Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

4ο Συμπόσιο ποίησης



Για τους φίλους της Ποίησης και του 
Η Ζωή είναι ωραία
ένα ακόμα δρώμενο ξεκινά!
Ξύστε τα μολύβια σας,
ετοιμάστε τα χαρτιά σας, 
μα κυρίως οπλιστείτε με φαντασία και κέφι!

Με χαρά σας ανακοινώνω λοιπόν
ότι το 4ο Συμπόσιο Ποίησης είναι εδώ!


beach, summer, girl, beautiful, fashion, perfect, pretty, flowers

Σήμερα
1 του Ιούνη !
Το καλοκαίρι είναι εδώ 
(το λέω για να το πιστέψω)
και εμείς θα γιορτάσουμε τον ερχομό του 
με θέμα καλοκαιρινό!
Γράφοντας για το καλοκαίρι που τόσο αγαπώ!
Παιδί του καλοκαιριού γαρ!
(καρκινάκι τρελό!)

Τι κι αν δε λέει να ζεστάνει ο καιρός
και να πάμε στη θάλασσα;
Δεν θα του περάσει!

Θα μου το φέρετε εδώ!
Με ελεύθερο ή έμμετρο στίχο,
εμπνευστείτε από την πιο όμορφη και χαλαρή εποχή του χρόνου!

Υποχρεωτική λέξη αυτή τη φορά:
θέρος θερινός)
-η επιλογή δική σας.

beach, bondi, clouds, landscape, sand

Το διάστημα που θα συγκεντρώνω τα ποιήματα σας 
στο μέιλ μου είναι μικρότερο αυτή τη φορά.
12 μέρες!

Από σήμερα λοιπόν Κυριακή 1 Ιουνίου έως και την Πέμπτη 12 Ιουνίου 
στις 8 το βράδυ
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

σε γραμματοσειρά Arial,
μέσα στο mail σας κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Μην ξεχάσετε να έχετε και τίτλο

Συμμετέχουν όσοι φίλοι θελήσουν από αυτούς που κατά καιρούς 
συχνάζουν εδώ και με συντροφεύουν
στο εσωτερικό ταξίδι μου....




Από Παρασκευή (και) 13 Ιουνίου έως και Πέμπτη 19 Ιουνίου
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως και στο Παιχνίδι με τις λέξεις.

Παρασκευή 20 Ιουνίου,
μια μέρα πριν το θερινό ηλιοστάσιο,
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

Δώρο παίρνουν ο πρώτος νικητής 
κι ένας από όλους όσοι συμμετέχουν στο δρώμενο
είτε γράψουν, είτε διαβάσουν και ψηφίσουν,
έπειτα από κλήρωση.




Καλή σας μέρα!

@ριστέα

________________________________________

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.
Δημιουργήθηκε για τα μπλογκ με τα οποία έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).

Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.
Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση 
μόνον φίλοι αναγνώστες.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


74 σχόλια:

  1. Και το καλοκαιράκι έρχεται με εμπνεύσεις!
    Καλό καλοκαίρι και καλό μήνα να έχουμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη στιγμή μπουμπουνίζει και ο ουρανός σύννεφα γεμίζει!
      Άντε καλές εμπνεύσεις Μαρία μου κι ας ελπίσουμε ότι γρήγορα θα ξεμπερδέψουμε με τις μπόρες! :)))
      Φιλιά πολλά!
      Καλό μήνα χαρά μου!

      Διαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι Αριστέα μου! Έτσι ξεκίνησε και πέρυσι, δεν αγχωνόμαστε! Ας απολαύσουμε την κάθε στιγμή του όπως ο καθένας μας επιθυμεί! Καλή επιτυχία στο συμπόσιο και καλές εμπνεύσεις για τους συμμετέχοντες! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό καλοκαιράκι Αριστάκι μου!!!
    Το θέμα αυτό θα εμπνεύσει πολλούς πιστεύω!!
    Κρατάμε τα χαρτιά μας ανοιχτά και αναμένουμε....

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστέα μου, φιλάκια, φιλάκια, φιλάκια.
    Εδώ θα είμαι, ευελπιστώ...
    Με τόση ζέστη που εκπέμπει η λέξη θέρος ή θερινός
    φαντάζομαι να ζεσταθεί κι εμένα ο ποιητικός μου οίστρος
    και να αποδώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου εύχομαι να σε επισκεφτεί κι αυτή τη φορά η μούσα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Περιμένω να διαβάσω καλοκαιρινά αριστουργήματα πάλι! Ελπίζω να καταφέρω να γράψω και εγώ σε ένα επόμενο συμπόσιο, αλλά προς το παρόν δε προλαβαίνω με τίποτα λόγω διαβάσματος και δουλειάς...
    Καλή επιτυχία σε όλους!
    Καλό Μήνα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aντε επιτέλους αυτό το καλοκαιράκι δεν άντεχα άλλο, να φτιάξει και ο καιρός να πάμε για μπανάκι!!!
    Μπράβο Αριστάκι χαρά στο κουράγιο σου.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είναι το καλοκαίρι; Σήμερα η μέρα είναι απολύτως Φθινοπωρινή πάντως!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. καλό, ηλιόλουστο μήνα Αριστέα μου! φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλο μηνα!!
    Καλο καλοκαιρι και
    Καλα γραψιματα σε ολους :)
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα σε όλη την παρέα, καλό ξεκίνημα στο Συμπόσιο και καλή δύναμη Αριστέα μου σε όλα όσα κάνεις!
    Φιλιά πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Εύχομαι να έχεις και πάλι έμπνευση !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα και να έχουμε ένα υπέροχο καλοκαιράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Αριστέα μου χαρούμενο και δημιουργικό!
    Θα διαβάσουμε πάλι όμορφες δημιουργίες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου!
      Κι εγώ το ίδιο προσμένω με χαρά!
      Καλό μήνα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αριστόπουλο, καλό μήνα εύχομαι σε όλους μας!

    Λες να δοκιμάσω και πάλι;
    Μήπως να τηλεφωνήσω στη μούσα κι εγώ, όπως έκανε ο Γαλάτης;
    Δεν έχω και πολλά κονέ μαζί της... Χαχαχα!!!
    Μπα, θα τον ρωτήσω να μου πει το μυστικό που την έκανε κολλητή του...!!!

    Φιλιά θερινά λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γλαύκη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Και ναι να δοκιμάσεις! Θα χαρώ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σου έχω απαντήσει από 'κει στη γειτονιά του αρχηγού...

      Διαγραφή
    3. Δεν έχω προλάβει ακόμα να δω :(
      Θα έρθω το γρηγορότερο!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Αριστέα, να ετοιμάζονται οι πέννες, τα μολύβια, τα πληκτρολόγια...να πάρουνε φωτιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου!
      Σε περιμένω :))))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα ! Μας κρατάς σε εγρήγορση όμως, δε χαλαρώνουμε, μονίμως δημιουργούμε!
    Σ'ευχαριστώ που δε μας αφήνεις να τεμπελιάσουμε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε έτσι! Στόχος μου είναι η δημιουργία.... Αν υπάρχει ένα κίνητρο όλοι ωφελούμαστε!
      Δέσποινα, σε περιμένω ξανά! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Μ'αρέσουν τα παιχνίδια σου..αν και δεν το έχω καθόλου με τις λέξεις...μου αρέσει πολύ όμως να διαβάζω αυτά που γράφουν...έστω και καθυστερημένα.... :))))
    Καλό καλοκαίρι Αριστέα μου....σ'ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλο μηνα! Πολυ ωραια ιδεα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα Αριστέα μου! Καλή αρχή, στο νέο συμπόσιο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωχ! Πάλι θα πιούμε;
    (σκέφτομαι από τώρα την τελετή λήξης...)

    Ως παιδιά του θερινού ηλιοστασίου, έχουμε και μια κουβέντα παραπάνω να πούμε για το καλοκαίρι εμείς τα καρκινάκια!

    Αχ βρε Αριστέα μ' αυτές τις ιδέες σου... πάλι μας ξεσηκώνεις!
    Κι αυτή η άτιμη η Μούσα μου 'χει κάνει φραγή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε αυτό μας έλειπε! Να μην λατρεύουμε το καλοκαίρι!
      Εγώ μεταμορφώνομαι ! (Άσχετα αν δεν μου μπήκε καλά! Πού θα πάει...)
      Και η Γλαύκη ζητάει κονέ... Μάλλον κι εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι!

      Καλή έμπνευση αρχηγέ!

      Διαγραφή
  19. Αριστέα, δεν ξέρω αν θα μας κάνεις ποιητές, αλλά συμπόσιο το συμπόσιο αλκοολικοί θα γίνουμε σίγουρα! (όχι ότι θέλαμε και πολύ δηλαδή μερικοί μερικοί!)
    Φιλιά! Πάω να κάνω σπονδή στην Έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σε επισκεφτεί η μούσα Σοφία μου! Έχεις πάρει απουσίες τελευταία! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Α! τι ωραία! Καλό μήνα Αριστέα μου και καλή δύναμη γλυκιά μου!
    Μου δίνει ιδιαίτερη χαρά το κάλεσμα σου για την όμορφη γιορτή του Συμποσίου ποίησης, διότι μας δίνεται η ευκαιρία να μοιραστούμε και να διαβάσουμε αριστουργήματα! Το καλοκαιράκι άλλωστε πάντα εμπνέει για όμορφες δημιουργίες! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς που μου δίνεις την ευκαιρία να συμμετέχω, αλλά και για την ευγενική προσφορά σου, με την υπέροχη ιδέα σου σ' αυτό το εξαιρετικό παιχνίδι Ποίησης!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα που οσονούπω αρχίζει!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Χαίρομαι με τη χαρά όλων σας!
      Να'σαι καλά και καλές εμπνεύσεις!!

      Διαγραφή
  21. Καλό μήνα, Αριστέα μου!!
    To καλοκαιράκι είναι εδώ, όπως και το Συμπόσιο ποίησης, στο οποίο ανυπομονώ να πιω-εννοείται ένα ωραίο δροσιστικό ροζέ κρασάκι- και να απολαύσω τις υπέροχες κάθε φορά δημιουργίες! :)
    Μακάρι να προλάβω να στείλω μια δημιουργία και εγώ! -Ψήφο σίγουρα θα ρίξω, I promise!-
    Καλή έμπνευση στους συμμετέχοντες και να περνάς όμορφα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να προλάβεις Κωνσταντίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα Αριστέα μου!!!
    Καλή επιτυχία στο Συμπόσιο!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα και καλό σου μήνα Αριστέα μου. Άλλη μια ακόμα πρωτοβουλία δημιουργίας. Σε ένα χώρο που βρίθει από τέχνη και εμπνεύσεις.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  24. Θα κάψω εγκέφαλο με τόσες ιδέες (που -δεν- κατεβάζω!) Αχαχα! Ωραία θέμα κι επίκαιρο όσο ποτέ!!! Καλό μήνα και πολλά γλυκά φιλιά κοριτσάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τι άλλο θα επέλεγα για να ανοίξω το αγαπημένο μου καλοκαίρι!
      Σε περιμένω ναι; Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Αριστέα !!! Όμορφο το ξεκίνημα του μήνα και είμαι σίγουρη ότι θα δούμε αξιόλογα ποιήματα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικολίτσα μου!
      Καλό μήνα και σε σένα εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου!
      Να'σαι καλά!
      Να σε περιμένω ξανά;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  27. περιμένω με χαρά εκείνους τους ηλιόλουστους στίχους της ραστώνης και της μέθης του καλοκαιριού!
    καλημέρα γλυκιά μου ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εσύ παιδί μου δουλειά δεν έχεις;;χι.χιχ. πάλι θα μας ξεσηκώσεις;; χι.χι. Αυτή την φορα Αριστέα μου... θα γίνω μονο αναγνώστρια των ωραίων ποιηματων που σίγουρα θα γραφτούν και αυτή την φορά.. και ο λόγος είναι οτι αυτές τις μερες θα πηγαινοέρχομαι πολη-εξοχή...για να μετακομίσω για την ΘΕΡΙΝΉ κατοικία μας... όμως ποτέ δεν λεμε ποτέ..χι.χιχ. να έχεις έναν όμορφο και χαρούμενο μήνα κορίτσι μου....σε γλυκοφιλώ....:) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι που λες διαρκώς κι εσύ!
      Δε σε φοβάμαι :)) Θα κλέψεις χρόνο από κάπου!
      Φιλιά πολλά Ρουλίτσα μου ♥

      Διαγραφή
  29. Καλό μήνα Αριστέα μου.......Πάλι Συμπόσιο;;;;;;;;; Μα δεν κουράστηκες τόσο κοντά το ένα με το άλλο;;;;;;;;;;;;;χαχαχαχα
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε που ακόμη δεν το είδαμε........
    Καλή εβδομάδα ...............αλήθεια η μαμά σου είναι καλά;;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Άννα μου ! Και καλό καλοκαίρι ( που δεν το βλέπω να μας έρχεται !)
      Το Συμπόσιο το είχα ανακοινώσει ότι θα έβγαινε τέλος Μαΐου. Εκείνο που παραβλήθηκε απρογραμμάτιστα ήταν ο διαγωνισμός γέλιου !
      Με τη μαμά όλα καλά, δόξα τω θεώ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Στης Αριστέας έμαθα
    πως γράφω για το “θέρος”
    εγώ όμως πια μεγάλωσα
    είμαι να τρέχω ο γέρος;

    Για “θερινό” προσπάθησα
    μα πάλι δεν μου βγαίνει
    τα παρατώ καλύτερα
    γιατί κακό θα γένει

    Θα έρθει ο ακατανόμαστος
    απρόσκλητος όπως πάντα
    θα μας αφήσει στίχους του
    που μοιάζουν με σαλάτα

    Γι’ αυτό δεν θα διαγωνιστώ
    δω δεν χωράμε οι δύο
    σε μοναστήρι θα κλειστώ
    αν πάρει το βραβείο

    ΥΓ1: από που εισπράττω;
    ΥΓ2: Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την άδεια του φούφουτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!! Έλιωσα στα γέλια!
      Ο αρχηγός άραγε το είδε;
      Φιλιά πολλά Πέτρο μου ( αφού με το έμμετρο το έχεις, όμως......)

      Διαγραφή
  31. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, Αριστέα μου!
    Ωραίο το θέμα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου, επίσης!
      Φιλιά πολλά ( κι εύχομαι να δω συμμετοχή σου και πάλι ξανά :)))

      Διαγραφή
  32. Ποίησες, με ποίησης δρώμενα. Ποιητές θέλεις ποιήματα να υψώσουν, στις ποιητικά υπέροχες σελίδες σου, με ποιήματα που αποποιούνται την καθημερινότητα και υμνούν το όνειρο, κείνο που κάθε ποιητής γυρεύει να σκορπίσει γύρω του με τα ποιήματά του.
    Καλή ποιητική σοδεία νάχεις και μεις καλή ποιητική πανδαισία να γευτούμε.
    Καλό ας είν' το Θέρος
    σαν το μυρών' ο Έρως
    κείνον που γεύεται νέος και γέρος
    κείνος π' απλώνεται σε κάθε μέρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλέ μου Δημήτρη!
      Να'σαι καλά και καλή έμπνευση εύχομαι!

      Διαγραφή
  33. ΑΡΙΣΤΑ στις ιδέες σου, ΑΡΙΣΤΑ στα γραπτά σου, νομίζω όλοι βλέπουμε, τιμάς το όνομά σου!!!! ΑΡΙΣΤΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινώ μου, σε καλωσορίζω κι επίσημα!
      Έχω χαρεί πολύ για τη γνωριμία μας ! :))
      Φιλιά πολλά και καλή έμπνευση να έχεις ! ♥

      Διαγραφή
  34. Ευχές καθυστερημένες για καλό μήνα δεχόσαστε; Ελπίζω ναι.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά Αθηνά μου!
      Πάντα καλοδεχούμενες οι ευχές !
      Να'σαι καλά !
      Αντεύχομαι γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  35. καλό μηνα... καλή επιτυχία στην ποιηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή