Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Κακές παρέες μου!


Νομίζω ότι τη λατρεία μου για τον Αρκά οι περισσότεροι τη γνωρίζετε.
Το έργο του αποτελείται κυρίως από σειρές με συγκεκριμένο θέμα - πρωταγωνιστές, που δημοσιεύονται σε περιοδικά και εφημερίδες και συγκεντρώνονται στη συνέχεια σε άλμπουμ.
Όλες αυτές λοιπόν οι σειρές, από τον Κόκορα αρχή γενομένης, 
στολίζουν τη βιβλιοθήκη μου, είτε σε τεύχη-ασπρόμαυρα τα πρώτα του Κόκορα- 
είτε σε υπέροχες συλλεκτικές εκδόσεις!
Ενίοτε τα επιλέγω κι ως δώρο.

Πάμε να δούμε συγκεντρωτικά τις "κακές παρέες μου";
Ο Κόκορας: (Πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό "ΒΑΒΕΛ" - 1981)
Σιγά τα αυγά
Χοντρά κόλπα
Νυχτερινά Επεισόδια
Πετάει πετάει
Συναναστροφές
Αδιέξοδα
Κορίτσια Μας Βιάζουνε
(Επίτομο) Ο Κόκορας


Show Business: (Πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό "ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ" - 1983)
Έλα στο καμαρίνι μου
Πάμε πρόβα
Το μεγάλο φινάλε
(Επίτομο) Σόου μπίζνες

Ξυπνάς Μέσα Μου Το Ζώο: (Πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό "ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ" - 1985)
Παιχνίδια για δύο
Τρελοί συνδυασμοί
(Επίτομο) Ξυπνάς μέσα μου το ζώο

Μετά Την Καταστροφή: (Πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό "ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ" - 1986)

Φάε το κερασάκι: (Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "MICRO MAD" - 1987)

Ο Παντελής Και Το Λιοντάρι: (Πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό "ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ" - 1987)

Αταίριαστοι Έρωτες(Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "MICRO MAD" - 1988. Το 1997 κυκλοφόρησε σε άλμπουμ.)

Ο Ισοβίτης: (Πρώτη δημοσίευση στην εφημερίδα "Η ΠΡΩΤΗ" - 1988)
Κακές παρέες
Ένα ποντίκι στη σούπα μου
Γιατρέ έχω ένα βάρος
Ο θεός αγαπάει τον κλέφτη
(Επίτομο) Ο Ισοβίτης

Χαμηλές Πτήσεις: (Πρώτη δημοσίευση στο "ΕΨΙΛΟΝ" της "ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ" - 1991)
Μπαμπά πετάω
Σπουργίτι είσαι και φαίνεσαι
Τίμα τον πατέρα σου
Κάνε πουλί να δεις καλό
Αν πετάξει το πουλί
Με τον κηδεμόνα σου
Το έξυπνο πουλί
(Επίτομο) Χαμηλές Πτήσεις


Καστράτο: (Πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό "ΜΕΤΡΟ" - 1995)
Απρέπειες
Όσο πατάει η γάτα
Εκτός ελέγχου
Περί ορέξεως
Γάτα είναι και γυρίζει
Παρενοχλήσεις
Η πιο σκύλα γάτα
(Επίτομο) Καστράτο

Πειραματόζωα: (Πρώτη δημοσίευση στο "ΕΨΙΛΟΝ" της "ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ" - 1998)
Δε βλέπω βελτίωση
Έχω πολλά στο μυαλό μου
Νιώθω λίγο κομμένος
(Επίτομο) Πειραματόζωα

Ο Καλός Λύκος: (Πρώτη δημοσίευση στο "ΕΨΙΛΟΝ" της "ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ" - 1998)


Η Ζωή Μετά: (Πρώτη δημοσίευση στο "ΕΨΙΛΟΝ" της "ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ" - 1999)
Αιωνιότητα είναι θα περάσει
Δουλειά δεν είχε ο διάβολος
Ένα θάνατο τον έχουμε
Για καλό και για κακό
Σκέφτομαι κι ας μην υπάρχω
Το φύλο των αγγέλων
Ο Θεός είναι καλός άνθρωπος
Θανάσιμα αμαρτήματα
(Επίτομο) Η Ζωή Μετά


Οι Συνομήλικοι
Ο χειρότερος φίλος του ανθρώπου
Γερνάει καλύτερα όποιος γερνάει τελευταίος
Άσπονδος σκύλος
Μπάτε σκύλοι
Θηρία Ενήμερα
Το Μικρό και το Μεγάλο
Επικίνδυνα Νερά
Μην Ψαρώνεις
Στο Βάθος κήτος


Θεατρικά
Εχθροί εξ αίματος - 2007

Βιολογικός Μετανάστης - 2011

(Σημ: όσα είναι γραμμένα με πράσινο χρώμα είναι αυτά που λείπουν
από τη συλλογή μου- Τώρα ξέρετε φίλοι και συγγενείς τι 
δώρο θέλω στα γενέθλιά μου!)

Σε επόμενη δημοσίευση μου, θα κάνω εκτεταμένη αναφορά 
στο αγαπημένο μου κόμικ, Καστράτο
και στο καταπληκτικό θεατρικό : Εχθροί εξ αίματος.
Εσείς ποια σειρά του Αρκά αγαπάτε;
___________________________________________________________
Και λίγα ενδιαφέροντα στοιχεία που έχω συγκεντρώσει για το γέλιο: 

 ♦Σύμφωνα με έρευνα του Γερμανού ψυχολόγου, Dr. Michael Titze, 
τη δεκαετία του ʽ50, οι άνθρωποι γελούσαν κατά μέσο όρο 
18 λεπτά την ημέρα.  Σήμερα, είναι 4-6 λεπτά την ημέρα.

♦Οι χαρούμενοι άνθρωποι έχουν 40% μειωμένο κίνδυνο 
για καρδιοπάθεια συγκριτικά με τους απαισιόδοξους.

♦17 λεπτά γέλιου την ημέρα, αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής σας 
κατά μία ημέρα.

 ♦15 λεπτά γέλιου έχουν τα ίδια οφέλη με 2 ώρες ύπνου.

 ♦Έρευνα του Πανεπιστημίου Vanderbilt διαπίστωσε ότι με το γέλιο 
καίμε λίγο παραπάνω από μία θερμίδα ανά λεπτό.

 ♦Με το γέλιο ο εγκέφαλος απελευθερώνει τις βήτα-ενδορφίνες, 
τις φυσικές οπιούχες ουσίες με αναλγητική δράση.


♦Το γέλιο ρίχνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το ανοσοποιητικό σύστημα και αποτρέποντας την εμφάνιση ασθενειών.


 Καλή σας μέρα
Χρόνια πολλά!
Και καλά να περάσετε!
@ριστέα

53 σχόλια:

  1. Καλημέρα, γλυκιά Αριστέα! :)
    Αγαπώ πολύ τον Αρκά με λατρεμένες μου σειρές τα "Χαμηλές πτήσεις" και "Ο Ισοβίτης". Στην κορυφή όμως, για μένα βρίσκεται το "Η ζωή μετά"!
    Και ένα αγαπημένο τραγουδάκι, είμαι σίγουρη πως και εσύ έτσι γελάς!
    http://www.youtube.com/watch?v=GSLIoDCAPNo
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Χαίρομαι που από τόσο μικρή ηλικία τον έχεις ανακαλύψει ! Μπράβο σου!
      Πάω να ακούσω τι μου έστειλες!
      Φιλάκια!
      ΥΓ: Πώς πήγες στις εξετάσεις;

      Διαγραφή
    2. Οι εξετάσεις φέτος εντάξει, αν εξαιρέσουμε τη χημεία που πήγε άθλια! Αλλά θεωρητική είμαι έτσι και αλλιώς, εντάξει! :Ρ
      Τώρα πλέον ξεκίνησα τις ετοιμασίες για του χρόνου, έφτασε και η ώρα της χρονιάς μου..!
      Θα περνάω όμως τακτικά, τώρα το καλοκαιράκι! :)

      Διαγραφή
    3. Καλή ξεκούραση τώρα καρδούλα μου!
      Και κοίτα να απολαύσεις τα μπάνια σου! Όχι μόνο διάβασμα ναι;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλά, εγώ στον κόσμο μου και πάλι??
    Δεν ήξερα πως βγαίνει και σε βιβλιαράκια :))
    Τα έβλεπα μόνο στα εξώφυλλα τετραδίων!
    Έχεις πάρα πολλά πάντως!!! Μπράβο! Λίγα σου μένουν να αποκτήσεις, πού θα πάει, θα τα συγκεντρώσεις όλα :)))
    Φιλιά πολλάαααα!!! Και με χαμόγελα και γέλια λοιπόν!!! Προς επιμήκυνση και βελτίωση της ζωής μας!!!
    Καλημέρεεεεεεεεεες!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένει βραβειάκι, έλα να το παραλάβεις :)))

      Διαγραφή
    2. Έτσι κάπως ξεκινήσαμε όλοι: από τις εφημερίδες και τα περιοδικά! Και μετά γίνεται κόλλημα!
      Ναι λίγα έχουν μείνει! Θα αρχίσω από τον επόμενο μήνα το μάζεμα!
      Φιλάκια!

      ΥΓ: Θα περάσω για το βραβείο μου σε λίγο!

      Διαγραφή
  3. Με εξαίρεση τα θεατρικά, όλα τα υπόλοιπα τα έχω!!!
    Έχω και τις αδυναμίες μου όμως:
    Μακράν πιο αγαπημένη "Η ζωή μετά" και ακολουθούν "Πειραματόζωα", "Καστράτο" και "Χαμηλές πτήσεις".
    Αφήνω πολλά-πολλά πεταχτά φιλάκια και αποχωρώ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Οι αδυναμίες σου είναι και δικές μου!
      Θεωρώ ότι το πιο σατανικό αλλά κι έξυπνο του χιούμορ το έχει στις χαμηλές πτήσεις!
      Τα περισσότερα χαχανητά τα έχω ρίξει στο Μετά η ζωή και στα πειραματόζωα.
      Αλλά ο Έρωτας μου είναι ο Καστράτο
      Φιλάκιαπολλά πολλά κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Αγαπημένος ο Αρκάς με ένα ιδιαίτερο ευρηματικό χιούμορ, στα κοινωνικο - πολιτικά πράγματα και όχι μόνο! Χαμόγελα λοιπόν και αισιοδοξία για να μην μειώνεται το ηθικό μας!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα. Πραγματικά το χιούμορ του έχει πολλές προεκτάσεις. Δεν είναι απλά για διασκέδαση και μόνο! :)))
      Όμως το γέλιο είναι ζωή!
      Κι εμείς χαμογελάμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αυτό για το δώρο ήταν μπηχτή, έτσι; Εγώ για αλλού ξεκίνησα... αχ, αχ, αχ! Που να το'ξερα;

    Έχω κάποια κι εγώ. Έρωτας! Και δεν τα βρίσκω με τίποτε εδώ. Ο Καστράτος είναι ο αγαπημένος μου.. Το θεατρικό μου κίνησε την περιέργεια. Χμ.. Φιλιά από την μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ω! Φυσικά και ήταν! Να ξέρουν τι θέλω, να μη με ρωτούν και με φέρνουν σε δύσκολη θέση! Φυσικά και θα αγαπήσω περισσότερο αυτόν που θα μου τα πάρει όλα! αχαχαχαχχααχα!
      Το θεατρικό είναι υπέροχο, με το γνωστό σαρκαστικό χιούμορ αλλά με ένα πικρό τέλος!
      Α! Όταν λάβω το υλικό που μου στέλνεις και καταφέρω και το βρω θα στο στείλω ναι;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Αριστέα μου, καλή παρέα μου!
    Λατρεύω Αρκά!
    Ιδιαίτερα αγαπώ τις Χαμηλές Πτήσεις και τον Ισοβίτη.
    Δεν ξέρω ποιος είναι ο δημιουργός, έχω διαβάσει διάφορα γι αυτόν. Θεωρώ όμως πως είναι ο πιο ταλαντούχος κι ο πιο συνεπής σ' αυτό που κάνει. Τα έργα του είναι μικρά φιλοσοφικά πονήματα και θα είναι διαχρονικά.
    Η ανάλυσή σου περί γέλιου, πολύ χρήσιμη και διαφωτιστική!
    Όπως πάντα, "έγραψες" πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!
      Πολλά ακούγονται για το δημιουργό αλλά ο ίδιος προτιμά να μιλά μέσα από το έργο του!
      Λέγεται ότι είναι ψυχίατρος. Με τους χαρακτήρες που πλάθει έρχομαι να το πιστέψω!
      Χαίρομαι που τόνισες τη διαχρονικότητα του!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ηθελα να'ξερα αν υπαρχει ανθρωπος
    που δεν του αρεσει ο Αρκας.
    Ας ειναι....

    ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
    χιε χιε χιε χιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά κι υπάρχει! Εγώ ξέρω κι ειλικρινά θέλω να ουρλιάξω ! αχαχχα!
      Μα γιατί ήμουν σίγουρη ότι Μετά η ζωή είναι αδυναμία σου;;;;
      ( το γέλιο ....υποχθόνιο;)

      Διαγραφή
  8. τον Αρκά τον έμαθα απο τον άντρα μου ψηφίζω χαμηλές πτήσεις!!!!
    Δεν είναι τυχαία η λέξη γελιοθεραπεία εξού και τα αποτελέσματα που έχεις αναρτήσει σήμερα Αριστέα και σε ευχαριστούμε για αυτό!!!!
    καλό απόγευμα γελώντας σήμερα 10 λεπτά περισσότερο σήμερα!!!!χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου. Ναι , είδες; Εξαιρετική η επίδραση του γέλιου πάνω στην υγεία μας!
      Για αυτό ...γελάμε με τη ψυχή μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. "Καστράτο" "Χαμηλές Πτήσεις" "Η ζωή μετά" "Ισοβίτης", όλα είναι στη βιβλιοθήκη μου, όσο για το "Εχθροί εξ' αίματος", όχι μόνο έχω το βιβλίο, αλλά έχω δει ΚΑΙ το θεατρικό!! Λατρεμένος ο Αρκά! Όσα κι αν διαβάσει κανείς δεν τον χορταίνει! Σε φιλώ τρελοκομείο μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά σε βρίσκω!
      Έχω δει αφιέρωμα στην τηλεόραση από το Εχθροί εξ Αίματος!
      Φοβερό έτσι;
      Φιλάκι ξανθομαλλούσα μου! :)))

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικός ο Αρκάς με τις υπέροχες ατάκες! Μου αρέσει πάρα πολύ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τον Αρκά έπρεπε να σου έχω εδώ τον άντρα μου ...δεν θα σταματουσε η κουβέντα σας ποτέ .. και στο σπίτι πολύς Αρκάς είτε σε τεύχη είτε κομμένα φύλλα από εφημερίδα ...καλό απόγευμα καλή μου με πολύ γέλιο ( παρεμπιπτόντως ...εγώ ξεπερνάω κατά πολύ τα όρια του γέλιου καθημερινά )

    φιλάκιαααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου είμαι σίγουρη για το γέλιο σου! Το έχω ακούσει και στο τηλέφωνο! Είμαι σίγουρη ότι είσαι ένας ζεστός κεφάτος άνθρωπος! Όχι που θα κάτσουμε να σκάσουμε!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
  12. Αρκάς. Διαχρονικός φορέας του έξυπνου σχολιασμού. Απολαυστικός και ανατρεπτικός. Γελούσα και προβληματιζόμουν στα νιάτα μου με αυτόν, τώρα γελάμε και προβληματιζόμαστε διαβάζοντάς τον μαζί με τον γιο μου.
    Το "Εχθροί εξ αίματος", ανέβηκε πέρσι από μία από τις ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες του νησιού. (έχουμε πολλές! Χλιδή!)
    Φιλιά γελαστά.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννούλα μου! Τι τύχη ! Κάποτε είχαμε κι εμείς ερασιτεχνικές ομάδες θεάτρου και περίμενα πώς και πώς να δω το έργο που θα ανέβαζαν κάθε χρόνο! Ευτυχώς που υπάρχει και το διάβασμα!
      Απολαυστικός, καυστικός, ανατρεπτικός, σαρκαστικός από όλα είναι !
      Κι όπως το κανελλάκι μας πιο πάνω κυρίως....διαχρονικός!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Γειά σου Λουκρ....εεεε Αριστέα με τις κακές παρέες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος ατάκα! Όταν κάνω αφιέρωμα στον καστράτο να τη γράψεις! χοχοχοχο! Βιάστηκες καλέ μου Ναυαγέ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Λάθος δημοσίευση εννοούσα...αλλά με έχεις συνηθίσει έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
  14. πολύ σούπερ σε βρίσκω!! τρελαίνομαι για αρκά!!! έχω κι εγώ ισοβίτη και μερικά από εφημερίδες!!! Αριστεάκι μου ελπίζω να είσαι πολύ καλά και να περνάς σούπερ!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Ευάκι μου!
      Είδα από άλλα σου σχόλια ότι δουλεύεις και δεν προλαβαίνεις!
      Καλά να περνάς χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. καλημέρα και πολύχρονη κι από δω, θα διαβάσω και τη σημερινή σου ανάρτηση!!! ωράριο για να καταλάβεις 10-3 & 6-11 κάθε μέρα και ΣΚ!!!! τρελό?????

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου...ομολογώ πως δεν ήξερα ότι σου αρέσει τόσο πολύ ο Αρκάς....δεν λέω πλάκα έχει, αλλά ποτέ δεν είχα αγοράσει περιοδικό του...βέβαια πάντα προτιμούσα τετράδια με τα σκίτσα του!!!
    Καλά να περνάς...καλή εβδομάδα...και σου εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα κάποια στιγμή...(αυτά να τα διαβάζουν οι συγγενείς...χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι απλά μου αρέσει...μιλάμε για Πάθος!
      Η συλλογή είναι κομμάτι αυτής της λατρείας. Ένα άλλο κομμάτι έιναι να τα διαβάζω και να τα ξαναδιαβάζω!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Όταν βρεις λίγο χρόνο...πέρασε από το blog μου....Σε περιμένει ένα βραβείο (http://enakathemera.blogspot.gr/2013/06/blog-post_1657.html)
      Καλή σου νύχτα :)

      Διαγραφή
  16. Το γέλιο είναι σωτήριο και όπως πάντα δίνεις λύσεις...
    για όσους δεν έχουν λόγο να γελάνε
    τους βρήκες εσύ έναν... τον Αρκά!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα συνεχίσω όποτε μπορώ Φλώρα μου! Βλέπεις ...κάνω στην άκρη γρήγορα τις στενοχώριες μου και βουρ στο χιούμορ!
      Φιλάκια πολλά πολλά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Καλημερααα!!!!!
    Περασα πρωι-πρωι σμρ γιατι δεν ξερω τι τρεξιμο κ πηξιμο θα φαω στη συνεχεια!!!
    Μου αρεσει πολυ ο Αρκας κ πεθαινω στο γελιο(κ μονη μου ενιοτε) οταν τον διαβαζω. Επειδη εχω διαβασει αποσπασματικα καποια βιβλια του δεν ξερω ποια μου αρεσουν πιο πολυ. Νομιζω οτι το η ζωη μετα κ χαμηλες πτησεις κ μερικα απτον καστρατο πουχω πεσει κατω γελωντας!:-P (εχει απιστευτο χιουμορ)!!!
    Οσον αφορα το γελιο στη ζωη μου...
    Νομιζω οτι τελευταια εχω χασει κατι "μηνες"! Εχω να το βαλω παλι στην καθημερινοτητα μου!
    Φιλακια κ καλη δουλιτσα!!!! ;-)
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια και καλώς το μου το χαμένο μου! :)))
      Με τα ίδια γελάμε τσουπίτσα μου! Το έχω καταλάβει καρδούλα μου ότι κάτι δεν πάει καλά!
      Γράψε μου αν θες μέιλ!
      Κι αν το δεις ...μην ξεχάσεις να μπεις μεθαύριο μέσα! Υπάρχει λόγος ναι;
      Φιλάκια ! ♥

      Διαγραφή
    2. Αχ χαίρομαι που το είδες! :))))

      Διαγραφή
  18. Και δικός μου αγαπημένος ο Αρκάς... δεν έχω τόσα στη συλλογή μου όσα έχεις εσύ, αλλά λατρεύω τις ατάκες του - ειδικά στις Χαμηλές Πτήσεις και στο Η Ζωή Μετά.
    Πολλά φιλάκια, καλή μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι απίστευτος; Γίνεται να μη τον λατρέψει κανείς; Όχι γίνεται...ξέρω κάποιους που δεν καταλαβαίνουν το χιούμορ του!
      Τι να πεις!
      Φιλάκια Έλλη μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  19. Αγαπημένος ο Αρκάς και απαραίτητο το γέλιο στην ζωή μας!! Σου εύχομαι να ολοκληρώσεις την συλλογή σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευούλα μου! Κι εγώ το εύχομαι! :))

      Διαγραφή
  20. Λατρεύω Αρκά!! Μεγαλύτερη προτίμηση στις Χαμηλές Πτήσεις και Η Ζωή μετά.. Έχεις πολύ καλές κακές παρέες! Μάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ναι όντως! Αλλά μακάρι να ήταν τόσο κακές οι παρέες μας!
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου! :))

      Διαγραφή
  21. Κατάφερα και γνώρισα τον Αρκά από το 1994 περίπου και διάβαζα κάθε σειρά του σε περιόδους που μου "κάθονταν" πολύ καλά! Ξεκίνησα με Ισοβίτη.

    Αφού λοιπόν τα έχω ΟΛΑ (εκτός από το "Φάε το κερασάκι"που δεν ήξερα ότι υπάρχει και θα το ψάξω πάραυτα) θα σου στείλω τα πράσινα και θα μου στείλεις τα επίτομα, σύμφωνοι? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε από το '89 τον παρακολουθώ. Μετά από πολλά χρόνια μου μπήκε η μανία να τα αποκτήσω όλα! Η οικονομική κρίση με έχει να είμαι καιρό στην αναμονή!

      Τα επίτομα έχουν το ίδιο υλικό με τα τεύχη με την εξής μία διαφορά: έχουν καταπληκτική εισαγωγή! Σε λίγες μέρες θα έχω του καστράτο αφιέρωμα με την εισαγωγή από το επίτομο. Αν σας αρέσει θα ακολουθήσουν και στα άλλα δύο που έχω!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Λατρεύω τον ΑΡΚΑ! Ειδικά τον Καστράτο και τις Χαμηλες πτήσεις! Φοβερό χιούμορ και πανέξυπνες ατάκες!
    Γελάτε κόσμε γιατί χανόμαστε!
    Καλή συνέχεια Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πολλοί τελικά λατρεύουμε τα ίδια Κατερίνα μου! Είναι μπροστά με διαφορά!
      Μακάρι να γελάμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή