Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρες 10η & 11η

Photo a Day 10 March : I want
Photo a Day 11 March : important

Τι θέλω & Σημαντικό, σήμερα ( κι αύριο).
Κι είναι η πρώτη φορά που στο Photoday προτρέχω! 
Αυτά τα δύο αποφάσισα να τα συνδυάσω και να τα κάνω 2 σε 1 !

Τι θέλω.... Πολλά θέλω, όπως κάθε άνθρωπος έχω κι εγώ επιθυμίες. Βέβαια υπάρχουν μεγάλες επιθυμίες, λογικές επιθυμίες, ανεδαφικές επιθυμίες. Εξαρτάται από τον άνθρωπο. Παραφράζοντας λιγάκι τη ρήση του Βούδα σχετικά με τις προσδοκίες, εγώ θα πω ότι οι μεγάλες επιθυμίες μπορεί να φέρουν μεγάλες απογοητεύσεις. Ή να κρατάμε αλλιώς μικρό καλάθι. Όχι, δεν εννοώ να μην έχουμε επιθυμίες, αλίμονο! Πώς θα πάμε μπροστά αν δεν βάζουμε στόχους και δεν έχουμε θέληση έπειτα να τους πετύχουμε. Όλα ξεκινούν από τη θέληση: επιθυμώ πολύ και προσπαθώ σκληρά για αυτό!  Απλά αν έχουμε ανεδαφικές επιθυμίες από τη μια ή δεν προσπαθούμε από την άλλη πώς θα γίνουν όλες αυτές πραγματικότητα; Κι αν δεν γίνουν, ποιο είναι μετά το κόστος για τη ψυχή μας; 
( Βγάζω από τη μέση τις αμαρτωλές επιθυμίες. Αν έχεις τέτοιες και σκανδαλίζεσαι ...πέταξέ τες μακριά πριν σε διαβρώσουν ! οκ Ανταίε; )

Για μένα είναι σημαντικό όταν βάζω κάτι στο νου, να το ολοκληρώνω. Να στρώνομαι και να εργάζομαι. Όταν υπόσχομαι , να το τηρώ. Μερικές φορές είναι καταπιεστικό αλλά το να μην προσπαθώ, μου είναι πολύ πιο ψυχοφθόρο!

Για το Photoday δεν θα μιλήσω για τις κρυφές μου επιθυμίες, τα όνειρά μου, τις επιδιώξεις μου. Να κρατήσω κάτι και για μένα ε;
Θα μιλήσω για κάτι που το θέλω ήδη καιρό κι αν στρωθώ είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί.

 Έχω πολλά άδεια τελάρα που θέλω να γεμίσω.
Ιδέες για θέματα, ιδέες για δώρα, ιδέες για κρέμασμα!
Ιδέες πολλές.
Τώρα που τακτοποίησα πολλές εκκρεμότητες από τον καιρό
της απογραφής νομίζω ότι θα έχω και χρόνο!

Άντε μπας και κάτσει και κάνω και κανένα πώς τα λέτε giveaway!
Εγώ θα το πω δώρο καρδιάς!

*

 Σημαντικό όμως για να ξεκινήσω 
είναι να τελειώσω επιτέλους τούτον τον ταλαίπωρο πίνακα 
που κατάντησε το γιοφύρι της Άρτας
 Έχω φάει το βόδι. Η ουρά του μου έμεινε!

Σας στέλνω την καλημέρα μου και την αγάπη μου!
Χαρούμενη Κυριακή να έχετε!
@ριστέα



36 σχόλια:

  1. Kάθε επιθυμία είναι σεβαστή κι αναφαίρετο δικαίωμα. Αρκεί να μην είμαστε δέσμιοι αυτών.
    Καλημέρα Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ben μου!
      Αρκεί να μην είμαστε δέσμιοι! Πολύ σωστή η παρατήρησή σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω (εννοείται!) με εσένα, αλλά κ' η παρατήρηση του Ben, συμπλήρωσε ιδανικά τη σκέψη μου!!!
    Νομίζω πως τώρα που χαλάρωσες από το άγχος της απογραφής, τα πολύ δημιουργικά "θέλω" σου, θα πάρουν τον δρόμο τους!!!
    Και κάτι μου λέει πως θα μας εντυπωσιάσεις (και πάλι!!!)
    ;-)
    Όμορφη Κυριακή, κορίτσι μου!!!
    Με όμορφα, δημιουργικά "θέλω"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου!
      Αμήν θα πω εγώ! Για όλα!
      Βασικά δεν θέλω να εντυπωσιάσω αλλά να το ευχαριστηθώ και να ευχαριστήσω!
      Καλά να περνάς γλυκιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Θα περιμένω να δω το όμορφο δώρο καρδιάς και "την ουρά του βοδιού"!! Και τα δυο είμαι σίγουρη πως θα είναι τέλεια! Καλό μεσημέρι!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου σε ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης!
      Θα δουλέψω με περισσότερο κέφι έτσι! Δεν αγχώνομαι καθόλου, αρκεί να αισθάνομαι την αγάπη σας!
      Φιλάκια γλυκιά μου ! ♥

      Διαγραφή
    2. Και εγω οπως και η φιλενάδα μου θα περιμένω να δω τι ομορφιές ετοιμάζεις πάλι!!!!
      Καλημέρααααα:)

      Διαγραφή
  4. Ευτυχώς που ΚΑΘΕ επιθυμία δεν είναι σεβαστή -πόσο μάλλον αναφέρετο δικαίωμα- διότι κάθε άνθρωπος μπορεί να αντιληφθεί που θα μας οδηγούσε κάτι τέτοιο..

    Πάντως με τις σκέψεις σου Αριστέα, μου δίνεις την ευκαιρία να πω ότι η λέξη "αμαρτία" στην αρχαία Ελληνική, σημαίνει "αστοχώ" ως προς έναν σκοπό, μια πορεία, έναν στόχο ή το σωστό σημείο!
    Μάλιστα οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς χρησιμοποιούσαν συχνά το ρήμα "ἁμαρτάνω" αναφερόμενοι σε έναν πολεμιστή που αστοχούσε με το δόρυ του...
    Το να κάνουμε λοιπόν λάθος επιλογές, ή να βάζουμε λάθος στόχους τι άλλο είναι, παρά..αμαρτία;
    Σε φιλώ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταίε μου γλυκέ! Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σου! Λοιπόν κι εγώ δεν θέλω να αστοχώ, ειδικά από τα σωστά μου θέλω :)
      Σε φιλώ!

      ΥΓ: Τη δασεία στο πληκτρολόγιο πού τη βρήκες;;;;;

      Διαγραφή
    2. Ψάχνω να βρω που έβαλα δασεία στο σχόλιο, και δεν την βλέπω!!!χαχαχα
      Τέλος πάντων..
      (Αν ήταν η Joan εδώ δεν θα το επιχειρούσα, γιατί έχει alt μέσα!!χαχαχα)

      Με κρατημένο λοιπόν το alt, πατάς στην σειρά το μηδέν, το 1, το 8 και το 3, στο αριθμολόγιο δεξιά!!
      Καλό σου βράδυ, και θέλω να δω αν τα κατάφερες..

      Διαγραφή
    3. Στο αμαρτάνω δεν έβαλες δασεία;
      Σιγά που θα το κατάφερνα! αχαχα!

      Διαγραφή
  5. Δύο σε ένα λοιπόν..Μακάρι όλες οι επιθυμίες,όνειρα,στόχοι σου να πραγματοποιηθούν. Αγαπάς και συ τη ζωγραφική ε; Και γω..Αντε με το καλό να τελειώσει ο πίνακας. Αν δε κάνω λάθος, μας το έβαλες σαν φωτογραφία στην ανάρτηση της Παρασκευής, αντι-αφιέρωμα στην ημέρα της γυναίκας έτσι;
    Θα περιμένουμε το δώρο καρδιάς (αν και γω δε νοιώθω άνετα να συμμετέχω σ αυτά)..Καλά κάνεις και θέλεις να κρατάς και κάποια πράματα για σένα
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλό μου!
      Όχι δεν κάνεις λάθος! Ήταν το προσχέδιο του με κάρβουνο!
      Μετά από το σχολιασμό μου εδώ νομίζω πως πρέπει να κοιτάξω να δω πως θα το ολοκληρώσω!
      Φιλάκι πολλά! :))

      Διαγραφή
  6. Αυτά τα τελάρα... πως μαζεύονται και πως περιμένουν...
    Εμένα με αγχώνουν δουλειές που περιμένουν.
    Προσπαθώ να μην έχω παρακαταθήκη πραγμάτων να με περιμένουν. Πάντως αφού έχεις όρεξη, δούλεψε με τα πινέλα σου. Η ζωγραφική φέρνει έξαψη και αδρεναλίνη παραπανίσια.
    Τουλάχιστον εγώ όταν πιάνω πινέλα κοκκινίζουν τα μάγουλά μου και χάνω την αίσθηση του χρόνου.
    Κι έχω κι εγώ πολύ καιρό να τα πιάσω στα χέρια μου....
    Και το κυριότερο τα καλύτερα έργα μου κοσμούν ξένα σπίτια... και μάλιστα ανθρώπων που μάλλον δεν το άξιζαν.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατσαφλωρίτσα μου, δεν αγχώνομαι! Ξέρεις πόσο καιρό περιμένει να ολοκληρωθεί αυτός ο πίνακας; Δεν έχω καθόλου αγχωθεί! Ξέρω ότι ΘΑ το κάνω! Θέλω ακριβώς να ζήσω ξανά αυτή την έξαψη που τόσο όμορφα περιέγραψες: να καίνε τα μάγουλά μου! Και μετά να πάω τρέχοντας κάτω και να δείχνω το έργο μου στους δικούς μου! Ελπίζω να μην το χαρίσω κι αυτόν αβίαστα αχαχαχα!!!!!!!!

      Φλώρα μου κοίτα σύμπτωση ...κι εμένα έργα μου αγαπημένα κοσμούν ξένα σπίτια ! Κι έναν αγαπημένο πίνακα δεν θα τον δω ποτέ ξανά! :(

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Τώρα λοιπόν που χαλάρωσες, αυτά που έχεις στον νού σου υπόσχονται πολλά ! Με το καλό να μας παρουσιάσεις τις όμορφες δημιουργίες σου!
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου , εύχομαι να καταφέρω σύντομα να σας παρουσιάσω όμορφα πραγματάκια! Και να μην σας απογοητεύσω!
      Σε φιλώ γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  8. Εμένα πάντως με έβαλες στην πρίζα με το giveaway (όπως το λέμε, χι...χι...χι...)! Καλές δημιουργίες λοιπόν σου εύχομαι και να βγάλεις το άχτι σου τώρα που δεν έχεις πια απόγραφή! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Σε ευχαριστώ καλή μου!
      Θα φροντίσω λοιπόν να βγάλω το άχτι μου!
      Καλύτερα δεν θα μπορούσες να το πεις!
      Φιλάκια ! ♥

      Διαγραφή
  9. Στοχοπροσηλωμένη κι εσύ ε;
    Φάνηκε απ' την απογραφή.Ιδρώσαμε να την τελειώσεις, παραλίγο να πεταχτούμε ως εκεί να βάλουμε όλοι ένα χεράκι... Με τα τελάρα δεν τα πάω καλά, μόνο στη μαναβική έχω άποψη περί τελάρων. Να το δω το ζαρζαβατικό από μακριά και να σου πω πόσων ωρών είναι. Αλλά με το συγκεκριμένο... καμιά σχέση. Ο πίνακας δικό σου δημιούργημα είναι;
    Εκτός από λογιστικά, απογραφές, ζωγραφική, μαγειρική, διακόσμηση, ελαιοχρωματισμούς, γράψιμο, φωτογραφήσεις, με τι άλλο ασχολείσαι... τις "ελεύθερες" ώρες σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε στοχοπροσηλωμένη! Πολύ μου άρεσε!
      Ο πίνακας Μαρία μου είναι δικό μου βασανάκι! Που περιμένει πολύ υπομονετικά ο δόλιος τα κέφια μου! :)))
      αχαχα! Νομίζω ότι αν βάζαμε και τα βάρη κλειδώνουμε τα χόμπυ μου! :)
      Μέχρι να μου έρθει ξαφνικά νέα όρεξη! Ποτέ δεν ξέρεις!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Να αφήσεις για λίγο στην άκρη τα photo a day και να τελειώσεις τον πίνακα! Παρότι και μισοτελειωμένος, δείχνει ήδη όμορφος!! Καλή συνέχεια, λοιπόν! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου , τι γλυκό "μάλωμα"! Και πολύ καλά κάνεις!
      Αναλώνομαι πολύ σε ένα παιχνίδι και μένουν πιο σημαντικές επιθυμίες πίσω! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Το νιώθω σαν το σπρωξιματάκι που χρειαζόμουν!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου δε σε φοβάμαι τώρα.Αφού βρήκες χρόνο νομίζω πως θα βρεις να τα κάνεις όλα!Όλα θέλουν το χρόνο τους... έτσι κι αυτά!Τον μισοτελειωμένο πίνακα τον ξέρω και τον είδα σε προηγούμενες δημοσιεύσεις σου!Κι έτσι ακόμα φαίνεται όμορφος!Βλέπω πως δε θέλει και πολλά ακόμα, αλλά χρειάζεται το βασικό εκείνη τη στιγμή... διάθεση!Σ΄ αυτό δε χρειάζεται γλυκιά μου να πιεστείς και ν΄ αγχωθείς... θα ΄ρθει μόνη της!
    Να ΄σαι καλά Αριστέα μου και να περνάς καλά!Πολλά πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου σε ευχαριστώ που πιστεύεις σε μένα!
      Βλέπεις δεν επαναλαμβάνεται η Chantelle και η λίστα της....επαναλαμβάνομαι κι εγώ! αχαχα! Κι εγώ πιστεύω ότι θα βρω το δρόμο μου! Γατί υπάρχει το κυριότερο συστατικό: η θέληση!
      Σε ευχαριστώ και πάλι!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Αααααα ναι!!!!! Να κάνεις giveaway με κάποιο από τα έργα σου!!! Τι πιο όμορφο!!! Για τα γενέθλιά σου που έρχονται(εντάξει αργούν ακόμα αλλά να βάλεις ένα deadline!).
    Οσο για τις επιθυμίες και τα ονειρα, μα χωρίς αυτά πως θα ελπίζουμε για ένα καλύτερο αύριο; Και βέβαια κάνουμε όνειρα, από εκείνα που γίνονται πραγματικότητα. Ονειρα λογικά, ονειρα απλά, ονειρα καρδιάς. Τα δικά μου όνειρα από όταν ήμουν παιδι, εχουν πραγματοποιηθεί κ τώρα κάνω νέα, για τα παιδιά μου αλλά κ την οικογένειά μου, για μια καλύτερη Ελλάδα:)
    Σου στέλνω γλυκό φιλί και μια λαμπερή καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτομαι να κάνω ένα έργο νέο!
      Ειδικά για αυτό το λόγο!
      Μμμ μέχρι τον Ιούνιο πάμε μακριά αλλά αν δεν προλάβω νωρίτερα δεν είναι κακή η ιδέα σου ;-)
      Χαίρομαι που έχουν πραγματοποιηθεί τα όνειρά σου Δημητρούλα μου!
      Εύχομαι και τα επόμενα!
      Φιλάκια γλυκύτατο πλασματάκι μου!

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφο που κατάφερες να συνδυάσεις και τα δύο θέματα για φωτογραφία με τους πίνακες που έχεις στο μυαλό σου να ολοκληρώσεις! Στο εύχομαι να το καταφέρεις, να έχεις εμπνευση και να δημιουργήσεις!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Ελπίζω να ξαναπιάσω σύντομα τα πινέλα μου γιατί σκούριασα!
      Tο νου σου, όταν κάνω το giveaway!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Είναι πολύ όμορφο που ζωγραφίζεις και μάλιστα τόσο καλά!
    Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου!
    Για μένα οποιαδήποτε καλλιτεχνική ενασχόληση είναι αναπνοή και αναγέννηση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερινάκι μου! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Αυτοδίδακτη! Απλά ήθελα και το προσπάθησα!
      Πήρα βιβλία κι άρχισα τους πειραματισμούς! έτσι απλά!
      Πάντα λάτρευα οτιδήποτε καλλιτεχνικό κι ήθελα να τα καταφέρω! :)))
      Φιλάκια γλυκό μου κορίτσι! :))

      Διαγραφή
    2. Και πολύ καλά έκανες!!!
      Ποιός είπε ότι μόνο στα σχολεία πραγματοποιείται μάθηση...;
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Η φωτογραφία με τα τελάρα, κάτι μου θύμισε....Εντάξει εγώ δεν είχα απογραφή, είχα άλλα.Τώρα με τρώνε τα χέρια μου και τα πινέλα μου κλείνουν το μάτι.Χαίρομαι που είσαι αυτοδίδακτη, αν και δεν φαίνεται(δίνει ακόμα μεγαλύτερη αξία στα έργα σου).Το κείμενο δε που συνοδεύει τη φωτογραφία, αυτό με τις ιδέες εννοώ, θα μπορούσε να είχα γράψει κι εγώ.Αναρωτιέμαι, πως τόσα κοινά?
    Πάντως κι από δω έχεις ψήφο εμπιστοσύνης..έφερες σε πέρας μια πολύ δύσκολη δουλειά, χωρίς να σηκώσεις κεφάλι, δεν θα ολοκληρώσεις όλα τα θέλω σου? Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. :) χεχε!Άντε Γεωργία μου...μαζί να πιάσουμε δουλειά!
    Άμιλλα! Πάμε;
    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε, ψυχή μου!..με την άμιλλα μόνο, μπορούμε να πάμε μακριά και ευτυχώς, υπάρχει ακόμα στο λεξιλόγιο μας!Φιλιά aussi!!!!

      Διαγραφή
  17. Αυτή είναι η μαρτυρία μου για το πώς εντάχθηκα τελικά στη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων, τους Illuminati αφού προσπαθώ να γίνω μέλος εδώ και πάνω από 2 χρόνια, αλλά οι απατεώνες μου πήραν χρήματα αρκετές φορές. Έψαχνα να γίνω μέλος των Illuminati για τόσο καιρό, αλλά οι απατεώνες συνεχίζουν να μου παίρνουν τα χρήματά μου μέχρι τις αρχές του έτους, όταν συναντήθηκα με τον Λόρδο Μόργκαν στο Διαδίκτυο που με βοήθησε να γίνω μέλος της αδελφότητας μέσω Διαδικτύου και έλαβα το ποσό των 1.000.000 δολαρίων στην τράπεζά μου λογαριασμός αμέσως μετά το διαδικτυακό τελετουργικό έναρξης μου και επίσης θα κερδίζω 33.000 δολάρια ΗΠΑ μηνιαίως, είμαι πολύ χαρούμενος! Και υποσχεθείτε να διαδώσετε το καλό έργο του Λόρδου Μόργκαν. Εάν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε στη νέα παγκόσμια τάξη Illuminati σήμερα, επικοινωνήστε με τον Λόρδο Morgan σήμερα αντί να δεχτείτε απατεώνες για να σας πάρουν τα χρήματά σας για να σας βοηθήσουν να γίνετε μέλος. Επικοινωνήστε με τον Lord Morgan Email: Illuminatiofficial565@gmail.com ή WhatsApp +2348056051569.

    ΑπάντησηΔιαγραφή