Τρίτη 16 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 19 : Τ

Τ
Τριακόσιοι!

via

Όχι καλέ αυτοί του Λεωνίδα.
Αν και πιστεύω ότι ζήλεψαν τη δόξα!
Άσχετα αν μετά την αμαύρωσαν!
Έφτασε το "τριακόσια" από κει που έδινε υπερηφάνεια, να είναι της ντροπής!
Αναρωτιέμαι τώρα που έτυχε να καταπιαστώ με το θέμα ( που καθόλου δεν το κατέχω καλοί μου άνθρωποι και να δείτε που θα φάω τα μούτρα μου καθώς πουθενά δεν θα καταλήξω - γιατί υπάρχει περίπτωση να καταλήξει κάποιος με αυτούς;) κι αναρωτιέμαι λέγω αν , αν λέγω ήμασταν ...τι ήμασταν ; αν ήτανε λέγω, λιγότεροι από τριακόσιοι θα τα πήγαιναν χειρότερα; Ποιος, καλοί μου άνθρωποι, ποιος βρήκε αλήθεια τον αριθμό τριακόσιοι; ε; Πείτε μου κι εμένα της ανιστόρητης ; Ποιος κατέληξε ότι θα πρέπει ο λαός να θρέφει και να συντηρεί 300 γαϊδούρια με το μπαρδόν , δεν έβρισκα άλλη λέξη πρόχειρη απόψε,  χωρίς προϋπηρεσία συνήθως, πέρα από το όνομα τις περισσότερες φορές που κληροδότησαν από τον πατέρα, τον παππού , τον προπάππου...χωρίς ουσία στην ουσία....
Δηλαδή αν εμένα τον παππού από "Ηλία Κάτι" τον έλεγαν Παπανδρέου ή Καραμανλή , (ή θα πω και συντοπίτες μου πολιτικούς που συνεχίζουν το "σόι πάει βασίλειο" μα είναι και πολλοί και θα ξημερώσω) εγώ θα γινόμουν βουλευτίνα και θα μπορούσα να νομοθετώ και να αποφασίζω για σας όλους;
Για καθίστε ρε παιδιά για να καταλάβω.......! 
Εκλεγμένοι είναι, ναι να το δεχτούμε ...Ο λαός τους έβαλε εκεί που κάθονται ....Μα αντέχουν τόσο βάρος; Πείτε μου, αλήθεια ... πώς αντέχουν; Χτες κι άλλος πήδηξε από την ταράτσα του τάδε νοσοκομείου ( είναι το αλτσχάιμερ στη μέση- δεν συγκρατώ πια ονόματα- μόνο πράξεις  .... οι πράξεις δεν είναι αυτές που μετρούν στο τέλος;) Δεν πήδηξε από τη χαρά του ο άνθρωπος, από απόγνωση πήδηξε.... Κι άλλος ένας αυτοπυρπολήθηκε !  Χτες...προχτές ... Τι σημασία έχει μία μέρα πάνω , μία μέρα κάτω; Δεν ήθελε να δοκιμάσει το εύφλεκτο υλικό κατά πόσο αλήθεια έλεγε στην ετικέτα του, πιστέψτε με! Δεν παίζεις με τα σπίρτα όταν κουβαλάς φαμίλια από πίσω! Αλλά το μυαλό δεν θέλει πολύ να σαλέψει...τριακόσιοι της Ντροπής!
Στην Ελλάδα του σήμερα βρέχει κάθε μέρα ανθρώπους και αυτοί νομοθετούν το θάνατό μας!
(Κι εμείς σαφώς και δεν πάμε πίσω καθώς άπραγοι παρακολουθούμε ...μα σήμερα μιλάω για τους τριακόσιους όχι για τα δέκα εκατομμύρια)

Τ
Τριακόσιοι!
Πληρώνονται από μένα ,από σένα από το Νικόλα που με δυσκολία τα βγάζει πέρα, από τη σύνταξη της κυρα- Βάσως και τον ιδρώτα του ταλαίπωρου Λευτέρη με τα πέντε στόματα να θρέψει, από του κάθε φτωχού τη τσέπη!
Δεν θα' θελα! Πιστέψτε με! Κι ας ήταν οι τσέπες μου γεμάτες και το στομάχι μου χορτάτο!

Τ 
Τριακόσιοι!
Κάποτε πουλήθηκαν από έναν "Εφιάλτη".
Τούτοι οι δικοί μας, μας πούλησαν ένα Εφιάλτη χωρίς σταματημό......


άδεια νομίζω ότι είναι πιο όμορφη
λιγότερο επικίνδυνη

PS: Το Τσάκισα το Τ με την Τρέλα που με δέρνει! Τόση Ταλαιπωρία και στο Τέλος Τίποτα!
Έδωσα στον αέρα μια Τσουκνίδα που όποιος την αγγίξει αφορμεύει!
Η Τράπουλα είναι σημαδεμένη προ πολλού! Ζούμε στη Δημοκρατία της Τυραννίας!
Πότε θα τα μαζέψω και θα πάω Ταξίδι άνευ επιστροφής στο Τζιμπουτί! 

Τέλος!

Δεν έχει άλλο από Τ!
Τα μαζεύω και πάω στο Υποτονικό Υ! Μπας και κάνω καμιά Υπέρβαση!


Καλή σας μέρα,
Καλή συνέχεια
Καλή ανέχεια!

@ριστέα

36 σχόλια:

  1. Καλημέρα..χθες μόλις σκέφτηκα το Τ , στο μυαλό μου ήρθε η Τροία! Λεω αν την σκεφτει η Αριστέα αυτή τη λέξη , θα καταπιαστεί με ένα κομμάτι της ελληνικής μυθολογίας που τόσο αγαπώ (ελληνική μυθολογία)..πήγες σε ένα άλλο μέρος της ελλ.μυθ. (300 του Λεωνίδα) μόνο που δεν έμεινες στους 300 του Λεωνίδα, αλλά στους 300 του..δε ξέρω και ποιος ειναι ο πρόεδρος της βουλής σας
    Τάχα μου οι πολιτικοί κυβερνούν και νοιάζονται για τον τόπο / τη κάθε χώρα, ενώ αυτοί είναι που καταστρέφουν τον τόπο...
    Αντε να δούμε τι λέξη θα σκεφτείς για το Υ! Στο μυαλό μου ήρθε η λέξη που λέω κάθε μέρα (θεέ μου δωσμου ΥΠΟΜΟΝΗ να αντέξω)
    Την χρειαζόμαστε όλοι νομίζω στις μέρες και εποχές που ζούμε

    Συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο..σε ζάλισα πρωί πρωί :(

    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα ! Το παίδεψα το Τ ...'ή σε Τρόικα μου έβγαινε ή σε Τριακόσιους ! Βλέπεις και τα δύο μου κάθονται στο στομάχι!
      Ωραία η υπομονή είναι και χαρακτηριστικό μου αλλά εγώ επιθυμώ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ!
      Μου έδωσες ιδέα!
      Σε ευχαριστώ!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
    2. Ουπς , λάθος! Θέε μου δώσμου ΔΥΝΑΜΗ να αντέξω λέω, όχι ΥΠΟΜΟΝΗ :)) Εντωμεταξύ, υπάρχει και ΑΓία Υπομονή

      Διαγραφή
    3. Κι η υπομονή χρειάζεται,όλα χρειάζονται στις σωστές δόσεις...για μένα είναι σημαντική η υπομονή αλλά νομίζω ότι καιρός να τη χάσουμε γιατί πάνω στην υπομονή μας πατούν!
      Την Αγ. Υπομονή δεν τη γνώριζα .... θα τη ψάξω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. τι να πεις για τους τριακοσιους;;φταιμε ομως κι εμεις που δεν τους δινουμε μια να πανε απο εκει που ηρθαν...να δω ποτε θα αλλαξουμε μυαλα σε αυτον τον τοπο και θα ξυπνησουμε!!!φιλια πολλα Αριστεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Αυτοί έχουν ανοίξει τα χαρτιά τους προ πολλού! Εμείς γιατί συνεχίζουμε να παίζουμε ξέροντας ότι η τράπουλα είναι σημαδεμένη!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Xάθηκε κορίτσι μου από Τ να αναλύσεις τη λέξη ταξίδι... που ταξίδι ακούμε και ταξίδι δεν βλέπουμε...
    Και πως να δούμε δηλαδή με την κατάντια στην οποία μας έφεραν οι τριακόσιοι...
    Να διαβάσουμε κι εμείς λίγο για ταξίδια που μόνο στον ύπνο μας τα βλέπουμε.
    Προτιμώ ένα ταξίδι στον ύπνο μου παρά και τους τριακόσιους μαζί...
    Ή μάλλον χαλαλίζω ένα ταξίδι προκειμένου να έχω τους τριακόσιους μπροστά μου να τους φτύσω κατάμουτρα έναν έναν.... Μερικούς απ' αυτούς και 2 φορές θα έλεγα.
    Φιλιά Αριστέα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα για να γράψω για τα ταξίδια θα έπρεπε να τ κατέχω! Εγώ δεν είμαι των ταξιδιών πολύ! Άσε που έχω χρόνια να κάνω! :(
      Εκτός κι αν έγραφα για αυτά του μυαλού! Τότε αλλάζει!
      Μα τους είχα άχτι Φλώρα μου!
      ΥΓ: Θα έρθει η άγια εκείνη στιγμή να τους φτύσουμε;;;;;;;;
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Γλυκιά μου αφυπνίστρια!!!
    Τριακόσια γλυκά φιλιά για εσένα!!!
    Για τους υπόλοιπους... ... ... Άσ' το να πάει, άσ' το...
    ;-)
    Καλημέραααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλιά δεκτά και ανταποδίδω γλυκά!
      Αφυπνίστρια; Απέχω πολύ για να χαρακτηριστώ έτσι! Την αγανάκτηση μου καταθέτω! Μακάρι να μπορούσα περισσότερα!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Τους τριακόσιους τους ανεχτήκαμε όλοι εμείς που είμαστε "κότες" όπως πολύ σωστά ανέλυσες στο Κ.
    Νομίζω ήρθε η ώρα για την Υπέρβαση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά το έθεσες!
      Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου νομίζω!
      ΑΡΚΕΤΑ!!!!!
      Φιλιά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  6. Τους στέλνω με όλη μου την καρδιά 300 φορές 300 ζεύγη ανοιχτών παλαμών, όπως αυτές στη φωτό σου... ή αλλιώς, 300 φορές το βραβείο της ανοιχτής παλάμης (όπως προτιμάς...) Ακόμη κι η γάτα μου θα τα κατάφερνε καλύτερα...

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Ελπίζω να το ευχαριστήθηκες Έλλη μου! :)))
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ, που αποφάσισα να το κάνω και σήμερα!!!

      Και μπορεί και αύριο... :) :)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Αυτό θα πει εκτόνωση!
      Αλλά μόνο μην μείνουμε στις μούντζες! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Υπεροχη η φωτο!!! Ενας φιλος μου αναρτησε καποτε την φωτο με τους 300 του Λεωνιδα κ εγραφε απο κατω "οι 300 με αρχ...."
    Κ διπλα την βουλη με τους αλλους 300(ποτε δεν τους εχω δει σε απαρτια) κ απο κατω "τα 300 αρχ..."!!!!!

    Πηρε συγχαρητηρια θερμα φυσικα κ θαπρεπε να το εκτυπωσουμε σε γιγα-πανό ολογραφως,βεβαιως βεβαιως κ να το αναρτησουμε εξω απτην Βουλ-αρα μας!!!!!!

    Φιλια απο ενα εξαγριωμενο μικρο Βαιλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Έψαχνα για φωτό και με το που την είδα χτες λέω: απ! εδώ είμαστε! ( Ο φίλος φοβερός! Να αγιάσει το στόμα του και το χέρι του μαζί)
      Φιλάκια εξαγριωμένο μου Βαϊλί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Φοβάμαι ότι αυτοί αντιπροσωπεύουν το νοητικό, μορφωτικό και κοινωνικό μας επίπεδο. Νεοπλουτισμός, τραμπουκισμός, αμορφωσιά, ανικανότητα να αρθρώσουν λόγο χωρίς να διαβάζουν κατάστιχα, παχυδερμισμός, υπνηλία, βαρεμάρα, στ' @@@ τους όλα-ας καεί το σύμπαν, φαφλατάδες και ανιστόρητοι.
    Φοβάμαι ότι στην άλλη πλευρά του καθρέφτη τους, είναι η κοινωνία μας. Κι ας έχει ακόμα μικρές υγιείς εστίες, που απαξιώνουν αυτό το σάπιο σύστημα. Δεν είναι τόσοι πολλοί, όσο η κατάσταση επιβάλλει.

    Αριστέα μου μπράβο για το δυνατό & έντιμο λόγο σου.
    Υψώνω κι εγώ τα χέρια μου & τα ενώνω με τα δικά σου. Συμβολικά, αλλά με πολύ θυμό!!! Οι ψυχές που πήρανε στο λαιμό τους δεν θα ησυχάσουν αν δεν υπάρξει τιμωρία.
    Ας κρατήσουν αυτό στο πίσω μέρος (όχι ότι υπάρχει μπροστινό), του μυαλού τους. Μόνο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου! Πότε θα γίνουμε αρκετοί;;;;
      Κι εγώ ελπίζω σε αυτές τις μικρές υγιείς εστίες! Δεν θέλω να τα απαξιώνω όλα! Πάντα κάποτε θα βρίσκονται οι μπροστάρηδες, οι τολμηροί αυτοί που θα ηγούνται με κάθε τίμημα!
      Ας ξεκινήσουμε Υψώνοντας τα χεράκια ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ λοιπόν!
      Τα σέβη μου! :)

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι....Η συνείδηση τους νομίζω τους αρκεί....!
    Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σχολιάσει κανείς; Σάμπως και καταλήγουμε πουθενά;
      Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  10. Αυτός που αυτοκτόνησε προφανώς δεν πρόλαβε να ενημερωθεί από τον κ. Πρωθυπουργό (για 276η φορά) ότι περάσαμε τα δύσκολα, οι θυσίες δεν πήγαν χαμένες, τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης είναι πλέον ορατά, η φωνή μας ισχυροποιήθηκε, οι επενδύσεις έρχονται κλπ.
    (σακούλες για τον εμετό θα βρείτε κάτω από το κάθισμα)

    Απαντώντας στο ερώτημά σου για τον αριθμό ‘300’ θα σου πω τι έχει συμβεί. Όταν έγινε σύσκεψη για τον αριθμό των βουλευτών έπεσαν διάφορα νούμερα στο τραπέζι.
    Κάποιος πρότεινε το ‘3’. Αποκλείστηκε γιατί θύμιζε Καράμπελα.
    Κάποιος πρότεινε το ‘30’. Αποκλείστηκε γιατί θύμιζε αργύρια.
    Όταν κάποιος πρότεινε το ‘300’ το βρήκαν σαν το καλύτερο όλων.
    Κυρίως επειδή συνδυάζει τα δύο παραπάνω.

    Όπως καταλαβαίνει το θέμα είναι τα …μηδενικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάχνω για τις σακούλες!!!!!!!!!!!
      Υποκλίνομαι ! Respect!
      Σε ευχαριστώ που μου έλυσες ΟΛΕΣ μου τις απορίες!
      Καλό σου βράδυ Πέτρε! ;-)

      Διαγραφή
  11. Για τους 300 έχουν ειπωθεί τόσα πολλά... τι να προσθέσει κανείς... Ευτυχώς που βγάζουμε την οργή μας στο διαδίκτυο και δεν εκτονωνόμαστε πάνω τους και κυβερνούν ανενόχλητοι!
    Κι όπως λέει και το σύνθημα, αφού δεν θέλουμε να αποφύγουμε το βιασμό μας ας τον απολαύσουμε! Γι' αυτό τους ψηφίζουμε άλλωστε... δεν παίρνουν την εξουσία με πραξικόπημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω ότι δεν έχεις τα δίκια σου; Την εξουσία δεν την πήραν πραξικοπηματικά! Τους ψηφίσαμε!
      Αυτά αξίζουμε!
      Και όπως είπες τους αφήνουμε κι ανενόχλητους!
      Παίρνω την ντροπή μου και πάω για ύπνο!
      Καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  12. Ερμε,Λεωνιδα(χωρα)...

    εμεινες εσυ ....
    και οι 300 εφιαλτες σου!

    Καλησπερα,πριγκιπεσσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα χαρά μου!
      Πού να μας έβλεπε από κάπου ο Λεωνίδας!
      Ντροπή μας....

      Διαγραφή
  13. Ελπίζω Αριστέα μου να εννοεί τους συγκεκριμένους τριακοσους της σημερινής Βουλής. Αν ναι συμφωνώ με σένα.
    Αλλά Αριστέα μου η δημοκρατία μας είναι κοινοβουλευτική και πρέπε να έχουμε τους αντιπροσώπους μας στη βουλή . Αλλοιώς θαειχαμε χούντα η καποιο απολυταρικό καθεστώς, που δεν νομίζω οτι θα το θέλαμε.Πρέπει λοιπόν όταν ψηφίζουμε να προσέχουμε ποιούς στέλνουμε και να ψηφίζουμε με το μυαλό και την καρδιά. Οι βουλευτές μας είναι η εικόνα του λαού μας, είτε μας αρέσει είτε όχι.
    Ας στέλνουμε λοιπόν τους καλύτερους να προστατεύουν τα συμφέροντά μας και όχι τα δικά τους.
    ΄φιλιά πολλά αγαπημένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου!Έχεις δίκιο ότι επιλογή μας ήταν, της πλειοψηφίας! Κι αυτό είναι που με τρομάζει..η πλειοψηφία!
      Αλλά σήμερα αναρωτήθηκα κυρίως για το πώς αισθάνονται οι ίδιοι!
      Είθε να βάλουμε μυαλό!

      Διαγραφή
  14. Συμφωνώ με την από πάνω μου(γεια σου maria)
    Οι 300 είναι δικό μας δημιούργημα.
    Μόνο από τον Άρη δεν κατέβηκαν.
    «Καθρέπτης σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω»
    Φιλάκια!

    Πολύ όμορφη η μουσική υπόκρουση στο blog σου!
    Αλήθεια,τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που νά'ξερε η Γαλάτεια όταν το έγραφε(εικόνα σου είναι κοινωνία και σου μοιάζω) πόσο επίκαιρη θα ήταν και σήμερα!
      Καλημέρα καλή μου!

      ΥΓ: Έχει αρκετά κομμάτι ( για την ακρίβεια 45 ) στο κάτω μέρος δείχνει πάντα ποιο παίζει ..πάνω στον πορτοκαλί σιδηρόδρομο!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Αριστέα , καλώς σε βρίσκω , ήρθα και διάβασα πολύ ωραία κείμενα ,με αγγίζει ο ξεκάθαρος λόγος σου .
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ!
      Καλώς όρισες!
      Θα χαρώ να τα λέμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή