Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Το ημερολόγιο μιας σχέσης


Εν αρχή ην ο Έρως
Αυτός ο τυφλός
καθηλωτικός
πλανευτής,
κυρίαρχος των πάντων!
Ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών,
στις ζωές των ανθρώπων.
Κι αρχίζει να γράφεται 
η πρώτη σελίδα 
στο βιβλίο των Ερωτευμένων.
Με χρώμα κόκκινο
Με άρωμα σαγηνευτικό κάθε γραμμή
Φωτεινά, ζωντανά, παραστατικά
Τα πρώτα σκιρτήματα
Το πρώτο φιλί
Τα χτυποκάρδια
Τα κρυφά ή όχι ραντεβού
Η αγωνία
Η λαχτάρα
Η προσμονή
Δείπνα με κεριά
και τραγούδια μελωδικά,
αισθησιακά,
μαυλιστικά.
Μέχρι τα δύο κορμιά να σμίξουν με ορμή 
και να γίνουν Ένα.
Κι ο Έρωτας καλά κρατεί
για λίγο ή πολύ...

Κι έρχονται έπειτα τα δύσκολα
Η συνήθεια
Η ρουτίνα
Η ευθεία
Η καρδιά δεν χτυπά πάντα τρελά
Και η λαχτάρα λες πως έχει ξεθωριάσει
Το πάθος δεν έχει την ίδια ένταση, όπως πρώτα
και ο Έρωτας σαν σπασμένο τζάμι λες και μοιάζει
Θρύψαλα
Κομμάτια ενός ένδοξου παζλ
που κανείς δεν θέλει να φτιάξει πάλι
Ανία
Πλήξη
Αδιαφορία

Κι έρχεται έπειτα και η κρίση
Η αγανάκτηση
Ο θυμός
Η κούραση
Το τέλμα
Η στιγμή που διαπιστώνεις ότι το άλλο κομμάτι
μπορεί να ήταν σκάρτο
Γεμάτο λάθη
Το νιώθεις φορτικό
Παράταιρο και ξένο
Δεν το θες πια όπως πρώτα
Κι εύκολα ψάχνεις τρόπο να το χάσεις
Να το ξεχάσεις
Και το τελειώνεις!

Κι υπάρχουν κι εκείνοι!
Που αντέχουν τα κλυδωνίσματα
Που δουλεύουν με φροντίδα για τούτη τη σχέση
Που δεν φοβούνται τη σιωπή, δεν το βάζουν στα πόδια
στα δύσκολα
Υπάρχουν κι εκείνοι που δεν ψάχνουν 
να αλλάξουν τα πρόσωπα
αλλά να δώσουν δράση στους ήρωες που αποκοιμήθηκαν
Για λίγο, ίσως
Είναι εκείνοι που έραναν μ' Έρωτα την Αγάπη τους
και μ' Αγάπη τον Έρωτα τους.
..........................................................
Εν αρχή ην ο Έρωτας
Αυτός ο τυφλός,
καθηλωτικός
πλανευτής,
κυρίαρχος των πάντων!
Είν' η Αγάπη όμως αυτή που θα γράψει
τη συνέχεια στο βιβλίο δυο ανθρώπων
Πάντα, δι'αυτής εγένετο!


Αυτή ήταν η μία από τις δύο συμμετοχές μου στο 2ο Παιχνίδι με των λέξεων
που έχει αναλάβει και διεκπεραιώνει θαυμάσια η Μαρία μας.
Για την ακρίβεια αυτή ήταν η δεύτερη συμμετοχή μου, 
η οποία όμως στάλθηκε πρώτη!
Μην περιμένετε νορμάλ πράγματα από μένα.
Ούτε καν εγώ δεν περιμένω νορμάλ πράγματα από μένα!
Άλλα έχω στο νου, άλλα προγραμματίζω, άλλα μου βγαίνουν.
Κι όμως πάντα τα βρίσκω με μένα!☺
*
Την αγάπησα όμως περισσότερο.
Όχι ότι δεν αγάπησα και τη Γιολάντα μου- την άλλη συμμετοχή μου.
Το υπόλοιπο κους κους όμως όταν δημοσιεύσω τη Γιολάντα μου!
Ευχαριστώ πολύ όσους την ξεχώρισαν και τη ψήφισαν 
αλλά και όσους τη διάβασαν.
*
Αμφιταλαντεύτηκα πολύ αν θα ενεργοποιήσω σήμερα τα σχόλια.
Δεν θέλω να απαντώ σε σχόλια του τύπου: "Όμορφη ανάρτηση, φιλάκια".
Δεν ωφελεί κάπου. 
Προτιμώ ουσιαστικά σχόλια.
Πιστεύετε ότι έτσι είναι ο Έρωτας και η Αγάπη
ή σάχλες πάλι έγραψα;
Είναι καλογραμμένο ή τσάμπα πιστεύω ότι γράφω και καλά ποίηση;
Ήταν "@ριστέα" αυτό ή δεν με περιμένατε με τίποτα;
Και δεν ρωτάω αγνώστους, αλλά εσάς που είστε το παρεάκι μου
και τα λέμε εδώ όταν ξεμουλαριάζω!
Αλλά περνώ και σας διαβάζω!
Και σας αγαπώ!
Καλημέρα
Καλό Σαββατοκύριακο!
@

75 σχόλια:

  1. Αριστέα μου, με συγκίνησες, με νοστάλγησες αλλά και με θύμωσες με το ποιήμα σου. (και αν είναι καλογραμμένο ή τσάμπα πιστεύεις ότι γράφεις και καλά ποίηση, σε παρακαλώ, άστο αυτό για εμάς/εμένα που δεν είναι το ατού μου να γράφω (άσχετα αν διαβάζω) ακριβώς ποίηση αλλά... χαχα)
    Και ναι Κυρία μου, έτσι είναι ο έρωτας/η αγάπη κι ας φαίνονται για πολλούς σάχλες. Είναι όλα αυτά ακριβώς όπως τα γράφεις στο 'ημερολόγιο' και ακόμα "χειρότερα" ή "καλύτερα" όταν τα ζεις και πηγαίνεις στον παράδεισο και μετά στην κόλαση και μετά μένει... μένουν πολλά και σημάδια και αναμνήσεις και... το έχεις φάει ήδη το κεφάλι σου και το έχεις χτυπήσει στον τοίχο άλλες τόσες αλλά αξίζει πανάθεμά το.
    (μου θύμησες πολλά! Όχι πως τα ξέχασα ποτέ αλλά μου έχει μείνει....)

    Και ναι βρε αγαπημένη μου, αυτό το ποίημα ήταν "@ριστέα" και το περίμενα από σένα. Τι; δεν σε έχω καταλάβει; Εμ τι παρεάκι είμαστε;
    ΄Άντε πολλά έγραψα πάλι αλλά να! αυτή είμαι η "ΜΑΡΙΑ Π." και το σχόλιο του τύπου "Όμορφη ανάρτηση, φιλάκια" δεν μου πάει βρε καλό μου παιδί!

    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!
    Σε φιλώ και σου στέλνω την ❤ μου!

    Υ.Γ. Και έχει βρε ενεργοποιημένα τα σχόλια, μπας και λέμε καμιά παραπάνω κουβέντα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Ανοίγω και αερίζω τα ΣΚ Μαρία μου ☺
      Χαίρομαι που μίλησαν τα λόγια που επέλεξα μέσα σου! Φοβόμουν μην με πουν ρομαντική, αλλά έτσι τα έχω στο κεφάλι μου!
      Να'σαι καλά μαρία μου!
      Φιλιά πολλά και να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! ❤

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Μου άρεσε το ποίημά σου, κι από όσο με παίρνει να πω τη γνώμη μου, μιας και δεν είμαι και ειδήμων, το βρήκα μεστό και καλογραμμένο.
    Για μένα, ο έρωτας είναι φόρα (και κατηφόρα μερικές φορές) - η αγάπη είναι αυτή που όταν έρχεται, βάζει τα πάντα στη θέση τους και τα δυναμώνει. Τυχεροί όσοι την ένιωσαν και τη νιώθουν.
    Κι είναι καλό το ότι υπάρχουν κι εκείνοι που αντέχουν... που δουλεύουν... που δεν φεύγουν τρέχοντας, διαλέγοντας τον εύκολο δρόμο. Το θέμα είναι τι κάνουμε στις δυσκολίες... για την αντιμετώπισή μας σε αυτές θα κρίνουμε αύριο μεθαύριο τον εαυτό μας.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε το κατηφόρα μου άρεσε Έλλη μου ☺
      Υπάρχει μια άποψη ότι η αγάπη δεν θέλει κόπο. Ότι αν αρχίζεις να κουράζεσαι τότε δεν έχει νόημα. Οι σχέσεις όμως; Δεν θέλουν δουλειά; Πώς να ταιριάξουν δυο διαφορετικοί άνθρωποι και να αντέξουν χωρίς αμοιβαίες υποχωρήσεις;
      Κι εγώ εκεί επικεντρώνομαι: τι κάνουμε τσα δύσκολα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για την κατάθεση της άποψης σου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  3. Το αν γράφεις ωραία εγώ το έδειξα και έμπρακτα με το τριάρι μου, γιατί πιστεύω πως έτσι είναι ο έρωτας. Άλλες φορές εξανεμίζεται με τις πρώτες δυσκολίες, ή ρουτινιάζει και άλλες φορές ποτίζεται με αγάπη και διαρκεί για πάντα.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χάρηκα που σου άρεσε! :))
      Έτσι ένιωσα κι εγώ. Να θέλω να δώσω αυτό ...το ότι ενώ νομίζουμε ότι χάνεται κάτι άλλο πιο βαθύ γεννιέται!
      Φιλάκια πολλά :)))
      Καλό ΣΚ και σε σένα εύχομαι♥

      Διαγραφή
  4. Εμενα οπως ειδες μου αρεσε παρα πολυ! Ισως γιατι βλεπω ενα κομματι δικο μου μεσα, τη δικη μου προσπαθεια, τη δικα ΜΑΣ προσπαθεια, να μη μας καταπιει η καθημερινοτητα, να ξεπερναμε τα οποια μικρα η μεγαλα προβληματα, χωρις να ξεχναμε την αγαπη μας. Δεν ειναι ευκολο και δεν το πετυχαινουμε παντα, για αυτο ελπιζω να μην ερθει η μερα που θα αποτυχουμε εντελως και διαβαζοντας το ποιημα σου ενιωσα να εκφραζονται οι φοβοι και οι ελπιδες μου.
    Είναι εκείνοι που έραναν μ' Έρωτα την Αγάπη τους
    και μ' Αγάπη τον Έρωτα τους.
    Ξεχωριζω αυτο γιατι το θεωρω την πεμπτουσια μιας σχεσης συντροφικης. Ερωτας χωρις αγαπη ειναι μισος, αλλα και αγαπη χωρις ερωτα για μενα δεν υπαρχει, δεν κραταει μια σχεση, εναν γαμο, μια συμβιωση, γινεσαι με τον αλλο απλα ενας καλος φιλος.
    Μεγαλο το στοιχημα κι αν καποιοι καταφερουμε να το κερδισουμε θα το δειξει ο χρονος, ας το παλεψουμε εστω, ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, είσαι από αυτούς που έχει περάσει κύματα αλλά στέκεται γερά στο τιμόνι! Εύχομαι να μπορείς, να μπορείτε πάντα να ξεπερνάτε τρικυμίες και να απολαμβάνετε λιακάδες μάτια μου!
      Τον στίχο που ξεχώρισες αγάπησα κι εγώ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  5. Ποιος καθορίζει το νορμαλ?Άσε είδα κι αυτούς που λένε πως είναι..

    Έτσι είναι όπως τα γράφεις, μου άρεσε και ναι, είναι Αριστέα. :)))
    Άλλο Έρωτας, άλλο Αγάπη.
    Στην Αγαπη δεν κουράζεσαι, δεν σταματάς να προσπαθείς, δεν κλυδωνίζεσαι στις δυσκολίες, παραμένεις και ναι θέλει χρόνο και προσπάθεια και αμοιβαίες υποχωρήσεις το συντέριασμα δύο διαφορετικών κόσμων και υπομονή μαζί με σεβασμό..
    Mου άρεσε πολύ κι ας μην είμαι η πλεον ειδική για να κρίνω.
    Την καλημέρα και όμορφο ΣΚ να έχεις Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ lefti μου! Χαίρομαι που βλέπουμε κάπως ίδια τα πράγματα. Γιατί θα αρχίζω να πιστεύω ότι είμαι ο τελευταίος των Μοϊκανών. Είναι η αίσθηση που εισπράττω από γύρω μου ότι οι σχέσεις στις μέρες μας περνούν κρίση. Εύκολα εγκαταλείπουν το τιμόνι.
      Αμοιβαίες υποχωρήσεις! Ναι και εγώ το ίδιο πρεσβεύω!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου μάτια μου!
      Καλό ΣΚ να έχεις κι εσύ! ♥

      Διαγραφή
  6. Καλά έκανες κι άνοιξες τα σχόλια κυρία μου γιατί εγώ τώρα ήρθα και θα ξαναμπώ δεν ξέρω πότε στα μπλογκ, μη σε κυνηγάω με το δίκανο!
    Αριστάκι μου αλήθειες γράφεις που δυστυχώς θα πρέπει να συμφωνήσω μαζί τους όσο κι αν δεν το θέλω, οπότε ας πάρω το αισθητικό μόνο κομμάτι και να πω ότι μου άρεσε ο έμμετρος τρόπος που τα λές.
    Σίγουρα δημόσια κριτική δεν θα σου έκανα ποτέ γιατί το θεωρώ εντελώς άκομψο και πολύ λίγο μέσα από το παράθυρο των σχολίων αυτό. Το μόνο που θα πω είναι αυτό που μου είπε κι εμένα ένας δάσκαλος όταν με έβαζε να γράφω δοκίμια επάνω στο ίδιο και ίδιο ποίημα, οικονομία στις λέξεις, γράψε ότι θέλεις και μετά πέτα τα μισά. Το γράφω χωρίς αυτό να είναι κανόνας ή να σημαίνει κάτι.
    Σημασία έχει εσύ πως νοιώθεις, τα υπόλοιπα είναι αδιάφορα Αριστάκι μου.
    Σε φιλώ και εύχομαι καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το έχω δει Λεβινάκι μου ότι κι εσύ εξαφανισμένη είσαι!
      Θα σταθώ στην οικονομία που έλεγε και ο δάσκαλος. Παρ΄ ότι πολυλογού στην καθημερινότητα μου κι εγώ στον γραπτό λόγο αγαπώ το λακωνίζειν! Και χαίρομαι όταν καταφέρνω να αποδώσω τη σκέψη μου μέσα από λίγα λόγια.
      Αυτό το σημερινό είναι από τις σπάνιες "μεγάλες εμφανίσεις μου"! Κι εγώ τα έχασα με μένα και το μέγεθος!
      Θέλησα να δώσω την περιγραφή του Έρωτα αργά, παρ' όλο που κρατά πολλές φορές λίγο. Κι έπειτα με τα δύσκολα να κουραστεί ο αναγνώστης για να αποδώσω την κούραση μιας σχέσης χωρίς Έρωτα!. Και ενώ η αγάπη για μένα είναι το ζητούμενο που πρέπει να κρατήσει ως τέλος, το έδωσα τόσο σύντομα, γιατί αν και θέλει υποχωρήσεις και δουλειά η σχέση , αν υπάρχει αγάπη όλα ξεπερνιούνται! Ουφ!
      Ελπίζω να σου μετέφερα το πώς το δούλεψα! Χαίρομαι πάντα με τις παρατηρήσεις σου! Με έχεις βοηθήσει πολύ :)) Ξέρεις εσύ!
      Φιλιά♥
      Και να περνάς όμορφα όταν χάνεσαι! ☺

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτος ο Ερως , διαλεξες και παλι να χτενισεις τις σκεψεις μας και βρισκω εξαιρετικο τον τροπο και τα μεσα σου , έστρωσες κερασμα και μας προσκαλεσες , ο καθενας μας ειναι ετοιμος με τροπο ευληπτο και ευπεπτο να ανταποκριθει συνεχισε Αριστακι μου σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα λόγια σου είναι σαν χάδι Κάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ μάτια μου!
      Φιλιά και καλημέρες! ♥

      Διαγραφή
  8. Eπιτέλους βρήκα χρόνο και μπήκα.
    Όμως έχω περάσει κι άλλες φορές και βλέπω κατασκευές σου και δεν με αφήνεις ούτε να σου πω ότι μου αρέσουν...
    Στην ποίηση δεν είμαι ειδική για να μπορώ να κρίνω...
    όμως τα λόγια που χρησιμοποίησες, όπως τα χρησιμοποίησες,
    αγγίζουν καρδιές γιατί αλίμονο, θα είναι ψέμα, αν κάποιος πει πως δεν έχει νιώσει όλα αυτά που ακολουθούν το
    "Εν αρχή ην ο Έρως."
    Η ζωή μέσα απ' τα δικά σου μάτια, νομίζω πως είναι ίδια με αυτήν που βλέπουν και τα δικά μου και μπορώ να σου πω
    πως διακρίνω σε σένα τον άνθρωπο που συγκλονίζεται η καθημερινότητά του και οι καταστάσεις της ζωής του
    από την έντονη ευαισθησία του.
    Πίστεψέ με, ως άνθρωπος που δεν ελέγχω το μέγεθος του συναισθήματος,
    θα σου πω πως μπορεί να τα ζούμε όλα στο "κόκκινο" και αυτό κάποιες φορές είναι οδυνηρό, όμως τελικά τα ζούμε.
    Σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου χαίρομαι που τα λέμε μετά από πολύ καιρό! Εσύ χάνεσαι, εγώ έχω κλειστό το μαγαζάκι...άντε επιτέλους "συναντηθήκαμε". Χωρίς Έρωτα τι γεύση να είχε άραγε η ζωή; Έρωτας σημαίνει πάθος και είναι κινητήρια δύναμη! Αλλά είναι η αγάπη αυτή που γαληνεύει και χαρίζει γλυκιά αύρα στη ζωή μας!
      χαίρομαι που είδες μέσα από τα μάτια μου.
      Και να σου πω εδώ ότι συγκινήθηκα απίστευτα με το δικό σου κείμενο και την Αγάπη της μάνας!
      Φιλιά αγάπης πασταφλωρίτσα μου!
      Μου έχεις λείψει ♥

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    Πρόσεξε καλά...το 'χεις με την ποίηση
    τελικά και μάλιστα σε βαθμό επικίνδυνο...
    Ας σοβαρευτώ το ποίημα σου όπως
    κι η Γιολάντα σου καλογραμμένα και τα δύο
    και με πολλά πολλά μηνύματα
    Ε ύ γ ε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκι που σ' αγαπά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Το προσπαθώ. όσο με θυμάμαι το προσπαθώ. Για μένα είναι ο καλύτερος τρόπος έκφρασης,.
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό ΣΚ εύχομαι μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  10. απλώς μου άρεσε... ήταν μία ιστορία... που κατέληξε σε αποτυχια, αλλά και μια ιστορία που κατέληξε σε επιτυχια.. αναλόγως τους πρωταγωνιστες.. μπραβο Αριστέα... είσαι πολλή καλή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λαμπρινή μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  11. Ναι το 'χεις και στο λέει κάποια που απλά λατρεύει την ποίηση που της μιλά μέσα της! Καλογραμμένο,χείμαρρος αισθημάτων και νοημάτων. Μου άρεσε πολύ και αν δεν ήταν λόγω συναισθηματικής φόρτισης το θέμα με το κοριτσάκι που αδικοχάθηκε θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
    Η αλήθεια είναι ότι διαβάζοντας τόσες αλήθειες πιάστηκε η ψυχή μου γιατί έτσι είναι ακριβώς και καμιά φορά δεν το συνειδητοποιείς ειδικά αν αισθάνεσαι τυχερή, αλλά όταν έφτασα στο ''Κι υπάρχουν κι εκείνοι!'', ανατρίχιασα ολόκληρη!!!
    Μπράβο Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ! Και μένα πιάστηκε η ψυχή μου περιγράφοντας. Γιατί καθώς έγραφα βίωνα όλα τα συναισθήματα. Έγραφε η ψυχή, βλέπεις!
      (στο Υπάρχουν κι κείνοι εγώ να δεις πώς είχα νιώσει!)
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  12. Βεβαίως «τυφλός καθηλωτικός πλανευτής…» ο Έρως, ο πολυύμνητος, ο πολυκαταγγελθείς, από αρχαιοτάτων χρόνων!
    Το συναίσθημα που έχει …μαζέψει το σύνολο των επιθετικών προσδιορισμών. Γιατί είναι το ισχυρότερο. Το ακατανίκητο. Το μόνο που φέρνει «τα δυο κορμιά να σμίξουν με ορμή και να γίνουν Ένα».
    Το τι θ’ ακολουθήσει είναι ζήτημα κυρίως τής Τύχης. Αυτό θέλει πολλή συζήτηση όμως.
    Πέρα από την επιτυχημένη δομή και το όμορφο λεξιλόγιο, την ανάρτησή σου την χαρακτηρίζει η πληρότητα. Και αυτό, για το συγκεκριμένο θέμα, δεν είναι καθόλου εύκολο, Αριστέα.
    (Μ’ έχει απασχολήσει σε πολλές αναρτήσεις μου, και δεν τελείωσα ακόμα μ’ αυτόν το Γλυκοβασανοφέρτη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Άρη. Μου άρεσε που έβαλες στο τραπέζι και το θέμα "τύχη". Κάποιες φορές ναι μπορεί και να είναι έτσι. Και ίσως αν έρθει η αγάπη, αν τα άτομα είναι δυο ολοκληρωμένες μονάδες, αν υπάρχει σεβασμός (ίσως και μερικά ακόμα..αν) τότε να μην είναι καν κόπος. Να αρκεί η αγάπη!
      Τα λόγια σου με τιμούν αφάνταστα!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Την καλημέρα μου! :)

      Διαγραφή
  13. Eπειδή πιστεύω ότι ακριβώς έτσι είναι ο έρωτας και η εξέλιξη του (είτε σε αγάπη, είτε σε απάτη), πόνεσε λίγο η ανάγνωσή του. Κι αν θέλεις να σου επιβεβαιώσω πως γράφεις ωραία ποιήματα, δεν θα το κάνω γιατί δεν είμαι καθόλου γνώστης.
    Το μόνο που μπορώ να σου πω με όλη μου την αγάπη, είναι πως αγγίζεις κάτι χορδές εσωτερικές, ξυπνάς μνήμες και συναισθήματα, άλλοτε χαρούμενα κι άλλοτε ζοφερά. Κι αν η ποίηση είναι τέχνη, για μένα η ενσυναίσθηση είναι η τέχνη της ζωής.
    Δεν ξέρω αν σου απάντησα στο ερώτημά σου, ξέρω μόνο πως νιώθουμε η μια την άλλη κι αυτό μου φτάνει.
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου Αριστάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως πάντα το πλέξιμο των λέξεων σου με έκανε και χαμογέλασα Μαρία μου (είτε σε αγάπη, είτε σε απάτη).
      Κι εγώ πόνεσα όταν το τελείωσα. Γιατί θα ήθελα το τέλος αυτό και για μένα!
      Μου το έχεις τονίζει ξανά για την ενσυναίσθηση και αυτό με συγκινεί, με τιμάει, μου περισσεύει πώς το λένε! Δεν ήθελα χάδια, ναι γράφεις καλή ποίηση Αριστέα. Απλά, έχω αναρωτηθεί πολλές φορές μήπως αλλού πατώ κι αλλού βρίσκομαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για όλα! ♥
      Λατρεμένη Μαρία!

      Διαγραφή
  14. Ευλογημένοι εκείνοι που… ‘’ έραναν μ' Έρωτα την Αγάπη τους
    και μ' Αγάπη τον Έρωτα τους’’...

    Αν αυτό συμβεί, είναι μοιραίο κάποιοι να γεμίσουν μαζί το ημερολόγιο της ζωής τους…

    Το πιο μεστό κομμάτι των, κατά τα άλλα, ρεαλιστικών και όχι ρομαντικών λόγων σου!
    Αξίζει να το θυμόμαστε!
    Αλήθεια, κατάλαβες πόσο σπουδαία είναι αυτά τα λόγια;
    Αποτελούν τη συνταγή της ευτυχίας! Αν αυτό δεν είναι ποίηση, αλήθεια τι μπορεί να είναι;;

    Σε χαιρετώ χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που στάθηκες στους αγαπημένους μου στίχους Ινώ μου! Μακάρι να ήταν έτσι όλες οι σχέσεις. Αλλά δεν είναι! Γιατί εύκολα ψάχνουν για τον επόμενο αντί να δώσουν δράση στους ήρωες που αποκοιμήθηκαν!
      Τα λόγια σου με συγκίνησαν!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!

      Διαγραφή
  15. Αχ έρωτας ταχυκαρδιες και τα συναφή!
    Μπραβο Αριστεα μου, τα έβαλες όλα μεσα σε ένα κείμενο, δεν παρέλειψες τιποτα!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  16. Αγάπησα τον τρόπο που έγραψες για το αγαπημένο μου θέμα... 'Αριστα, Αριστέα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ, ως η βασίλισσα του "νορμάλ" σε χρίζω διάδοχό μου!!!!
    Αριστάκι μου, γράφεις άθλια και θα έπρεπε τόσο καιρό τώρα να το είχες καταλάβει και από μόνη σου!!! Πρέπει να παρακολουθήσεις μαθήματα ποίησης! Μας φέρνεις σε ποζισιόν ντιφισίλ όταν πρέπει να υποκρινόμαστε πόσο πολύ μας αρέσουν όσα κάνεις! Είσαι ατάλαντη σε όλα και κάποια στιγμή πρέπει να το πάρεις απόφαση!
    (Αν ανοίγεις μόνο τα Σαββατοκύριακα τα σχόλια, τέτοια θα σου γράφω!!!!!)
    ;-)
    Λοιπόν, κοριτσάρα μου, η συμμετοχή σου ήταν απίθανη!!!
    Νομίζω πως έχουμε νιώσει πλήρως το πρώτο μέρος, και χάρη στον Γιάννη, δεν αγγίξαμε το δεύτερο & τρίτο μέρος με τις ρουτίνες κτλ και αν συμβεί το οτιδήποτε θα είναι εκεί για να υπερασπιστεί το τελευταίο μέρος! Εγώ είμαι της φυγής... Χρειάζομαι κάποιον να με τραβήξει πίσω και είναι ο μόνος που το έχει καταφέρει! (Μάλλον είναι ψυχοπαθής για να με αντέχει ακόμα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, λατρεία!!!
    Όμορφο Σαββατόβραδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους! Κάποιος που τόλμησε και μου είπε την αλήθεια κατάμουτρα! ☺
      ποζισιόν ντιφισίλ...τρελοκομείο μου έλιωσα!
      Να'σαι καλά! Και πάντα να είστε έτσι με τον γιάννη σου!
      Στο εύχομαι ολόψυχα!
      Πολλά γλυκά φιλιά κι από μένα! ♥

      Διαγραφή
  18. Τι ερωτήσεις είναι αυτές, καλέ?
    Εγώ ξέρω μόνο πόσο μου άρεσε και πόσο συμφωνώ με τους παρακάτω στίχους όπως σου έγραψα κι όταν το έλαβα!

