Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Αυτό είναι μόνο η αρχή..... κι άλλα πολλά! Ενημερώσου ντε!


Έλα! Έλα, να συγκεντρωνόμαστε!
Σας άφησα λιγάκι χωρίς παρότρυνση,
ξέφρενο αμπέλι μου γίνατε!
Μπρος εσύ, που γράφεις φανταστικές αναρτήσεις και 
λιγώνω στα γέλια κάθε φορά...
Μη μου πεις δεν σου κατεβαίνει ιδέα.
Το θες το σπρωξιματάκι σου κι εσύ μου φαίνεται!
Αχ τι θα κάνω με σας και το άγχος σας!
Χαίρομαι απίστευτα όσους τολμούν και λένε: 
να ένα κομμάτι μου και δεν φοβούνται κριτικές και βαθμολογίες!
Για αυτό και μόνο όλοι όσοι έχουν συμμετάσχει
κατά καιρούς σε Συμπόσια, Παιχνίδια των λέξεων (της Φλώρας)
αλλά και στο προηγούμενο Γέλιο που βγήκε από τον Παράδεισο 
για μένα είναι άξιοι!
Γιατί τολμούν!
Ωραία! 
Γκρίνιαξα όσο γκρίνιαξα, να συνέλθω!
Έχω λάβει εξάλλου τόσο καλό υλικό ως αυτή τη στιγμή!
Λίγο, αλλά πολύ καλό!
Απλά να θυμίσω ότι έχετε διορία ως την άλλη Πέμπτη, 20 του Νοέμβρη.

Μέχρι τις 8,00, τ'ακούς;
Το νου σου! 
Μη με τρέχεις τελευταία στιγμή μανούλα μου!
Κι αφού έφτασες ως εδώ 
και δεν θα σε αφήσω να σχολιάσεις σήμερα
(Ανοίγει μεγάλη παρένθεση ...γιατί εγώ καρδιά μου χτες 
δεν σουλατσάριζα και δεν σου απάντησα 
στα σχόλια σου στην προηγούμενη ανάρτηση...
Μαθήτρια ήμουν για κι έλειπα ως αργά,
και πού να τα προλάβω όλα γιαβρί μου ε;
Και που να στα λέω φιλενάδα τα καινούργια που μαθαίνω....
τι powertex, τι καπέλα πάνω σε καμβάδες φτιάχνω, 
παπάρες κι όχι παπάδες Πέτρα μου, ξέρω εγώ τι λέω
θα σε κάνω ξεχωριστή ανάρτηση και θα τα μάθεις αναλυτικά για-
κι αφού λοιπόν έφτασες ως εδώ και μπράβο σου δηλαδή,
 να σε αποζημιώσω με το κατιτίς μου!

Να και το πρώτο μου στολίδι για τα Χριστούγεννα λοιπόν!


Ξύλο κοπής με παλαίωση και πατίνες 
και τη δαντελίτσα του και την τσαχπινιά του,
και μ'ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια!

Κι αυτό ήταν μόνο η αρχή......

Θα σας τρελάνω!
Το μόνο σίγουρο!
Φιλιά κατάμουτρα! 

@