Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Τα κεραστικά μου #1



Μία πετσέτα,
ένα βιβλίο,
το μαγιουδάκι μου ,
και βουρ 
για το νερό!



Στο μεταξύ θα ήθελα...

Να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσοι
μου ευχηθήκατε
με σχόλιο σας και στις δύο σχετικές με τα γενέθλια μου αναρτήσεις 
με μηνύματα στο φέις, στο μέιλ, στο κινητό,
με φωτογραφίες, τραγούδια, αφιερώματα 
και δημοσιεύσεις 
με τηλεφωνική επικοινωνία, ταχυδρομικά περιστέρια ή σήματα καπνού!

Κάνατε τη μέρα αυτή πολύ ξεχωριστή!
Οι ευχές σας και η αγάπη σας με συγκίνησαν!

Αργά το απόγευμα θα απαντήσω σε όλα τα σχόλια σας
ένα προς ένα, 
και αύριο θα λύσω κάτι απορίες που πλανώνται ακόμα στον αέρα.☺




Κι επειδή χρωστάω ένα κέρασμα απτό και όχι εικονικό,
όλοι όσοι μου ευχήθηκαν στη χθεσινή δημοσίευση, 
θα καταγραφούν, ως είθισται στα μέρη μου,
και μία ακόμα κλήρωση θα λάβει χώρα στο Η Ζωή είναι Ωραία!
*
Έχω κερδίσει κι εγώ δωράκια σε αρκετές κληρώσεις σε φιλικά μπλογκς.
Ξέρω τη χαρά του "α! κληρώθηκα, είμαι τυχερή!"
όπως και το λαμβάνεις κάτι που φτιάχτηκε με αγάπη και καλαισθησία.




Σας φιλώ κατάμουτρα 
και φεύγω αλαλάζοντας
Θάλαττα Θάλαττα

@ριστέα
Καλημέρα κόσμε!!!

amazing, beach, girl, photography