Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Η ζωή δεν έρχεται με τηλεκοντρόλ



"Παρακαλώ!
Διακοπή για διαφημίσεις.
Η ζωή θα επανέλθει σε 10 λεπτά!"

Πόσες φορές δεν ένιωσες να θες να αφήσεις 
τούτο το μήνυμα κάπου,
να μπεις σε ένα κουκούλι ζεστό,
να μην ακούς- να μην ακούγεσαι!
Να μην υπάρχει ίχνος ζωής ή φωνής γύρω σου....
Να ησυχάσεις!

Μα η ζωή δεν είναι DVD.
Δεν είναι ταινία.
Δεν έχει κουμπιά παύση-εμπρός-πίσω,
Δεν γυρίζει πίσω -να διορθώσεις τα λάθη σου! 
Δεν σταματά -να πάρεις ανάσες!
Δεν τρέχει αλματωδώς μπροστά -πηδώντας ίσως ό,τι πονάει......

Έχεις τα ηνία της ζωής σου στο χέρι Εσύ,
για να τραβάς σιγά, μα σταθερά, στο μέλλον σου.
Τρέξε αγώνα άμιλλας κι όχι ανταγωνισμού!
Γιατί τρέχεις μονάχος στη δική σου αγωνιστική.
Και τότε ίσως δεις άπειρες ακτίνες φωτός
να λούζουν τη ζωή σου!
Να γιορτάζουν τις νίκες σου....


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 8ο παιχνίδι με τις λέξεις της αξιαγάπητης Φλώρας στο μπλογκ  TEXNIS STORIES . Αυτή τη φορά δεν μου βγήκε σε ιστορία, με αφηγηματικό λόγο. Φυσικά και πάλι επατώσαμεν! Αλλά μασάει η κατσίκα ταραμά; Σιγά μην τα βάψουμε μαύρα ή σιγά μη σταματήσουμε εδώ! Όσο το παιχνίδι θα είναι αφορμή για άμιλλα και χαρά, όσο θα μας δίνει τη δυνατότητα να πηγαίνουμε ταξίδι τη σκέψη μας αλλά και να διαβάζουμε τα υπέροχα ταξίδια άλλων σκέψεων εγώ θα προσπαθώ να συμμετέχω!
Για τη συμμετοχή ρε γαμώτο!
Ευχαριστώ όσους ξεχώρισαν το ποιηματάκι μου ανάμεσα σε άλλες 28 ιστορίες.
Τώρα, περιμένω πώς και πώς να ξεκινήσει το 9ο κατά σειρά παιχνίδι των λέξεων 
(Να θυμίσω ότι δίνονται πέντε συγκεκριμένες λέξεις που πρέπει να χρησιμοποιηθούν και οι πέντε - σε οποιαδήποτε πτώση- και να μην υπερβαίνει το κείμενό μας τις 500 λέξεις. Στο 8ο παιχνίδι οι λέξεις που δίνονταν είναι σημειωμένες με κόκκινο χρώμα)

Καλό Σαββατόβραδο
Σας φιλώ
@ριστέα

28 σχόλια:

  1. Έχεις τα ηνία της ζωής σου στο χέρι Εσύ,!!!εμένα πάντως μου αρέσει πολύ !!καλό σαββατόβραδο Αριστέα μου <3


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Γεωργία μου!
      Συμβαίνει με τις περισσότερες ιστορίες ή ποιήματα στο παιχνίδι αυτό , μεμονωμένα στο χώρο τους να ξεχωρίζουν και να αγαπιούνται !
      Ανάμεσα σε 28 κείμενα με 3 βαθμολογήσεις είναι πολύ δύσκολο το έργο της βαθμολόγησης!
      Έτσι κι αλλιώς πάντως το κάνουμε για το κέφι μας!
      Φιλιά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Πάντα μου άρεσε να βλέπω διαφημίσεις. Το κακό είναι ότι βάζουν διακοπή για να δείχνουν ταινία ή σήριαλ! :)

    Βέβαια, η ζωή δεν είναι ταινία, αλλά όλο και κάποιος άλλος έχει γράψει το σενάριο ή έχει σκηνοθετήσει το τι θα συμβεί παρακάτω! Και αυτά τα ηνία γίνονται μάλλον το άλλοθι της άμιλλας... Ο πρωταγωνιστής ίσα που προλαβαίνει να αφήσει το ίχνος του στις ακτίνες του ήλιου...
    Θα πω κάτι που έχω γράψει κι αλλού για τέτοιου είδους λογτεχνοπαίγνια: τα βραβεία σκοτώνουν την τέχνη! Πάντως πατώνει μόνο αυτός που δεν προσπαθεί!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γελάω με το πρώτο μέρος του σχολίου σου! :))))
      Χαίρομαι πολύ για την άποψή σου γιατί το ίδιο πιστεύω κι εγώ: όλοι όσοι συμμετέχουν κερδίζουν ήδη από τη στιγμή που βάζουν τις πρώτες λέξεις τους στο χαρτί! Κανείς δεν αγωνίζεται για το βραβείο και τις θέσεις πιστεύω! Το έχουμε αγκαλιάσει με τόση αγάπη το παιχνίδι αυτό!
      Μπορείς να συμμετέχεις κι εσύ είτε γράφοντας, είτε βαθμολογώντας!
      Νομίζω κι όσοι κάθονται και διαβάζουν 28 ιστορίες αξίζουν συγχαρητηρίων!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Α μπράβο!!
    Φυσικά και θα συνεχίσουμε να συμμετέχουμε..το παιχνίδι είναι όμορφο και όπως είπες κι εσύ δύσκολο το να ψηφίσεις!!
    Έτσι με πιάνει κι εμένα ανυπομονησία κάθε φορά να δω τις καινούριες λέξεις..μετά βέβαια μπλοκάρω, αλλά άλλο αυτό..χαχα!
    Το ποίημά σου μου άρεσε όπως και πολλά ακόμα που δεν μπορούσα να ψηφίσω...
    Καλή επιτυχία στο επόμενο..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλή μας συνέχεια Μαρία! Χαίρομαι που είμαστε μαζί , που ασπαζόμαστε τις ίδιες ιδέες, που έχουμε ευγενή άμιλλα κι όλο αυτό το αγκαλιάζουμε με τόση αγάπη! Η Φλώρα πρέπει να είναι υπερήφανη για για το όμορφο παιχνίδι που έχει στήσει!
      Καλό βράδυ χαρά μου!

      ΥΓ: Είμαι σίγουρη ότι το Κανελλάκη θα σκαρφιστεί καλές λέξεις!

      Διαγραφή
  4. Πολύ δυνατή συμμετοχή μπράβο!
    Πόσες φορές δεν τα έχουμε νιώσει όλοι αυτά που περιγράφεις τόσο όμορφα;;
    Καλό βράδυ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Κάτι σαν οδηγίες προς ναυτιλομένους ένιωσα πως έγραψα!
      Δεν μου έβγαινε ιστορία νορμάλ με τίποτα αυτή τη φορά! Ελπίζω τώρα στο επόμενο παιχνίδι!
      Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό!
      Καλό βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  5. Είμαι περήφανη για σένα... γιατί το ποίημα μου άρεσε, το νόημά του μου άρεσε, η σκέψη σου μου άρεσε, η ενσωμάτωση των λέξεων μου άρεσε...

    Είμαι περήφανη για μένα, γιατί ψυχολόγησα ότι ήταν δικό σου!

    Θα μου πεις, "Καλά ρε φιλενάδα, και γιατί δεν το ψήφισες;!" Έχοντας δώσει ήδη τους 2 και 3 βαθμούς σε πεζό κείμενο, ο άσσος μου φάνηκε τόσο λίγος για το ποίημά σου... δεν του άξιζε. Έτσι, κράτησα άλλο ένα τριάρι και ήρθα να σου το δώσω εδώ. Για μένα, δεν πάτωσε... και στο λέω ειλικρινά!

    Ήταν όμορφο να διαβάζω 28 ιστορίες, αλλά αυτό το θέμα με τις βαθμολογίες με κάνει να νιώθω άσχημα ορισμένες φορές. Την πρώτη-πρώτη φορά που συμμετείχα στο παιχνίδι, δεν είχα ψηφίσει γι' αυτό το λόγο - δεν μπορούσα να ξεχωρίσω καμία...

    Καλό βράδυ, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλλη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Δεν θα πρέπει πια να εξηγούμε κάθε φορά γιατί δεν ψηφίσαμε κάποια ιστορία φίλου. Οι ιστορίες είναι ανώνυμες και πολύ καλά έπραξε έτσι η Φλώρα και οι ψήφοι μόλις τρεις. Λογικό είναι να μένουν 20 τόσες ιστορίες χωρίς να μπορούμε να τις βαθμολογήσουμε!
      Σημασία έχει να μας μένει κάτι από όλες κάθε φορά!
      Σε φιλώ γλυκά!
      Χαρούμενη Κυριακή εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Αμ και συ τι τα θες τα δύσκολα, βάλε κάτι εύκολο κι ευχάριστο, αυτά παίρνουν τα βραβεία ;) Μην προβληματίζεις. Γράψε κανά δυό τσίου τσίου, αλλά δυό τρία πουλάκια κάθονταν, δώσε και μιά τοστιέρα δώρο, και να η τηλεθέαση ;) θα μου πεις γιατί δεν το κάνω εγώ... έλα μου ντε, να, πιστεύω ακόμα στους ανθρώπους, όπως και εσύ θαρρώ.

    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κωνσταντίνε.
      Δεν μας πειράζει καθόλου ! Όλοι όσοι συμμετέχουμε στο παιχνίδι αυτό δεν το κάνουμε για τη διάκριση. Είναι χαρά μας να καταφέρουμε με πέντε λέξεις να γράψουμε κάτι που να στέκει και να αφήνει μια καλή γεύση. Είμαστε φίλοι πια σχεδόν όλοι μεταξύ μας και χαιρόμαστε όποιος κι αν ξεχωρίσει!
      Προσωπικά εγώ δεν το παίζω ούτε λογοτέχνης, ούτε ποιήτρια...καλά καλά δεν ξέρω αν λογίζομαι για ερασιτέχνης. Απλά μου αρέσει να προσπαθώ!
      Σε φιλώ!
      Καλή Κυριακή εύχομαι !

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, Αριστέα μου!
    Πολύ ωραίο ήταν το ποίημά σου!!!!
    Καλή συνέχεια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! :))
      Να'σαι καλά!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ομορφο κ με δυνατα νοηματα!!!
    Χρειαζονται οι "οδηγιες προς ναυτιλομενους"!!!
    Ειναι η πυξιδα για να μην χαθουν στον ωκεανο της ζωης!
    Δυνατη αγκαλιτσα δεν σου εδωσα,ε;;;
    Παρε μια ολη δικη σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μικρό μου Βαϊλί και την αγκαλίτσα του!
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!
      Για όλα!
      Φιλάκια ξι από μένα!
      Χαρούμενη Κυριακή ♥

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου είχαμε παράλληλες σκέψεις και οι ιστορίες μας είναι ομοιοκατάληκτες. Η ζωή μέσα απ' την τηλεόραση. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και καλή έμπνευση στο νέο κύκλο.
    Οι λέξεις προετοιμάζονται και θα είναι του γούστου σου... Υπόσχεση!
    Σε φιλώ γλυκά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Μαρία μου! Η αλήθεια είαι 'οτι θίξαμε την τηλεόραση κατά κάποιο τρόπο και οι δύο! :))))
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Περιμένω με χαρά τις καινούργιες λέξεις και είμαι σίγουρη ότι θα είναι λέξεις που θα μας βοηθήσουν να ταξιδέψουμε και πάλι τη σκέψη μας!
      Φιλάκια!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου μην μου απελπίζεσαι...
    Κάποια στιγμή θα κάνει πίσω η Κανελλάκη...
    και για να μην παρεξηγηθώ εννοώ ότι δεν θα έχει
    και την καλύτερη έμπνευση.... οπότε κάποια άλλη θα ξεπηδήσει στη θέση της που μπορεί να είσαι εσύ...
    Το ποίημα σου όμως ήταν πολύ βαθυστόχαστο
    με υπέροχα μηνύματα - μαθήματα ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα πασταφλωρίτσα μου!
      Βρε άσε τη Κανελλάκη να σαρώνει στις πρωτιές κι εγώ από το τέλος! Είναι εντυπωσιακό κι έτσι!
      Σημασία έχει να μην γράφω πατάτες! Από κει και πέρα όλα καλά!
      Συγχαρητήρια για την ιδέα σου , σου έδωσα ποτέ;;;;;
      Φιλάκια αγαπημένη μου Φλώρα! ♥

      Διαγραφή
  11. Η αξιαγάπητη μας Φλώρα, η αγαπημένη μου Φλώρα...με την όμορφη ιδέα της και τις ώρες που αφιερώνει.. Την στηρίζω κι εγώ με φτωχικές ιστοριούλες που πάντα παίρνουν μηδέν βαθμούς αλλά δε με νοιάζει, εγώ το κάνω μόνο και μόνο για να στηρίξω την ιδέα της Φλώρα μου - όπως όλες όσες συμμετέχουν φαντάζομαι..
    Μπράβο για τη στήριξη και την ιστορία σου
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Και πολύ καλά κάνεις που προσπαθείς κοπέλα μου! Σημασία έχεις να το ευχαριστιέσαι και να τιμάς με τη συμμετοχή σου το παιχνίδι που όλοι λατρέψαμε αλλά και τη Φλώρα μας!
      Φαντάσου έναν αγώνα που να έτρεχαν μόνο τρεις αθλητές και να μοιράζονταν κάθε φορά μεταξύ τους τα μετάλλια!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Αριστέα να είσαι καλά και να γράφεις ιστορίες !!! Το ποίημά σου το ξεχώρησα και το διάβασα με μεγάλη ευχαρίστηση. δεν σου κρύβω πως το αντέγραψα και το φύλαξα στο τετράδιο που συγκεντρώνω όσα ρητά, στίχους, άρθρα με έχουν αγγίξει ιδιαίτερα... για να μπορώ να τα ξαναδιαβάζω. κάθε στιγμή....σε παρακαλώ να δεχθείς τα συγχαρητήριά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Να'σαι καλά!
      Με συγκινείς αφάνταστα!
      Σε φιλώ γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικό Αριστέα μου, γεμάτο νόημα!!! Μπράβο φίλη μου, για το μήνυμα που περνάς!!!
    Καλή συνέχεια στο παιχίδι των λέξεων!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, σε ευχαριστώ πολύ! :)))
      Καλή συνέχεια και σε σένα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω άλλα λόγια κοριτσάκι μου για αυτή σου την συμμετοχή! Στα είπα όλα και στο δικό μου μπλογκ!

    Αυτό που θα πω όμως είναι πως τελικά όταν οι ιστορίες παίρνουν την θέση τους στα μπλογκ και στολίζονται με φωτογραφίες γίνονται ακόμα ομορφότερες!

    Καλή έμπνευση σου εύχομαι και στο νέο παιχνίδι που ξεκίνησε και να μην μασας πουθενά και σε τίποτα!!

    Πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το πιστεύω γλυκό μου κορίτσι αυτό! Κάθε ιστορία μόνη της με τις εικόνες τις τις παραγράφους της έχει άλλη χάρη! :))
      Εξάλλου είναι λογικό ότι ανάμεσα σε τόσο υλικό ότι θα αγνοηθούν και καλές ιστορίες ή ποιήματα γιατί δεν γίνεται διαφορετικά!
      Εύχομαι και σε σένα καλή συνέχεια! Το πήρες εξάλλου το κολάι!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή