Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Αντί να πάνε στον κάδο....

εδώ,η φάμιλι πίκτσερ

.... τα άδεια βαζάκια από ελίτσες,πιπεριές, μέλια και μελάκια
άλλαξαν μορφή στα δικά μου τα χεράκια!
Γιατί στο Πυργοτόσπιτο....τίποτα δεν πάει χαμένο!


Δυστυχώς, δεν φαίνονται οι απαλές φωτοσκιάσεις μου....
ένα αχνό πρασινάκι.... μούρλια!
Πήγα κι εγώ μεσημεριάτικο για εξωτική φωτογράφιση.
Καλά να πάθω!
Καλό τριήμερο εύχομαι!
Φιλιά κατάμοθτρα
@

Ιστορίες της Νύχτας

Οι Ιστορίες της Νύχτας αύριο ολοκληρώνουν τον πρώτο κύκλο τους!
Στον Πύλαρο όμως του αγαπητού μου Γαβρίλη Παναγιωσούλη,
έπειτα από πρότασή μου,
θα υπάρχει μόνιμα πλέον στήλη με Ιστορίες της Νύχτας
 Κάθε Παρασκευή λοιπόν θα έχουμε και από μία αληθινή Ιστορία 
από τα ταξίδια και τα πλούσια βιώματα του.
*
Και μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό "Άλλαξε το" 
στον οποίο δόθηκε παράταση έως 
την Πέμπτη 11 Ιουνίου!