Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Δουλειά δεν είχε ο διάβολος.....

Αυτό μανούλα μου δεν είναι ένα αυγό!


Είναι ένα σαπούνι!
Ένα σαπούνι όμως που δεν καθόταν στα ...αυγά του,
αλλά έγινε έμμονη ιδέα και μου καρφώθηκε κάπου στο δεξί
(τμήμα του εγκεφάλου) και με γαργαλούσε!
Και για να ηρεμήσει ... σαν υπνωτισμένη ακολούθησα τη φαγούρα μου...
Πήρα κόλλες, πινέλο. ριζόχαρτο  χρώματα και βερνίκι...νεφτιού
κι έκανα αυτό:


Τίποτα το σπέσιαλ... 
Ο ρόλος του ήταν απλά δοκιμαστικός!

Κι αφού έπλενα δυο μέρες τα χέρια μου διαρκώς 
έλιωσαν σου λέω μανούλα μου τα χέρια μου στο πλύσιμο
και είδα με περισσή χαρά ότι δεν χαλούσε το σχέδιο
προχώρησα φυσικά σε μεγαλεία.


Και φυσικά σκέφτηκα 
γιατί όχι και χριστουγεννιάτικη υπερπαραγωγή;


Και κάπως έτσι 
αποδεικνύεται πως τελικά εγώ δεν κάθομαι... στα αυγά μου
και για όλα φταίει η φαγούρα στο δεξί, στο ορκίζομαι!

Κι αν δεν ξέμενα από σαπούνια, θα σου'λεγα εγώ....


Εν αναμονή της λήξης του διαγωνισμού μας:
Το γέλιο βγήκε από τον παράδεισο.
Τελευταία μέρα για να ψηφίσετε όσοι δεν το κάνατε!
Μέχρι τις 8 το βράδυ!

Από χτες μετράω και ξαναμετράω ...
ψήφους!
Για αυτό και εξακολουθώ να είμαι χαμένη!

Καλή σας ημέρα!
@


ΥΓ: Για τα σχόλια που πάλι τα έκλεισα η γαίδάρα
 ...κρατηθείτε ως αύριο και γράψτε μαζεμένα ☺...