Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Πασχαλινός οργασμός! Part 1 !

Στο προκείμενο κατευθείαν!
Ξόδεψα χρήματα μόνο για κεριά! Κι δύο μασουράκια κορδέλες.
Λιγότερο από ένα ευρώ το κάθε κερί-λαμπάδα! Κάπου δύο ευρώ το μασούρι κορδέλα!
Ανέσυρα ό,τι είχα σε κοχύλια, αποξηραμένα λουλούδια, πέτρες, πετραδάκια, 
κορδέλες από περιτυλίγματα  δώρων κι άλλα άχρηστα 
κι άσχετα μεταξύ τους -φαινομενικά- υλικά!
Έχω έναν χώρο στο γραφείο μου που τα μαζεύω όλα αυτά.
Λένε πως ευθύνεται το ζώδιο μου, που δεν πετάει εύκολα τίποτα!
Εγώ πάλι ξέρω τούτο: δεν είμαι καλλιτέχνης! Δεν έχω καμία φοβερή τεχνική! 
Απλά έχω μεράκι. Κι όρεξη! Κι ανάγκη να δημιουργώ! Ακόμα και βλακείες! 
Σαν ψυχοθεραπεία λειτουργεί! 
Εξακριβωμένο αυτό!
Είναι ο λόγος που δεν μου έχουν φορέσει ακόμα εκείνο το μπλουζάκι, 
χωρίς χεράκια,οι άντρες με τα άσπρα!
Α! Μετά τα χαρίζω! Όχι για τα μπράβο! Αλλά για τη χαρά!
Έχεις σκεφτεί ότι το χαρίζω και η χαρά έχουν την ίδια ρίζα;

Για να καταφέρω να τελειώνω με το πρώτο μέρος χτες (έπεται και συνέχεια φυσικά)
θυσίασα μία έξοδο, έχω μία κολλητή με μουτράκια,(πείτε μου πώς να τη γλυκάνω;) 
δεν ξεκουράστηκα καθόλου, έχασα τη γυμναστική μου,
κι άφησα και μια στοίβα ρούχα για σιδέρωμα στην αναμονή!
Αλλά το πόσο όμορφα πέρασα δεν περιγράφεται!

Νομίζω ότι οι εικόνες μιλούν καλύτερα

Συγχωρέστε μου τη μη καλή λήψη, αλλά τραβήχτηκαν με λίγο φωτισμό
και χωρίς κάμερα και φλας.
Και το συνοπτικό του θέματος. 
Ελπίζω να φαίνεται πάνω κάτω τι έφτιαξα.

Ο πασχαλινός οργασμός δεν νιώθει να έχει κορεστεί!
Άρα....συνεχίζεται....

Καλή σας μέρα
@ριστέα

60 σχόλια:

  1. καταπληκτικές λαμπάδες!!!Αριστέα μου είσαι υπέροχη και πολυτάλαντη!!! καλημέραααα <3
    Εν αναμονή νέων δημιουργιών........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κι από μένα...δεν ήξερα ότι φτιάχνεις δικές σου..ωραία ιδέα να φτιάχνεις τις δικές σου με ότι υλικό και διακόσμηση...ωραίες οι λαμπάδες σου, θα περιμένω το β μέρος..
    (τι ζώδιο είσαι); φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου! Α φτιάχνω τις περισσότερες χρονιές! Για οικογένεια και φίλους!
      Είμαι καρκινάκι! :)
      Φιλούθκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!! Φοβερές οι λαμπάδες σου, μπράβο!! Πολυτάλαντο πλάσμα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσιρίκα μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Όμορφες λαμπάδες! Αγαπώ κάθε χειροποίητη δημιουργία που γίνετε με αγάπη και μεράκι! Και είναι ωραίο συναίσθημα το να χαρίζεις, όχι για τα μπράβο αλλά για τη χαρά! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Κι εγώ αγαπώ τα χειροποίητα ακόμα κι αν δεν είναι τέλεια ! Κρύβουν μέσα τους τόση αγάπη και μεράκι!
      Φιλάκια!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σ εσένα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα, φίλη μου!

    Εξαιρετικές οι λαμπάδες σου! Έχεις δίκιο, το "χαρίζω" και η "χαρά" έχουν την ίδια ρίζα... Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου που το ευχαριστήθηκες! Περιμένω και το "part 2"... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, με νιώθεις! Κάνεις κι εσύ εξάλλου το ίδιο! :)))
      Το part 2 θα περιλαμβάνει και τη γενικότερη διακόσμηση μέσα κι έξω ( εννοώ την αυλή) !
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. "Χαρίζω" κ' "χαρά" ίσως να έχουν την ίδια ρίζα, αλλά αν δεν είσαι ανοιχτόκαρδος άνθρωπος, ούτε το ένα μπορείς να κάνεις, ούτε το άλλο μπορείς να νιώσεις...
    Εμένα μου αρέσουν όλες οι δημιουργίες που γίνονται με κέφι και μεράκι, οπότε περιττό να σου πω πόσο μου άρεσαν τα δικά σου μερακλήδικα δημιουργήματα!!!
    (Στη μουτρωμένη φίλη: Μια υπέροχη λαμπάδα, ένα γλυκό φιλί κ' πολλές αγκαλιές!!! Κάτι μου λέει πως όλα αυτά θα τα κάνεις ούτως ή άλλως και όχι για καλόπιασμα!!!)
    Φιλάκια πολλά και στις 2 σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου!
      Να'σαι καλά!
      Στην κολλητούλα, που φυσικά και της πέρασε κάνω κάθε χρόνο λαμπάδα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου είναι πολύ πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου!
    Γουστόζικες, σικάτες, γλυκιές σαν και εσένα!
    Καλά έκανες και βγήκες με την κολλητούλα, δε πα να περιμένουν οι ντάνες...οι ανθρώπινες ανάγκες δεν περιμένουν!
    Καλή συνέχεια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πού πολύ!
      Μόνο που δεν βγήκα, έμεινα μέσα προκειμένου να προχωρήσει το έργο μου !:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Ωχ, δεν το έπιασα καλά αυτό....! ;-)
      Καλή Κυριακή να έχεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. :))) Δεν πειράζει χαρά μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν θέλω την νούμερο 2 και νούμερο 3 παρακαλώ.
    Καταπληκτικές Αριστάκι.
    Φιλιά πολλά!
    Αξιζαν οι θυσίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Φαντάζομαι όπως τις βλέπεις στη πρώτη ομαδική φωτογραφία ε;
      Αυτή η φωτογραφία έχει τις γήινες! Κι εμένα μου αρέσουν όλες!
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφες...διάλεξα και μία..χαχα!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια καλέ; Γιατί δεν την ονομάτισες; ( να δω και το γούστο δηλαδή!)
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Tιποτα δεν ειναι εξακριβωμενο!
    Φτιαχνω του κοσμου τις χειροτεχνιες
    κι ακομα αψυχοθεραπευτη ειμαι...

    Να λειπουν τα σχολια επι του σχολιου.
    οκ?

    :)
    Πλακιτσα κανω...

    Πες ο΄τι θες...
    εγω θα "ακουσω"...

    Πολυ ομορφα ρομαντικες!
    Περυσι ζωγραφιζα επανω τους με
    σωληναρια βιτρω.

    Κeep lambading...

    Φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Να κάτι καινούργιο που μαθαίνω για σένα!
      Το ήξερα ότι καταβάθος κρύβεις πολύ αγάπη για τη ζωή! Γιατί τι άλλο είναι η δημιουργία;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Με κέφι ,μεράκι και αγάπη για δώρισμα κάνεις υπέροχα πράγματα ,αυτή είναι η αρχή κάθε δημιουργίας και ναι είσαι πολυτάλαντη .
    Τώρα τι λες? Οι δημιουργίες μου λειτουργούν τόσα χρόνια εντελώς ψυχοθεραπευτικά .
    Νυχτέρια να δεις!!
    Είδα και γω Πασχαλινός οργασμός και λέω τι τρελλά έξοδα έκανε η Αριστέα!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      χεχε! Δεν κάνω ποτέ τρελά έξοδα! Πέρασαν ανεπιστρεπτί οι εποχές του shopping therapy! Εξάλλου το decoration therapy είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα από Μελβούρνη :) Υπέροχες οι λαμπάδες σου, τις απολαύσαμε κι εμείς. Οι κατασκευές είναι και για εμένα η καλύτερη "ψυχοθεραπεία" - σε καταλαβαίνω. Γεμίζει τις ώρες σου, τα χέρια σου μα προπαντός το μυαλό σου. Σε βοηθά να ξεχνιέσαι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα στη Μελβούρνη και στο γλυκό μας κορίτσι!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ξέροντας λίγο από καρκινάκια, νομίζω ότι διαχειρίζονται άριστα τα πάντα, μα πάνω απ' όλα τον εαυτό τους. Βλέποντας τις κατασκευές και τα έργα σου, νομίζω ότι έχεις κάνει τον εαυτό σου, το καλύτερο παρεάκι σου. Κάθεστε κάτω και φτιάχνετε αγγέλους.
    Αναφέρομαι σ' αυτό που κάποιοι το λένε μοναξιά και βουλιάζουν μέσα της. Κι άλλοι, την κάνουν "τραπέζι εργασίας", φαντασία, έμπνευση, διάθεση για μοίρασμα, και δημιουργικότητα.

    Υ.Γ. Η φιλενάς τυχερή που σ' έχει. Άμα κάνει μουτράκια, πες της να επικοινωνήσει μαζί μας, που έχουμε να της πούμε δυο "λογάκια"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα που έδωσες τη σχέση με τον εαυτό μας! Και δεν ισχύει μόνο για τα καρκινάκια! Ισχύει για κάθε άνθρωπο που έχει περάσει το κατώφλι της μοναξιάς , την έχει νιώσει στο πετσί του αλλά αποφάσισε στην πορεία να βγει με κάθε τρόπο κερδισμένος!
      Η φιλενάδα, δεν κρατάει ποτέ για ώρες τα μουτράκια , αν κι έχει τα δίκια της εδώ που τα λέμε, ειδικά για χτες! Δεν ήταν η πρώτη φορά που την κρέμασα! Αλλά αρχίζω εγώ τα γνωστά μου κόλπα.... Να δω πόσο καιρό θα περνάνε αυτά κόλπα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες και καλόγουστα στολισμένες οι λαμπάδες σου Αριστέα. Όσο για αυτά που παράτησες, καλά έκανες, αφού πέρασες τέλεια.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αριστέα μου γεια στα χεράκια σου! Μεγαλούργησες βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Ο,τι μπορούσα έκανα προκειμένου να χαρίσω ομορφιές και χαρά στους δικούς μου ανθρώπους!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Θα προτιμούσα - μέρες που είναι - να στόλιζες κανα αρνί! :))
    Καλή συνέχεια με τις δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το αρνί φίλε Πέτρο δεν τα πάω καλά! Για την ακρίβεια δεν το πάω καθόλου! Δεν το τρώω! Και πονοκεφαλιάζει η μαμά τι να μου έχει για να με περιποιηθεί, καθώς ξέρει την αποστροφή μου!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου Αριστέα μου και του χρόνου να σαι καλά!!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Την καλύτερη ευχή μου έδωσες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Αχου τι όμορφεεεεεες <3 Είσαι καλλιτέχνιδα Αριστούλα μου!!! Μπράβο!!! Ανυπομονώ να δω τη διακόσμηση που λες στο part 2!
    Φιλάκια πολλάάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Πιο πολύ με το έξω έχει να κάνει, τίποτα σπουδαίο, άσπρισμα των αυλών ...μια γλάστρα με αυγουλάκια στην εξώπορτα α! κι αν με πιάσει η περσινή όρεξη ίσως ζωγραφίσω τα αυγουλάκια μου τη Μεγάλη Πέμπτη
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Είναι υπέροχες όλες.....Μπράβο Αριστέα μου....συνέχισε έτσι....!!!
    Καλό σου βράδυ...περιμένουμε την συνέχεια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά! :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Άντε! Καλωσόρισα βρε!
    Κι όπως σου είπα ξανά...
    "Τη λαμπάδα σου μπέϊμπι
    τη στολίσαν στυλίστες.."
    Αχαχαχα!!!
    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ "ΦΟΡΜΑΤΙΣΤΙΚΑ"! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε βρε καλώς την!
      Εν τω μεταξύ το "φορματίστηκα" το διάβασα για "φορμαρίστηκα"! αχαχαχα! Και να πεις ότι είμαι ξανθιά; Δεν είμαι !
      Είδες τελικά; Δεν έφταιγε η σελίδα μου η δόλια!
      Άντε βρε, να διαβάζεις και τις απαντήσεις μου τώρα πια!
      Φιλούθκια τρελοκαμπέρω μου! :))

      Διαγραφή
  21. Είδες Αριστέα τι κάνουν οι κακές συναναστροφές!!! Σε κολλήσαμε το μικρόβιο crafting!!! Οι λαμπάδες σου αν και οι φωτό σου τις αδικούν, είναι πολύ, πολύ όμορφες(μίλησε τώρα ο ειδικός χιχι!!!)Πάντως σοβαρά τώρα συνειδητοποίησα ότι και εγώ έφτιαξα λαμπάδες, αλλά για εμένα όχι. Πάλι λευκό κερί θα κρατάω!!! Σου περισσεύει καμία??
    Καλό Σαββατοκύριακοoooo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλημέρα! Το ξέρω ότι δεν βγήκαν καλές οι φωτό! Βιάστηκα να τις φωτογραφίσω βράδυ χωρίς κάμερα ( μου έσπασε) και χωρίς καλό φωτισμό! Καλούλες βγήκαν! αχαχα! Ναι σαν και μένα πέρυσι! Δεν έφτιαξα κι εγώ δική μου πέρυσι!
      Ναι μου περισσεύουν! Αλλά δεν το σκέφτηκα να το κάνω νωρίτερα να τις βάλω σε giveawy!
      Φιλιά!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  22. υπεροχες οι λαμπαδες σου,αξιοποιησες και τοσα πραγματαπου φυλαγες!!!στην φιλεναδα να χαρισεις την καλυτερη λαμπαδα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Η φιλενάδα έχει πάρει τη δική της! Φιλάκια!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Εγώ η τεμπέλα αγόρασα τη λαμπάδα της βαφτιστήρας μου...
    Πες μου χωρίς ντροπή "Φτου σου ξεφτίλα"
    καμία σχέση με το "Φτου σου να μην βασκαθείς" που αξίζει σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παστασφλωρίτσα μου, λατρεύω να διαβάζω τα σχόλια σου! Αλλά μη μου φτύνεσαι! Έχεις τα λουμπάγκα σου αυτόν τον καιρό!
      Είμαι σίγουρη ότι θα έφτιαχνες υπέροχη λαμπάδα πάντως για τη βαφτιστήρα!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
    2. Δεν φταίνε τα λουμπάγκα...
      η όρεξη λείπει...
      να φανταστείς και τα δώρα του παιχνιδιού είναι από παλιά φτιαγμένα, ούτε αυτά δεν στρώθηκα να φτιάξω...

      Διαγραφή
  24. Είναι πολύ όμορφες, μπράβο Αριστέα. Σε καταλαβαίνω όταν λες οτι είναι ψυχοθεραπευτικό όλο αυτό και μου άρεσε πολύ που μας υπενθύμισες πως η λέξη χαριζω και χαρά έχουν την ίδια ρίζα. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλό Πάσχα καρδούλα μου και σε σένα !

      Διαγραφή
  25. «Ξὀδεψα» ένα ρήμα που με κάνει να μελαγχολώ!!!
    Μπράβο στο μεράκι σου και του χρόνου να φτιάξεις ακόμη πιο περίτεχνες λαμπάδες! Η δημιουργία εξάλλου χαρακτηρίζει το γόνιμο άνθρωπο. Και μιας ο τίτλος αναφέρεται σε μέρος 1ον, να υποθέσω το μέρος 2ον θα εστιαστεί στα... αυγά;
    Βέβαια, εγώ αγόρασα λαμπάδα στη βαπτιστήρα μου που είναι ολίγον απαιτητική (παλιότερα ήταν περισσότερο, δες εδώ). Που καιρός για χειροτεχνίες, και που έμπνευση και ταλέντο...!
    Ἐν ἀναμοῇ του 2ου μέρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Το δεύτερον μέρος ίσως περιλαμβάνει και τα αυγά! Πέρυσι ζωγράφισα πολλά αυγουλάκια! Στο νου έχω το άσπρισμα της αυλής και τη πασχαλινή διακόσμηση της κουζίνας μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      ΥΓ: Η βαφτιστήρα αν μη τι άλλο έχει έναν νονό με χιούμορ και ετοιμόλογο! Εύχομαι να σου μοιάσει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Μπραβο,άξια πιανουν τα χερια σου!συγχαρητηρια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ!
      Τα κάνω και πιάνουν! αχαχαχα! Κάτι είναι κι αυτό! Εννοώ ότι δεν κάνω κάτι φοβερό!
      Απλά το προσπαθώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Δυο μέρες μπαίνω και κλείνει ο υπολογιστής όταν γράφω σχόλιο. Το ίδιο μου κάνει και στο δελφινάκι! Δεν ξέρω τι γίνεται!!!
    Να προλάβω να σου πω πως οι λαμπάδες σου έγιναν πάρα πολύ όμορφες!!! Έχεις δίκιο για την χαρά όταν φτιάχνεις κάτι για δώρο! Το έχω νιώσει άπειρες φορές! :))Περιμένω την συνέχεια!!! Φιλάκιαααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιουπιιιιιι!!! Δεν έσβησε ακόμα!! :))))

      Διαγραφή
    2. χεχε! Για αυτό μου χάνεσαι; Είναι φορτωμένη λόγω μουσικής η σελίδα μου μάλλον!
      Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευούλα μου! Να'σαι πάντα καλά!
      Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Χα χα χα πόσο γέλασα με τη λευκή μπλουζίτσα με τα μανίκια!!! Θέλω και εγώ μια τέτοια σε μωβάκι:)
    Πόσο σε νιώθω που λατρεύεις να χαρίζεις! Μπορώ και το βρακί μου να δώσω αν κάποιος το χρειάζεται(που λέει ο λόγος!). Πάντως πιο πολύ μου αρέσει να κάνω δώρα από το να μου κάνουν; Είμαι ανώναλη; Και ψάχνω πολύ να σκεφτώ τι ταιριάζει στον καθένα. Αν μάλιστα τα δώρα είναι χειροποίητα και φτιαγμένα με μεράκι κ αγάπη, είναι ακόμα πιο μαγικά! Ενα τετοιο θα κάνεις στη φιλενάδα σου με τα μουτράκια και όλα καλά:)
    Οι λαμπάδες σου ειναι πολύ γλυκές, ρομαντικές και σικ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δημητρούλα μου με την καλή καρδιά!
      Δεν είσαι ανώμαλη καλέ! Ένα γλυκύτατο καλοσυνάτο πλάσμα είσαι και σε έχω μέσα στην καρδιά μου! :)))
      Ετοιμάζω και φεύγω μόλις να συναντήσω τη φιλενάδα μου !
      Καλημέρα χαρά μου και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή