Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 9η

Photo a Day 9 March : faceless self-portrait

Ένα πορτραίτο μας χωρίς πρόσωπο!
Γιατί καλή μας Chantelle; Τι έχει το προσωπάκι μας; Πώς μπορεί να υπάρξει πορτραίτο χωρίς πρόσωπο; Δεν πάω καλά ε; Όταν ζητούσε άλλες φορές αυτοπορτραίτο γκρίνιαζα! Ε δεν με βρίσκει πουθενά αυτό το παιχνίδι! 
Απλά σκέφτομαι αυτό το "χωρίς πρόσωπο" και το βρίσκω λιγάκι φρικιαστικό από μία άποψη. 
Κι εντελώς τυχαία το βιβλίο που διαβάζω αυτόν τον καιρό τιτλοφορείται: "γυναίκες χωρίς πρόσωπο". 
Τι θα ήμασταν χωρίς το πρόσωπό μας άραγε; Τι είναι αυτό που μας κάνει εξωτερικά διαφορετικούς; Δεν ξέρω για τη δική σας απάντηση αλλά εγώ νομίζω τα μάτια. Γιατί τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής δε λένε;

Δεν μπορούσα να με αποκεφαλίσω  
και μου πέταξα λάμψη! 

Σας φιλώ
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατόβραδο!
@ριστέα

32 σχόλια:

  1. καλησπέρα Αριστέα μου ...τα μάτια και για μένα είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο του προσώπου ...και μετά το στόμα ....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία μου!
      Πολύ σωστά αναφέρεις και το στόμα! Μάτια και στόμα ....φαντάσου ένα στόμα χωρίς χαμόγελο!
      Καλό Σαββατόβραδο χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  2. Xmmm... Το χαμόγελο νομίζω... Αν είναι ειλικρινές κ' ζεστό απλά, κερδίζει τους πάντες κ' τα πάντα!!!
    Ακόμα κ' έτσι στη φωτογραφία, διακρίνεται το πόόόσο κούκλα είσαι!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ Θα συμφωνήσω μαζί σου Γιάννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Φιλάκια! ♥
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Kαλησπέρα φίλη μου!!
    Τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής!
    Λατρεύω τα γελαστά μάτια.Εκείνα που λένε πολλά!!
    Και το χαμόγελο!Το πλατύ και ζεστό!Νομίζω όλα τα υπόλοιπα περισσεύουν!
    Φιλάκια ομορφούλα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
      Νομίζω ότι όσο χαζό κι αν ήταν το θέμα αυτό της Chantelle εμάς μας έβγαλε την ουσία, δεν βρίσκεις!
      Φιλάκια!
      Καλή Κυριακή ! ♥

      Διαγραφή
  4. Τα μάτια και το χαμόγελο..η ζέστη που βγαίνει κατευθείαν από την ψυχή!
    Γελάω με το "μου πέταξα λάμψη"..πετυχημένο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Καλημέρα! Τι να κάνω και τι να πω η δόλια για να ξεπετάξω το θέμα; Αυτή ήταν η χθεσινή μου διάθεση ...να περάσει στα ψιλά! Άντε να ετοιμάζω το επόμενο να φύγει αυτό!
      Καλή σου μέρα Μαρία μου!
      Χαρούμενη Κυριακή να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου νομίζω πως πια δεν παίζει ρόλο το πρόσωπο.
    Σε γνωρίζουμε τόσο καλά που δεν έχει σημασία αν φανεί ή όχι το πρόσωπο... Φαίνεται η ψυχή σου που την αφήνεις κάθε μέρα κομμάτι κομμάτι να την γνωρίζουμε και να την αγαπάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου καλημερούδια!
      Κάθε φορά θα με γλυκάνουν τόσο πολύ τα λόγια σου !
      Πάλι με συγκίνησες!
      Σου στέλνω την αγάπη μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  6. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ..ΜΑΛΛΙ
    ΚΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΟ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ...
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    (επειδή θα αργήσω να ξαναμπώ, πάρε πολλά "χα"!)
    ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ..! ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ!
    "ΚΟΜΟΔΙΝΙ" ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΜΟΥ!
    ΕΣΥ ΤΙ ΑΚΟΥΣΕΣ;;;

    ΑΥΡΙΟ (ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ) ΕΛΑ ΑΠΟ ΚΕΙ...
    ΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΟΥ ΜΑΖΙ!
    ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΟΒΑΡΗ Ε;
    ΟΧΙ...ΤΡΙΧΕΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ..ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ(!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχχαχαχα!
      Πήρα την απάντηση μου και στη έφερα σπίτι σου!
      Σμουτς αγαπημένη!

      Διαγραφή
  7. "και μου πέταξα λάμψη" !! Κορυφαία ατάκα!
    Μου φαίνεται ότι έχεις δεθεί πάρα πολύ συναισθηματικά με αυτό το photo a day! Να σου πω την πικρή μου αλήθεια, με κούρασε γι'αυτό το σταμάτησα!
    Φυσικά και τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής,όπως και το χαμόγελο και συνολικά η αύρα που εκπέμπουμε!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Με έπιασε πάλι η απίστευτη βλακεία μου !
      Τώρα πια δεν του δίνω και τη δέουσα σημασία του φωτοντέι ( όπως παλιά)....το ξεπετάω και με βλακειούλες ωσάν τη σημερινή! Θα ασχολούμαι μόνο όταν αξίζει! ( Το χθεσινό ήταν ξεπέτα αχαχαχα)
      Πολύ σωστή και η δική σου παρατήρηση πιτσιρίκα μου.... η αύρα! Μου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      ( είχα γράψει καλύτερο σχόλιο αλλά χάθηκε....μαμώ τον μπλόγκερ μου μέσα χιχιχι)

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ με την αγαπημένη μας Φλώρα.
    Επίσης,ετσι είναι,τα μάτια ειναι ο καθρέφτης της ψυχής..
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Κι εγώ χάρηκα με όσα έγραψε η αγαπητή μας Φλώρα!
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  9. Χαχαχα! Καλή Κυριακή.
    Είπες πως θα ξαναπεράσεις, σε έχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, χαρούμενη Κυριακή εύχομαι και σε σένα!
      Το ότι δεν άφησα σχόλιο δεν σημαίνει ότι δεν σε διαβάζω!
      Χτες το είδα το διαμάντι που έγραψες! :)))
      Είναι που σε κάποια μέρη ντρέπομαι να γράφω.... το κάνω σιγά σιγά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Ωραία..λάμψη!!

    Ρωτάς: Τι είναι αυτό που μας κάνει εξωτερικά διαφορετικούς;
    Και θα σου απαντούσα: Αυτό που έχουμε μέσα μας..
    Καλημέρα Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! (Καλό τρικ! Κρύφτηκαν κι οι ρυτίδες αχαχαχα!)

      Αυτό που έχουμε μέσα μας........
      Αυτό σε κάνει και ξεχωρίζεις κι εσύ παρ'ότι δεν έχεις την φωτογραφία σου εκεί στο εικονίδιο!
      Να'σαι καλά φίλε Ανταίε!
      Χαρούμενη κι εποικοδομητική Κυριακή σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Να και το θρίλερ από την Chantelle!! Μας έκοψε τα κεφάλια! χαχαχα
    Ψηφίζω τα μάτια! :)) Φιλάκια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευούλα μου!
      χεχε! Μας αποκεφάλισε εντελώς!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Εκτυφλωτική η λάμψη σου Αριστέα μου!αχαχα!
    Τι άλλο θα μπορούσα να πω εκτός απ΄ ένα χαμόγελο!Και μια σπίθα του μπορεί ν΄ ανάψει και να λάμψει την ψυχή και το πρόσωπό μας!Μπορεί ακόμα και να μεταδοθεί!Πρόσωπα μουτρωμένα, αμήχανα, χωρίς χαμόγελα είναι άνθρωποι δίχως πρόσωπα!
    Χαρούμενη Κυριακή να περάσεις γλυκιά μου και πάντα να χαμογελάς!Φιλάκια!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Σοφία μου!
      Όμορφα το είπες:Πρόσωπα μουτρωμένα, αμήχανα, χωρίς χαμόγελα είναι άνθρωποι δίχως πρόσωπα! Έτσι ακριβώς!
      Να χαμογελάμε λοιπόν , παρά τα δύσκολα!
      Τα φιλιά μου!
      Καλή Κυριακή κοπέλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Συμφωνώ για τα μάτια και για το χαμόγελο, είναι αυτά που σε κερδίζουν σε κάποιον και σε βοηθούν να τον καταλάβεις καλύτερα, με την πρώτη ματιά... Το πρόσωπο όμως είναι αυτό το οποίο αποδίδει και όλα όσα αισθανόμαστε, μέσω των εκφράσεων. Χωρίς αυτό, θα ήταν πολύ περίεργα τα πράγματα!!!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού σωστά αναφέρεσαι στις εκφράσεις μας γλυκιά μου!
      Μάτια, χαμόγελο έκφραση! Φαντάσου ένα πρόσωπο χωρίς κα΄τι από αυτά! Εντελώς περίεργα όντως!
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. " Δεν μπορούσα να με αποκεφαλίσω
    και μου πέταξα λάμψη!"
    χαχαχαχα!
    Καλή εβδομάδα Αριστέα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω κι εγώ με το θρίλερ που μας έβαλε η Chantelle χτες; Ό,τι μπορούσα έκανα!
      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Καλή εβδομάδα !

      Διαγραφή
  15. Χα χα χα!!!! Πάντα λάμπεις αλλά τώρα μας τύφλωσες φιλενάδα!!!
    Τα μάτια και το ειλικρινές κ μεγάλο χαμόγελο μου δείχνουν εμένα τον χαρακτήρα του ανθρώπου!!! Στα μισά περίπου της ζωής μας που εχουμε διανύσει, νομίζω μπορούμε να διακρίνουμε τους αληθινά καλούς ανθρώπους:)
    Καλημέρα όλη μέρα γλυκούλα μου!!!
    (Πόσο υπέροχο σχολιο μου άφησες και με κατασυγκίνησες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αυτή ήταν μια χαζή εντελώς δημοσίευση που πάντως γελάσαμε και περάσαμε καλά! Πού και πού το έχουμε ανάγκη ΚΑΙ αυτό! :)))

      Το σχόλιο βγήκε αυθόρμητα! Εννοώ κάθε λέξη!
      Φιλάκια ζουζούνα μου! ♥

      Διαγραφή
  16. Κι επίσης επειδή είσαι και πονηρούλα, δεν άντεξες.. Το ματάκι σου το επίσης πονηρούτσικο ''αχνίζει'' λίγο και φαίνεται μέσα από την λάμψη.. :P
    Κούκλα έστω και χωρίς κεφαλάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Το δικό σου μάτι πήγε κι έπεσε πάνω του!! :-D
      Ευχαριστώ πολύ χαρά μου! ♥

      Διαγραφή