Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρες 30 & 31

Photo a Day 30 March : relax

Όλοι έχουμε ανάγκη την ξεκούραση, τη χαλάρωση. Αλλιώς ο οργανισμός δεν θα αντέξει και θα καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος. Ευτυχώς που υπάρχουν άπειροι τρόποι να χαλαρώνει κανείς, τόσο προσωπικοί και διαφορετικοί για τον καθένα μας. 

Δεν χαλαρώνω πάντα με τον ίδιο τρόπο. Ανάλογα από το τι θέλω να ξεφύγω. 
Μια σωματική κούραση θα φύγει από πάνω μου με ένα αρωματικό, καυτό αφρόλουτρο. Μια ψυχική κούραση για μένα φεύγει με δύο τρόπους: δυνατή μουσική και γυμναστική (ενίοτε εξοντωτική) ή δυνατή μουσική και τακτοποίηση ραφιών, ντουλαπιών, συρταριών και ότι άλλο βρει ο σίφουνας Αριστέα στο πέρασμά του!

Μια απλή καθημερινή μέρα, χωρίς πολλή κούραση και χωρίς ψυχικές αναταράξεις αντιμετωπίζεται  ως εξής:

Καφεδάκι και διάβασμα


Photo a Day 31 March : stuff

Πράγματα.
Είμαστε γεμάτοι πράγματα. Μάθαμε να μετράμε τη ζωή μας με τα πράγματα που μαζεύουμε!
Είναι από τα στοιχεία του χαρακτήρα μου που θα ήθελα πολύ να δουλέψω. Να συσσωρεύω λιγότερα! Συνήθως δένομαι συναισθηματικά με πολλά μικρά και ασήμαντα πραγματάκια κι έπειτα γεμίζω και γεμίζω κι αν χρειαστεί να ξεχωρίσω τι θα έπαιρνα μαζί μου σε μια έκτακτη ανάγκη νομίζω ότι θα περνούσε η ανάγκη κι εγώ ακόμα θα μάζευα!
"Όσα λιγότερα πράγματα έχεις , τόσες λιγότερες ανησυχίες έχεις", έλεγε ο Βούδας.
"Αν ξανάρχιζα από την αρχή , θα κουβάλαγα πολύ λιγότερες αποσκευές", έλεγε ο Μπουσκάλια.
Να θυμάσαι να κουβαλάς περισσότερες στιγμές μαζί σου παρά αντικείμενα λέει η υποφαινόμενη.( το ότι με βάζω ένα σκαλάκι κάτω από τους διάσημους το παραβλέπουμε!)

Αυτό που άλλα γράφω κι άλλα φωτογραφίζω είναι προς μελέτη κι έρευνα!
Ένα σημειωματάριο, ένα στιλό και τα απαραίτητα πλέον γυαλάκια μου
(ένα από τα δώρα της ωριμότητας!)

The end!
Μάρτης τέλος!
Καλό μήνα φίλοι μου!
Μην μου πείτε ψέματα αύριο- τα πιστεύω!
Επίσης αν δεν με δείτε να τριγυρνώ όλη μέρα μην ανησυχήσετε. Το πρόγραμμα στη δουλειά αύριο προβλέπεται βαρύ κι ασήκωτο! Θα τα πούμε αργά το απόγευμα!
Σας φιλώ ματς μουτς!
@ριστέα!

26 σχόλια:

  1. Υποψιαζόμουν πως η ωριμότητα δε μου έφερε κανένα δώρο η τσιγκούνα..και να η επιβεβαίωση.χαχα!

    Και οι δυο φωτογραφίες είναι όμορφες, αλλά η πρώτη με φωνάζει!!!...σα να μου λέει έλα για καφεδάκι..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα!Καλά , εσύ δεν χρειάζεσαι γυαλάκια; Εγώ όσο πάει και χειροτερεύω! ;-)
      χεχε! Όπου βιβλίο η Μαρία μέσα!
      Φιλιά κοπέλα μου!
      Καλό βράδυ! :)))

      Διαγραφή
  2. Οι δυο φωτογραφίες είναι σαν θέλουν να δείξουν τις δυο βασικές όψεις της Αριστέας...
    Καλό σου βράδυ, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι οποίες δεν είναι μονάχα αυτές οι δύο :))))
      Συνυπάρχουν πολλά κι αντιφατικά κάποιες φορές στοιχεία!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ανταίε μου!
      Αντεύχομαι γλυκά! :))

      Διαγραφή
  3. η πρώτη φωτογραφία είναι εξαιρετική!!!!! φιλάκια πολλά Αριστέα μου, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα σου εύχομαι!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Αν και κοντεύουν μεσάνυχτα ευχαρίστως θα έπινα το καφεδάκι! Τι να πω για την δική μου σπασμένη ωριμότητα που με καταδικάζει τρεις μέρες τώρα!!! Αν μέχρι να φτιάξω καινούργια γυαλιά βλέπετε να γράφω ότι να ναι μην με παρεξηγήσετε!! :))
    Καλό ξημέρωμα και ΄καλό μήνα!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αχ βρε Παρασκευούλα μου! Αν δεν έχω κι εγώ τα γυαλάκια μου ΄ώρες ώρες δεν μπορώ καθόλου!
      Καλό ξημέρωμα χαρά μου, καλό μήνα καλή εβδομάδα, όλα καλά να μας πάνε! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα να έχεις...
    Ωραίες οι συνήθειές σου...Το γυαλάκι σου καταπληκτικό...
    και πολλά φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης πασταφλωρίτσα μου, να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥
      Κι όλες οι ευχές που έδωσα από πάνω στην Παρσκευή ισχύουν και για σένα! :)

      Διαγραφή
  6. Και να που μια φωτογραφία, ένα σημειωματάριο, ένα ζευγάρι γυαλάκια και μια κούπα με ζεστό καφέ, είναι αρκετά για να μας θυμίζουν πως η ζωή είναι ωραία. Και πως είμαστε "πλούσιοι" που είμαστε καλά και απολαμβάνουμε τις μικρές μας στιγμές.
    Καλό μήνα Αριστέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι όμορφα που τα συνδυάζεις όλα και πάντα καταλήγεις σε όμορφα συμπεράσματα! :)))
      Καλό μήνα Μαρία μου!
      Και καλό ξημέρωμα! ♥

      Διαγραφή
  7. 1) Καλό Μήνα σε όλους!
    2) Στα ταξίδια, διαπιστώνω πόσα λίγα πράγματα μάς είναι απαραίτητα τελικά.....
    3) Ωραίες φωτό καλλιτέχνη!
    Φιλάκια Πολλά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, καλό μήνα, καλή εβδομάδα, Τζόαν!
      Όταν το λέω εγώ ότι το έχεις τάμα να μπαίνεις στα ανάλαφρα!
      Τουλάχιστον χαίρομαι που άρεσαν οι φωτο!
      Φιλούθκια που λεθ κι εθύ! :)))

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Αριστέα μου!!!!υπέροχες φωτογραφίες!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χαρά μου, όλα καλά, βδομάδα, μήνας μέρα! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Η διαφορά των διασήμων απο τους κοινούς θνητούς, είναι ότι εκείνοι έχουν πεθάνει, ενώ εμείς έχουμε ακόμα ζωή για να γίνουμε διάσημοι.

    Καλό Μήνα Αριστέα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ben, καλό μήνα να έχουμε!
      Λες να γίνω διάσημη κάποτε; ;-)

      Διαγραφή
  10. Αριστέα, καλώς σε βρήκα και καλό μήνα!
    Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα και καλό ανοιξιάτικο μήνα εύχομαι!
    Η πρώτη φωτογραφία μου έκανε κλικ μιας και μου θυμίζει το δικό μου τρόπο χαλάρωσης και ευεξίας!
    Μια χαρά ολοκλήρωσες τη πρόκληση του Μάρτη..
    Θα περάσω αργότερα να δω τι άλλο έχεις αναρτήσει μιας και εγω είμαι στο τρέξιμοοοο!
    πφφφ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου και καλό μήνα να έχουμε!
      Ήμουν σίγουρη ότι θα αγγίξει η πρώτη φωτογραφία όλες όσες διαβάζεται! Έχουμε τόσα κοινά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσει τόσο η φωτογραφική ματιά σου...

    ... αλλά και τα γραφόμενά σου!

    Το ξέρεις! Πολλά φιλάκια, καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες φωτογραφίες! το καφεδάκι με το βιβλιαράκι και τα γυαλάκια σου παρακάτω.
    Και εγώ μαζώχτρα ήμουν, μάζευα, μάζευα. Πράγματα, σκέψεις, συναισθήματα. Τα κρατούσα, τα φύλαγα. Πλέον δεν το κάνω. Ότι δεν μου κάνει το διώχνω. Δεν τα αφήνω να με χαλάσουν/μπουχτίσουν. Κρατάω μόνο αυτά που θέλω.
    Προτιμώ τα λίγα και καλά.
    Φιλιά πολλά κουκλίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου!
      Πρέπει να εθιστώ κι εγώ στην εκκαθάριση!
      Η συσσώρευση μόνο δυσκολίες μου προκαλεί!
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή