Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Γίνεται .... του τετραδίου σήμερα!

Δαντέλες, λουλούδια, σπάγκος κι ακρυλικό χρώμα
επιστρετεύτηκαν για να κάνω ένα πολύ ρομαντικό τετράδιο!
Το οποίο ήταν μοβ κάποτε και είχε κι ένα σκυλάκι.
Χαριτωμένο, δε λέω , αλλά όχι για τα γούστα μου!
Ένα μικρό μπλοκάκι ζήλεψε το μεγάλο μου και ακολούθησε λίγο πολύ
τη δική του μεταμόρφωση! Φυσικά με ντεκουπάζ.
Τέλος, ένα μπλοκ χωρίς εξώφυλλο ντύθηκε με καφετί οντουλέ χαρτόνι 
Ντεκουπαρίστηκε ελαφρώς με λουλουδάτη χαρτοπετσέτα
περάστηκαν και γκλιτεράκια και άλλαξε κι αυτό!
Η δημοσίευση είναι ... κονσέρβα!
Χτες, ταλαιπωρήθηκα για δεύτερη μέρα από τον πονοκέφαλο 
και μετά από καιρό, δεν έπιασα ούτε ένα πινέλο στα χέρια μου! 
Δεν ξέρω αν ένιωθα περισσότερο χάλια από αυτό ή από τον πόνο στην 
χαζέικη κεφαλή μου!
Ελπίζω να τα προλάβω όλα σήμερα, να περάσω και από εσάς
που μου λείψατε!
Φιλιά, καλημέρες και.... χαρείτε την άνοιξη!
@ριστέα