    "Υπάρχουν κι εκείνοι που δεν ψάχνουν
    να αλλάξουν τα πρόσωπα
    αλλά να δώσουν δράση στους ήρωες που αποκοιμήθηκαν
    Για λίγο, ίσως
    Είναι εκείνοι που έραναν μ' Έρωτα την Αγάπη τους
    και μ' Αγάπη τον Έρωτα τους"

    Και αυτοί είναι οι ευλογημένοι λέω!!
    Γιατί μπορεί ο έρωτας να έρχεται πάντα στην αρχή, αλλά όλο και ξανάρχεται και ξανάρχεται και η σπίθα πάντα υπάρχει αν υπάρχει αγάπη!
    Δεν μπορώ όμως να μη συμφωνήσω με το σχόλιο του Άρη παραπάνω, γιατί αναφέρει κι έναν παράγοντα που καθόλου απαρατήρητος δεν πρέπει να περνά, αφού είναι σημαντικός... η τύχη...αλλά πραγματικά αυτό θέλει πολλή ανάλυση!!
    Θα σου πω συγχαρητήρια και για τις δυο συμμετοχές σου...αλλά σήμερα θα είναι λίγο περισσότερα για αυτή (επειδή έχει την τιμητική της)...

    Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρία μου! Η σπίθα πάντα υπάρχει αν υπάρχει αγάπη! Κι εγώ συμφώνησα με τον Άρη και τον τύχη που έβαλε στο παιχνίδι.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, θυμάμαι και το σχόλιο σου όταν έλαβες τη συμμετοχή μου και με ενθάρρυνες γιατί δεν ήμουν και σίγουρη που έστελνα το ποίημα και όχι τη Γιολάντα. Άσχετα που στο τέλος την έστειλα κι αυτή! αχαχαχα!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου γλυκιά εμένα μου άρεσε πάρα πολύ!
    Ετσι ακριβώς είναι ο έρωτας και η αγάπη!
    Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα.
    Στραβώνεσαι λίγο στην αρχή αλλά την ολοκλήρωση και την ομορφιά που φέρνει η αγάπη η αληθινή δεν την αλλάζω με τίποτα.
    Ευτυχείς όσοι την βρίσκουν στην ζωή τους.
    Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι όσοι είναι ανοιχτοί σε αυτήν και δεν κλειδώνουν την καρδιά τους θα την βρουν σίγουρα.
    Πολλά φιλιά την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ στραβώνεσαι λίγο στην αρχή! Βρε πες πολύ! Εγώ έχω στραβωθεί πάντως στο παρελθόν! αχαχα!
      Ναι! Ευτυχείς όσοι την βρίσκουν στην ζωή τους! Άσχετα να θα κρατήσει και η σχέση θα πω εγώ !
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου Ελενάκι μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
    2. Καρκινάκι σε όλα σου Αριστούλα μου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    3. <3 να προσέχεις την ευαίσθητη μικρούλα σου μέχρι να γίνει δυνατή♥
      Μάκια!

      Διαγραφή
  20. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ,
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εεεεε οχι .. πως να καταλαβω οτι ειναι Αριστεα το ποιήμα; τι είμαι μικρή μου μάντης; χι.χι. για το ψηφίσω εννοείτε οτι μου αρεσε ......αλλα οχι μονο αυτό ... και την Γιολαντα ψηφισα και βλεπω τωρα εδώ οτι και αυτό δικο σου ήταν........!!!!( αυτό και αν ειναι τηλεπαθεια.....χι.χι. ουτε ο Πανταζεις να ήμουν...)και βεβαια συνεχιζεις να γραφεις για σένα πρωτα...Αριστακι μου.. και εμεις ισως βρισκουμε κατι απο εμας μεσα...οπως ( κι υπάρχουν και εκείνοι) η αγαπη .....αγάπη μου δεν θελει κόπο.... τρόπο θελει...μακαρι να τον βρίσκανε οι άνθρωποι......
    να είσαι καλα και να γραφεις ..φιλακιααααα!!!!!
    αααααα και ευτυχως που ανοιξες τα σχόλια και σου είπαμε και εδώ μερικα...!!!χι.χι..ξαναφιλώ έ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, το είχα δει ότι ψήφισες και τις δύο μου συμμετοχές και κρατήθηκα να μην στο πω μετά , να το δεις εσύ γιατί ήξερα πως καταβάθος θα χαρείς, σαν μικρό παιδί που είσαι ☺
      Χαίρομαι που σου ΄άρεσε Ρουλίτσα μου! Ναι! Δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει! Και είναι σπουδαία κουβέντα αυτή!
      Φιλάκια πολλά και είπαμε Σκ θα ανοίγω να αερίζω, ναι;

      Διαγραφή
  22. Από το όσο έχω γνωρίσει τον έρωτα, νομίζω πως τουλάχιστον τα αρχικά στάδια είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις. Η συνέχεια είναι στο χέρι των ερωτευμένων.
    Πάντως, αυτό που ξέρω είναι πως ο έρωτας είναι πανέμορφο συναίσθημα για όσο κι αν κρατήσει. Ο πόνος είναι αναμενόμενος, αλλά συναίσθημα σαν το ανεπαίσθητο χαμόγελο που σχηματίζεται μετά το φιλί, δεν υπάρχει!! Αυτό μπορώ να το πω με σιγουριά! Και μαγκιά σ' αυτόν που προκαλεί ένα τέτοιο χαμόγελο!
    Καλό ξημέρωμα Αριστέα μου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εύχομαι στην πορεία μου Γιωτάκι μου να συνεχίσεις να νιώθεις όλα αυτά τα πανέμορφα συναισθήματα! Ο πόνος είναι μέσα στο παιχνίδι. μπορεί ν αγίνει δάσκαλος! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπάκι μου για το σχόλιο σου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  23. Λοιποοοόν, έγραφα και σβήστηκαν...
    Έλεγα λοιπόν ότι οι λέξεις μου κίνησαν την περιέργεια να σταθώ.
    Και όμορφα τις έπλεξες και με κράτησες...όμως όσο τις διάβαζα έλεγα "δεν μπορεί, δεν είναι πάντα έτσι" ώσπου ήρθε η τελευταία παράγραφος...
    Ρε Αριστάκι αυτή είσαι και αυτός είναι ο έρωτας, δεν ξέρω πόσο ταιριάζεται, ξέρω όμως πόσο όμορφοι είστε.
    Να έχεις μια πολύ όμορφη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το χαμένο μου!☺
      Δεν μπορεί! δεν είναι πάντα έτσι! Γιατί υπάρχουν και εκείνοι!
      υπήρξα κι εγώ, αλλά όχι για πάντα! Αλλά κάπου το έχασες.. (δεν ξέρω πόσο ταιριάζετε..) Στο μυαλό μου είχα το ιδανικό. Δυστυχώς δεν περιέγραφα δική μου τωρινή κατάσταση! περιέγραφα μάλλον αυτό που θα ήθελα!
      Χάρηκα πολύ που σε είδα! Γράψε μου νέα σου!
      Περιμένω μείλ, ναι;

      μάκια (μου έλειψες μπαγασάκο!)

      Διαγραφή
  24. Περιέγραψες με ακρίβεια την πορεία και την εξέλιξη του έρωτα που άλλοτε φθίνει κι άλλοτε αντέχει χάρη στην αγάπη και τις αμοιβαίες υποχωρήσεις. Κι όποιος πει ότι δεν ένιωσε ποτέ έτσι, ψέματα θα σου πει!
    Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι μ' αρέσει ο τρόπος που γράφεις και εκφράζεσαι....θα έλεγα ότι γράφεις φιλοσοφημένη ποίηση...και ναι! το ποίημα φωνάζει Αριστέα!
    Πολλά φιλιά και να έχεις μια όμορφη, δημιουργική μέρα!

    ΥΓ. Για εκείνο το...ανεπίδοτο θα μιλήσουμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Σοφία μου που σου άρεσε. Κι εγώ νόμιζα κι εγώ ότι με φωτογράφιζε! Φιλοσοφημένα δεν ξέρω αν γράφω , πάντως δεν γράφω ποτέ χωρίς λόγο! :)) Πρέπει ν αείναι κάτι που το έχω δουλέψει μέσα μου και ίσως και να το έχω ζήσει, ή να θέλω τόσο πολύ που βγαίνει φυσικά και αβίαστα!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Α οκ ...περιμένω !:))

      Διαγραφή
  25. Βρες χρόνο να αγαπάς και να αγαπιέσαι είναι προνόμιο των Θεών!!!έχει πει ο μέγας Ρίτσος.Αυτό είναι όλο το μυστικό Αριστέα μου!!!!Έτσι είναι ο έρωτας όπως τα γράφεις!!!δε σε ρωτάει,σε αρπαζει,σε τρελαίνει και συ ακολουθείς....Τυχερός όποιος το νιώσει...να προσμένεις,να πονάς,να νιώθεις..... και αυτό το ρημάδι το κινητό να περιμένεις να κτυπήσει και να μη χτυπά....μια αγκαλιά,ένα χάδι,ένα χαμόγελο δε χρειάζεται τίποτα άλλο....υποφέρεις όμως έχει μια γλύκα ο πόνος τη γλύκα της αγάπης!!!Έρωτας και αγάπη πάνε μαζί....
    φυσικά και δεν έγραψες σάχλες και να συνεχίζεις να γράφεις γιατί απολαμβάνουμε να σε διαβάζουμε!!!
    Όμορφη Κυριακή να έχεις!!!
    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προνόμιο των θεών! Πολύ μου άρεσε :)))
      Υπέροχα τα περιγράφεις κι εσύ Δέσποινα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε !
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά κι αντεύχομαι ♥

      Διαγραφή
  26. Χμμ, είμαι ακατάλληλη να σου πω αν γράφεις σωστά, αν κάνεις ποίηση or whatever. Μπορώ να σου πω, όμως, πως γράφεις "σωστά" για μένα, για το δικό μου γούστο κλπ. Γιατί απ' την αρχή που σε γνώρισα μου κάνει κλικ η γραφή σου και τις περισσότερες φορές, αν όχι όλες, πιάνω τον εαυτό μου να συμφωνεί σ' αυτά που λες. Μ' αρέσει ο τρόπος σου, μ' αρέσουν όλα.

    Στο θέμα μας, όμως. Δεν το ψήφισα, αλλά ήταν μέσα σ' αυτά που είχα βγάλει στην άκρη, που με είχαν αγγίξει περισσότερο. Κατάφερες, για μένα, να βγάλεις και το αντίστοιχο συναίσθημα της κάθε φάσης. Και ναι, συμφωνώ πως έτσι είναι οι σχέσεις, ή τουλάχιστον απ' την δική μου οπτική γωνία, την δική μου ψυχοσύνθεση, και δεν πιστεύω πως έχει την αρνητική χροιά του ρομαντισμού. Ο έρωτας είναι αχόρταγος, μια μανιασμένη θάλασσα. Η αγάπη είναι τρυφερή, είναι γαλήνη. Κι όταν συνδυαστούν αυτά, σε άτομα που ταιριάζουν σαν δυο κομμάτια παζλ, επέρχεται και το ευτύχημα - καίτοι ευτύχημα είναι το καθετί, ακόμα κι όταν απλώς ο έρωτας ξεφουσκώνει και δεν υπάρχει τίποτε άλλο, είναι υπέροχο το να ζούμε και να αναγνωρίζουμε το καθετί, να είμαστε ευγνώμωνες που το ζήσαμε. Αλλά, είναι τύχη αυτό - το να ταιριάξεις, το να είναι αμφίδρομο, το να αλλάζεις παράλληλα με τον άλλο, να υπάρχει αυτή η προσαρμοστικότητα, όλα, τα πάντα. Και νομίζω πως όταν κάτι αξίζει πραγματικά, δεν απαιτείται προσπάθεια. Όλα βγαίνουν τόσο φυσικά, τόσο αβίαστα, μέσα απ' το είναι σου. Σε όλους τους τύπους των σχέσεων.

    Περιμένω την Γιολάντα τώρα. Donde estas, Yolanda? Where are you, Yolanda? Τα φιλιά μου σε σένα, που είσαι εδώ. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=ZOWqQsOwzjw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που σου αρέσει ο τρόπος μου περιστέρα μου!
      Επίσης μου άρεσε η περιγραφή που έκαμες στον έρωτα και στην αγάπη! Κια ναι συμφωνώ μαζί σου :όταν κάτι αξίζει πραγματικά, δεν απαιτείται προσπάθεια!
      Φιλάκια πολλά και σε περιμένω και στης Γιολάντας τα μέρη! ♥(το κομματάκι ζούμπερ ταίριαξε!)

      Διαγραφή
  27. Αριστέα μου, με τη σημερινή σου ανάρτηση είναι σαν να ήσουν μέσα στο μυαλό μου. Ετοιμαζόμουν πριν από λίγες ώρες να έκανα κάτι αντίστοιχο. Μια εξομολόγηση για κάποια πράγματα που με βαραίνουν. Δεν θα το κάνω όμως είναι σαν να το έκανες εσύ και για μένα... Κι ας έκανες αυτή την εξομολόγηση για άσχετους λόγους από τους δικούς μου, τους οποίους πήρα λίγο είδηση από τα σχόλιά σας στης Πέτρας...
    Κράτα το αυτό!

    Σχετικά με τα ποιήματα και το διαδικτυακό δρώμενο φάνηκα εντελώς ασυνεπής. Είχα μπει πριν από μέρες τα είχα διαβάσει και είπα να ξαναμπώ με την ησυχία μου ν' αποφασίσω ποιο μου άρεσε πιο πολύ. Μέσα στο τρέξιμο της εβδομάδας που πέρασε, παρέλειψα να ολοκληρώσω αυτό που άφησα στην μέση, μέχρι που είδα την ανάρτησή σου αυτή και δαγκώθηκα, σκεφτόμενη ότι την έκανα... Ζητώ συγνώμη για την ασυνέπειά μου! Συχνά θέλουμε πράγματα, αλλά το πνεύμα ασθενεί...
    Ήταν πολύ ιδιαίτερα όλα. Τα δικά σου δεν ξέρω γιατί, αλλά υποψιάστηκα ότι ανήκουν σε σένα... (αν θες το πιστεύεις).
    Καταρχήν με εκφράζουν οι σκέψεις σου απόλυτα και ο τρόπος που τις απέδωσες στο "χαρτί". Νοητικά έχουμε συναντηθεί πολλές φορές!

    Δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα ανάμεσα στους ανθρώπους από τις σχέσεις γενικά που αναπτύσσονται μεταξύ τους. Όσο για τις ερωτικές αυτές είναι μεγάλο σχολείο στην ζωή!!!
    Η μαγεία, η κορύφωση, η φθορά και η πτώση... Ούτε αυτοκρατορία να ήταν...!!!
    Για να τις συντηρήσεις σε έναν υγιή βαθμό, θέλει δουλειά πάρα πολλή, που όμως θα πρέπει να γίνεται και από τις δύο πλευρές, αλλιώς είναι χαμένες από χέρι. Καταντούν η σιδερένια μπάλα που σέρνει ο φυλακισμένος στο πόδι του...
    Κάθε λέξη σου πονάει...
    Μπράβο σου, κι άλλα τέτοια από ψυχής που αγγίζουν σε βάθος και τις δικές μας!!!

    Φιλιά και μια αγκαλιά μεγάλη, κορίτσι μου, και μπορείς να ουρλιάξεις όσο θες μέσα στ' αυτιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου χαίρομαι που σου άρεσε η (επόμενη )εξομολόγηση μου η οποία αναφέρετε σε πολλά και σε πολλούς. όχι μόνο στο πώς νιώθω ο καθένας και τι του επιβάλλεται από έξω!
      Τι ωραία η σκέψη σου (ούτε αυτοκρατορία να ήταν!) για τις Ερωτικές σχέσεις! εκπληκτικό Γλαύκη μου!
      Η άνοδος και η πτώση μιας αυτοκρατορίας! Αλλά η δημοκρατία είναι καλύτερη θα σκεφτώ κι έτσι δεν πρέπει να είναι η αγάπη; Ισότιμες σχέσεις από δυο διαφορετικούς ανθρώπους!
      Χάρηκα πολύ το σχόλιο σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!♥

      Διαγραφή
  28. Γράφεις: (Πιστεύετε ότι έτσι είναι ο Έρωτας και η Αγάπη)

    Ο έρωτας έρχεται εκεί που δεν τον περιμένεις, είναι αυτός που πουλάς το εγώ σου, είναι αυτός που γίνεται πάθος, σκλαβώνει το είναι σου, είναι αυτός που νιώθεις το μαρτύριο της αμφιβολίας, είναι αυτός που χάνεις τον ύπνο σου, είναι αυτός που σε γεμίζει όνειρα.
    Για να τον καταλάβεις πρέπει να τον έχεις ζήσει, αν όχι είναι σα να λείπει το αλάτι απ το φαγητό.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αγαπημένε μου Γαβρίλη!
      Για να τον καταλάβεις πρέπει να τον έχεις ζήσει!
      Να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι! :)

      Διαγραφή
  29. Δεν ξέρω Αριστέα μου σε ποιο σημείο παύει να υπάρχει ο έρωτας.. πότε κουράζει, πότε αγανακτεί, πότε τα κομμάτια σπάνε.. κάποια στιγμή χάνεται όλος αυτός ο ενθουσιασμός και η τρέλα της αρχής, αλλά νομίζω ότι σωστά τα λες, με αγάπη, υπομονή και φροντίδα κι από τις δύο πλευρές όλα μπορούν να κυλήσουν αρμονικά! :)
    Με συγκίνησε το ποίημά σου, πάρα πολύ! Δεν είχα προλάβει να δω τις συμμετοχές και τώρα το διαβάζω για πρώτη φορά! Μου άρεσε πολύ κι ήταν αληθινό. Αν θες τη γνώμη μου, επειδή ρωτάς, μου αρέσει η γραφή σου γιατί είναι ευκολοδιάβαστη και ξεκούραστη, δεν έχει κρυμμένα νοήματα, είναι αληθινά όσα γράφεις, με συναίσθημα!
    Καλή συνέχεια να έχεις Αριστέα μου!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα από αύριο!!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ αγαπάκι μου γλυκό! Για όλα!
      προσπαθώ να γράφω πρωτίστως για μένα. Αν φθάνει κι έξω αυτό που έχω μέσα μου , με χαροποιεί! :)))
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ! ♥

      Διαγραφή
  30. Αυτή την συζήτηση περί έρωτα και αγάπης, περί σχέσεων, την έκανα πρόσφατα με έναν καινούργιο καλό μου φίλο. ( Δεν έχω καλύτερο να συζητώ τέτοια θέματα με άντρες, είναι οι πιο εποικοδομητικές συζητήσεις.) Όσες φορές μιλάω για αυτό το θέμα με παντρεμένους ή χωρισμένους μόνο που δεν με λένε χαζορομαντική και άλλα τέτοια. Γιατί πιστεύω ακράδαντα και όχι θεωρητικά, εμπειρικά, ότι ο έρωτας μπορεί να παραμείνει σε μια μακροχρόνια σχέση απλά αλλάζοντας μορφές και διαστάσεις. Φυσικά και υπάρχουν διακυμάνσεις, είμαστε άνθρωποι με αδυναμίες και ζούμε πλέον οι περισσότεροι σε αρκετά δύσκολες καταστάσεις οικονομικά-επαγγελματικά. Όμως είναι στο χέρι μας αν θα το παλέψουμε. Κι όχι με το ζόρι έτσι; Εννοώ να βρίσκουμε τρόπους να επαναφέρουμε όσα μας κάνουν ευτυχισμένους στη σχέση μας. Γνωρίζεις ότι δεν είμαι παντρεμένη και δεν έχω παιδιά. Έχω όμως εδώ και 6 χρόνια σχέση πιο σοβαρή από πολλούς παντρεμένους. (δε το λέω με κακία) Περάσαμε νοσοκομεία με φοβερά δύσκολες καταστάσεις και η μαγεία δεν χάθηκε, την επαναφέραμε αβίαστα. Όταν κάτι τελειώνει απλά έκανε το κύκλο του, δε σημαίνει πως δεν ήταν αληθινό. Ίσως κάπου κόλωσε.. Υπάρχουν όμως και σχέσεις που ο έρωτας ξαναγεννιέται συνεχώς και εξελίσσεται, δεν γίνεται αγάπη όπως λένε ολοι και τέρμα.. Μη χάνετε την ελπίδα σας επειδή σε ποσοτά οι περισσότερες σχέσεις διαλύονται.. Keep faith..!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίζω με την παρένθεση σου Κατερίνα μου, γιατί κι εγώ χαίρομαι να κουβεντιάζω με άνδρες φίλους, ειδικά τέτοια θέματα. Παίρνω πράγματα πέρα από αυτά που κουβεντιάζω με γνωστές και φίλες!
      Θα συμφωνήσω μαζί σου: ο έρωτας μπορεί να παραμείνει σε μια μακροχρόνια σχέση απλά αλλάζοντας μορφές και διαστάσεις. Το είδα να γίνεται στη μακροχρόνια σχέση μου και επειδή υπήρχε και υπάρχει αγάπη, πίστευα κι εγώ στο για πάντα! εκεί έρχεται το δικό μου
      Κι υπάρχουν κι εκείνοι!
      Που αντέχουν τα κλυδωνίσματα
      Που δεν φοβούνται τη σιωπή, δεν το βάζουν στα πόδια
      στα δύσκολα
      Εύχομαι να βγαίνετε πάντα νικητές άσχετα από τα κλυδωνίσματα, τις δύσκολες καταστάσεις τη φθορά του χρόνου!
      Χαίρομαι απίστευτα με την αισιοδοξία σου! Γιατί αν και αναγκάστηκα να γίνω ρεαλίστρια όχι ρε γαμώτο, την ασιοδοξάι μου δεν την αποβάλω! Δεν αντέχω το μαύρο και τα δυσοίωνα!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  31. Αριστούλι μου, πάλι δεν διάβασα εγκαίρως τις συμμετοχές και φυσικά δεν ψήφισα!!!!!
    Τώρα προσπαθώ να αναπληρώσω το κενό μου!!!!
    Ο έρωτας με καθήλωσε, έζησα καταστάσεις μέσα από τα γραφόμενα σου!
    Και το όλα είναι καλά με ταρακούνησε!!!!!
    Πόσες φορές αναρωτιόμαστε ποιο είναι το καλό;
    Να είσαι καλά και να μας προσφέρεις τόσο ωραία γραπτά!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία έχει Ρένα ότι έστω και αργότερα περνάς και διαβάζεις όλες τις συμμετοχές σχεδόν. Το έχω παρατηρήσει. Μπράβο βρε θηρίο! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου (και για την επόμενη ανάρτηση - έλα ντε; Ποιος είναι αυτό το έρμο το καλά; Δεν μετριέται με τα δικά μας συναισθήματα άραγε;
      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  32. Εδώ είμαι πάλι, μόλις πέρασα από της Μαρίας και διάβασα τη Γιολάντα σου!!!!!!
    Μια από τα ίδια, βραδιάτικα με έκανες και κλαίω!!!!!!
    Αγγίζεις καρδιές!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την οποία Γιολάντα ανέβασα σήμερα!:)))
      σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις ♥

      Διαγραφή
  33. Όντως δεν είχα δυνατότητα να ψηφίσω πάνω από 3 ιστορίες, το έγραψα κι αλλού ότι είμαι γραφική, αλλά όντως κάθε φορά μου αρέσουν τουλάχιστον 5-6 ιστορίες. Να δεις με ποιους μιλούσα αυτές τις ημέρες και θυμήθηκα αυτό (που ταιριάζει κι εδώ νομίζω!... :))
    https://www.youtube.com/watch?v=iwwmw7jjEd8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μεταξύ ψήφισες τριγύρω μου... πηδώντας με! αχαχαχαχα!
      Ναι , ήταν όλες οι συμμετοχές αξιόλογες, όλες διεκδικούσαν τη ψήφο μας! Πάω να δω τι μου έβαλες!
      Φιλιά και καλημέραααα!

      Διαγραφή
    2. ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ Η ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΙ ΡΟΛΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ!

      Διαγραφή
  34. Αριστεα μου καλημερα και καλη εβδομαδα!
    Ηρθα και εγω να δω που ειναι ανοιχτα και μπαζει και ειδα οτι μπαζει νοσταλγια, συγκινηση, πολυ μου αρεσε!
    Να εισαι καλα αγαπημενη μου! Φιλακια πολλα!

    * Τα σαπουνακια υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα έλιωσα Κικίτσα μου! Ε πού και πού αφήνω και να μπάζει!
      Χαίρομαι που σου άρεσε μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  35. Εγώ δεν είμαι κατάλληλη να σου μιλήσω για τη ποίηση αλλά έπειτα απο 10 χρόνια σχέσης που γιορτάστηκαν με έναν υπέροχο γάμο νομίζω πως μπορώ να σου πω πως τα είπες υπέροχα και πως αυτό που έγραψες πως εν αρχή είναι ο έρωτας αλλά η αγάπη είναι που δίνει συνέχεια στο βιβλίο των δυο είναι όχι μόνο πέρα για πέρα αληθινό αλλά και ο τρόπος που το έγραψες είναι σκέτο Ποίημα!
    Αυτοι που μένουν και αντέχουν, γνωρίζουν μαγικά πράγματα στη πορεία...
    Καλό βράδυ Αριστουλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που έχεις βρει τη συνταγή ότι δεν χρειάζεται συνταγή αλλά αγάπη και όρεξη!
      Πάντα να είναι μαγικά για σένα κούκλα μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή