Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Μια κλήρωση, μια ανακοίνωση κι ένα γλυκό σκέτη αμαρτία !

  1. 1.DIMITRIOS ASLANOGLOU
  2. Ελενα Λ.
  3. ΕΚΦΡΑΣΟΥ
  4. Αθηνά...
  5. Pepi
  6. Βίκυ Δερμάνη
  7. Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη
  8. Levina Vil
  9. Arthur
  10. oiasimes
  11. TakPap
  12. vivi ka
  13. BUTTERFLY
  14. lefti
  15. Κεράσια και Κρίνοι
  16. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
  17. ποιώ - ελένη
  18. Ειρήνη
  19. marilenaspotofart
  20. Νικόλας Τσάρας
  21. maria k
  22. Μαρία Νι
  23. Marie-Anne
  24. Pink Angel
  25. Joan Petra
  26. Γεωργία Κοτσόβολου
  27. Woman in Blogs
  28. Αγγελική
  29. Nasia
  30. agrimio
  31. Maria Fe
  32. Xristina @ Dear e-diary
  33. Lysippe
  34. Ο κόσμος της Ράνιας
  35. Μαζεστίξ
  36. Ariadni St.
  37. Eleftheria S.
  38. Άννα Πάρος
  39. Σοφία ΜΒ
  40. nikiad.blogspot.gr
  41. marronblogger
  42. Stella Christomoglou
  43. zoyzoy
  44. Tis Annios
  45. Ελένη Φλογερά
  46. Πέτρος Κ.
  47. ino skiathos
  48. katerina koko
  49. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!
  50. Maria Kanellaki
  51. Katerina Valsamidi
  52. agriomeli
  53. nikol
  54. morfeas
  55. metaxia nikolopoulou
  56. Makis Del
  57. Paraskevi Lamprini M
  58. Velvet
  59. Evi @ sexta-feira
  60. Apokalipsis999
  61. Christina Andromeda
  62. giwta ar
  63. me (maria)
  64. paloma
  65. des tzav
  66. Μαρία Έλενα
  67. Σμαραγδένια Ρούλα
  68. Άρης Άλμπης
  69. ANNA Flo
  70. παντελόνι καμπάνα
  71. ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
  72. Τάσος Κ
  73. Άμυ (Ψυχής σιωπές)
  74. Γλαύκη
  75. αχτίδα
  76. Κέρινα Ποιήματα
  77. To love life for what it is
Αυτοί ήταν οι φίλοι που πέρασαν και ευχήθηκαν και στις δύο δημοσιεύσεις για τα γενέθλια μου.
Με το Random.org έκανα και πάλι την κλήρωση, αλλά όχι με τη λίστα αυτή τη φορά ....

___________________________________________________________________

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
35
Timestamp: 2014-06-29 07:25:57 UTC

___________________________________________________________________


Στο 35 βρίσκεται ο αγαπητός φίλος Μαζεστίξ.
Δεν έχω να του δείξω το δώρο του όμως. 
Είχα προγραμματίσει για αυτή την κλήρωση τη θήκη γυαλιών 
που είχα φτιάξει πρόσφατα, αλλά νομίζω ότι του πέφτει αρκετά "γυναικεία". 
Εκτός και αν έχει κάπου να τη χαρίσει!☺
Παρακαλείται λοιπόν να επικοινωνήσει μαζί μου στο mail μου.

Αλλιώς το δώρο του θα δημοσιευτεί σύντομα μαζί με τα δώρα των νικητριών 
του 4ου Συμποσίου, μόλις τα ολοκληρώσω όλα.

Για την ιστορία θυμίζω τη θήκη γυαλιών, που αυγάτισε κι έγιναν δύο!



Συνεχίζω με το γλυκό μου...


Από όψη δεν λέει τίποτα.
Από όνομα ακόμα χειρότερα!
Αλλά από γεύση σε τρελαίνει και δεν μπορείς να σταματήσεις στο ένα!
Ιδίως όταν συνοδεύεται από μία μπάλα παγωτού.
Καταρχήν δεν σας φωτογράφισα το πιο όμορφο κομμάτι.
Αλλά σήμερα αυτό είχε απομείνει από ένα ολόκληρο ταψί!
Είναι η γνωστή ...πατσαβουρόπιτα 
(γιατί πετάς το φύλλο μέσα σαν πατσαβούρι-εγώ όχι, το στρώνω φύλλο-φύλλο)
και στο διαδίκτυο θα βρείτε άπειρες παραλλαγές στα υλικά της.

Σας δίνω τη δική μου συνταγή, χιλιοδοκιμασμένη, 
και τους φίλους μου να τρελαίνονται όλοι για 
τη "γλυκιά αμαρτία" όπως εδώ και χρόνια την αποκαλώ ☺

►ένα φύλλο κρούστας
►7 αυγά
►3 γιαουρτάκια total 2% λιπαρά
►1,5 ποτήρι ζάχαρη (εγώ βάζω καστανή)
►Ηλιέλαιο, 2 κεσεδάκια (από το γιαουρτάκι)
►10 κουταλιές της σούπας ψιλό σιμιγδάλι
►2 μπέικεν πάουντερ
►5-6 βανίλιες

Για το σιρόπι:
►4 ποτήρια ζάχαρη ( επίσης καστανή)
►3 ποτήρια νερό

Φτιάχνω πάντα πρώτα το σιρόπι για να παγώσει 
μέχρι να ολοκληρώσω το γλυκό μου.
Χτυπάω τα υλικά μου στο μίξερ. 
Αν προτιμήσω καστανή ζάχαρη, θέλει γερό χτύπημα, αλύπητα!
Όταν ρίξω τα γιαουρτάκια κρατώ το ένα άδειο κεσεδάκι και 
με αυτό μετράω το λάδι μου.
Όταν ετοιμαστεί ο χυλός μου ρίχνω λίγη στρώση από αυτόν στο ταψί μου 
κι έπειτα ένα ένα φύλλο κρούστας.
Φροντίζω να μην μένουν κενά και φυσαλίδες.
Ανάμεσα στα φύλλα να υπάρχει πάντα λίγο από το μείγμα μου.

Τελειώνω με μια γερή επικάλυψη από το χυλό μου και ψήνω 
στους 180 βαθμούς (στο αερόθερμο/πάνω, ψήνω εγώ )
μέχρι να σκουρύνει η επιφάνεια του.
Μη με ρωτάτε ώρα, πάντα με το μάτι τα κάνω!

Όταν βγάλω το γλυκό μου ζεστό όπως είναι το δροσίζω 
και το πλημμυρίζω με το σιρόπι .... κι ας δείχνει να κολυμπάει.
Μέχρι την άλλη μέρα θα έχει ποτιστεί κατάβαθα
και την άλλη μέρα θα είναι έτοιμο να σε κολάσει
με τη γεύση του!

Φυσικά και δεν είναι άκρως υγιεινό , παρά την καστανή του ζάχαρη.
Για αυτό παρ'όλο που το λατρεύω, δεν το τρώω,
Τι έκανα προχθές στα γενέθλια μου;
Έβαλα μια κουταλίτσα τελικά, από το ταψί υπολείμματα! 
Ακριβώς μια κουταλίτσα όμως!


Ολοκληρώνοντας αυτή την τουρλού τουρλού ανάρτηση
σας ανακοινώνω ότι για προσωπικούς λόγους το επόμενο διάστημα
θα σιωπήσω.
Αυτή είναι και η τελευταία ανάρτηση όπου τα σχόλια θα είναι ανοιχτά.
Οφείλω μια ανάρτηση με τα δώρα των νικητριών του 4ου Συμποσίου,
η οποία και θα γίνει πιθανότατα την Τρίτη,
Θα περνώ όταν μπορώ και θα σας διαβάζω.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς
για την αγάπη σας.

Καλό υπόλοιπο ημέρας
και καλό καλοκαίρι σε όλους!

@ριστέα

81 σχόλια:

  1. Γλυκό- Γλυκό τον καημό μου
    τον μετράω και πονώ
    κι είναι το παράπονο μου
    πατσαβουροπιττα να γευτώ

    χαχαχαχα και του χρόνου παντα με υγεία και πολυ αγάπη! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από μέρες γελώ κι εγώ Δημήτρη!
      ( Εύχομαι να τη γευτείς...δεν υπάρχει!)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες οι θήκες, και το γλυκό ακόμη πιο πολύ! Εγώ είμαι απίστευτα γλυκατζού. Δε μπορώ να αντισταθώ όταν έχω μπροστά μου γλυκό! Για το λόγο αυτό οταν βλέπω συνταγές με πολλα αυγά και με ποτήρια ζαχαρη και σιρόπι ξεροκαταπίνω και γυρίζω το κεφάλι μου αλλού... Γιατί ξερω οτι αν το κάνω, δε θα έχω τη δική σου αυταπαρνηση!
    Φιλάκια και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις Δέσποινα..αθεράπευτα γλυκατζού ήμουν!
      Δεν ξέρω πως με έπεισα, ξέρω μόνο πώς δεν μπορώ να χαραμίσω πια τις θυσίες χρόνων για στιγμιαίες απολαύσεις που καταλήγουν στιγμιαία λάθη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου, πολύχρονη και πάλι! Δεν κατάφερα να περάσω να σου ευχηθώ και εδώ, πέρα από το fb, γιατί το έριξα στα μπάνια στο μεταξύ, χαχα!!... :p
    Να σε χαιρόμαστε και να έχεις ό,τι αγαπάς! Και να χαρεί και ο Μαζεστίξ το δώρο του.
    Η πατσαβουρόπιτα είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά!
    Φιλάκια πολλά, καλά να περνάς και ένα χαρούμενο καλοκαίρι σου εύχομαι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ πολύ έστω και με τόση καθυστέρηση!!!
      Φιλιά πολλά και καλά μπάνια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Αχ βρε κορίτσι μου μία μόνο
    κουταλίτσα έφαγες από αυτόν
    τον πειρασμό...αυτό θα πει
    αυτοσυγκράτηση!!!
    Εγώ θα το είχα εξαφανίσει!!!
    Θα φροντίσω να το φτιάξω καθότι
    το ζήλεψα....
    Ξεκουράσου λίγο το δικαιούσαι!!!
    Βολτάρισε κάνε τα μπάνια απόλαυσε την σιέστα σου!!!

    φιλιά να σε ακολουθούν παντού Πριγκιπέσα μου ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ήταν Ελένη μου και η κουταλίτσα! Πήρα μια γεύση! :)))
      Όταν το δοκιμάσεις περιμένω μήνυμα ,ναι;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου να είσαι καλά Αριστέα και καλή ξεκούραση !!!
    Καλό Καλοκαίρι !!!!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερός ο Μαζεστίξ...ό, τι και να διαλέξει τελικά...οι θήκες πάντως είναι καταπληκτικές...
    Και το γλυκό σου φαίνεται τέλειο!!...ή μάλλον ήταν τέλειο...χαχα!
    Και του χρόνου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά να περάσεις το καλοκαίρι! Ακόμα και από το διαδίκτυο χρειάζεται ... διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως χρειάζονται τέτοιες διακοπές ..Το κατάλαβα αυτές τις μέρες που απείχα!
      Φιλιά πολλά Κερασία μου! ♥

      Διαγραφή
  8. Πολλά φιλιά Αριστάκι μου καλά να περάσεις και να ξεκουραστείς λίγο!
    Το γλυκό τέλειο μου αρέσει πολύ!
    Συγχαρητήρια στον Μαζέστιξ για το δώρο του είναι πάντα υπέροχο να παίρνεις ένα δώρο από το Αριστάκι!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκουράζομαι αρκετά ήδη Έλενα! Μου έκανε καλό η απομάκρυνση , αν και μου λείψατε! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Θερμά συγχαρητήρια για την αυτοσυγράτησή σου μπροστά σε τέτοιο πειρασμό !!!!
    Να περνάς καλά , Αριστούλα μου !!!! Καλή ξεκούραση !!!
    Πολλά -πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χα τι τσαχπινιές είναι αυτές; Πλάκα έχει! Να πάντα ετσι χαρούμενη και ευρηματική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  11. Aριστέα μου πολύχρονη, γερή και όλα τα καλά που επιθυμείς !!! Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι, να ξεκουραστείς, να απολαύσεις, να φορτίσεις μπαταρίες. Σου έχω δωράκι, στείλε μου τη διεύθυνσή σου για να σου το ταχυδρομήσω... Το γλυκό σου δείχνει υπέροχο, εγώ δεν είμαι γλυκατζού, είμαι απίστευτα φαγού όμως, ποιά παραδοσιακή συνταγή έχει ο Πύργος και η γύρω περιοχή;;; Τρελαίνομαι για πίτες !!!.Φιλιά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα! Κι εγώ πια έγινα περισσότερο φαγού !!!
      Ιδέα δεν έχω από τα παραδοσιακά μας. Θα πρέπει να ρωτήσω !!!
      όσο για τη δ/νση, όταν λάβεις την ελαιογραφία μου θα την έχεις :)))
      Έτσι είναι το σωστό! Άντε γιατί πολύ έμπλεξα με όλα τα άλλα !

      Φιλιά πολλά ! ♥

      Διαγραφή
  12. Αριστέα μου, εμένα πάλι το γλυκό από όψη λέει πολλά!'
    Δεν έχω φάει ποτέ τέτοιο γλυκό και θα προσπαθήσω να το φτιάξω κάποια στιγμή!
    Να περνάς καλά! Καλή ξεκούραση και πολλά μπάνια.
    (κάνε και για εμένα!χαχα!!)
    Σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρία μου! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  13. Το γλυκό φαίνεται πεντανόστιμο!!!
    Εύχομαι στον Μαζεστίξ να είναι πάντα τυχερός!!
    Να περνάς καλά και καλά μπάνια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρχικά τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Μαζεστίξ!
    Τώρα στα δικά μας.
    Λοιπόν κυρία μου θα σε μαλώσω!
    Πού ακούστηκε να τρως ολόκληρη κουταλιά από το γλυκό;
    Τι παράδειγμα μου δίνεις;
    Αν εσύ θέλεις μια ολόκληρη κουταλιά, τότε εγώ η γλυκαντζού τι θα κάνω;
    Τέλος πάντων, δεν θα σε μαλώσω άλλο.
    Και του χρόνου να είσαι καλά και να ξαναφτιάξεις γλύκισμα! Θα φας όμως μισή κουταλιά!
    Καλό καλοκαίρι Άιρις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε να'σαι καλά Αθηνούλα μου, με κάνεις πάντα και χαμογελώ!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στον Μαζεστίξ!
    Πολύ όμορφες οι θήκες που έφτιαξες....και τελικά έχω να σου πω ότι δεν με απογοήτευσες πολύ με το γλυκό...που δεν είχε σοκολάτα, γιατί πολύ απλά θα του πρόσθετα μια σοκολατένια μπάλα παγωτό..χαχαχαχα
    Καλή δύναμη κοριτσάκι και καλή ξεκούραση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ωραιοζήλη μου! Θυμάμαι που ήθελες σοκολάτα!!!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  16. Ωραιότατο το γλυκό, έτσι γλυκά να είναι τα χρόνια σου Αριστέα μου!!!! Συγχαρητήρια στον τυχερούλη!!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα σου εύχομαι!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ειρήνη μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  17. Φιλιά πολλά, κι αγκαλιές, και πάντα γλύκες, ομορφιά μου!!!!!!
    ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι εκπληκτική τέτοια αυτοσυγκράτηση και μάλιστα μια τέτοια μέρα! Θέλω τη συνταγή! (της πειθαρχίας)...Είμαι του αλμυρού,αλλά είναι δύσκολο να αντισταθώ αν είναι δίπλα μου μια γλυκιά αμαρτία! Πώς τα καταφέρνεις; Tελικά όλοι οι άλλοι τυχεροί, γιατί παίρνουν μεγαλύτερο κομμάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Έχω σκεφτεί άπειρες φορές να κάνω σχετικές αναρτήσεις ( με την αυτοπειθαρχία) αλλά δεν ξέρω τι ανταπόκριση θα υπάρχει κι αν θα τα καταφέρω να σας περάσω τον τρόπο!
      Να'σαι καλά Ινώ μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν Αριστέα μου! Να περνάς και να μας αφήνεις λίγη από τη γλύκα σου.. ΦΙΛΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Τη λατρεύω τη πατσαβουρόπιτα!
    Χρόνια πολλά και πάλι κοριτσάκι μου και πάντα να φτιάχνεις όμορφα γλυκά!
    Φιλάκια πολλά1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      Ευτυχισμένη... θα έγινε πια ο γάμος!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Καλε που παςςςςςς??? Και οπου κι αν πας εμενα που μ αφηνεις ε?
    Ελααα. παρε με μαζι :D
    Αυτο το γλυκο δεν μου κανει κλικ, εγω δεν θα παρω :p Αλλα την συνταγη θα την κρατησω καλου κακου.Χιχιχιχ
    Συγχαρητηρια στον νικητη..Παντα τυχερος!
    Καλη εβδομαδα!!
    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλό μου έκανε η εξαφάνιση :))
      Θα επανέλθω σύντομα σε καλύτερους ρυθμούς!
      Φιλάκια καρδούλα μου ♥

      Διαγραφή
  22. Λείπεις για υποχρεώσεις, χάνεις τα γενέθλια κατάλαβες;
    Χρόνια πολλά Αριστέα μου, έστω και αργοπορημένα, ότι ποθείς , πάντα με υγεία και αγάπη!
    Καλέ που πας; οεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ καθυστερημένα πολύ απαντώ χαρά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  23. Αριστεα μου και του χρονου κοριτσι μου! Συγχαρητηρια στον Μαζεστιξ! Ελπιζω οι προσωπικοι λογοι που θα σε κρατησουν μακρια μας να ειναι οτι καθε απογευμα αντι να κλεινεσαι μεσα και να μας γραφεις θα πηγαινεις θαλασσα και θα περνας καλα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δε που είναι η θάλασσα η αιτία :(
      Αλλά εμείς τα 'παμε και δια του όφωνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Τι γίνεται βρε παιδιά;
    Δεν μπορεί να λείψει κανείς ένα Σ-Κ και αμέσως να κερδίσει σε διαγωνισμό;
    Είσαι πολύ γουρλού Αριστέα, να ξέρεις!
    Γιατί ακόμη καισ το "κορώνα ή γράμματα", στις 50 φορές.... τις 49 χάνω!
    Χάρηκα πάρα πολύ!
    Τα... υπόλοιπα κατ' ιδίαν!

    Χαιρετώ ολη την παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απαντώ απευθείας εδώ με τις ευχές μου.
      Ξέρεις, αυτό το ένα είναι πάντα το καλό στις 50 φορές...
      Είδες, εσύ λείπεις και η τύχη σου δουλεύει...
      Πάντα έτσι τυχερούλης, αρχηγέ!

      Αριστέα, καλή ξεκούραση, κορίτσι, και περιμένουμε τις ομορφιές σου...

      Διαγραφή
    2. Μιλ μερσί για όλα και τους δυο σας!
      Επιτέλους να αποδείξουμε ότι τα καρκινάκια ενίοτε είμαστε και τυχερά ;-)

      Γλαύκη μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :)))

      Διαγραφή
  25. Τρεις μέρες έχω να σ' επισκεφτώ και τώρα που είμαι εδώ, βλέπω πως έχασα τα γενέθλια σου... πάντως, κάλιο αργά ποτέ!
    Χρόνια πολλά αγαπημένη Αριστέα!
    Εύχομαι μέσα απ΄τη καρδιά μου, να εκπληρωθούν οι πιο βαθιές σου επιθυμίες!
    ΑΦιλάκια καρδιάς και να περάσεις υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά Στεφανία μου για ευχές!
      Ολόψυχα σε ευχαριστώ !
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  26. συγχαρητηρια στον νικητη!
    υπεροχο το γλυκακι σου! :)

    καλη εβδομαδα να εχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γειά σου βρε Αριστέα σοροπιάρα! Βρήκες τον μοναδικό τρόπο να βάλεις στον Μαζεστίξ τα γυαλιά!!! :-D
    Άντε και του χρόνου με γλύκες και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πόσα δώρα ακόμα θα χαρίσεις κοπέλα μου εσύ? Φάμπρικα κανονική χρειάζεσαι! Να έχεις μια όμορφη έναστρη βραδιά Αριστέα μου! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, αυτά που έχω λάβει είναι πολύ περισσότερα :)))
      Φιλάκια πολλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  29. Για μισό... Για κείνο το "σόι" που έλεγες τις προάλλες, τι απέγινε;
    Το γλυκό μου ήρθε να το δαγκώσω απ' την οθόνη. Θα το δοκιμάσω και θα σου πω. Μπράβο στον Μαζεστίξ, πολύ το χάρηκα που κληρώθηκε! Καλά να περάσεις τις επόμενες μέρες, αλλά θα μας λείψεις να ξέρεις!
    Φιλιά πολλά Αριστάκι μου και με το καλό να μας επιστρέψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια στον νικητή.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι γίνεται με αυτόν τον Μαζεστίξ μάνα μου; Σαββατογεννημένος είναι;; Και πάλι με το καλό λοιπόν να χαρεί το δώρο του. Όσο για την γλυκιά αμαρτία, εννοείται πως θα ήταν χάρμα, αλλά με λίγη σοκολάτα μήπως θα ήταν ακόμα πιο όνειρο; Το λέω, γιατί συνήθως οι (γλυκές) αμαρτίες είναι σοκολατένιες! Καλό μήνα, πολλά φιλιά :)) (Κι εγώ σκέφτομαι να ξεκουραστώ πάντως, με τον ίδιο τρόπο: αυτόν της αποχής..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον Μαζεστίξ δεν ξέρω, εγώ πάντως είμαι ! Σαββατογεννημένη!!!
      Αυτή είναι μια αμαρτία χωρίς σοκολάτα αλλά πολύ πολύ γλυκιά!
      Φτιάχτο και θα με θυμηθείς!
      Φιλιά ( και ξεκουράσου ...θα δεις ότι χρειάζεται!)

      Διαγραφή
  32. Καλό μήνα να χεις μπουκλί!! Συγχαρητήρια στο κοπέλι!! Να ναι πάντα τυχερός και σίγουρα θα το ευχαριστηθεί το δωράκι του!! :)))
    Δεν έχω φάει ποτέ αυτό το γλυκό!!!! Θα του ταιριάζει και μια μπάλα παγωτό φαντάζομαι!! Χαχαχα!!
    Αλλαξες και τη μουσική;; Ωραία κομμάτια!!
    Οτι κάνεις να περνάς πολύ όμορφα και δημιουργικά Αριστέα μου!! Φιλάκια πολλά και να χεις μια όμορφη βδομάδα κι ένα δροσερό και δημιουργικό Ιούλη!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που παρατήρησες την αλλαγή στη μουσική Μαρλέν μου. Το κάνω πάντα όταν θέλω να ανανεωθώ κι εγώ! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Α, ώστε έφτιαξες αληθινό γλυκό! Και μάλιστα όχι εντελώς διαιτητικό! Με εξέπληξες...
    Αριστέα μου, πολλές ευχές για ξεκούραση αυτή τη φορά και όμορφες εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! ναι αλλά δεν έφαγα!!! :)))
      Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου ♥

      Διαγραφή
  34. Τη συνταγή την κρατάω!!! ;-)
    Καλά να είσαι και καλά να περνάς!!!♥
    φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δέν έχω να πω κάτι για το γλυκό.. σίγουρα θα είναι υπέροχο..
    Μ α το τραγούδι... ωραίο τραγούδι..
    δε θυμάμαι αν είναι Soundtrack κι αν είναι ποιας ταινίας
    Μνήμη χρυσόψαρου...

    την καλημέρα μου Airis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι 8 τα κομμάτια κι έτσι δεν ξέρω για ποιο λες :(
      Χαίρομαι όμως που σου άρεσε!
      Καλά να περνάς Μορφέα!

      Διαγραφή
  36. Συγχαρητηρια και πάλι να σε χαιρόμαστε Αριστάκι!
    Φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλό καλοκαίρι... αναμένουμε κι άλλο γλυκάκι.. λες μόνον αυτό να φτάνει για όλους;;.. χαχα...
    και... πολύ ωραιες οι ζωγραφιές σου... !!! (μιλάω για την επόμενή σου ανάρτηση.. ) ΜΠΡΑΒΟ!!!! είσαι αστέρι και στην ζωγραφική εν τέλει!!!!...
    μακια.. καλές βουτιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εσύ λες ότι δεν μας λείπεις όταν παίρνεις την αποφαση να σιωπήσεις;; Ομως σε κστσλσβενουμε και συμπαραστεκόμαστε στην θέληση σου Αριστεα μου.. να είσαι μονο κλα θέλουμε τίποτε άλλλο ... τα δωρακια που έφτιαξες είναι σαν και σένα καταπληκτικα .. όπως και η συμετοχή σου άλλος με την βάρκα μας...........ναι θα ήθελα να είμουν βάρκα .. γιατι αυτες ταξιδευουν.. υπ[εροχο ποιημα,,, μια αγκαλια και πολλα φιλάκιααααααααααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι τόσο ευτυχισμένη από την αγάπη σου Ρουλίτσα μου!!!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  39. ΟΥΦ!
    Μετά από 10 μέρες .... τα κατάφερα και απάντησα !!!! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Kαλή ξεκούραση Αριστέα και να περνάς όμορφα :))) Χρειάζεται η ανάπαυλα..
    Mπράβο στον Μαζεστίξ αλλα και σε σένα με τα ωραία που έφτιαξες!
    Φιλί χαμογελαστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή