Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Παθήματα

via

Παθήματα
Έρχονται χωρίς σειρά προτεραιότητας.
Άλλο με το καλημέρα σας, 
άλλο λες και έπεσε από τον ουρανό,
άλλο θες να το ξεχάσεις.
Δεν τα καλοδέχεται κανείς!
Στο καλάθι με τα ανεπιθύμητα!
Γεμάτος ο κάδος!
"Καλέ μη τα πετάς!
Ξέρεις πόσο εκτιμούνται στο πλειστηριασμό της ζωής;
Θα τα χτυπήσω εγώ.
Όσο-όσο"!
"Είσαι τρελή" μου λέει ο διοργανωτής και ευθύς μου τα χαρίζει!
Και γέμισα εγώ παθήματα
να τα κοιτάζω και να ψάχνω τα μαθήματα.
Ελπίζω μόνο μυαλό να έβαλα....
άδικα μη πάνε αυτά τα αριστουργήματα!
_________________________________________________________

Αυτό προέκυψε ψάχνοντας το Πι μου στο 24 Days Challenge.Είναι το αποτυχημένο μου Π. Η κούραση με έκανε να γράψω κάτι στο πόδι και να παρατήσω το ψάξιμο Το άφησα για σήμερα! Μεγάλη η μέρα σκέφτηκα, θα βγω για καφέ με τις φίλες μου, μπορεί να πέσει και καμιά ιδέα στο τραπέζι! 
Να πω εδώ ότι στα εύκολα γράμματα η δυσκολία της επιλογής είναι προφανής! Πληθώρα λέξεων, όμορφων, αγαπημένων...
Μου ζητήθηκε να γράψω για τον πόνο. Τι να πεις όμως για τον πόνο του άλλου; Για τον δικό σου μονάχα μπορείς να μιλήσεις. Μα τι λέω; Ούτε για αυτόν μπορείς να μιλήσεις....

Καλή σας μέρα!
Χαρούμενο, ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο σας εύχομαι ολόψυχα!
@ριστέα





24 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου! Εμένα μου άρεσε πολύ, μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου..! Δεν περνάνε αξιολόγηση τα blogs.. Να είσαι πάντα αληθινή και να αγαπάς αυτό που κάνεις..αυτό μετράει! Να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς ε; Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερινάκι μου!
      Καλέ αν ήμουν αυστηρή ( πολύ) θα το έβγαζα εγώ στον αέρα; Θα σας έλεγα για τους αναστεναγμούς μου; Γελάω με την πάρτη μου ... και το διασκεδάζω! Να είσαι σίγουρη για αυτό!
      ( Η τελειομανία μου πάντως ισχύει και με τρώει λιγάκι... που θα πάει όμως θα τη φάω στο τέλος!)
      Φιλάκια κουκλίτσα μου!

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ με το Κατερινάκι!
    Μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου!!!
    Κι εμένα μου άρεσε αυτό που διάβασα!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κορίτσι μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας: Τώρα που το διαβάζω ξανά κι εμένα μου άρεσε! Σε παραπέμπω από πάνω στο σχόλιο μου στην Κατερίνα. Είναι τρελή η υποφαινόμενη!)
      αχαχαχα
      Φιλάκια κοριτσάρα μου!

      ΥΓ: Έχω κέφια γιατί βρήκα τη λέξη που έψαχνα! :)

      Διαγραφή
  3. Γεμάτη η ζωή παθήματα... αλλά αν αυτά προέρχονται από την καλή σου την καρδιά, από την απονήρευτη σκέψη, από την καλοσυνάτη ματιά... δεν υπάρχει περίπτωση να βάλεις μυαλό...
    Τουλάχιστον εγώ επαναλαμβάνω λάθη και παθήματα...
    Μαθήματα παίρνω αλλά καθώς φαίνεται είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως....
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρούκο μου κι εγώ ανεπίδεκτη είμαι πανάθεμα με! Κι όλο λέω θα μάθω στο επόμενο και θα βάλω μυαλό! Αλλά τίποτα ακόμα! Για αυτό και τα δέχομαι τα παθήματα! Λέω δεν μπορεί θα λειτουργήσουν στο τέλος!
      Περιμένω την έκπληξη!
      Σε φιλώ γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  4. θα συμφωνήσω με την Φλώρα Αριστέα μου!
    Ανεπίδεκτη μαθήσεως επίσης! :))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίναμε πολλές στο κλαμπ Παρασκευούλα μου! Να μαζευτούμε να πάεμ σε κανένα φροντιστήριο παρέα!!!!!!
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. "Και γέμισα εγώ παθήματα
    να τα κοιτάζω και να ψάχνω τα μαθήματα."
    Μάλλον θα μας πάρει λίγη ώρα παραπάνω για να βρούμε τα μαθήματα...!
    Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο λίγη ώρα;Μια ζωή μπορεί να μας πάρει !
      Καλό απόγευμα χαρά μου!!!! ♥

      Διαγραφή
  6. Τώρα βρήκες να κουραστείς; Στο καλύτερο γράμμα (αντικειμενικά μιλώντας!) της αλφαβήτου;
    Κρίμα!
    Ακούς εκεί …αποτυχημένο!
    Πάρε να ‘χεις: Πηδάλιο, πνοή, περιβάλλον, ποδήλατο, πέλαγος, πεταλούδα, πίστη, ποίηση, πνεύμα, πρόοδος, πολιτισμός και (το καλύτερο) Πέτρος!
    Και εναλλακτικά: πατσατζής, προγούλι, πλέμπα, πουρές, πιεσόμετρο, πλάτσα-πλούτσα, πιτυρίδα, ποδάγρα, πολιτική και προβατίλα.

    Αύριο στο Ρ γράψε:
    ρρρρρρρρρρρρρρρΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡρρρρρρρρρρρρρρρρ
    ρρρρρρρρρρΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡρρρρρρΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡρρρρρρρΡΡΡΡΡ
    ρΡρρρρΡΡΡΡΡΡΡΡΡρρρρρρρρρρΡΡΡΡΡρΡΡΡρΡΡρρΡΡΡΡρρρρΡρρ

    (για να μη κουράζεσαι κάνε copy-patse)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Πέτρο!
      Ομολογώ ότι είσαι μεγάλος! Καταρχήν το Πέτρος δεν μου πέρασε από το μυαλό αλλά τι να σου πω; Ενδιαφέρον έχει μεγάλο φαντάζομαι!

      Στο πρώτο γκρουπ των προτάσεων σου έπεσες μέσα στις σκέψεις μου!
      Στο γκρουπ βου με άφησες άλαλη τη μεγαλοκοπέλα! Αυτή η ποδάγρα μου έκλεψε την καρδιά! :))) Αλλά έχω μία απορία: Η "πλέμπα" τι έιναι πάλι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Το ρου δεν το συζητώ! Είναι ανεπανάληπτο!

      Λοιπόν ! Για το Που έπεσε πρόταση καλή στο τραπέζι από την κολλητή κι είπα σήμερα να της κάνω το χατίρι μιας και με ανέχεται πολλά χρόνια ! Θα είναι κι επιμορφωτική δημοσίευση για όλους! :)))

      Εις αναμονή λοιπόν!
      Σε χαιρετώ!

      Διαγραφή
  7. Γελάω με τις προτάσεις του Πέτρου!
    Μα να μη ξέρεις τη πλέμπα; Ο μπύθουλας χρυσό μου κορίτσι. Ο λαουτζίκος. Για όνομα!...
    Αριστέα μου μεγαλειώδης η ανάρτησή σου, και μην την υποτιμάς καθόλου. Με τα παθήματά μας πορευόμαστε κι απ' αυτά μαθαίνουμε το βηματισμό μας. Άλλοι τα κάνουν αφορμή για να γίνουν καλύτεροι κι άλλοι τροφή για αυτολύπηση.

    Να'σαι καλά ρε Αριστέα! Αρίστευσες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Οι προτάσεις του Πέτρου ήταν ονειρικές! Ε να έμαθα και μια άγνωστη λέξη σήμερα!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ! Στο έχω πει ξανά με τιμάς αφάνταστα!
      Φιλιά!
      Καλό Σαββατόβραδο εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. "Π"λεμπονιάρικο....!
      Ξύπνα λέμε!
      Δεν ξέρω τίποτα!
      Εγώ στο "Τ" δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο από το..."ΤΡΕΛΟΚΑΜΠΕΡΩ"..!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Στο μεταξύ, υπήρχε και το "Πέτρα"!..Τεσπα ;) :))

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Μα καλέ! Το πλεμπονιάρικο το είχα ακουστά ( μα δεν το χρησιμοποιώ)!
      Κάτσε να φτάσω στο Τ. Ποτέ δεν προβληματίζομαι αν δεν φτάσει η μέρα του!
      Πέτρα;;;;;;; ΄Ηθελες αφιέρωμα ατιμούτσικο;;;;;
      Φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. αν αυτα τα γραφεις στο ποδι ,οταν εχεις εμπνευση τι γινεται;Σε ευχαριστω παρα πολυ και για το σχολιο σου!!!με συγκινησες πολυ!!!φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eμένα η ανάρτησή σου μου άρεσε πολύ! Άσε που σχεδόν κανένας μας (με ευαίσθητη καρδιά) δε μαθαίνει το μάθημά του και ξαναπέφτει στο ίδιο πάθος! Άρα όλοι σε νιώθουμε ;)
    Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς κοριτσάκι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε όλοι είμαστε τελικά ανεπίδεκτοι μαθήσεως;
      Αχ αυτές οι ευαίσθητες καρδιές!
      Καλό Σαββατόβραδο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Μόνο αποτυχημένο δε θα το έλεγα!!!
    Μου άρεσε πολύ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εμένα μου ψιλοάρεσε τελικά ;-) Απλά δεν το θέλησα στη θέση του Πι ! αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή