Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Σημεία των καιρών



Έγινε ο κόσμος όλος ένα δάχτυλο
στη μύτη μου μπροστά 
Έτοιμο να πατήσει τη σκανδάλη
και να τσακίσει
Όχι κόκαλα και κορμιά
Μα υπολήψεις και ψυχές


Έγινε ο κόσμος όλος ένα δάχτυλο
στη μύτη σου μπροστά 
Κι εσύ σηκώνεις το δικό σου 
στη μύτη του μπροστά
Κι όλα τα δάχτυλα προτεταμένα
Έγιναν μούντζες
Στα μούτρα μας τα χάλια μας να δείχνουν 
Μα η καμήλα την καμπούρα της δεν την κοιτά!



Έγινε ο κόσμος όλος ένα δάχτυλο
στη μύτη μου, στη μύτη σου μπροστά
Μα δεν τρομάζεις
Σημεία των καιρών
Μάθαμε όλοι γύρω από μία τράπεζα ολοστρόγγυλη 
να είμαστε και να κατασπαράζουμε
σαν ζώα ανθρώπινα κομμάτια
Όπως το βλέπαμε χρόνια να γίνεται 
στης τιβί τα κοσμικά τα πανελάκια
Εθιστήκαμε 
και τίποτα δεν μας παραξενεύει πια!



Ξεροσφύρι θα τη βγάλουμε απόψε;
Έλα να δούμε ποιον θα τσακίσουμε,
για να περάσει και τούτη η βραδιά!

@ριστέα



Ήταν μια ανάσα από τις δημιουργίες μου 
και η ανάγκη μου να φωνάξω όπως ξέρω εγώ!
Ζητώ συγγνώμη, καθώς έχω καιρό να το κάνω,
που έχω απενεργοποιημένα τα σχόλια, τις καθημερινές.
Σήμερα ξέρω ότι μπορεί να υπάρχει αντίλογος ή να σηκώνει κουβέντα.

Ας γυρίσουμε μέσα μας πρώτα,λέω εγώ. Και μετά έξω!
Δεν βλέπω να αλλάζει και κάτι στον κόσμο μας με τόσο 
μπούρου μπούρου και κριτική 
Καλή σας μέρα
@

Ιστορίες της Νύχτας

Διαβάστε σήμερα στις Ιστορίες της Νύχτας

"Θέλεις μπουζούκια; ....Πάμε! "από τη Mia Petra
και 
τον Χρόνο από τη Giwta Ar

Κι εδώ όλες οι Ιστορίες μας ως τώρα.

Και να υπενθυμίσω ότι έχουμε δύο περίπου βδομάδες καιρό
για όσους δεν έγραψαν ακόμα!