Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Ανεξιχνίαστα εγκλήματα

[camilla+d%27errico+snake+girl+painting.jpeg]

Συνηθίζουν οι άνθρωποι
να πληγώνουν ανθρώπους,
θεριά που ορέγονται αίμα,
σάρκες που κατασπαράζουν σάρκες
Μα αν ψάξεις στον περίγυρο χώρο
δεν θα βρεις κουφάρι κανένα,
μήτε και αίμα
Δεν έχουν χώρο στα ράφια 
τους εγκληματολογικού
για ανεξιχνίαστους βιασμούς ψυχών
Κι έτσι ατιμώρητα μένουν 
τα εγκλήματα αυτά.
Στους αιώνες των αιώνων

@ριστέα


Και μην ξεχνάς..
Τρεις μέρες έμειναν για να ψηφίσεις στο 4ο Συμπόσιο Ποίησης

64 σχόλια:

  1. πολυ ομορφο το ποιημα Αριστεα μου!
    με βαθυ νοημα και ριζα.
    μου αρεσε επισης να πω και το τελος του!
    μπραβο σου φιλη!
    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου,σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Γι' αυτά τα εγκλήματα δεν έχει προνοήσει κανένας ανθρώπινος νόμος... Αλλά κάποτε τιμωρούνται κι αυτά... Από την ίδια τη συνείδηση ;-) αυτή είναι ο μεγαλύτερος τιμωρός!
    Καλημερούδια σου αγάπη μου!!!! Ελπίζω να σου έλειψα!!! :))) ε; δεν άκουσα; Νομίζω ότι είπες ναι :))))))) ♥♥ χαχαχα!!
    Φιλάκια πολλά πολλάάάάάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, επιτέλους κοπελιά, μαύρα μάθια κάναμενε να σας εδούμε! :-) Μας έλειψες, πώς δεν μας έλειψες!! Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

      Διαγραφή
    2. @Αναστασάκι μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω ξανά :)))
      Φυσικά κι έλειψες!!! Αλλά είχε σπουδαίους λόγους ! ;-)
      Εγώ πάντως ζυγίζω με το πόσο ανάλαφρο και εύκολο ύπνο έχει κανείς !
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!
      @ αγριμάκι μου ...είχανε λόγο τα παιδιά που λείψανε τόσο καιρό :)))

      Διαγραφή
  3. Κι όμως ο καθένας θα κριθεί για τις πράξεις ν-του - στην κοινωνία. Δεν θ'αναφερθώ στις θρησκείες... Η συνείδηση ίσως σταθεί κριτής, εάν έχει απομείνει πράμα δηλαδή. Σημασία έχει στο τέλος τσ'ημέρας τι ταμείο έχουμενε κάνει. Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχουν όλοι συνείδηση ξενιτεμένο μου! Κι επίσης τα άρρωστα μυαλά δεν έχουν υπερεγώ! Τιμωρό! :)
      Σημασία έχει εγώ τι κάνω πάντα! Αυτό σκέφτομαι εγώ! Κι έτσι πορεύομαι!
      Φιλάκια πολλά αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι
    Εξίσου σοβαρά κι αυτά τα εγκληματα
    και ατιμώρητα μόνο η συνείδηση αν κάτι
    υπάρχει απ' αυτή κι Ερινύες αναλαμβάνουν
    τον ρόλο τους....

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να έχουν ! Από την άλλη δεν με νοιάζει τελικά η τιμωρία.
      Με ενδιαφέρει να μην γίνονται καθόλου τέτοια εγκλήματα...
      Φιλάκια πολλά χαρά μου ♥

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια για το ποίημα σου...
    Θα πω μόνο πως μάλλον δε θα προλάβω να ψηφίσω στο συμπόσιο ποίησης... Δεν έχω καθόλου χρόνο δυστυχώς, λόγω εξεταστικής :(
    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
      Διάβασε εσύ και δεν παρεξηγώ καρδούλα μου!
      Φιλιά και καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!

      Διαγραφή
  6. Κουφάρια θα βρεις γύρω, ζωντανά... και τα κλαις περισσότερο, από το να τα ΄θαβες στη γη. Υπέροχο το ποίημα και η φωτογραφία Αριστέα μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα Ειρήνη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ποίημα και φωτό ( που την έψαχνα πόση ώρα μέχρι να με ικανοποιήσει!!)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Δολοφόνοι ψυχών που το πληρώνουν κάποτε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο... Έτσι πιστεύω..
    Καλημέρα Αριστούλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μένουν ατιμώρητα αυτού του είδους τα εγκλήματα, όμως υπάρχει και κάτι που ακούει στην ονομασία "εκδίκηση"! Την οποία και προτιμώ από το να περιμένω την έλευση της Νέμεσης, που κι αν έλθει τελικά...
    Γουδμόρνινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου , δεν είμαι εκδικητικός τύπος. Προτιμώ σε πρώτη φάση τη συγχώρεση. Βέβαια μετά τη μία φορά δεν έχει άλλο! Μετά η αδιαφορία ...η περιφρόνηση είναι για μένα πιο ενδεδειγμένες λύσεις.
      Στις αρρωστημένες καταστάσεις προτιμώ τη σιωπή και να προχωρήσω.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Δυστυχώς ατιμώρητα μένουν τέτοιου είδους εγκλήματα και δεν νομίζω ότι τέτοιοι εγκληματίες νιώθουν τύψεις μετά.
    Πολύ ωραίο ποίημα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολα εδώ πληρώνονται Αριστέα μου!
    Καποια στιγμή όλοι πληρώνουν για τα εγκλήματά τους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι σίγουρη για αυτό Ελενάκι μου και ξέρεις κάτι , δεν με νοιάζει κιόλας η πληρωμή :)
      Με νοιάζει να εκλείψουν η κακία, ο φθόνος, η αρρώστια (πνευματική και ψυχική)
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  11. Δυνατό το ποίημα σου, Αριστέα μου!
    Όπως δυνατές είναι οι καταστροφές που δέχονται κάποιες ψυχές!
    Μακάρι να έβρισκαν πάντα το δίκιο αυτές οι ψυχές!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Η δικαίωση με ενδιαφέρει κι εμένα περισσότερο από την τιμωρία των "κακών"!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  12. Μόλις κατοχύρωσα το κείμενό σου! Στα πολύ - πολύ αγαπημένα μου! Αυτά τα εγκλήματα, πιο πολύ από τα άλλα, μας κάνουν τα καλύτερα φιλαράκια με τα θηρία...
    Αφήνω τον θαυμασμό μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου, με συγκινείς! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  13. Πω πω!
    Τι έγραψες πάλι βρε Αριστέα μου....
    Υποκλίνομαι!
    Να΄σαι καλά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν δεν υπάρχει πτώμα δεν υπάρχει έγκλημα.
    Έτσι λένε.
    Δεν ξέρω αν υπολογίζουν και τα θαμένα και τα άταφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα περισσότερα λες με τα ελάχιστα!
      Να'σαι καλά Πετρή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Συγκλονιστικό!!! Ανατρίχιασα λέξη και λεπίδι, σε λίγες γραμμές τα είπες όλα!
    Αυτά τα εγκλήματα είναι απ' τα πιο ύπουλα και άθλια που μένουν κι ατιμώρητα! Να είσαι καλά κοπέλα μου!
    Να έχεις ένα όμορφο και γλυκό βραδάκι! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου τα λόγια σου με τιμούν!
      Να'σαι καλά γλυκιά μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  16. Νομίζω πως όλους μας περιμένει ο προσωπικός μας (ιατρο)Δικαστής κάποια στιγμή...
    Αριστέα μου προσκυνώ στα λόγια σου! Απλά υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς Μαρία μου ♥
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  17. πόσα άλυτα θέματα πρέπει να έχει κάποιος μέσα του έτσι για να εγκληματεί... και όσο για συνειδήσεις... ναι, άμα βρεις καμιά στο δρόμο κράτα την για συλλεκτική... συνήθως Αριστούδι μου, αυτοί που εγκληματούν έχουν χάσει και τη συνείδησή τους προ πολλού...

    σε φιλώ καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Βίκυ μου : άλυτα θέματα, κόμπλεξ, ανεπούλωτες πληγές του χτες και άλλα πολλά ...
      Όσο για τη συνείδηση αν υπήρχε θα ήταν άσκοπη όλη τούτη η συζήτηση...
      Τα φιλιά μου αγαπημένη...

      Διαγραφή
  18. Καιρός να μάθουμε να σεβόμαστε, μα και να αμυνόμαστε!!!!
    Καληνύχτα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν θα πω κορίτσι μου γλυκό!
      Αλλά δύσκολο πολύ...
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Σ έναν κόσμο, που πλασάρει :
    το Εγώ για Θεό
    την μισαλλοδοξία για ιδανικό
    την βία για ψυχαγωγία
    την βλακεία για άποψη
    την αποκτήνωση για "ιδιαιτερότητα"
    την αποσύνθεση για ελευθερία
    τον θάνατο για επιλογή ζωής ...
    (θα μπορούσα να συνεχίσω ως αύριο)
    τι άλλο περιμένεις;
    Πώς να μην γίνεται η Ανομία, νόμος και πώς η Ανθρωπότητα ολόκληρη, να μην πάσχει από διαταραχή προσωπικότητας.
    Μόνη ελπίδα, οι αλαφροΐσκιωτοι και οι ονειροπόλοι, αυτοί που αφήνουν την ομορφιά της ψυχής τους να φτιάξει έναν δικό τους κόσμο. Αυτόν τον κόσμο, τον κάνει το Μέλλον κουκούλι, μήπως και επιβιώσει από την λαίλαπα του Παρόντος...
    (εδώ, καταθέτω σκέψεις, που αφορούν και τις δύο αναρτήσεις σου :την παρούσα και την προηγούμενη)
    Φιλιά, ονειροπόλα μου, που μέσα στο "κουκούλι" σου πεταλουδίζουν ελπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου αφήνω το σχόλιο ως έχει! Κάλυψες πάρα πολλά από όσα εγώ άφησα να εννοηθούν!
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  20. Πόσο μα πόσο όμορφα αποτυπώνεις αλήθειες ζωής!!!!
    Δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι άλλο. τα είπες ΟΛΑ!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!
      Να΄σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω ότι αποτυπώνεις μεγάλες αλήθειες, ποιητικά πράγμα πολύ δύσκολο!
      Για να μη σου γράφω 100 σχόλια, πανέμορφες οι δημιουργίες σου.. Έχω ένα σωρό θήκες γυαλιών, μήπως να στις έστελνα;;

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ κουκλί!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  21. πίκρα... τι να πεις.. ανθρωποι και καρχαρίες καμμιά φορά είναι το ίδιο...
    καλό βραδυ.. ωραίο το ποιημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
  22. Ανατριχιασα...
    Ποσες αληθειες κρυβουν αυτοι οι στιχοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέτοια εγκλήματα δυστυχώς γίνονται κατ εξακολούθηση... Η καλύτερη καταδίκη αυτών όμως είναι να τα καταφέρνεις και να τους αφήνεις πίσω!!!
    Πολλά φιλιά και πολλά χαμόγελα γαλήνια καρδιά μου!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η ιστοσελίδα δεν είναι διαθέσιμη μου βγάζει στο 4ο Συμπόσιο Ποίησης.
    Ευχαριστώ την Μαρία Fe γιατί μέσω αυτής σε ανακάλυψα,όπως κι εσένα για το καταπληκτικό ποίημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ήρθες ως εδώ Μορφέα!
      Σε καλωσορίζω :)))
      Εύχομαι να τα λέμε !

      Διαγραφή
  25. Διαβάζοντας τις απαντήσεις σου καταλαβαίνω ότι είσαι ψυχούλα..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπάρχουν πολλοί εγκληματίες... κάποιοι υποκρίνονται πως μετανιώνουν, μα τα ίδια κάνουν από την αρχή...άνθρωποι χωρίς συνείδηση, άνθρωποι χωρίς ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο μεταξύ, τα μεγαλύτερα εγκλήματα γίνονται εν ονόματι της "αγάπης" λένε μερικοί... Φυσικά δεν μετανιώνουν όσοι αιώνες κι αν περάσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο όνομα της αγάπης πονούν και περισσότερο νομίζω!
      Να'σαι καλά πετρούλα μου που πέρασες κι από δω :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή