Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Έργα και ημέραι στο Πυργόσπιτο μου


Όλα βαίνουν καλώς στο "πριγκιπάτο" !
Οι μέρες της σιωπής 
αποδίδουν σε ξεκούραση, έργα, μελέτη...

Ώρες περισυλλογής,
ώρες χαλάρωσης,
μα και ώρες απίστευτου καλλιτεχνικού οργασμού.
Ώρες που υπολείπονταν στο τεφτέρι μου,
και θέλησα να τις συμπληρώσω...
Ώρες δικές μου!

Μία στέρηση από την τακτική επικοινωνία μας την έχω,
μα θα παρατείνω για λίγο ακόμα- πολύ λίγο-
τη σιωπή μου.
Έτσι κι αλλιώς πάντα μου άρεσε να γυμνάζω 
τις αντοχές μου και να παίζω με τα στερητικά μου σύνδρομα...

Να περνάτε καλά!
@



ΥΓ1: Θερμά σας ευχαριστώ για τα μηνύματα αγάπης σας,
μα και για τα δώρα που έλαβα απρόσμενα από φίλες μπλόγκερ
και άστεγες (αμέ, αμέ!)
για τα γενέθλια μου.
36 κίτρινοι μικροί και μεγάλοι φάκελοι
έχουν καταμετρηθεί ως τώρα να έχουν φτάσει
στο πυργόσπιτο από μακριά.
Η μαμά επιτέλους άρχισε να το συνηθίζει....


ΥΓ2: Σήμερα στο project 25η ώρα ήρθε και η δική μου η σειρά ☺