Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Σπάστε τη συνήθεια

color, colorful, cute, flower, flowers, garden, green, hipster, infinite, land, landscape, lovely, mountains, natural, nature, peonies, photo, photograph, photography, pink, pretty, red, sky, spring, sun, tree, tulips, vintage

"Το να μιλάμε για τα προβλήματά μας είναι ο μεγαλύτερος εθισμός μας. 
Σπάστε τη συνήθεια. 
Μιλήστε για τις χαρές σας."  
Rita Schiano

Γιατί όχι;
Γιατί να αισθανόμαστε ενοχές όταν είμαστε καλά;
Ήρεμα.
Ακόμα κι αν πάρα πολλά πηγαίνουν άσχημα στη ζωή μας!
Μετά από τις τελευταίες μπόρες, σήμερα λάμπει ξανά ο τόπος.
Εγώ φτιάχνω μπουκάλια,
πίνω τον ελληνικό μου, διπλό σε κούπα
ακούω μουσικούλα και χαμογελώ!

Τα νέα για τη χώρα και την οικονομία είναι δυσοίωνα.
Δεν σημαίνει ότι δεν έχω έννοια κι αγωνία.
Δεν ζω με αέρα και νερό μόνο.
Ούτε αναίσθητη είμαι.

Είμαι η @ριστέα όμως
και σας χαμογελώ!

Καλημέρααααα!
@

Ιστορίες της Νύχτας

Παρακολουθείτε τις Ιστορίες της Νύχτας;

Διαβάστε στο Συλλέγω στιγμές της Μαρίας μας
τις Δύο μοναχικές ψυχές.