Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Να εξομολογηθώ θέλω...

birds, fly, free, freedom, text

Είναι φορές που...

Είναι φορές που θέλω να κλάψω
Γιατί όλα είναι καλά
Ναι! Όλα είναι καλά!
Ή γιατί νομίζω ότι είναι καλά...
Γιατί μου έμαθαν ότι δεν μπορεί να είναι έτσι το "καλά"
Και τότε εγώ νιώθω περίεργα
Νιώθω ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται
Μα εγώ νιώθω καλά
Κι αυτοί μου λένε ότι αυτό δεν μπορεί να είναι έτσι 

"Δεν είναι έτσι παιδί μου το καλά!
Βάλτο καλά στο νου σου!
Έχεις λάθος!"

Και τότε είναι οι φορές που εγώ θέλω να κλάψω
Ή να ουρλιάξω

Γιατί τελικά ...
Ποιο είναι το σωστό;
Αυτό που με λένε οι άλλοι;
Ή αυτό που νιώθω εγώ;

@ριστέα

love, photography, quote, text, weird, @asaelmalik

Αντί για τον καφέ της Κυριακής σερβίρω ερωτηματικά
Κράτα τα όμως!
Έχουν άμεση σχέση με κείνο τον καφέ που έχω αναβάλει δύο φορές ήδη!
Θες να μου πεις δυο λέξεις;
Εδώ είναι ανοιχτά και μπάζει!