Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Μέρες Ποίησης: Ευσεβείς πόθοι!

beauty, child, evangeline lilly, mother, mother and child

Θα σ'αγαπούσα
Θα σ'αγαπούσα βαθιά κι αληθινά
Με αισθήματα άσπιλα κι αμόλυντα
Θα σ'αγαπούσα από την πρώτη σου ανάσα
πάνω στο γυμνό μου στέρνο
Με αγωνία περισσή θα σ' άφηνα 
από την αγκάλη μου μέσα
για να παραδοθείς 
στο γαλήνιο άγγιγμα του Μορφέα
Για να σε πάρω με βιάση έπειτα
μη και χάσω στιγμή από το κάθε σου βήμα....
Τα μάτια θα έπαυαν να είναι μάτια
Υγρές λίμνες του βορρά θα γίνονταν κάθε 
φορά που θα σε θωρούσα μέσα
σε δαντελωτά φορέματα
και άσπρα σοσονάκια,
καθώς ανέμελα θα προχωρούσες μπροστά
στο αναπότρεπτο της ζωής:
Να ανοίξεις φτερά και να πετάξεις μακριά
Ποιος πάει κόντρα άραγε στο κύμα της ζωής;
Μα το πέρασμα σου ευλογία θα ήτανε
μικρή μου μάγισσα
λατρεμένη πλανεύτρα....
Θα σ'αγαπούσα
Αν είχες προλάβει της ζωής, 
το πρώτο ανέσπερο φως να δεις....



Με το ποίημα αυτό συμμετείχα 
στο 8ο Παιχνίδι με τις λέξεις του TEXNIS  STORIES.
Οι υποχρεωτικές λέξεις είναι σημειωμένες με κόκκινο στο ποίημα μου.
Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι τo ψήφισαν,
ή το διάβασαν και τους άρεσε.
Είμαι χαρούμενη,
άσχετα αν δεν έφτασε να διακριθεί στις πρώτες θέσεις!
Νιώθω ότι είχα μια αξιοπρεπή συμμετοχή.



Το Παιχνίδι των λέξεων μας αποχαιρέτησε για τις διακοπές του καλοκαιριού.
Ήταν μια ακόμα υπέροχη χρονιά και μας έδωσε 
κίνητρο και ευκαιρίες για δημιουργία και χαρά.
Πολλές φίλες γνωριστήκαμε χάρη στο Παιχνίδι αυτό
και κάθε μήνα μας έδενε ακόμα περισσότερο.
Γίναμε μια μεγάλη οικογένεια!
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στη φιλόξενη Φλώρα μας για όλα!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα.

72 σχόλια:

  1. Αξιοπρεπέστατη συμμετοχή!!!
    Αξιοπρεπέστατος κι αυτός ο ευσεβής πόθος του ανθρώπου!!!
    Να επιθυμεί να ζήσει την συνέχειά του σ' αυτή τη ζωή...
    Μια συνέχεια που θα έχει προέλθει από την ένωσή του με εκείνον τον άλλο άνθρωπο που επέλεξε για συνδημιουργό...
    Την καλημέρα μου, Αριστόπουλο!!!

    υ.γ.
    Εύχομαι ολόψυχα να συνδημιουργήσεις μια μικρή ευλογία με εκείνον που θα επιθυμήσεις πολύ και θα σε επιθυμήσει το ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου!
      Να'σαι καλά!
      Θα διαφωνήσω μόνο ως προς τη "συνέχεια του σε αυτή τη ζωή " . Είναι ο μόνος λόγος που με αφήνει αδιάφορη. :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη! Είναι αμοιβαία τα αισθήματα! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Αξιοπρεπή συμμετοχή, δεν λες τίποτα!! Ήταν εξαιρετικά όμορφη!!
    Αχ! αυτός ο ευσεβής πόθος-που σχεδόν όλοι οι άνθρωποι νιώθουμε κάποια στιγμή-, μακάρι να πραγματοποιηθεί κάποτε!!
    Δεν παρακολούθησα τον τελευταίο κύκλο του παιχνιδιού της Φλώρας μας, αλλά απ'όσα μπόρεσα να διαβάσω είχε υπέροχες σεμμετοχές!
    Συγχαρητήρια σε όλους σας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Λίγο αργά για μένα :)) Δεν πειράζει !
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. αχ βρε Αριστεα..................
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα για άλλη μια φορά με κατι τοσο ομορφο από εσένα...μου έφτιαξες τη μέρα δεν περίμενα αλλωστε κατι άλλο απο εσενα
    χαίρομαι παρα πολύ με ότι ''καταπιάνεσαι'' ευχομαι παντα ετσι δημιουργική και μοναδική σε καλημερίζω φιλια καλλιτέχνιδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο Αριστέα μου!
    Αυτό το παιχνίδι της Φλώρας βγάζει απίστευτα διαμάντια!
    Δεν έχουν σημασία οι θέσεις σημασία έχει να συμμετέχεις σε κάτι τόσο όμορφο και να σε διαβάζουμε και εμείς!!
    Εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλοι οι ευσεβείς πόθοι, όλων μας!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!
      Φυσικά κι αυτό που μετράει είναι η συμμετοχή και η δημιουργία ! :)))
      Αμήν στην ευχή σου ( για όλους - για μένα είναι λιγάκι αργά!)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Μερικές φορές είναι! Κι ίσως να υπάρχει λόγος ...

      Διαγραφή
  6. H Β Α Ρ Κ Α Τ Ο Υ Α Ν Ε Κ Π Λ Η Ρ Ω Τ Ο Y
    Τη βάρκα του ανεκπλήρωτου, η πλήμμη αγκαλιάζει,
    η ανατολή εμύρισε, το αγέρι την σκεπάζει.
    Κουπιά χτυπάνε δυνατά, το κύμα το σκεπάζουν,
    αντικρυνά ο προορισμός, οι ανάσες φλόγες βγάζουν.

    Η βάρκα του ανεκπλήρωτου, για μας έμεινε πίσω,
    έχασε την πλήμμη και δεν έφυγε.
    Ήλιος που χάραξε, σκιές δεν έσμιξε,
    στη λάσπη βούλιαξε... σου λέω... θʼ αργήσω...

    Αν έρθει η άμπωτις, ίσως ξυπνήσω,
    ίσως τη σκέψη σου, νʼ αναζητήσω.
    Τώρα βυθίζομαι στη γκρίζα λήθη,
    εκεί που τʼ όνειρο, δεν θα μου λείψει.

    Την βάρκα μου ένας καϋμός, θέλει να την τυλίξει,
    κύμα ψηλό και σκοτεινό, θέλει να την βυθίσει.
    Σαν μεθυσμένη στρέφεται, γυρεύει την μπονάτσα,
    του έρωτα την τρυφερή και μαγική γκριμάτσα.

    Δίνω στο χέρι μου πυγμή και δύναμη περίσσια,
    να προστατέψει τα όνειρα, που η λήθη τα σκοτώνει.
    Ζωγράφησα τον έρωτα, που κρύβεται στα στήθια
    τον ίσκιο μου τον χτύπησα, που όλα τα παγώνει.

    Ας είνʼ καθρέφτης το νερό, της πονεμένης βάρκας,
    ας γίνει η βάρκα αλώβητη, στης λήθης τη μανία.
    Γλυστρώντας πάνω απʼ τα νερά, μιας μυρωμένης σάρκας,
    βουβά νʼ αφήνει απόνερα, του χρόνου η αγωνία.

    Δ.Λ.Α.

    με την καρδιά μου σου αφιερώνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο γιά το υπέροχο ποιήμα σου, ένοιωσα να θέλω, όχι να ψάξω να βρω τι σε πικραίνει, γιατί το περιγράφεις τόσο τρυφερά, αλλά να ψάξω να βρω, τι είναι αυτό,
      που μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις. Και βρήκα...
      "Γυμνή σταλάζοντας αφρούς με αστερία στο μέτωπο
      Με αγέρι μοσχοκάρφης στα λυτά μαλλιά
      Κι ένα καβούρι που τρικλίζει ακόμη στον ηλιοκαμένον ώμο της!"
      Από το ΝΑΥΤΑΚΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΟΛΙΟΥ του μεγάλου Ελύτη

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένε μου φίλε, σε ευχαριστώ πολύ και για τις δυο αφιερώσεις, για όλα σε ευχαριστώ! :)

      Χαίρομαι που άρεσε και που το βρήκες τρυφερό!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου ! :))

      Διαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφο!Στο εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    Μπορεί να μην σε πέτυχα αυτή τη φορά
    αλλά με εντυπωσίασε το ποίημά σου!!
    Πάντα να εκφράζεσαι και να μας συνεπαίρνεις

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, να'σαι καλά μάτια μου!
      Συγχαρητήρια και για τη δική σου διάκριση, κι από δω!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  9. Ωστε εσυ ησουν λοιπον! Εγω το λατρεψα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου , όταν είδα το 3 σου δεν το πίστευα! Περίμενα να πάω άκλαφτη αυτή τη φορά. Δεν είχα καμία προσδοκία σε τούτο το Παιχνίδι :))
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  10. Είχες μια υπέροχη συμμετοχή που νομίζω μίλησε στην ψυχή όλων των γυναικών που παλεύουν να γίνουν μανούλες.
    Είμαι πολύ χαρούμενη που ξεχώρισα την ιστορία σου και την ψήφισα. Ειναι πολύ δύσκολο να επιλέξεις ανάμεσα σε έργα τέχνης:)
    Εύχομαι καλό καλοκαίρι στο παιχνίδι των λέξεων λοιπόν, να κάνει πολλά μπάνια και να φορτίσει μπαταρίες για το Σεπτέμβρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρουλα μου σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου γαι όλα! Όταν είδα τη ψήφο σου πήδησα από τη χαρά μου! Εσύ και η Χριστίνα (Butterfly) με έχετε πετύχει στις περισσότερες συμμετοχές μου!
      ;-)
      Τώρα από Σεπτέμβρη πάλι!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  11. Αξιοπρεπή συμμετοχή;;; Συγκλονιστική θα έλεγα, κάποια γραπτά όμως παίρνουν την άξια θέση που τους πρέπει, όταν έρχονται στον φυσικό τους χώρο, δεν ξέρω γιατί... Σου στέλνω γλυκά φιλιά και...ανοιξιάτικες καλημέρες! Μάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι στο αεροδρόμιο, σας διαβάζω από την αίθουσα αναμονής. Δυστυχώς δεν είναι η πτήση που περίμενα, αλλά θα σας δω τα Χριστούγεννα :) Με άγγιξε το ποίημά σου, κοριτσάκι. Είπαμε, έχεις υιοθετήσει εμένα και χαίρομαι πολύ απού'χω μια μοντέρνα μαμά!! Φιλιά πολλά πολλά. Αγριμιώ/Μελβουρνη

      Διαγραφή
    2. @ Πετρούλα μου, ήμουν σίγουρη ότι μετά τα αποκαλυπτήρια θα το βλέπατε πολλοί με διαφορετικό μάτι :)))
      Χαίρομαι που ΄έγραψα κάτι που αγάπησα πολύ!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά!

      @ ξενιτεμένο μου, αδημονώ για τη στιγμή που θα μου γράψεις είμαι στο αεροδρόμιο και περιμένω το αεροπλάνο για την πατρίδα! :))
      Πολλά φιλάκια στην πιο αξιοζήλευταη κόρη ! Χαίρομαι για την υιοθεσία σου :)))
      Να πούμε ξανά εδώ ότι η πραγματική σου μαμά είναι ίδια μέρα και ίδια χρονιά με μένα; Δεν γλιτώνεις από τα καρκινάκια μωρό μου!
      Φιλάκια καρδιάς!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο! :)
    Επέστρεψαααα :D
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτάκι μου καλώς μας επέστρεψες :) Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου γλυκό μου κορίτσι!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, πράγμα αναμενόμενο, αφού με ότι καταπιαστείς το κάνεις πολύ καλά! Είτε είναι ποίημα, είτε είναι ντεκουπάζ ή ντιβάνι ψυχολόγου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Αθηνά μου! Τα λόγια σου με τιμούν!
      Φιλάκια πολλά :)))

      ( νομίζω ότι πέταξες σπόντα για το ντιβάνι και με το δίκιο σου! Στο έχω υποσχεθεί / δεν το ξεχνώ! Απλά το τρενάρω!!!)

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου άρεσε.......Τώρα το πρωτοδιαβάζω και ομολογώ ότι ανατρίχιασα!!!!!!!!!!! Όχι απλώς αξιοπρεπής η συμμετοχή σου, υπέροχη θα έλεγα αν και δεν ξέρω τους συναγωνιζόμενούς σου.
    Καλησπέρα Αριστέα μου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φυσικά και υπήρχαν πολύ καλύτερες συμμετοχές :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Μία παράπλευρη ικανοποίηση από τη συμμετοχή στο παιχνίδι είναι και το ότι σχολιάζεις, χωρίς να γνωρίζεις το συγγραφέα. Και τα σχόλια αυτά έχουν ιδιαίτερη αξία.
    Με συγκίνησε πολύ το γραπτό σου, Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη , ήσουν το δεύτερο τριάρι μου και πολύ σε ευχαριστώ ! Το ότι σου άρεσε έχει ιδιαίτερη αξία για μένα!
      Να'σαι καλά!
      Μου έδωσες μεγάλη χαρά!

      Διαγραφή
  16. Με έκανες και βούρκωσα..
    Είναι για λίγους.. ή μάλλον για λίγες!
    Για εκείνες που το'χουν βιώσει. Γι'αυτό και είναι συγκλονιστικό ποίημα, όπως λέει και η φιλενάδα σου η Πέτρα πολύ σωστά.

    Σε φιλώ γλυκά!! ღღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό, να 'σαι καλά κορίτσι μου! Όντως δεν ήταν για πολλούς.... Δεν γίνεται να αρέσει σε πολλούς ή το αισθανθούν χωρίς αντίστοιχο βίωμα κάποιοι. Ήταν αμφιλεγόμενο ως συμμετοχή αλλά τελικά δεν δίστασα να το στείλω καθόλου! Ένιωθα όμορφα για αυτό που είχα γράψει κι ας ήξερα εκ των προτέρων ότι δεν θα χτυπήσει βαθμούς!
      Σε ευχαριστώ για όλα μάτια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Οι ευσεβείς σου πόθοι εξαιρετικοί, το πρώτο πρόσωπο που χρησιμοποίησες απογείωσε, νομίζω, το συναίσθημα.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Πόσο όμορφο, τρυφερό, συγκινητικό, εξαίσιο... Αριστέα μου! Γεια στα χέρια σου, που με δεξιοτεχνία, πιάνουν την πένα και αφιερώνουν!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ειρήνη μου! Λιώμα με έκανες με τα λόγια σου!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου !

      Διαγραφή
  19. Έδωσες τον ποιητικό ορισμό της λέξης ΜΑΝΑ!!! ......Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τρυφερό, γλυκό, άκρως συναισθηματικό το ποίημά σου Αριστέα μου δεν πέρασε απαρατήρητο, πέρα από βαθμολογίες και σειρά προτίμησης, η ιδιαίτερα ευαίσθητη γραφή σου άφησε το αποτύπωμά της στους αναγνώστες.......Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  21. πως να μην αγγίξει εκείνες/εκείνους που ίδιους έχουν ευσεβείς/ιερούς πόθους; πως να τους αφήσει ασυγκίνητους;
    είθε πόθοι να μην παραμείνουν εύχομαι, εγώ, μια ευλογημένη....
    φιλιά χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βίκυ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου !
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Αριστέα μου! Κατά την ψηφοφορία παιδεύτηκα πολύ σε πιο από τα τρία που είχα επιλέξει θα έδινα τους τρεις βαθμούς. Τα δαντελωτά φορέματα και τα άσπρα σοσονάκια ξύπνησαν κι σ'εμένα ευσεβείς πόθους! Ίσως για αυτό τελικά δεν έδωσα τους τρεις βαθμούς. Για να ξεφύγω από αυτούς! :) Υπέροχο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω Βιβή μου! :)))
      Να''σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά και μου αρκεί που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  23. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Διαβάζοντας ότι είναι δικό σου... βάζω άλλο ένα "αχ" πλάι στης Νάσιας...
    Φιλί αγάπης και μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω το φιλί μου και την αγάπη σου κι όλα είναι υπέροχα !
      Μάκια! ♥

      Διαγραφή
  25. Αριστέα μου, τι λόγια, τι συγκίνηση, τι συναισθήματα! Πόσο αληθινές σκέψεις μας μετέδωσες και με πόση σοφία
    έπλεξες λέξεις και εικόνες σ' ένα υπέροχο κείμενο!
    Το διάβαζα ξανά και ξανά και γέμιζε η ψυχή μου "γαλήνια" ομορφιά! Κρατάω τα εκπληκτικά λόγια: "Ποιος πάει κόντρα άραγε στο κύμα της ζωής;" Συγχαρητήρια κοπέλα μου για τη συμμετοχή σου κι εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση, χρόνο και διάθεση για να σε απολαμβάνουμε!
    Καλή συνέχεια και να έχεις ένα γλυκό και όμορφο βράδι! Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:))
    ♥♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Τα λόγια σου με συγκίνησαν :)))
      Να΄σαι καλά μάτια μου ♥
      Φιλιά κι αγκαλιές

      Διαγραφή
  26. Το ποιημα αυτό Αριστέα μου .. όντως παίρνει άλλη διάσταση γραμμένο απο εσένα.. οι .. εξαιρετικά δοσμένες οι εικόνες του.. μας γέμισαν ομορφιά ψυχής κορίτσι μου...να είσαι καλά και να αφήνεις την πένα σου να γραφεις της καρδιάς σου τα σώψυχα...σε ευχασριστούμε για τις στιγμές..!!! φιλάκιααααααααα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρουλίτσα μου! Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  27. Εννοείται οτι το ποίημα σου είναι πολύ ωραίο! Ενα περίεργο πράγμα όμως... Άλλη γεύση έχει όταν το διαβάζεις μέσα στο σύνολο όλων των συμμετοχών, με άλλη γραμματοσειρά και φόντο... Εδώ με καθήλωσε απόλυτα! Φιλάκια Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα, σε όλους μας έχει συμβεί το ίδιο κατά διαστήματα! Και με το "όλους" εννοώ όσοι συμμετέχουν στο Παιχνίδι των λέξεων σταθερά :)
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. airis μου ... αστέρι μου όμορφο.. τι ωραίο ποιημα.. και τι λυπητερό... α... αυτά είναι... !!
    καλή επιτυχία παντου!!!.. μου άρεσε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγκλονιστικό!!
    Το αγάπησα και το είχα ξεχωρίσει, τόσο που νόμιζα πως το είχα βαθμολογήσει κιόλας...στις σημειώσεις μου το έχω στα αγαπημένα κι αυτό είναι που μετράει!
    Συγχαρητήρια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η καλύτερη ψήφος Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  30. Όταν τα «θα» έπονται ενός «Αν»... Μελαγχολία από τη λαχτάρα ενός ενστίκτου με ρέοντα λόγο και ανεπάλληλα σχήματα. Πάρα πολύ καλή προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταμάτη , πολύ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά φίλε! :))

      Διαγραφή
  31. Πίσω από τις "υγρές λίμνες" των ματιών της ψυχής σου, μ αυτόν τον ίδιο πονεμένο πόθο, σε πρωτογνώρισα, θυμάμαι. Και η δική μου ψυχή, δονήθηκε τόσο, που σου εξέπεμψε τον παλμό της. Είναι ωραίο μωρό η Φιλία, όταν γεννιέται. Και με φροντίδα κι ανιδιοτέλεια για πρώτη τροφή της, ανθίζει κι αναπτύσσεται σε σύντροφο ζωής αθάνατο. Και στο'χα πει, τότε, θυμάμαι. Ρίξε ένα βλέμμα γύρω σου· σε τέτοια αθάνατα παιδιά, πολύτεκνη είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι κι εγώ Αννούλα μου ♥
      Τα λόγια σου με έλιωσαν...
      Σε ευχαριστώ για όλα μα κυρίως νιώθω ευλογημένη για το συναπάντημά μας!
      ΣΛ♥

      Διαγραφή
  32. Αριστέα μου συγχαρητήρια και η δική σου συμμετοχή ήταν υπέροχη, αξιοπρόσεκτη.
    Ο Σεπτέμβρης θα μας δώσει νέες συγκινήσεις....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Ραντεβού το Σεπτέμβρη λοιπόν!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  33. Την έχασα την ανάρτηση αλλά ευτυχώς είμαι ψαχούλι!!!! :)))
    Συγχαρητήρια Αριστάκι μου γι ατην συμμετοχή σου!! Δεν σε φαντάστηκα εδώ αν και πολλές φορές έχεις αγαπημένο θέμα τα παιδιά!!
    Είστε που είστε ευαίσθητα και τρυφερά τα καρκινάκια κι εσύ το απογείωσες το συναίσθημα!!!
    Φιλιά κι αγκαλιά αγάπης με πολύ σφίξιμο όμως τα χεράκια!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Όποιος ψάχνει βρίσκει! :))
      Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρλέν μου! Κι εγώ που νόμιζα ότι "φώταγε" από μακριά;
      Την πήρα την αγκαλιά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή