Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Γίνεται .... του κουτιού σήμερα!


Τσα !
Σήμερα είμαι εδώ με τα κουτάκια μου!
Το "κουτάκι" (λογοπαίγνιο με το επίθετό μου για όσους ξέρουν☺) 
λατρεύει τα κουτάκια!
Άχρηστα κουτιά που τα έσωσα από τον κάδο!
Κάτι ήξερα!


Ένα κουτί που κάποτε φιλοξενούσε δείγματα αρωμάτων από μια εταιρία...
Το άνοιξα, ξερίζωσα από το εσωτερικό του τις θήκες για τα δείγματα και
κόλλησα σκληρά χαρτόνια, όπου τα στόλισα 
με στένσιλ και μεταλλιζέ ασημί χρώμα.
Στο πάνω κι έξω μέρος, αφαίρεσα τη φίρμα, κόλλησα επίσης χοντρό χαρτόνι
και κόλλησα χαρτοπετσέτα και δαντέλες.


Ένα τσίγκινο μπισκοτόκουτο που θα πετιόταν μετατράπηκε σε....
vintage μπισκοτόκουτο!


Με το ντεκουπάζ του, τη δαντελίτσα του
τα γκλιτεράκια του!
Του κουτιού το έκανα! (λέμε τώρα!)


Εδώ προνόησα και φωτογράφισα και τα ντοκουμέντα μου!


Τέλος, ένα μικρό κουτί που περιείχε δώρο ένα ασημικό που έλαβα από μακριά
(από τη γλυκιά μου Ινώ)
κρακελαρίστηκε, ντεκουπαρίστηκε με μια vintage χαρτοπετσέτα


κι όλο και κάτι θα βρει να φιλοξενήσει!


Κουτάκια τέλος! 
Πάμε για άλλα!

Φιλιά, καλημέρα και όσο παλεύουμε, αντέχουμε!☺

@ριστέα

Ιστορίες της Νύχτας

Παρακολουθείς τις Ιστορίες της Νύχτας;

 εδώ όλες οι Ιστορίες μας ως τώρα.