Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Να κάνουμε μια επανάσταση της Προκοπής


Βαρέθηκα!
Να είμαι πιόνι
σε μια ανόητη (ή ανύπαρκτη;) σκακιέρα.
Να είμαι ασήμαντη.
Να κινούμαι προγραμματισμένα: ευθεία ή διαγώνια, 
κινήσεις δύο.
Έπειτα μία.
Βαρέθηκα να τρέμω να ακούσω ειδήσεις
Να μαθαίνω διαρκώς για παιχνίδια 
που παίζουν οι "μεγάλοι".
Να ανακατεύομαι και να μην μπορώ να φάω.
Να μην έχω να φάω!
Βαρέθηκα να κοιμάμαι!
Να βλέπω όνειρα μόνο με τα μάτια κλειστά.
Να ζω τη ζωή μου μέσα στο κεφάλι μου!
"Ξύπνα επιτέλους" 
ακούω διαρκώς μια φωνή
που όλο και δυναμώνει...
Δεν ντρέπεσαι να κοιμάσαι όταν η ζωή ζητάει αγρυπνίες;
Δεν ντρέπεσαι να είσαι μέρος μιας παρτίδας;
Αναποδογύρισε το σκάκι επιτέλους!
-Τι είσαι εσύ;
-Άλογο!
-Κι εσύ τι παριστάνεις;
-Τον τρελό!
-Α μάλιστα! Στα ίδια χάλια είμαστε δηλαδή!
-Εγώ είμαι αξιωματικός!
-Αλήθεια; Πάνω στα ίδια τετράγωνα δε μένουμε κολλημένοι;
Άλλος θα κερδίσει την παρτίδα μανούλα μου!

Να μαζέψουμε τα στρατιωτάκια, παρακαλώ!
Να κάνουμε μια επανάσταση της προκοπής!

(Ελπίζω όχι του πληκτρολογίου)

Καλημέρα
@ριστέα






52 σχόλια:

  1. Με επαναστατικές διαθέσεις σήμερα, ε; Καλημέρα Αριστούλα μου... Μακάρι να αισθάνονταν όλοι οι άνθρωποι στον ίδιο βαθμό με εσένα, την ανάγκη να κινηθούν, να κάνουν κάτι για να αλλάξει η κατάσταση στην οποία ζούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Ελπίζω η αγανάκτηση που νιώθω να είναι η απαρχή για αλλαγές κι όχι απλό ξεσπάθωμα!
      Μου το εύχομαι δηλαδή!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστεούλα..τι έπαθες ;; γιατί νοιώθεις έτσι σήμερα;
    και γω βαρέθηκα πολλά πράματα..
    στάθηκα εδώ "Να ζω τη ζωή μου μέσα στο κεφάλι μου!"
    κουβέντα, σοφή, με νόημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Μπορεί να φταίει κι η άνοιξη! Πάντα η άνοιξη σηματοδοτεί τη διάθεσή μου για αλλαγές....
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Αριστέα μου!!!
      Διάθεση για αλλαγές βλέπω! Και εγω μέσα είμαι!!!
      Θα περάσω αυριο για καφεδάκι!!! Τα ματιά μου κλείνουν αλλα δεν γινόταν να μη σου φέρω μια καληνύχτα!!
      Μου έλειψες!
      Φιλάκια:)

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω ξανά! Κι εμένα μου έχεις λείψει!
      Να περάσεις!
      Κι εγώ οφείλω πέρασμα! Έμπλεξα με πολλά κι έχω μείνει πίσω στις βόλτες μου!
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Στο χέρι σου είναι να αλλάξεις ότι αλλάζει. Οτι δεν αλλάζει αστο πίσω και συνέχισε την επανάσταση. Είμαστε πολλοί μαζί σου αλλά είμαστε σκόρπιοι.
    φιλιά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να γίνουμε πολλοί! Μακάρι να γίνει κάτι!
      Μέχρι στιγμής κάτι φωνές εδώ και κει διαβάζω...σκόρπιες όπως λες κι εσύ Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μήπως η ανάρτηση ήταν της Joan σήμερα;
    Δεν μας είχες εμφανίσει την επαναστατική σου πλευρά, με την οποία βέβαια συμφωνώ απόλυτα, έχω να σου πω.
    Φιλιά Αριστέα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα έχω ξαναδείξει ότι βράζει το αίμα μου και δεν εφησυχάζομαι! Το γεγονός ότι εξακολουθώ να αισιοδοξώ δε σημαίνει ότι δεν οργίζομαι με την απάθεια μας!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Να την κάνουμε την επανάσταση... Εγώ είμαι έτοιμη... Αρκεί να μην μας την καπελώσουν...

      Διαγραφή
    3. Αχ κι εγώ δεν ξέρεις πώς περιμένω να κάνω κάτι έμπρακτα!
      Αφού οι δικοί μου αναρωτιούνται πως δεν έχω πάει να γίνω ακτιβίστρια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καθόλου άδικο δεν έχεις! Επιρρεπείς οι Έλληνες στους εθισμούς πάσης φύσεως, εθίστηκαν και στο...πληκτρολόγιο και ξέχασαν τους δρόμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό έγινε αμέσως μετά τις εκλογές πιστεύω!Κι αναρωτιέμαι τι μας έκανε να σιγήσουμε ειδικά μετά από αυτές!
      Τουλάχιστον να αρχίσουν να μαζεύονται φωνές μπας και ξυπνήσουμε όσους κοιμούνται εντελώς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κάτσε..περίμενε...τα γαιδούρια λένε έρχεται ανάκαμψη.
    Και φυσικά...τους πιστεύουμε και επαναπαυόμαστε.
    Εε πρώτη και τελευταία φορά θα ναι...εκτός από πιόνια είμαστε και ΖΩΑκια!
    Καλημέρα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'όλα έχει ο μπαξές πιτσιρίκα μου!
      Σσσσ μην φωνάζουμε δυνατά! Ενοχλούμε όσους κοιμούνται!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Φρεσκότατη είδηση από το νησί:
    Με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ, γυναίκα ιδιώτης (της οποίας ο σύζυγος κατα καιρούς "μπαινοβγαίνει" σε διάφορα πόστα στα κοινά), ανέλαβε την απομαγνητοφώνηση των δημοτικών συμβουλίων. Ποσό? 20.000€
    Καλή μας μέρα!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπες κι εσύ τον πόνο σου Γιάννα μου!Καλά έκανες! Για αυτό πληρώνουμε τώρα: γιατί μάθαμε να λαδώνουμε, να παίρνουμε μίζες, μάθαμε ότι όποιος έχει μπάρμπα στην Κορώνη παίρνει τις δουλειές!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  8. Μην το βλέπεις έτσι...ακόμα κι αν είμαστε πιόνια ενός παιχνιδιού όπως λες...και κάποιος άλλος ρίχνει το ζάρι...εσύ επιλέγεις προς τα που θα μετακινηθείς ώστε η ομάδα σου να κερδίσει την παρτίδα....!!!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν είσαι πιόνι ...μετακινείσαι με τη βούληση άλλου! Χρειάζεται αναποδογύρισμα! Εκεί είναι η δική μου ευθύνη! Κι όλων μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. O.K. τότε απλά δεν είμαστε πιόνια...εγώ τουλάχιστον θεωρώ τον εαυτό μου ελεύθερο....! Αν εξαιρέσουμε τα πάθη μου, που με πολεμούν...δεν βλέπω κάποιον άλλο που μπορεί να μου χαλάσει την διάθεση...!
      Καληνύχτα :)

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ θέλω να είμαι ελεύθερη; Είμαι όμως;
      Κινώ εγώ τα νήματα; :))
      Καλό ξημέρωμα! ♥

      Διαγραφή
  9. Kαλά σου λέει η Φλώρα.
    Μπερδεύτηκα για λίγο, νόμιζα ότι μπήκα στης Πέτρας τα μέρη. Τι ωραία ανάρτηση! Πολύ φιλοσοφημένη και μακάρι να σταθούμε όλοι στην τελευταία σου πρόταση, στην παρένθεση.
    Λοιπόν, θα το θυμάμαι αυτό που είπες.
    Κι όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου και πιάσουμε τη "βασίλισσα" απ' το μαλλί, θα είμαι κάπου πλάϊ σου.
    Δεν πάει άλλο...
    Μπράβο για το λόγο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας ξεσηκώνει η αγαπητή Πέτρα κι αυτό είναι καλό κι εύχομαι να πυκνώσουν αυτές οι φωνές...να μην μείνουν μόνο επί του πληκτρολογίου!
      Ελπίζω όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου να είμαστε πολλοί!
      Φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  10. Γιατι παλι μια "φοβια"
    με διακατεχει...
    πως ακομη κι αν φυγουμε
    απ'τον "ασπρομαυρο" τοπο μας
    θα στραφουμε στο
    "πορτες ξερεις?πιασε κι ενα ουζακι"?

    Λεω τωρα εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου άδικο δεν έχεις να φοβάσαι!
      Κι εγώ το φοβάμαι! Μια βόλτα πρωινή , ώρες εργάσιμες δηλαδή, από τα καφέ της πόλης μου μόνο ανησυχία μου δίνει! Η απάθεια σε όλο της το μεγαλείο!
      Πόρτες by the way δεν ξέρω! να τις χτυπάω ...μπορεί!
      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  11. Γιατί φοβάμαι ότι ποτέ τίποτα δεν θα κάνουμε ? Γιατί φοβάμαι όταν πρωτοείδα τα μαγαζιά με τις κίτρινες ταμπέλες?Γιατί σκέφτηκα τότε ότι ήρθαν οι μαυραγορίτες που έλεγαν στην κατοχή?
    Γιατί φοβάμαι ότι δεν αντέχουμε όρθιοι παρά μόνο στον καναπέ?
    Γιατί η κρίση μας αποξένωσε , αντί να πιαστούμε αγκαλιά και να βγούμε στο δρόμο?
    Για ένα κομμάτι μουχλιασμένο ψωμί μας κάνουν να εγκληματούμε , κόντρα στην αξιοπρέπεια, τις αξίες , την πίστη.
    Ελπίζουμε στο τίποτα.
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Γιατί γνωρίζουμε! Γνωρίζουμε ότι έχουμε μετατραπεί σε άβουλα όντα, οκνηρά ανθρωπάκια, καναπεδάκηδες σε υπερθετικό βαθμό! Κι αναρωτιόμαστε ... ποιος θα κινήσει τα νήματα;;;;;
      Και φοβόμαστε έπειτα την απάντηση! Κι εγώ την τρέμω!
      Αλλά τουλάχιστον μην χάνουμε την ελπίδα!
      Ας αρχίσουμε να ενώνουμε για αρχή τις φωνές μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλως σε βρηκα... :)
    Σε κάποιο τοίχο είδα γραμμένο ενα σύνθημα που έλεγε..."Είναι καιρός το πιόνι να φάει το βασιλιά"...
    Ίσως το μυστικό να είναι θάρρος και θράσος...
    Ίσως τελικά το πιόνι να μην είναι τόσο ασήμαντο όσο θέλουν να το κάνουν να πιστεύει... Πολλές καλησπερες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Ιανέ!
      Ίσως να έχεις δίκιο!
      Αμήν θα πω στην ευχή-προτροπή σου!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  13. Δίκιο έχεις... δίκιο έχει όμως και η Μαρία που λέει ότι είμαστε πολλοί, αλλά είμαστε σκόρπιοι. Ποιος θα μας ενώσει δεν ξέρω - υπάρχει κανείς;

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σιγά σιγά πυκνώνουν οι φωνές Έλλη μου! Ελπίζω να μην μείνουμε μόνο επί του πληκτρολογίου! Αυτός είναι ένας μεγάλος φόβος μου! Μήπως εδώ σταματάει όλη η οργή μας!
      ΥΓ: Αλήθεια ; Υπάρχει κανείς;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Επιτέλους! Τα κατάφερες και μπορείς ξανά να σχολιάζεις! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Εγώ πάλι βαρέθηκα να βαριέμαι. Τα λέμε, τα ξαναλέμε και τα ματαξαναλέμε λες και κάνουμε προπόνηση αν τα ξεχάσαμε. Πετραδάκια πετάμε στη λίμνη και περιμένουμε να δημιουργηθεί μόνιμο κύμα.
    Και να σου πω τι πιστεύω; Ούτε καν πιόνια δεν είμαστε. Μπορούν και χωρίς εμάς. Είμαστε απλοί θεατές στην παρτίδα που παίζεται επί αιώνες τώρα και νικητής βγαίνει πάντα ο ίδιος. Όποια τυχαία καλή κίνηση κι αν γίνει, στο τέλος ο ίδιος πάλι θα χάσει, ο ίδιος πάλι θα κερδίσει.
    Το θέμα δεν είναι να σταματήσουμε να είμαστε θεατές.
    Το θέμα είναι να σταματήσει να υπάρχει σκάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω κάποια στιγμή να μάθουμε τι είμαστε!

      Ξέρεις τον περισσότερο καιρό είμαι στα συννεφάκια μου. Όχι γιατί δεν ξέρω ή δεν θέλω να ξέρω τι γίνεται. Αλλά γιατί δεν βγαίνει κάτι με το να μιζεριάζω διαρκώς!
      Από την άλλη δεν είμαι απλωμένη σε έναν καναπέ. Αγωνιώ για το αύριο κυρίως των παιδιών ( κι ας μην έχω δικά μου- τα ανίψια μου είναι παιδιά μου, μα κι όλα τα παιδιά έτσι τα αισθάνομαι)!
      Ψάχνομαι: Τι μπορώ να κάνω εγώ ; Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα; Πού είναι η δική μου ευθύνη;
      Ελπίζω να μπορώ να δίνω σιγά σιγά κάποιες απαντήσεις στον εαυτό μου!
      Καλό ξημέρωμα χαρά μου!

      ΥΓ: Αλήθεια; Πώς μπορεί να σταματήσει να υπάρχει σκάκι;

      Διαγραφή
  16. Oι Επαναστάσεις Αριστέα μου θέλουν αίμα να χυθεί ...
    δε φτάνει η θέληση, δεν φτάνουν οι φωνές ούτε η αγανάκτησή μας θα κινητοποιήσει κάτι... κάποιον.
    Όσο δεν είμαστε πρόθυμοι να χάσουμε τα λίγα μας, τις φαινομενικά ήρεμες ζωές μας ... όσο δεν είμαστε πρόθυμοι να αγωνιστούμε στους δρόμους κι όχι πίσω από τα πληκτρολόγια ... η αγανάκτησή μας θα παραμένει να ανακυκλώνεται στις οθόνες των υπολογιστών μας.

    Σε φιλώ
    Καλό βράδυ να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου γλυκιά δεν θα διαφωνήσω καθόλου μαζί σου: Οι επαναστάσεις θέλουν αίμα! Θέλει τρέλα από τους λίγους! Ο όχλος πάντα ήταν όχλος! Χωρίς σκέψη και βούληση!
      Κι αγανακτώ ...και με μένα αγανακτώ!
      Κι αναρωτιέμαι..... για πολλά!

      Φιλιά γλυκιά μου!
      καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Καλύτερα δε θα μπορούσες να το διατυπώσεις.. Καλησπέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θ'αφήσω μια βλακεία μόνο ως αστείο γιατί με τα σοβαρά δεν με παίρνει. Άλλωστε, για κάποιους, ειναι γνωστή η γνώμη μου...
    Λέει λοιπόν το άσμα το περήφανο.

    "Όλοι τα ξέρουν και όλοι τα κράζουν
    Όλοι μιλάνε και όλοι φωνάζουν
    Οι ίδιοι σωπαίνουν, οι ίδιοι βελάζουν
    Μόλις βολευτούν, αράζουν

    Κι εγώ...

    Θ’ ανέβω σε μια μπανανιά
    και θ’ αρχίσω να τρώω μπανάνες
    Καλύτερα στη μπανανιά
    κι ας τρώω μόνο μπανάνες..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα τσίτα...συγγνώμη Ναυαγέ μου ήθελα να πω!
      Άμα είναι καλά κει πάνω , πες μου το και μένα ε; Βαρέθηκα εδώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Δεν πρόκειται τα πιόνια να επαναστατήσουν! Ειδάλλως δεν θα ήταν πιόνια! Αλλά για να πας κόντρα στους ισχυρούς θέλει κότσια και κανένα φόβο για τον θάνατο! Επιπλέον χρειάζεται και συλλογική συνείδηση... Συν την γνώση...
    Αλλά κανείς δεν θέλει να πεθάνει, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, και η υπερπληροφόρηση είναι παραπληροφόρηση...
    Κατά τ' άλλα, προτιμώ να παίζω σκάκι! Όπου κρύβονται πολλά ενώ είναι μπροστά στα μάτια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ!
      Θέλει νεκρούς χιλιάδες.... που λέει κι ο ποιητής!
      Αλλά και να κοιτάζω αδιάφορα δεν το αντέχω άλλο!
      Καλή σου μέρα!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  20. Εγώ να σου την αλήθεια βαρέθηκα.
    Ακούω συνέχεια τα ίδια αλλά τίποτα!
    Μόνο τα λέμε.
    Εγώ την επανάστασή μου την κάνω μόνη μου όπως μπορώ.
    Δεν δέχομαι ότι μου σερβίρουν, δεν βλέπω τηλεόραση να βλέπω τα παπαγαλάκια, δεν αφήνω κανέναν να μου λέει τι θα κάνω και πως θα σκεφτώ, δεν κρύβω και δεν τρώω λεφτά που δεν μου ανήκουν, προσπαθώ να μην είμαι κάφρος εις βάρος των άλλων, βοηθάω όπως μπορώ ανθρώπους που το έχουν ανάγκη και τέλοσπάντων κάνω ότι μπορώ.
    Τώρα για έπανάσταση δεν το βλέπω γιατί ο λαός δεν είναι πια έτσι, βολεύεται.
    Οπότε ας κάνει ο καθένας ότι μπορεί από μόνος του.
    Και βλέπουμε.
    Φιλιά πολλά κορίτσι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα! Μαζί σου!
      Κι εγώ νομίζω ότι όλο αυτό που έγραψες είναι το πρώτο βήμα!
      Μακάρι όλοι να συμπεριφερόμασταν έτσι!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Που όρεξη για επανάσταση Αριστέα μου...
    Μια χαρά τα έχουν καταφέρει εκείνοι που μας έχουν κοιμισμένους και φοβισμένους και μας τα σερβίρουν όλα σιγά σιγά για να μην το παίρνουμε χαμπάρι..!
    Το θέμα είναι πως ξυπνάμε, τώρα;;;
    Ξέρεις την ιστορία με το βατραχάκι που το βράζανε ανεβάζοντας σιγά σιγά την φωτιά και δεν το πήρε χαμπάρι και στο τέλος ψήθηκε, ενώ το άλλο που το πετάξανε με την μία στο καυτό νερό, έδωσε ένα σάλτο και βγήκε με την μία έξω...; E, έτσι σιγά σιγά μας σκοτώνουν..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Καταπληκτικός ο συμβολισμός με το βατραχάκι που ομολογώ δεν γνώριζα την ιστορία παραβολή!
      Σε ευχαριστώ που τη μοιράστηκες μαζί μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Να είσαι καλά κοριστάκι μου!
      Αν βρω το σχετικό .ppd θα στο στείλω!

      Διαγραφή
  22. Εδώ κάποιοι φοβήθηκαν να ψηφίσουν διαφορετικά και ακολουθούσαν γραμμή Μέρκελ και Γερμανίας και θα επαναστατήσουν?
    Η επανάσταση στην κάλπη θα ήταν μια αρχή...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πώς για αυτό πρέπει όλοι να αγωνιστούμε: εκεί θα φανεί η δική μας επανάσταση! Αλλά πολύ φοβα΄μαι και για τις επόμενες εκλογές Μαρία μου....
      Φιλιά!

      Διαγραφή