Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Μέσα από τις στάχτες...



Κοίτα τα αποκαΐδια ψυχή μου.
Έχουν να σου διηγηθούν μια ιστορία.
Τη φλόγα που κάποτε έζησες μέσα σου βαθιά
μέσα στις στάχτες κάπου εκεί 
την έχουν φυλαγμένη.
Αναπολείς.
Μέσα στις στάχτες αναζητάς.
Τη φλόγα που είχες κάποτε
να ξανανιώσεις.
Μα άπραγος θα μείνεις 
αν στις αναπολήσεις σου αυτές
καθηλωμένος μένεις!
Δεν θ' ανάψει ξανά η φωτιά
όσο κι αν φλογοβόλο το βλέμμα σου το κάνεις
όσο κι αν λαχταράς τα χέρια σου να απλώσεις
και η θέρμη η παλιά το κορμί σου να τυλίξει ξανά.
Μα σύρε, αν θες, νέα ξύλα να μαζέψεις 
Πήγαινε ψυχή μου έξω να κοπιάσεις.
Οι αέρηδες, το ξέρω, σε τρομάζουν.
Το ψύχος σε ακινητοποιεί.
Μα άπραγος θα μείνεις 
αν στις αναπολήσεις σου αυτές
καθηλωμένος μένεις!
Σύρε ψυχή μου ξανάμματα να φέρεις,
νέα φλόγα να ανάψεις 
Την κούραση στο τέλος θα απολαύσεις!

@ριστέα

Καλή σας μέρα!
_______________________________________

ΥΓ: Απόψε στις 7 εκπνέει η προθεσμία για το Συμπόσιο!

54 σχόλια:

  1. Αριστέα μου υπέροχο!!! πολύ αισιόδοξο!!!καλημέραα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. και σίγουρα κάτι πιο δυνατό θα φουντώσει!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Αριστεα μου!
    πανεμορφο το ποιημα σου!
    αισθαντικο, αισιοδοξο και τρυφερο συναμα!
    φιλακια πολλα!

    περιμενουμε το νικητη του Συμποσιου με πολυ χαρα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολ΄θ όμορφο Αριστάκι μου!
    Πάντα ότι γράφεις κρύβει αισιοδοξία μέσα του!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφο ποίημα με μια σπίθα αισιοδοξίας μέσα από τα αποκαΐδια.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί δεν μπορώ να σου γράψω κάτι αισιόδοξο;
    Λυπάμαι Αριστέα μου
    θα ήθελα να σου πω '' σήκωσε ψηλά το κεφάλι Αριστέα και προχώρα, δεν έχεις το δικαίωμα να τα παρατάς, να θυμάσαι, να έχεις αναμνήσεις και να θες να τις ξαναζήσεις'' αλλά... αν μπορείς προχώρα, όλοι με ένα πόδι πάμε κουτσαίνοντας....
    Έχει ήλιο σήμερα και άσχετο αλλά νόμιζα πως λήγει στις 10 του μήνα η προθεσμία σου... δεν πειράζει .... και πάλι με χρονοκαθυστέρηση δουλεύω ....
    Σε φιλώ
    Καλημέρα να έχεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είναι τόση η μαυρίλα γύρω μας! Καταπιάνομαι από το ελάχιστο να φτιάξω κάτι. Μη νομίζεις κι εγώ σκληρά προσπαθώ!
      Αχ τι κρίμα που δεν το σημείωσες σωστά. Κι έλεγα να σου στείλω μέιλ αλλά πού να πρωτοπρολάβω!
      Μη μου χάσεις και το Παιχνίδι των λέξεων ναι;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τον Φοίνικα της μυθολογίας μου θύμισες σήμερα Αριστάκι μου που ξαναγεννιέται από τις στάχτες του!Πόσο δίκιο έχεις λέγοντας ότι αν δεν κοπιάσεις να ανάψεις νέα φλόγα θα μείνεις καθηλωμένος για πάντα αναπολώντας τα παλιά!
    Με αγωνία περιμένω να δω τις συμμετοχές στο συμπόσιό σου!
    Σε φιλώ για την ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνη της δεν φουντώνει. Κι επειδή από πείρα μιλώ και σε μένα πρώτη τα λέω .... θέλει κόπιασμα όχι μοιρολατρία!
      Κι εγώ (παρ' ΄τι όλα τα έχω διαβάσει) περιμένω με αγωνία..
      Να δω την ανταπόκρισή σας ...να μεθύσουμε από ποίηση!
      Φιλιά πολλά καρδιά μου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο...πάντα υπάρχει ελπίδα..!
    Καλή σου μέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα ελπίδα μου
    Υπέροχοι οι στίχοι σου
    ντύνουν τα σκοτάδια
    και εμφυσούν αεράκι ζεστασιάς

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χαίρομαι που σου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Και κάπως έτσι γίνεται η φλόγα πυρκαγιά (αισιοδοξίας!)
    Πολύ όμορφη και αυτή η ανάρτηση, κορίτσι μου!!!
    Σου στέλνω πολλά γλυκά φιλάκια!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστέα μου!! Σωστή!!! Μήνυμα ελήφθη!!! Πάω για ξύλα ( μα να μην έχω κι εγώ κανα γείτονα παραδίπλα να του τα τσιμπήσω!!!!!) ;)))
    Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Σώπα γιατί και μένα δεν με παιρνει για άλλα!
      Να δω πώς θα τη βγάλω από δω και πέρα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Αριστέα μου "άλαλα τα χείλη των ευσεβών"
    Νομίζω πως η ψυχολογία σου ταιριάζει πολύ με τη δική μου
    με των υπολοίπων αλλά δεν θέλω τέτοια από ένα κορίτσι
    που κάνει μαρκίζα το "Η ζωή είναι ωραία"
    Περιμένω το βράδυ με ανυπομονησία.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ πΠασταφλωρίτσα μου! Αυτό δεν είναι που μετράει; Η προσπάθεια!
      Φιλάκια αν και δεν ξέρω αν θα προλάβω απόψε τη δημοσίευση.
      Το νου σου ...ίσως αν προλάβω κατά τις 12,30 με 1,00!

      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. "Μα άπραγος θα μείνεις αν στις αναπολήσεις σου αυτές καθηλωμένος μένεις!"
    θα κρατήσω αυτό γιατί μου άρεσε πολύ!!!
    Μέσα από τις στάχτες αναγεννιόμαστε, και πάμε για να ανάψουμε νέες, μεγαλύτερες φωτιές!!! :)
    Φιλάκια πολλάάαααα Αριστάκι μου!!!!
    Καλό απόγευμα να'χεις!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σοφά μιλάει το κοριτσάκι μου!
      Να'σαι καλά αγγελούδι μου!
      Ίσως η νέα φλόγα να είναι ακόμα πιο δυνατή!

      Φιλάκια πολλά τσουπάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα κοριτσάκι μου!
    Έτσι πρέπει, πάντα να κοιτάμε μπροστά και να μην το βάζουμε κάτω!
    Να μην κοιτάμε τις στάχτες που έμειναν αλλά να ανάβουμε νέες φωτιές!
    Πολλά φιλιά! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερινάκι μου!
      Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από ένα πλάσμα κατεξοχήν αισιόδοξο όπως εσύ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. "Σύρε ψυχή μου ξανάμματα να φέρεις, νέα φλόγα να ανάψεις..."
    Ένα ποίημα θλίψης, αλλά και με σπίθα ελπίδας, Αριστέα μου!
    Πάντα ο λόγος σου διεγείρει τη σκέψη με σημαντικά μηνύματα!
    Είμαι λίγο βιαστική, αλλά θα ξαναπεράσω!
    Καλή δύναμη γλυκιά μου, μ' εύκολη και βατή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα από τη θλίψη μέσα ανακαλύπτεις αν θες και προσπαθήσεις τη χαρά. Μέσα από το σκοτάδι εκτιμάς την αξία του φωτός!
      Σε ευχαριστώ και πάλι Κατερίνα μου για τα όμορφα λόγια σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ!ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΦΩΤΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Λένα .
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Μια ολόκληρη χώρα είναι καθηλωμένη στις αναπολήσεις της. Κι οι ξυλοκόποι γίναν εκβιαστές και μαυραγορίτες κι οι φωτιές τους μόνο το θάνατο σκορπίζουν και την απελπισία. Πότε θα ζεσταθούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Τα πήρες εσύ! Και καλά κάνεις ! Άλλες φωτιές είχα υπόψη εγώ !
      Να 'σαι καλά Σοφία μου που το πήγες ένα βήμα παραπέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Σε κάθε προσπάθεια πάντοτε θα υπάρχει ένα "γιατί". Ας συγκεντρώσουμε τα "επειδή" (κάθε "επειδή" κι ένα σύμπτωμα) κι ύστερα ας κάμουμε τη... "διάγνωση". Ευελπιστώ η διάγνωση να είναι δυνατή κι ισχυρά παρακινητική για τον καθένα μας, και να μας δίνει το πολυπόθητο κίνητρο.

    Φιλιά πολλά, αριστάκι μου.
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη και δυνατή η ευχή σου Λυσιππάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Μια γλυκιά καλησπέρα και τα ξύλα είναι έξω και περιμένουν.
    Φτάνει να πας ως εκεί να τα μαζέψεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μόνο έτσι ανάβει ξανά η φωτιά!
      Η τεμπελιά ξεπαγιάζει Μαρία μου...Άσε το ξέρω από πρώτο χέρι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Πιο επίκαιρο από ποτέ, αν σου έλεγα, θα ακουγόμουν πολύ μπανάλ;; Κι όμως, αυτό ένιωσα, διαβάζοντας το..... Σε φιλώ γλυκά χαρά μου! Α! Και που 'σαι;; Στάχτη και μπούρμπερη τα άσχημα μας....! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το σκέφτηκα χτες αφού άλλα είχα κατά νου!
      Αλλά μετά και τα σημερινά γεγονότα τι να πει κανείς; δεν έπρεπε να παίξω με τη φωτιά;
      Στάχτη και μπούρμπερη !! Αυτό ξανά πες το!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Ας βρούμε δύναμη να μαζέψουμε τα ξύλα, να ανάψει πάλι η φλόγα, να γίνει φωτιά, να κάψει όλα τα άσχημα και να ζεστάνει τα ωραία. Να λυτρώσει την ψυχή απ' την παγωνιά.
    Πολύ πολύ πολύ ωραίο το ποίημα σου Αριστέα μου.
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν σε κάθε λέξη σου κι ευχή σου Μαρίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλιά πολλά! :))

      Διαγραφή
  22. Καινουρια ξεκινηματα ε?
    Χμμμμμ....
    Ποσο σιγουροι ειμαστε
    πως εχουν επελθει οριστικα
    τα "τελη"?

    Καλησπερολουλουδοχειμωνιατικηςνυκτος


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαστε! Αποφάσεις παίρνουμε. Προσπαθούμε! Αισιοδοξούμε! Για να δούμε;!

      Καλό ξημέρωμα χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  23. Μου άρεσε ο τίτλος.. δεν ξέρω γιατί αλλά στο μυαλό μου πέρασε αστραπιαία η σκέψη πως κάτι κλείνει και κάτι ξεκινάει.. Ελπιδοφόρο πραγματικά!
    Τι όμορφα που γράφεις! :) Φιλάκια και καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κωνσταντίνα μου που σου άρεσε!
      Να 'σαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα χαρά μου!

      Διαγραφή
  24. Παραίνεση είναι;
    Μπορώ να το εκλάβω ως προσπάθεια αυθυποβολής;

    “Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη” είχε πει κάποιος.
    Αυτό να κάνεις. Αυτό να κάνουμε.

    Πήγαινε τώρα να μαζέψεις καινούρια ξύλα γιατί ανακοινώθηκε βαρυχειμωνιά απ’ έξω. Τουλάχιστον να μην μπει μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έπιασες! Ναι και σαν αυθυποβολή μπορεί ν ατο χρησιμοποιώ! Ό,τι μπορώ κάνω η γυναίκα!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες χαρά μου! Με τιμάς πολύ!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  25. airis... τι φλόγα ποιητική είναι αυτή...;;..μπραβο!!! περιμένω κι άλλα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφο το ποίημά σου!

    Καλό υπόλοιπο ημέρας!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Να'σαι καλά γλυκό μου κορίτσι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
    Καλό σου βράδυ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή