Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Κι άκρη δεν βρίσκω....

Λίγος ουρανός, λίγο κόκκινο κι ελπίδα

Έχω μαζέψει πολλά!
Μη κοιτάτε που φτιάχνω λαμπάδες,
βάφω αυλές και φωνάζω Η Ζωή είναι ωραία!
Όχι, η Ζωή δεν έπαψε να είναι ωραία!
Απλά δεν μας αφήνουν να τη ζήσουμε και να την απολαύσουμε!
Δεν είμαι εκτός τόπου και χρόνου!
Δεν παύω να είμαι του Ιδιωτικού τομέα και να αγωνιώ για όλους κι όλα!
Δεν χαίρομαι με τις απολύσεις και τις μειώσεις!
Ξέρω πως όλα έχουν αντίκτυπο σε όλους!
Δεν έχω δικά μου παιδιά να αγωνιώ 
μα έχω όλα τα παιδιά στο νου και στην καρδιά μου!
Δεν χαίρομαι και δεν διασκεδάζω με τον ανώτατο όριο του κατώτατου μισθού!
Φρίκη νιώθω,
απελπισία νιώθω,
θυμό κι οργή νιώθω!
Για αυτούς που απλώνονται στους καναπέδες κι αναστενάζουν απλά,
για μας που γράφουμε στην οθόνη και νομίζουμε 
ότι το καθήκον μας κάναμε!
Οϊμέ, αλί και τρισαλί 
θέλω να φωνάξω
να τρέξω, να διαδηλώσω, να ουρλιάξω!
Ξέρω ότι ακόμα χειρότερες μέρες μας περιμένουν 
κι έχω τον αισιόδοξο εαυτό μου, κόντρα, να ακούει κελαϊδήματα, 
να πίνει ένα ποτήρι στη υγειά σας 
και να λέει αλλού είναι η ουσία!
Τι ΜΑΤRIX  είμαι εγώ ρε μάνα ; 
Τι χαπάκι μου δώσανε στα μαιευτήρια της Αμερικής;
Μπλε, κόκκινο, κίτρινο, για πορτοκαλί;
Το αίμα μου από τη μια βράζει για θυσίες κι επαναστάσεις και το άλλο
γελάει και λέει Don't worry be happy κ έχει ο θεός!

Άκρη δεν βρήκα!

Χαμογελώ,
(κουσούρι θα καταντήσει μου φαίνεται )
ενημερώνομαι από εναλλακτικές πηγές, 
έχω κλειδώσει τους δέκτες της TV για τα καλά
και παρακινώ όσους μπορώ: κλείστε τη, τη ρημάδα!
Εν ανάγκη, μπείτε και διαβάστε μια Πέτρα!

Από αύριο, πρώτη του μηνός, πιάνοντας τον Μάη,
αδυνατώντας να πιάσω κάτι άλλο της προκοπής 
(τσσσ! πού πήγε το μυαλό σου!)
πιάνω πάλι το  24 Days Challenge Day, σε ένα δεύτερο γύρο,
ελπίζοντας να βγάλω κι άλλα εσώψυχα ή μη!
Γιατί όπως αποδείχτηκε, μία λέξη την ημέρα 
το γιατρό τον κάνει πέρα!

Και σε όλους αφιερώνω τους στίχους των Κατσιμιχαίων

Ακόμη κι αν αυτοί που θέλαμε δε γίναμε 
ακόμη κι αν αυτοί που ήμασταν δε μείναμε. 
Είμαστε ακόμα εδώ, είμαστε ακόμα εδώ, 
ψάχνοντας στα τυφλά καινούριους τρόπους.


Καλή σας μέρα!
@ριστέα





41 σχόλια:

  1. Aν την βρεις την άκρη πες το μου και εμένα γιατί και εγώ την ψάχνω!
    Τέλεια πολύ μου αρέσει που θα έχει και δεύτερο γύρο το 24 Days Challenge Day.
    Φιλιά πολλά καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να ψαχνόμαστε είναι ήδη μια αρχή πιστεύω!
      Χαίρομαι για την υποδοχή του δεύτερου γύρου!
      Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  2. Έτσι είμαι κι εγώ, από τη μία θέλω να αγωνιστώ για όσα μας στερούν, θυμώνω, εξοργίζομαι... Από την άλλη λέω για όλους έχει ο Θεός, ριλάξ! Τι είναι όμως το σωστό? 4 χρόνια αναρωτιέμαι κι ακόμα δε βρήκα απάντηση σ' αυτό, αν και τα έχω κάνει όλα, αποστασιοποίηση, πορείες, διαδηλώσεις, συγκεντρώσεις...
    Συνέχισε τον προσωπικό σου αγώνα, αυτόν που θεωρείς εσύ σωστό και αποτελεσματικό, και ίσως έστω και δύο άνθρωποι να γίνουν λίγο καλύτεροι, λίγο πιο χαρούμενοι. Αυτό είναι για εμένα επιτυχία!
    Καλή σου μέρα γλυκιά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ χαρά μου, να'σαι καλά!
      Εύχομαι να μπορώ να δίνω λίγη χαρά έστω!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου από το λίγο καιρό που γνωρίζομαστε και συνομιλούμε μου δίνεις την αίσθηση ότι έφτιαξες εναν δικό σου παραμυθένιο κόσμο και ζεις εκεί..επίτηδες τον έφτιαξες για να μην σε επηρεάζει η γύρω κατάσταση και μαυρίλα...παλιά έτσι ήμουν κι εγώ...μετά χάθηκε αυτό, επηρεαζομενη απο τα γύρω ,καταστάσεις,ανθρώπους κλπ, αλλά τότε ήμουν καλύτερα , μπορεί να με θεωρούσαν αναίσθητη αλλά ήταν επιλογή μου .. επίτηδες ... αυτή ήταν η αντίδραση μου...ο καθενας αντιδρά με το τρόπο του, σωστά; Πρέπει να ξαναγυρίσω στα παλιά όπως λέει κι ο Μαζωνάκης..μόνο έτσι θα καταφερω/ουμε να επιβιωνω/ουμε και να ζω/ζούμε την κάθε μέρα...και να την χαιρόμαστε...όσο για τη ρημάδα τη τηλεόραση εγώ στις ειδήσεις τρέχω μακρια, απού φύγει φύγει , ψυχοπλακώνουμε και δε θέλω να ακούω ..αφού δεν ακούς και κάτι καλό... καλά κάνεις που θα ξαναασχοληθείς το 24days..εγώ τελικά δε θα το κανω... Να χαμογελάς πάντα γιατί η ζωή ειναι ωραία!!!!
    φιλούθκια και συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο μου (σε ζάλισα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μη ζητάς συγγνώμη! Μια χαρά τα είπες. Μπορεί και να έχεις δίκιο για τον κόσμο που έχω φτιάξει...χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν έχω επαφή με την πραγματικότητα!
      Επιλέγω συνειδητά να χαμογελώ!
      Φιλούθκια καλό μου Δελφινάκι!

      Διαγραφή
  4. Το τελευταίο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό όταν σε διαβάζω, είναι πως είσαι επαναπαυμένη...
    Σαφέστατα και δεν ισχύει κάτι τέτοιο...
    Όλοι μας ζούμε σε αυτόν τον κόσμο (άλλοι ίσως ζουν λίίίγο παραπάνω στην κοσμάρα τους, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!!!)
    Όμως, αλίμονο αν αρχίσουμε να εγκαταλείπουμε τις προσπάθειες, τα όνειρα και τη ζωή...
    Αν δεν το ρίξεις και λίγο στην παλαβή, δεν "τραβάει" το πράγμα!!!
    Σε φιλώ, κοριτσάκι μου!!!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Ώστε αυτό είναι που με σώζει (αν σώζομαι ως τώρα δηλαδή)! χεχε!
      Φιλάκιακορίτσι!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου, ωραία η φώτο....χαίρομαι που είσαι πάντα χαμογελαστή κι ας σου μείνει και κουσούρι που λες....απ΄ ότι διαβάζω θα ξαναρχίσεις το 24days μου είχε αρέσει το προηγούμενο και περιμένω με αγωνία το καινούριο....!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου!
      Η φωτό είναι κατευθείαν από τον κήπο μου :))
      Χαίρομαι που ανυπομονείς για τον δεύτερο γύρο της πρόκλησης! Κι εγώ το ίδιο! Μου έλειψε!
      Φιλάκια!
      Καλό Πάσχα να έχουμε!

      Διαγραφή
  6. Aριστέα μου ξεκίνα τις 24 μέρες σου, όπως εσύ μόνο ξέρεις με λέξεις που κρύβουν χίλια μηνύματα και μην παίρνεις τα πάντα κατάκαρδα...
    Να χαίρεσαι την κάθε μέρα και να ξέρεις πως τη στεναχώρια δεν ωφελεί να την έχεις αποκλειστικά πάνω σου... έτσι κι αλλιώς μοιράζεται σε όλους μας, άλλη φορά να παίρνεις μικρότερη μερίδα στεναχώριας... εσύ ξέρεις από μικρές μερίδες, απορώ γιατί προτιμάς μεγάλη μερίδα στεναχώριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου, δεν αντέχω άλλη απραγία!
      Καθόμαστε και παρακολουθούμε το θάνατό μας αργά βασανιστικά και νιώθω ότι καθόμαστε αναπαυτικά και τρώμε και σνακ σαν να βλέπουμε μια ξένη ταινία!
      Νομίζω πως πρέπει να πληθύνουν οι φωνές (σαν της αγαπητής Πέτρας!) έχουμε χρέος να ξυπνήσουμε όσους κοιμούνται!
      Φιλάκια καλή μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Συνεχισε μικρη ο,τι κανεις γιατι το κανεις καλα!!!!! Κ εμεις μαζι σου!!!!!! Εχεις να το θυμιζεις κ σε αυτους που το ξεχνανε!!!
    ;-)
    Φιλακια,κουκλιτσα κ το "μικρη" παει στην παιδικη καρδουλα σου κ μονο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι έτσι μικρό μου Βαϊλί!
      Δεν είναι πάντως κάτι που κάνω από το πληκτρολόγιο και μόνο πρόσφατα... Η αφύπνιση είναι για μένα σημαντική...ό,τι μπορώ να κάνω θα το κάνω!
      Φιλάκια τσουπίστα μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Εκει παει το σχολιο μου...σ'αυτο το απιθανο κ τοσο ζωντανο που κρυβεται απο κατω κ απο πισω απτο σπιτακι σου!!! Κατι υποψιαζομαι....χιχι!:-P

      Φιλακια καλη μου! Καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
    3. Καρδούλα μου...με συγκινείς!
      Φιλάκια ♥
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Αριστέα μου πρώτον χαίρομαι που αρχίζεις το 24days, οι λέξεις και οι φράσεις αποτυπώνονται αβίαστα , ποιός το κάνει τόσο όμορφα?
    Αριστέα μου κανένας δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει , υποφέρουμε και πονάμε με όσα αντιλαμβανόμαστε , όμως έτσι και χειρότερα θα είναι .
    Σκοπός μας είναι να θωρακίσουμε τον εαυτό μας , με άμυνες ισχυρές ώστε να διατηρήσουμε ένα κομμάτι ψυχικής υγείας.
    Περιμένουμε ,σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου. Η υποστήριξή σας είναι σημαντική για μένα!
      Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με την θωράκιση του εαυτού μας ! Τη χρυσή τομή αναζητώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Χαρα μου(και λυπη μαζι,αναφερομενη στην αναρτηση)
    πως θα σου φαινοταν
    αν ετρεχες,διαδηλωνες,ουρλιαζες
    για τα αυτονοητα
    αλλα ΜΟΝΗ ΣΟΥ?

    Δεν "νιωθεις" φρικη,απελπισια,θυμο κι οργη.
    "Σκεφτεσαι" φρικη,απελπισια,θυμο και οργη...

    Γιατι απο τη στιγμη
    που θα αισθανθουμε
    θα εχει ηδη γινει και πραξη.

    Σε φιλω με σκεψεις
    που προσδοκω να γινουν κινηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν γίνεται να ξεκινήσει επανάσταση μόνος του αλλά και πάλι η ιστορία μας δείχνει πώς όλα ξεκινούν από τους λίγους, τους μπροστάρηδες, τους τρελούς ίσως! Προς θεού, δεν τοποθετώ εκεί τον εαυτό μου! Είμαι τόσο λίγη...
      Αφύπνιση ζητάω! Απ' όλους μας!
      Καθημερινά γίνομαι άθελά μου θεατής σε συζητήσεις γύρω από την εξέλιξη των τούρκικων σειρών..
      Για το πολυνομόσχεδιο το προχθεσινό άκρα του τάφου σιωπή!
      Να γιατί περνάνε όλα τελικά! Γιατί συνηθίσαμε......
      Κι εγώ τις ίδιες προσδοκίες με σένα έχω γλυκό μου αγριομελάκι... Να με δω στην πράξη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Για το πολυνομοσχέδιο έγραψα εγώ χθες και το κείμενο πήγε άπατο...
      "Με τσαντίζει" που κάποια άλλα θέματα έχουν περισσότερη απήχηση, όχι γιατί έχουν περισσότερα να προσφέρουν, αλλά απλά και μόνο γιατί είναι άλλης θεματολογίας, που δεν άπτεται της σημερινής πραγματικότητας..
      Δεν το κατακρίνω αυτό.
      Τώρα τελευταία, όλο και περισσότεροι γύρω μου (και πάρα πολλές φορές κι εγώ μαζί) δηλώνουν κόπωση και έτοιμοι να εγκαταλείψουν τη μάχη..
      Αυτό δεν είναι καθόλου καλό σημάδι, αν και θέλω να πιστεύω πως είναι συγκυριακό...
      Και η απορία μιας ξανθιάς: Γιατί το παιχνίδι που συμμετέχεις είναι για..24 ημέρες;! (χαχαχα!)
      Οι άλλες 6 που πήγαν;;
      "6 χρόνια στο δημοτικό, 6 χρόνια στο γυμνάσιο, 6 χρόνια στο πανεπιστήμιο, τα άλλα 6 χρόνια που πήγαν;;;"!!! -ΤΑΙΝΙΑ: "ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ"
      ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!! :)))

      Διαγραφή
    3. Πέτρα μου , αγαπημένη μου Πέτρα!
      Πράγματι! Μόνο εσύ έγραψες! Για αυτό έκανα αναφορά σε σένα στη δημοσίευση μου!
      Ειλικρινά με αυτό που κανείς πλέον δεν ανησυχεί και δεν αγριεύει έχω θέμα! Ας προσπαθούμε λοιπόν όσο μπορούμε! Κι ας μας κατακρίνουν ότι κάνουμε επανάσταση του πληκτρολογίου! Είναι μια αρχή!

      24 Μέρες= 24 γράμματα της αλφαβήτου!
      Αλλά η απορία σου....όλα τα λεφτά!
      Φιλιά αγαπημένη μου!


      Διαγραφή
    4. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!

      Τυχαία "βάφτηκα" ξανθιά εγώ μάνα μου;;;;;;;!!!

      Διαγραφή
    5. Εδώ θα χωθώ...να πω καλή αρχή σε σένα Αριστέα μου και στην Τζόαν να με περιμένει...δεν πρόλαβα ακόμα να πάω εκεί..κι αν δεν προλάβω να σχολιάσω σημαίνει πως με σήκωσαν από τον υπολογιστή (πάλι)..χαχα!!!
      Φιλιά και στις δυο!!

      Διαγραφή
    6. Χαχαχα!
      Αυτό θα πει δικαιοσύνη Μαράκι μου!!!
      Φιλάκια πολλά κορίτσια μου! :)))

      Διαγραφή
    7. Πωπω τι έγινε εδώ! Έλειπε η γάτα χόρεψαν τα ποντικάκια!
      Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Τζόαν μου, νομίζω ότι την καταβρίσκεις πια να μπαίνεις εδώ μέσα! Κρίμα που λόγω μουσικής δεν έχει σύνδεση με ηλ/κο ταχυδρομείο!
      Φιλάκια και στις δύο! ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου, έτσι ακριβώς σαν και εσένα σκέφτεται ο περισσότερος κόσμος, είτε έχει παιδιά είτε δεν έχει.
    Εγώ είμαι τόσο πολύ θυμωμένη και θυμός μου ξεκινάει απο ΄πολλά χρόνια πίσω. Κάποια στιγμή θα γίνει η μεγάλη έκρηξη του θυμού όλων μας, αλλά φοβάμαι οτι θα υπάρχουν θύματα όπως σε κάθε έκρηξη και δυστυχώς τα θύματα θα είναι οι νέοι άνθρωποι που τους κλέψαν τις ελπίδες και τα όνειρα.
    Καλή Ανάσταση εύχομαι και Καλό Πάσχα
    φιλιά πολλά
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου , αμήν! Ζω για τη μέρα της έκρηξης!
      Για τη μέρα που δεν θα μετράω και τα κέρματα στο πορτοφόλι μου, δεν θα αγωνιώ αν κάλυψα όλες τις δόσεις... για τη μέρα που δεν θα αναβάλω τη ζωή μου για τον επόμενο μήνα!
      ΥΓ: Μα μόνο με αίμα γίνονται τελικά αυτά.......
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Θέλω να είμαι αισιόδοξη.
      Εχει ο Θεός!!
      Εκείνος φροντίζει για τα πετεινά του ουρανού, το πλάσμα Του θα αφήσει;
      Αυτές τις μέρες της μεγάλης Του θυσίας ας στραφούμε σ' Εκείνον με πίστη κι ας προσευχηθούμε.
      Και στο κάτω κάτω εγώ συνηθίζω να λέω.. "λεφτά θα πάρουν, όχι την ψυχή μας, ε, ας τα πάρουν!"

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα Τζίνα!
      Κι εγώ είμαι φύσει αισιόδοξη! Αυτό όμως δεν αναιρεί όλο αυτό που βιώνω και νιώθω τελευταία όλο και πιο έντονα!
      Είμαι πιστή και καμαρώνω! μα στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να ισχύει: το Συν Αθηνά και χείρα εκείνη!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  11. Ω! Σας ευχαριστώ πολύ!
    Να' στε καλά!
    Καλό Πάσχα σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή στο νέο γύρο σου! Μ' αρέσει που ξεκινάς την πρώτη του Μάη. Έχει κι αυτό τη σημασία του.

    Το λουλούδι που φωτογράφισες, το φύτεψα κι εγώ πριν λίγες μέρες στη γλάστρα μου. Ακριβώς το ίδιο. Άνθισε και κοκκίνισε ο τόπος απ' το εκτυφλωτικό του χρώμα. Ο γεωπόνος μου είπε ότι το χειμώνα δεν ανθοφορεί, θέλει όμως φροντίδα & περιποίηση. Για να είναι δυνατό και έτοιμο να πετάξει τα άνθη του την άνοιξη.

    Γιατί η άνοιξη έρχεται πάντα. Νομοτελειακά. Έχουμε ακόμα λίγη βαρυχειμωνιά να διανύσουμε. Ας διατηρήσουμε την πίστη μας κι ας ετοιμάζουμε το "λίπασμα" για την άνοιξη που θα έρθει.
    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου!
      Ε φυσικά: 1η του Μάη...επαναστατικά!
      Υπέροχο το λουλούδι! Εμένα είναι πια δέντρο κανονικό!
      Θα διατηρήσω την άνοιξη....αλλά δεν εφησυχάζομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Επειδή γίναμε γόρδιος δεσμός, δεν θα βρεις άκρη οπότε...
    Το να ξαναρχίσεις πάλι το τσάλεντζντέι24 (τι καλύτερα θα ήταν αν είχε ελληνικό όνομα...) μάλλον θα κουράσει. Εκτός και αν το... διασκευάσεις! Π.χ. 24 ρήματα ή 24 επίθετα (όχι ότι λέξη να 'ναι) Λέω εγώ τώρα...
    Τέλος, επειδή η απεργιοαργία μετετέθη την επόμενη εβδομάδα, αγοράς ένεκεν, ας περιμένουμε! Είναι κι αυτή μια... «δυναμική» αντίδραση! :)
    Καλή υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Η πρόκληση αυτή είναι της αγαπητής φίλης από το μπλογκ mystickland! Έτσι τη βρήκα, δεν σκοπεύω να της αλλάξω τα φώτα! Κι άλλες φίλες μπλόγκερ συμμετέχουν! Μπορεί και να κουράσει, θα δείξει! Πολλοί αγαπητοί φίλοι την περίμεναν ήδη πώς και πώς!
      Εμένα φοβάμαι λίγο...
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  14. Αισιόδοξο το κόκκινο χρώμα στο γαλάζιο φόντο του ουρανού!
    Καλό ανθισμένο κι Αναστάσιμο μήνα με υγεία και πολλή αγάπη!

    Χαρούμενο Πάσχα Αριστέα!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Να'σαι καλά!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα! Τα ίδια πράγματα σκεφτόμαστε όλοι... και εννοείται πως άκρη δε βγαίνει!
    Δε νομίζω πάντως, ούτε το σκέφτηκα ποτέ, ότι κανείς μας είναι χαζοχαρούμενος ή εκτός τόπου και χρόνου, επειδή προσπαθεί να φτιάχνει το κέφι των άλλων που έρχεται σε επαφή... κι εσύ μόνο ανυποψίαστη δεν είσαι! Και οι αυλές δε σημαίνουν απραγία, δείχνουν ότι δεν έχεις παραιτηθεί από τη Ζωή. Μία είναι, η άτιμη... και όπως ξέρεις, είναι ωραία (για να μας τη χαλούν 300 κατακάθια του καφέ).
    Φιλάκια πολλά!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Έλλη μου για τα λόγια σου!
      Ανησυχώ κάποιες στιγμές μη λένε πως ζω στα συννεφάκια μου και δεν έχω επίγνωση της κατάστασης μας!
      (Τι ωραία που το είπες: 300 κατακάθια του καφέ)!!!!

      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Χαμογέλα εσύ Αριστέα μου γιατί αν σταματήσεις να το κάνεις, τότε νομίζω θα αρχίσουν οι γύρω σου τα χαπάκια τα χρωματιστά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να δεις που μου έχουν πει ότι μοιράζω χρωματιστά χαπάκια στους άλλους!
      Ό,τι μπορώ κάνω Δημητρούλα μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή