις κι οι ελπίδες και το αύριο που το περίμενα να είμαι γριούλα σεβαστή με άσπρα μαλλιά και γύρω μου να απολαμβάνω την συντροφιά μιας στρατιάς εγγονιών , να κοιτάζω έξω τον ουρανό και στον απολογισμό μου να πω ... καλά τα κατάφερες.
    Τα έσβυσα όλα αυτά μονοκοντυλιά και μόνο δάκρυα μου έρχονται στα μάτια, δάκρυα που παραμένουν και ούτε να κυλήσουν δεν καταδέχονται για να μη λερωθούν στις λάσπες του κόσμου που ζω.
    Αν βρεθεί η έξοδος πες μου να έρθω πρώτη κι ας μην υπάρχει αύριο... μόνο η έξοδος να είναι.

    Σε φιλώ
    ας έχουμε καλό τριήμερο στην φυλακή μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου ....με άφησες με το στόμα ανοιχτό και την τρίχα ανασηκωμένη!
      Όχι γιατί δεν τα ξέρω.Αλλά από σεβασμό στα δάκρυα που ανεβαίνουν στα μάτια σου! Από σεβασμό στον πόνο, που είναι κοινός!
      Και με έστειλες με το κλείσιμο ....
      Καλό τριήμερο... στη φυλακή μας!

      Άντε κοπέλα μου! Καλό τριήμερο. Επειδή δεν νιώθουμε στο πόδι το βάρος της αλυσίδας χασκογελάμε! Κοιτάζουμε τα χειρότερα και χασκογελάμε!
      Φιλιά πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά νομίζω πως η Λεβίνα τα είπε όλα. Σαν λυγμός τα λόγια της. Συγχαρητήρια Αριστέα μου για την ανάρτηση. Άραγε θα δώσουμε καμιά μάχη ή θα πέσουμε αμαχητί. Μια κυρία πρόσφατα μου είπε. "Θα ξεσηκωθούμε. Θα ξεσηκωθούμε όταν πεινάσει το 70%. Τώρα πεινάει το 30%." Μας έσπειραν τον φόβο και τώρα ΜΑΣ αλέθουν. Την καλησπέρα μου και στις δυο σας.

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς Μαρία μου: σαν λυγμός!
      Καλημέρα Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Στεναχωρέθηκα με αυτά που έγραψε η Λεβίνα... Μακάρι να μπορέσουμε να βρούμε έναν τρόπο να φύγουμε από εδώ που είμαστε... Οποιονδήποτε τρόπο... Αχ... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο στεναχωρήθηκα! Γιατί κάθε λέξη της έσταζε αλήθεια!
      Ζούμε ήδη τον γ' παγκόσμιο κι αλί σε όλους μας και κυρίως στα νιάτα μας, σαν και σένα Μαρία μου!
      Καλό τριήμερο, έστω κι έτσι! :)

      Διαγραφή
  7. Για να βρούμε την έξοδο κινδύνου πρέπει να κουνηθούμε κιόλας. Καθισμένοι στον καναπε με τα πόδια επάνω στο τραπέζι,τρώγοντας γαριδάκια και με προσευχές περιμένοντας το Μεσσία να έρθει να μας σώσει μόνο μούντζες τρώμε. Τα έχω γράψει..ας μη γίνομαι άλλο γραφική!
    Θα ήθελα να σε συγχάρω όμως για τον αγώνα που κάνεις να μας ξυπνήσεις...το χρειαζόμαστε!
    Υπέροχη η ανάρτησή σου για ακόμη μία φορά:)
    Καλό Σαββατοκυριακοδεύτερο πριγκίπισσα. Να περάσεις υπέροχα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με συγχαίρεις πιτσιρίκα μου! Έχω πολλούς λόγους να ντρέπομαι!
      Το μόνο που κάνω είναι να δίνω λίγη χαρά κι ελπίδα. Α! και πού και πού να ξεσπάω την οργή μου! Άργησα να ξυπνήσω ! Αλλά από τότε που ξύπνησα δεν μπόρεσα να ξανακοιμηθώ!
      Παιδιά δεν έκαμα αλλά τα ανίψια μου και τα παιδιά όλου του κόσμου είναι παιδιά μου! Για τα νιάτα φοβάμαι κι οργίζομαι!

      ΥΓ: Το θέμα που μου είπες τις προάλλες δεν το ξέχασα! Τρέχουν πολλά και θέλω να είμαι πάντα καλά ενημερωμένη όταν ασχολούμαι με κάτι!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
    2. Διαβάζω τα σχόλια και μιλάτε για αγώνα!
      Μα εγώ όταν το φώναζα γιατί με γράφατε να μην πω που και μου σούρατε τα εξ αμάξης;
      Τι έγινε ξαφνικά;;; Μεταλλαχτήκατε;



      υγ:το σχόλιο δεν πάει αποκλειστικά σ' εσένα Αριστέα!

      Διαγραφή
    3. Ναι καρδούλα μου , καταλαβαίνω ότι δεν το λες σε μένα. Να χαίρεσαι για τη μεταστροφή που βλέπεις ,αν και δεν φτάνουν μόνο τα λόγια! Ίσως προέρχεται κι από το Οχι των Κυπρίων που μας έβαλαν τα γυαλιά, ίσως γιατί όσο περνάει ο καιρός μαζεύουμε πολύ απογοήτευση και φτάνει σιγά σιγά ο κόμπος στο χτένι!
      Εξάλλου η γλώσσα που είχες χρησιμοποιήσει τότε εσύ ήταν σκληρή. Δεν ήταν έτοιμοι να την ακούσουν. Ο άνθρωπος όταν πιστεύει ότι βάλλεται κουμπώνεται και περνάει στην επίθεση! Έτσι έχει μάθει να αμύνεται ! Εγώ πάλι δεν κολλώνω να πω mea culpa. Με πήρε χρόνια να καταλάβω πως όταν έχεις την μαγκιά να πεις ναι έφταιξα κι εγώ τότε μόνο μπορείς να ελπίζεις ότι κάτι θα αλλάξει!

      Σε κάλυψα καθόλου;

      Διαγραφή
    4. πολλή απογοήτευση!
      απαπα μου έφυγε κι εμένα!

      Διαγραφή
    5. Αυτό ακριβώς είναι το θέμα!
      Ότι σταθήκατε στα σκληρά λόγια και δε λάβατε την ουσία των όσο έλεγα. Και λυπάμαι γι' αυτό! Έδειξε πως θέλετε να σας χαιδεύουν τ' αυτάκια λες και είστε μωρά και δεν μπορούσατε να δεχτείτε αυτά που έλεγα με τον τρόπο που τα έλεγα. Μη σας θίξουν τον εγωισμό. Μα πρέπει να τσαλακωθεί ο εγωισμός κι η εγωπάθεια μας επιτέλους! Μόνο έτσι θα γίνει κάτι!
      Χαίρομαι γι' αυτή τη μεταστροφή. Αλλά ελπίζω να μη μείνουν μόνο λόγια. Ελπίζω να υπάρξουν ηγέτες και σύντομα. Γιατί φοβάμαι πως όταν θ' αντιδράσουμε θα τα 'χουμε χάσει όλα...ελπίζω να διαψευστώ!

      υγ:μην το πάρεις προσωπικά το σχόλιο. Και μακριά από εδώ οι παρεξηγιάρηδες!
      Την αγάπη μου και την καλημέρα μου στην πατρίδα:))

      Διαγραφή
    6. Δεν υπάρχει περίπτωση να σε παρεξηγήσω ποτέ και το ξέρεις! Το είδες που δεν το πήρα προσωπικά τότε! καθόλου δεν θίχτηκα! Μιλούσες για την πλειοψηφία! Όταν μιλάς για την πλειοψηφία μιλάς στον πληθυντικό. Κι η πλειοψηφία ευθύνεται για όσα τραβάμε και για το ότι δεν κάνουμε κάτι. Σε αυτό , το ότι δεν κάνουμε κάτι έβαλα τον εαυτό μου, όταν είπα : φταίω!
      Αν καταλάβουμε ότι ΟΛΟΙ φταίμε τότε θα έχουμε ελπίδα! Είναι ενθαρρυντικό που επιτέλους μαζεύεται απογοήτευση και που ξυπνάμε. Αργά, γρήγορα θα δείξει! Όλα κρίνονται στο αποτέλεσμα. Η ουσία είναι ότι είτε έτσι είτε αλλιώς τη φτώχεια δεν τη γλιτώνουμε. ήδη τη ζούμε! Τα παιδιά σκέφτομαι εγώ μονάχα! Εγώ ξέρω κι από φτώχεια. Εγώ σαν Αριστέα δεν χρειάζομαι πολλά για να είμαι χαρούμενη. Αλλά τα παιδιά μας; Κι ας μην έχω εγώ δικά μου.

      ΥΓ: Δεν χρειάζεται ηγέτης μάλλον....Ίσως αυτό φταίει! Περιμένουμε τον έναν! Ούτε οι πολλοί να ξεσηκωθούν χρειάζεται! Οι επαναστάσεις άρχιζαν πάντα από τους λίγους, τους τρελούς! Μετά γενικεύονταν!

      Οι λίγοι, οι τρελοί χρειάζονται! Αυτοί που αψηφούν και τη ζωή τους!
      Σε φιλώ καρδούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  8. Αέρα!!! Κι ένα ξυπνητήρι... να ξυπνήσουμε επιτέλους από τον ύπνο του δικαίου...

    Την καλησπέρα μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αέρα Έλλη μου! Αέρα πολεμικό! Γιατί σε πόλεμο είμαστε. Κατοχή ζούμε.
      Πολλά τα παράφωνα και τα παράλογα!
      Κι έπεται συνέχεια!
      Ας συντονίσουμε τα ξυπνητήρια μας κάποια στιγμή!
      Σε φιλώ γλυκιά μου!
      Καλό τριήμερο! ♥

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μένω στο “όμως με κυάλια βλεφαριάζουμε την άλωση” γιατί τ’άλλα είναι παράγωγα ενός συστήματος όπου αργά, ευχάριστα εννίοτε για εμάς τους αφελείς, μας σέρβιραν δεκαετίες και τώρα αδίαντροπα, κυνικά, απολαμβάνουν το έργο τους αφήνοντας δεμένους στο ίδιο μας το κορμί, να βλεφαριάζουμε την άλωση που αναφέρεις.
    Ωραία το απέδωσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ εκεί ακριβώς προσθέτω το "δίδυμο" κάστρο ! Την Κύπρο μας! Ωσάν δίδυμος Πύργος! Είναι σαφέστατες οι ομοιότητες που βρίσκω!
      Καθόμαστε και τάχα μου συμπάσχουμε ( για τους πολιτικούς μας τους ξεφτίλες ομιλώ βεβαίως βεβαίως) και περιμένουμε τη δική τους πτώση για να αναθαρρήσουμε : ω τι καλά που επράξαμε και είπαμε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!!!!!!
      Ουαί κι αλίμονο σε αυτούς που κοιτάζουν την άλωση των άλλων και δεν βλέπουν τη δική τους πολιορκία!!!!

      Θ&Η σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
    2. Οσο για την φωτό. Εφιάλτης να τους γίνουν τα κοράκια της αυλής σου να τα συναντούν παντού, στον ύπνο και στον ξύπνιο τους, να φαντάζουν άγρια θηρία στα μυαλά τους μήπως καταλάβουν τι αφήνουν στην σκιά τους.
      Πάρε DNA απ’αυτά, φτιάξε κλώνους, ανέβα σ’ελικόπτερο και σκόρπισέ τα, να γεμίσει ο κόσμος κόρακες, να φάνε τα σάπια και τα αναίσχυντα κι έπειτα να ξυπνήσουν τα όνειρα του κόσμου, να τα ζήσουν να τα’υχαριστηθούν.
      Έδεσα η φωτό απόλυτα με το κείμενο
      Να’σαι καλά

      Διαγραφή
    3. Όχι άλλα κοράκια που περιμένουν να κατασπαράξουν μισοξεψυχισμένα κουφάρια! ( Αρκά θυμήθηκα εδώ!)
      Κοράκια να μπουν μέσα στα έδρανα της βουλής χρειάζεται!
      Να απαλλαγούμε από δαύτους! Αναγούλα μου φέρνουν όλοι τους!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου! 'Ηταν έμπνευση της στιγμής! Τη φωτό την είχα καιρό στα αζήτητα και μετά την είχα διαγράψει. Χρειάστηκα να ψάξω στον κάδο του υπολογιστή μου ( που ευτυχώς είχα ξεχάσει να αδειάσω) και να την ανασύρω για να στολίσει τα γραφόμενά μου!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Έδεσε η φωτό ήθελα να γράψω και όχι Έδεσσα, ε; :)

      Διαγραφή
    5. αχαχα! Με τουα καταρράκτες να φανταστώ...καμία σχέση!

      χεχε Πολύτιμο το γέλιο στις μέρες που ζούμε! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Τι να πω εγώ τώρα; Δε θέλω να πώ τίποτε...Εγώ πήρα μεγάλη χαρά χθες με την λύση που βρέθηκε Ελλάδα-Κύπρος...δε θέλω να ψυχοπλακωθώ , χωρίς να είμαι αναίσθητη..μια βδομάδα ήμουν άκεφη και χωρίς καλή διάθεση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως χαλιέμαι ακόμα Δελφινάκι μου! Δεν έχω εφησυχαστεί καθόλου! Ντρέπομαι για όλους αυτούς που μας κυβερνούν!
      Πλακάκια τα κάνουν μεταξύ τους!
      Υπομονή και κουράγιο να ευχηθώ!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  11. Αεραααα!!!!!!!
    Θα την βρούμε την έξοδο βρε Αριστέα που θα πάει θα την βρούμε!
    Μπορεί να είναι και μπροστά στα μάτια αρκει να τα ανοίξουμε!
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι κοπέλα μου , μακάρι ! Γιατί τελευταία μια δύσπνοια την έχω η καψερή!
      Καλό τριήμερο και φιλιά χαρά μου!

      Διαγραφή
  12. Μωρέ γιούργια θέλει... όπως λέει κι ο ποιητής:
    "Πού θα πάει, πού θα πάει τούτη η ρόδα που κολλάει
    κι όλο στην αρχή γυρνάει
    πού θα πάει θα ξεκολλήσει
    κι ο κόσμος σαν σαράβαλο γι’ αλλού θα ροβολήσει!"

    Φιλιά πολλά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεσήκωσέ μας Μαρία !!!!!!!!
      Αυτό χρειαζόμαστε εξάλλου: ο ένας να ξεσηκώσει τον άλλον!
      Πού θα πάει; Δεν θα τιμήσουμε τους αρχαίους μας προγόνους;;;;;;;;
      Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  13. Ένας... συγχρονισμός, νομίζω, μας χρειάζεται...
    Μόλις τον πετύχουμε, τότε να δεις "Άέρα"...
    Πολλλλλά μποφώρ!!!
    ;-)
    Φιλάκια, ομορφιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να οργανωθούμε ρε παιδιά ! Να κάνουμε μια ληστεία της προκοπής! Λάθος! Αυτό είναι από άλλη διαφήμιση!
      Ναι δεν έχεις άδικο! Χρειάζεται να δράσουμε ομαδικά Γιάννα μου! Αλλά μάλλον απουσιάζουν οι ηγέτες!!!!!!
      Φιλάκια κοπελάρα μου!!!!!!!!!! ♥

      Διαγραφή
  14. “ή θα διαλέξεις τη σιωπή για να μη χάσεις τη βολή σου, την ησυχία σου, ή θ’ αντιδράσεις, θ’ αντισταθείς, θα αγωνιστείς σε όλα αυτά τα αποτρόπαια, τα εφιαλτικά που γίνονται για σένα, υποτίθεται, αλλά χωρίς εσένα...” είχα δεί γραμμένο απο τον αξιαγάπητο Αντ.Σαμαράκη, ενώ χρόνια πρίν ο Καβάφης είχε γράψει περί αναμορφωτών στην Αποικία.
    Οι σημερινοί διαλογιστές μιλούν και υπολογίζουν με αριθμούς και τα δις ακούγονται σαν κόκκοι άμμου. Απτές φούσκες όλοι, μέρος ενός κόσμου απο αεροπλάστ φτιαγμένο, που σαν “τους ζουλίξουν” θα σκάσουν. Χρειάζονται μόνο εκείνα τα παιδικά δάκτυλα που θα παίξουν μαζί τους. Προς το παρόν ακόμα τυλίγουν την πραμάτεια τους για να την μεταφέρουν σε αποθήκες παιχνιδιών...
    Ίσως μπερδεμένα φαίνονται τα λόγια μου, ίσω ςκαι να μας μπερδεύουν για να χανόμαστε, μα πιστεύω πως κάποια στιγμή θα γυρίσει ο τροχός.
    Οι ανήσυχοι, δεν χορταριάζουν, δεν σέρνονται και ας τους βαστούν...
    Τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα έλεγε ο Σαμαράκης αλλά μάλλον διαλέγουμε τη βολή μας! Δεν εξηγείται διαφορετικά. Κι ύστερα απλά παραπονούμαστε ( για να μην χρησιμοποιήσω βαρύτερη έκφραση!)
      Κατανόησα τα ολίγο από τουρλού λόγια σου!
      Λες να γυρίσει ; Αυτός ο έρμος ο τροχός; Αμήν !
      Καλό σου βράδυ και καλή συνέχεια ναυαγέ μου! :))

      Διαγραφή
  15. καλως σε βρήκα και τι πόλεμο τον χειρότερο , θλίψη και οργή μας τσακίζουν και πρίν την ψαξω εγώ την έξοδο απο τον τάφο του Ινδού μετραω πόσο πολύ θυμωμένη είμαι με τον εαυτό μου και δεν βρίσκω άκρη ..

    και όμως η ζωή είναι ωραία και ο άερας θα την ξεδιαλύνει την αποπνικτική ατμόσφαιρα την καταχνιά την υγρασία αρκεί να κουνήσουμε δάκτυλα και μυαλό ταυτόγχρονα

    Αριστέ αμου δεν σε ευχαρίστησα ποτέ για την βαθμολογία στο 7 παιχνίδιτης Φλώρας και τα όμορφα λόγια σου εύχομαι να μην είναι αργά καλη τριήμερο με χαρές μόνο φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μαριλίζα ( το έγραψα καλά; )
      Νομίζω ότι ο θυμός με τον εαυτό μας είναι μια καλή αρχή! Κι εγώ με τον εαυτό μου θυμώνω πρωτίστως! Καλή είναι η ελπίδα ( κι από αυτήν έχω πάντα εύκαιρη!) αλλά η απελπισία είναι αυτή που οδηγεί σε ουσιαστικές αλλαγές!
      Παρακαλώ! Όταν κάτι μου αρέσει πολύ το εκφράζω έντονα! Να συνεχίσεις να γράφεις δυνατά λοιπόν!
      Καλή συνέχεια και καλό υπόλοιπο τριημέρου! :))

      Διαγραφή
  16. Και στο Μεσολόγγι πεινούσαν οι άνθρωποι, και τα χίλια δεινά τους μάστιζαν αλλά την έκαναν την έξοδο....
    Μήπως πλησιάζει η ώρα... για τη δική μας έξοδο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φλώρα μου, η ηρωική έξοδος του Μεσολογγίου μου έδωσε το έναυσμα! Μακάρι Φλώρα μου! Μακάρι!
      Όπως έγραφα και στην Μαριλίζα από πάνω η μεγάλη απελπισία οδηγεί σε αλλαγές. Άντε να ευχηθώ τότε να απελπιστούμε λίγο περισσότερο μπας και εξαγριωθούμε !
      Φιλιά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  17. Τι να σχολιάσει κανείς μετά από το σχόλιο της Levina Vil..

    Από μικρός πίστευα ο βλαξ ότι, τα σιχαμερά έρποντα ζωντανά
    τα πατάμε...τώρα ξέρω πως τα ψηφίζουμε!!

    Μια έξοδο, ας είναι και "Κινδύνου"...
    Καλό βράδυ Αριστέα μου, σε χαίρομαι να ξέρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ανταίε μου!
      Ναι, η Λεβίνα τα είπε όλα κι ας ήταν άσχημα! Είναι η πραγματικότητα!
      Μια έξοδος...κι ας είναι και κινδύνου! Ακριβώς!
      Σε φιλώ!
      Καλό βράδυ και σε σένα χαρά μου (και σε ευχαριστώ!) ;-)

      Διαγραφή
  18. Τι να πρωτοσχολιάσω...έχετε όλοι τόσο δίκιο..και το ποίημα μίλησε σε όλων τις ψυχές..
    Μακάρι να βρεθεί μια έξοδος..και μακάρι όλα τα κοράκια να βρουν την τιμωρία που τους αρμόζει!
    Καλό ξημέρωμα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου!
      Κουράγιο σε όλους μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ κι εγώ! εκτός από τα κοράκια στον κήπο σου, που είναι υπέροχα όπως τα βλέπω στη φωτό!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Και εγώ απορώ Αριστέα με αυτή την απάθεια και λέω έλεος πια ως πότε!!!ως πότε θα καθόμαστε σε αυτόν τον ριμάδι τον καναπέ!!!!κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή!!!συμφωνώ με όλα τα παραπάνω με έχουν καλύψει...μακάρι να βρεθεί μια διέξοδος και όλα αυτά τα κοράκια να βρουν την τιμωρία που τους αξίζει!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως αν μαζευτεί πολύ απογοήτευση και μεγάλη απελπισία να γίνει κάτι! Ίσως αν τελειώσουν τα αποθέματα που υπάρχουν στην άκρη ή η βοήθεια από τους γονείς! Αλλά ίσως τότε να έχουμε γνωρίσει ήδη μεγάλη πείνα και να είμαστε στον πάτο! Πάντα όμως να αισιοδοξούμε για την άνοδο!
      Σε φιλώ κορίτσι μου! :)))

      Διαγραφή
  20. Τα έχουν γράψει όλα τα παιδιά πάνω και πολύ σωστά μάλιστα.
    Μαύρα κοράκια, άσπρα κοράκια, είναι όλα ίδια.
    Πότε θα ξυπνήσουμε είναι άλλο θέμα. Όταν μαθαίνω οτι σε μια Ελλάδα που πεινάει, τα μπουζούκια είναι γεμάτα τα Παρασκευοσαββατόβραδα, έστω μόνο δυο μέρες, αλλά γεμάτα, καταλαβαίνω ότι ο Έλληνας την καλοπέρασή του δεν την αφήνει.
    Καλοπέραση; Αναισθησία; Ανεμελιά; Ότι και να είναι, αγώνας πάντως δεν ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι που με εξεγείρει κι εμένα Δημητρούλα ! Τα μπουζούκια γεμάτα έστω και 2 μέρες τώρα πια! Και ο γαριφοπόλεμος καλά κρατεί!
      Αγώνας δεν είναι γιατί ο αγώνας δεν θα αρχίσει από αυτούς! Από τους απελπισμένους θα αρχίσει!
      Από αυτούς που δεν θα έχουν να χάσουν τίποτα πια!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή