Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

@iris speaking! #1: Απεταξάμην!


Ωχ θα σκεφτείς, με το που είδες τη φωτογραφία!  
Τούτη θα μας τρελάνει με τη Γιουροβίζιον.
Κι όμως! 
Δεν θα σου μιλήσω αγαπητέ μου αναγνώστα για την Γιουροβίζιον!
Θα σου πω κατ'αρχάς ότι αυτή η ανάρτηση περίμενε υπομονετικά 
έναν ολόκληρο χρόνο για να γίνει!
Κι εγώ θα πρέπει να ξέρεις ότι φημίζομαι (εκτός των άλλων☺) 
για την υπομονή μου.



Ήταν πέρυσι τέτοιες μέρες. ένδοξες γιουροβιζιονικές,
που έσκασε θέμα, όπως σκάνε όλα τα θέματα της
σαχλής επικαιρότητας, 
με την κοπέλα με το μούσι, γνωστή ως Κοντσίτα Βούρστ
που τον/την έμαθαν και οι πέτρες στην πατρίδα μας!
Και δως του γκρουπάκια, πηγαδάκια, μάχες επί των μαχών,
εμπάθειες, σχόλια, δύο αντιμαχόμενες πλευρές να σφάζονται
για τα μούσια του καλλιτέχνη Τόμ Νόιβιρτ.
και να 'σου οι ηθικολόγοι κάθε μορφής να κράζουν 
"Πού πάμε! Ρε πού πάμε"!
Να ανησυχούν για τα παιδιά μας και τα νιάτα μας
(που κάτι τέτοιες στιγμές τα θυμούνται αν έχεις προσέξει-
τις καθημερινές δεν προλαβαίνουν!)
να προβλέπουν πτώση των ηθών,
σαπίλα, ξεπεσμό...και τόσα άλλα φοβερά και τρομερά!



Για ποικιλία είχαμε και ομοφοβικά παραληρήματα
από τους ορθόδοξους επισκόπους των Βαλκανίων κι όχι μόνο.
Να διαβάζω η μεγαλοκοπέλα ότι για τις περσινές πλημμύρες
στα Βαλκάνια έφταιγε η Κονσίτα και ότι ήταν θεϊκή τιμωρία 
και προειδοποίηση για τους ανθρώπους 
και ξέπλυμα οφ κόρς των αμαρτιών με αυτές (τις πλημμύρες).
Και κάθε φορά που διάβαζα τέτοια τρελά ήθελα να φάω τις μπούκλες μου!
Μέχρι το τέλος του κόσμου προέβλεπαν κάποιοι που είχαν ενοράσεις!
Και δως του ερμηνείες για τα λόγια του βραβευμένου τραγουδιού
"Rise like a Phoenix"
"Μα είναι ολοφάνερο: είναι σατανιστικά"
"Και τα σχήματα στο bacround και οι φωτιές οπωσδήποτε είναι συμβολικά"
Κινδυνεύαμε μέχρι και με την επέλαση του Εωσφόρου
σου λέω μανούλα μου!



Καλέ ναι! 
Δεν τα βγάζω από την κεφαλή μου!
Τα διάβαζα όμως εγώ και την κουνούσα την μπουκλωτή κεφαλή μου
γιατί ήξερα πως σήμερα, 20 του Μάη, ένα χρόνο μετά
λίγο πριν την 60η Γιουροβίζιον
όλα θα ήταν στη θέση τους!
Κανένας αντίχριστος δεν θα είχε εμφανιστεί,
κανένα παιδί μας δεν θα άφηνε μαλλιά και μούσια, ενδύοντας μια γυναικεία φιγούρα 
και σε τελευταία ανάλυση, έτσι δεν γίνεται πάντα αγαπητέ μου αναγνώστα;
Έγινε και το σούσουρο με το Ρουβά και τι έγινε;
Τι έμεινε;
Πόσο βλάφτηκαν τα ήθη μας, ο Αριστοφάνης, το Άξιον εστί;



Γιατί η ουσία είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία!

Αντί να ασχολούμαστε με το πώς θα γίνουμε καλύτεροι εμείς,
αντί να μεγαλώνουμε σωστά τα παιδιά μας
φροντίζοντας να τους δώσουμε όλα όσα χρειάζονται 
ώστε να γίνουν συγκροτημένοι ενήλικες
ώστε να μην κινδυνεύουν από χαλασμένα ήθη
και να επηρεαστούν από
drag queen χαρακτήρες και περσόνες σαν την "Conchita Wurst"
αντί να δίνουμε Παιδεία, 
σωστά πρότυπα με τη δική μας συμπεριφορά,
αγάπη κι αποδοχή
ασχολούμαστε με το να αποτάσσουμε Σατανάδες
και να στιγματίζουμε κάθε τι διαφορετικό ή μακριά από τα γούστα μας!
Με θέματα που αν δεν τους δίναμε σημασία,
στο ντούκου καλέ θα περνούσαν...

Δεν λέω, μπορεί να μην σου αρέσει η Κονσίτα και δικαίωμα σου στην τελική.
Δεν σου ζήτησα να σου αρέσει κι αν κατάλαβες αυτό 
μάλλον δεν πρόκειται ποτέ να συνεννοηθούμε ☺

beautiful, bird, cage, free, freedom, photography

Αλλά έχεις σκεφτεί μήπως εν τέλει παίζουμε τα παιχνιδάκια των media 
που μας θέλουν να ασχολούμαστε, να σφαζόμαστε, να αποκοιμιόμαστε 
με κάθε ανούσιο γεγονός,
για να μην ασχοληθούμε με τα σπουδαία που θα μας κάνουν
ενεργούς πολίτες, σκεπτόμενους πολίτες,
καλύτερους ανθρώπους;

Λέω μήπως...
Απετάξω τα ΜΜΕ και όχι μόνο;

-Απεταξάμην! ☺
@ριστέα
ή καλύτερα
@iris speaking!

a, boho, got, grunge, i, in, indie, life, mind, my, pain, photography, quote, tumblr, war

Εγκαινιάζω σήμερα μία στήλη που μοιάζει με τη στήλη
"Μαζί με τον καφέ" (της Κυριακής)
(αλλά δεν θα είναι ίδια, εδώ θα γράφει ο άλλος μου εαυτός)
με τον εντελώς ευρηματικό τίτλο ☺
@iris speaking! 
Ευελπιστώ να την περιφέρω από δω κι από κει (σε μέρα εννοώ)
ανάλογα με το αν με τσιγκλάει κάτι!
Και θα μου πεις, ίσως και με το δίκιο σου:
"Τι μας νοιάζει μανίτσα μου η άποψη σου;
Καλέ πώς το είπε κάποτε ο επιθεωρητής Ντέρτι Χάρι Κάλαχαν 
στην ταινία Στοίχημα Θανάτου:
Οι γνώμες είναι σαν την κ@λοτρ@πίδα. Όλοι έχουν από μία!
Εγώ γιατί να μην έχω; Σε πηγάδι κατούρησα;
(Καλέ είπαμε: εδώ θα γράφει ο άλλος μου εαυτός)

Ιστορίες της Νύχτας

Όσο για τις Ιστορίες της Νύχτας μετά από παρακλήσεις, απειλές, 
λαδώματα κι άλλα ☺παίρνουν παράταση!
Θα σας ενημερώσω αύριο σχετικά γιατί σκάει κι άλλο δρώμενο οσονούπω
και θέλω να προγραμματιστώ καλά!
Αν έχετε έμπνευση συνεχίστε να γράφετε!

Διαβάστε σήμερα την Ιστορία της Χριστίνας (Andromeda)
Μπίρες με τον Μουσά Μπαμπά

Α! Τις υπόλοιπες Ιστορίες μας τις βρίσκεται εδώ

68 σχόλια:

  1. ε,όλα τα είχαμε δει από εσένα ,καιρός να δούμε και την κ@λοτρ@πίδα σου !!! Ήμαρτον Παναγία μου!!!!!!!!!!!
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα να'σαι καλά ,με ξυπνησες για τα καλά ,πάω να πλύνω τα χαλιά μου!
    Συμφωνώ στα υπόλοιπα!
    Τωρα ξερεις ,δεν γλιτώνεις! Κάθε τι που θα γράφεις σε αυτην την στήλη θα λέω '' ωραία τα λέει η κ@λοτρ@πίδα σου ! ''
    Φταίω ; Δεν φταίω!!!!!!
    Καλημέραααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε θα μπει το κανελλάκι να σχολιάσει σοβαρά θα σε διαβάσει και θα μου την αποσυντονίσεις!
      Τόσα άλλα σοβαρά έγραψα η δόλια, ούτε έκθεση ιδεών να έγραφα☺ χοχοχο εκεί κόλλησες εσύ!
      Καλημέρα Νάσια! Τελικά εσύ μας έφτιαξες τη μέρα!!!!!!!!!
      αχαχαχα!

      Διαγραφή
  2. Παιδί μου σε διάβασα προσεχτικά και με έκανες να σκάσω ένα χαμόγελο (όχι πως δεν σκάωκ άθε τρεις και λίγο, αλλά λέμε τώρα!) ) τώρα μόλις που έφτιαξα και το καφεδάκι μου, αφού πρώτα μάζεψα τα καθαρά μου χαλιά. Τι να σου πω παιδί μου για την eurovision (πέρσι, φέτος δεν παρακολούθησα, ό,τι πήραν τα ματάκια μου κι ό,τι άκουσαν τα αυτάκια, από 'δω κι από 'κει); Είναι σαν αυτό που όταν βγήκε η ταινία "2012" είχαν πάθει όλοι τρόμο για το επερχόμενη καταστροφή, που τελικά δεν ήρθε! Βλακείες, για να ασχολιόμαστε ή κυρίως για να ασχολούνται τα media, πάντα με τη δικαιολογία "μα τον κόσμο τον ενδιαφέρουν τέτοιες ειδήσεις, κουτσομπολιά..." (για κάντε μια πραγματική έρευνα βρε παιδιά και θα δείτε ότι είναι το εντελώς αντίθετο από αυτό που νομίζετε)
    Κι επειδή -πάλι- έγραψα πολλά, περιμένω να δω τη νέα σου στήλη ...με τον άλλο σου εαυτό!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και που δεν παρακολουθείς δεν χάνεις τίποτα! μην κοιτάς εμένα ,Έχω και εγώ τα κολλήματα μου! και αυτό είναι και οικογενειακό! αχα!
      Μα κουράστηκα να βλέπω να τρομάζουν από το παραμικρό διαφορετικό που θα δουν, αλλά το τι παράδειγμα δίνουν οι ίδιοι στα παιδιά τους δεν το κοιτάζουν! Και επειδή η γενίκευση τους παίρνει όλους θα πω ότι τα λόγια μου αφορούν μια μεγάλη μερίδα - όχι όλους!
      Πάντα θα υπάρχουν οι φωτεινές εξαιρέσεις!
      Η στήλη εύχομαι να συνεχίσει στο ίδιο ύφος και λόγο με τα σημερινά μου ☺
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!♥

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς! Μα φυσικά τα λόγια σου και οι απόψεις σου /μας αφορούν μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων και όχι όλους!
      (πρόσφατα το επισήμανα κι Εγώ σε ένα status που είχα γράψει στο προφίλ μου στο fb) Για μένα είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν παντού και πάντα εξαιρέσεις. Δεν χρειάζεται να το λέω και να το γράφω κάθε τρεις και λίγο. Τώρα τι καταλαβαίνει ο άλλος... είναι άλλο θέμα αυτό!

      Ας κοιτάξουμε πρώτα τι κάνουμε εμείς, τι παραδείγματα δίνουμε στα παιδιά μας, στα ανήψια μας, στα νέα παιδιά τέλος πάντων.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    3. Αυτό θα προσπαθήσω να το απαντήσω σε ένα τελικό σχόλιο-ρεζουμέ στο τέλος Μαρία μου.
      Γιατί (όπως μπορείς να δεις παρακάτω) μάλλον δεν έγινε κατανοητό απ΄μερικούς το πνεύμα της ανάρτησης!
      Φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. καλα! Χτες στο μαθημα ειχα αυτνν ακριβως την κουβεντα με τα παιδια μου, δηλαδη οχι ακριβως, εγω τους ελεγα για το χαμο με την Αννι και το ποσο αιμοδιψεις ειμαστε σαν θεατες και συζητουσαμε πρωτον ο γιατι και πως τα ΜΜΕ μας εχουν βαλει σε αυτο το τριπακι και ποιος φταιει που εμεις πεφτουμε στην παγιδα και βλεπεις κατι θεματα τετοια η και σαν αυτο με το Ρουβα και με την Κοντσιτα στον αντιποδα να κανουν τρελη τηλεθεαση και πραγματα ουσιας να περνανε στο ντουκου!
    Θα τα διαβασεις, ειναι το τριτο μερος της αναρτησης! Ευχαριστω για την παραταση, γιατι θελω να τελειωσω αυτο το θεμα πριν πιασω αλλο!
    Το σχολιο της Νασιας με εκανε να κραταω την κοιλια μου απο τα γελια!
    Καλημεραααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα από πέρυσι να κάνουμε μια τέτοια συζήτηση Χριστίνα μου. Όταν προκύπτει ένα ανούσιο θέμα αμέσως χωρίζονται όλοι σε δύο παρατάξεις και σφάζονται! Μιλάμε για εμπάθεια!
      Αυτό ακριβώς ήταν το θέμα της ανάρτησης μου κι όχι το πόσο ή όχι μας αρέσει μια γυναικεία φιγούρα με μούσια!
      Περιμένω το τρίτο μέρος της ανάρτησης σου.
      Μέσα στην ημέρα θα ανακοινώσει την παράταση και μέχρι πότε!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  4. Σε απόλαυσα!!! Ωραία η στήλη και επειδή πιστεύω ότι δεν κατούρησες σε πηγάδι δικαιούσαι άποψη και θα την παρακολουθώ!!! Εξάλλου συμφωνώ μαζί σου.. Φυσικά όλα τα ΜΜΕ τα κάνουν και οι παρατρεχάμενοι. Για να έχουν θέμα συζήτησης.Ακροαματικότητα γαρ...Ακόμη και η Εκκλησία το δικό τους παιχνίδι παίζει. Ο κόσμος δεν πολυδίνει σημασία. Έτσι πιστεύω. Θα μου πεις τώρα ότι επειδή το πιστεύω έτσι είναι;; Ε ....καλά ούτε εγώ κατούρησα στο πηγάδι βρε Αριστέα.
    Σοβαρά τώρα μόνο κακόγουστο μπορώ να το χαρακτηρίσω. Και δεν μ'ενδιαφέρει καθόλου. Συμφωνώ με όλα πάντως και επαυξάνω. Ας κοιτάξουμε το σπίτι μας και ''τι σπόρους σπέρνουμε για να έχουμε καλή σοδειά''!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου συμφωνούμε.Βρε κι εγώ δεν είπα ότι μου αρέσει. Είπα ότι μπορώ να κάνω σαν υστερική και να δέχομαι ότι δεν θα μου αρέσουν τα πάντα γύρω μου, αλλά μπορώ να το αντέξω!
      Φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω για τις άλλες σελίδες σου πριγκίπισσα, καθότι πρόσφατη στην γειτονιά, αλλά τα λες πολύ καλά εδώ.
    Πράγματι δύσκολα έρχεται η συντέλεια του κόσμου όσο κι αν χτυπιούνται τα ΜΜΕ. Προτείνω κι εγώ πάντως να αναρωτηθούμε σοβαρά για τον ρόλο τους διότι μας βλέπω όλους σε λίγο να κάνουμε ουρά σε ... ψυχοθεραπευτήρια.
    Την καλημέρα κι από δω
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα Επηρεαζόμαστε κι εμείς οι μπλόγκερς νομίζω και πέφτουμε λιγάκι στην ίδια λούμπα. Καλό είναι να το έχουμε στο νου μας!
      Χαίρομαι που σου αρέσει η στήλη!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  6. Κι ότι πήγαινα να σε ενημερώσω για τη νυχτερινή ιστορία. Αϊτός είσαι λέμε! Τους βαρέθηκα όλους πραγματικά που τρώγονται με τους ανθρώπους. Μόνο τα φυτά δε τους ενοχλούν. Δεν τους νοιάζει καθόλου αν τα παιδιά μεγαλώνουν δυστυχισμένα από τη δική τους αρρωστημένη παιδαγωγική όλοι αυτοί οι τάχαμου σεβάσμιοι και ενάρετοι. Μας κούρασαν, αυτό έχω μόνο να πω.

    Καλή συνέχεια Αριστάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου μέσα στο μυαλό μου είσαι!
      Κι εγώ κουράζομαι με όλα αυτά!
      Καλημέρα και φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  7. Εμένα καταρχάς να σου πω ότι μου αρέσει και αυτός ο εαυτός σου!!!
    Πάρα πολύ μάλιστα.
    Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου και θα φωνάξω και εγώ για τα ΜΜΕ
    ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ!!!!!!!!!
    Αν άνοιγε λίγο περισσότερο ο κόσμος το μυαλουδάκι του θα καταλάβαινε τι νόημα έχουν όλα αυτά και θα τα έβλεπαν στην πραγματική τους διάσταση.
    Αλλά που;;
    Ακριβώς το αντίθετο.
    Μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τον τελευταίο καιρό και με την κρίση, αντί να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός πηγαίνουμε πίσω.
    Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί το αντίθετο θα περίμενα να γίνει.
    Τέλος πάντων εγώ πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ότι του αρέσει από την στιγμή που δεν θίγει προσωπικά κάποιον.
    Ας ασχοληθούμε με κάτι πιο σοβαρό όπως τους εαυτούς μας.
    Καλημέρα @iris πολύ μου άρεσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που σου αρέσει και αυτό το στυλ μου Ελενάκι μου :)))
      Χαίρομαι που έπιασες το πνεύμα της ανάρτησης!
      Αυτό και την αγάπη μου♥:

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Απεταξάμην...βεβαίως βεβαίως!


    φιλάκι βιαστικό λόγω ημέρας ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου!
      Φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου♥

      Διαγραφή
  9. απεταξάμην και έλεος !!!! κυριολεκτικά σταυρώστε την μάγισσα την Κοντσίτα δεν τα ήξερα τα καταστροφολογικά σενάρια που ειχε φέρει ένα μούσι ..... φτερά και πούπουλα ή πίσσα καλύτερα στις κρυφές αλλά ηθικολόγες κατα τ'αλλα κουτσομπόλες !!!! καλημέρα δεν κοιτάζει ο καθένας την καμπούρα του λέω εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!
      Ακριβώς έτσι Νικόλα μου! Ας κοιτάζουμε την καμπούρα μας!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου! ♥

      Διαγραφή
  10. A, όχι! Δεν χρειάζεται να κάνω σκέψεις μετά την ανάρτησή σου: Ήμουν από πριν κατασταλαγμένη! (Έλαααα! Μην ακούω γέλια!)
    Το πού θα στραφεί η προσοχή μου πλέον το καθορίζω εγώ και όχι τα ΜΜΕ!
    (Γιατί όπως λέει και ένας φίλος δημοσιογράφος: Αν οι δημοσιογράφοι είχαμε χιούμορ, θα ήμαστε δίπλα στον Θύμιο Καρακατσάνη στην Επίδαυρο! Αν ήμαστε ευαίσθητα και λογικά όντα, θα ήμαστε μέλη των "Γιατρών χωρίς σύνορα" και αν ήμαστε σοβαροί... απλά, δεν θα ήμαστε δημοσιογράφοι!) -Ή κάπως έτσι τέλος πάντως!-
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    ♥ ❤ ♥ ❤ ♥
    (Το κοινό απαιτεί ντεκουπάζ με θέμα τη γιουροβίζιον!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα Μερά το τελευταίο σου τι να σχολιάσω! Μόνο αυτό δεν είχα σκεφτεί! αχαχα! Άκου εκεί ντεκουπάζ με θέμα τη γιουροβίζιον!
      Να'σαι καλά Γιάννα μου και σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο !
      Φιλάκια γλυκά!♥

      Διαγραφή
  11. Απεταξάμην τα ΜΜΕ και όχι μόνο, αφού να φανταστείς ούτε που πήρα είδηση ότι χθες είχε Eurovision. Μας πασάρουν ειδήσεις άνευ ουσίας και σημασίας για να περνάνε όλα τα σοβαρά απαρατήρητα.
    Καλή αρχή στην καινούργια στήλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Και να φανταστώ ούτε σήμερα θα πάρεις ένεκα γιορτής!
      Χρόνια σου πολλά Ελένη μου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  12. Αποφεύγω όσο περισσότερο μπορώ την τηλεόραση, γιατί είναι φανερό ότι μας κάνουν πλύση εγκεφάλου για να ξεχάσουμε τα σοβαρά.
    Αλλά δε γίνεται να μην πω ότι είναι μια αηδία η εικόνα της Κοντσιτα.
    Κοντά σου και στην καινούργια στήλη.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται να μας αρέσουν όλα Ρένα μου, ούτε να συμφωνούμε σε όλα!
      Αυτό είναι για μένα το θέμα!
      Φιλιά πολλά και καλημέρα!♥

      Διαγραφή
  13. Απεταξάμην : οσα απεταξαμην και αν πείς ο διάβολος δεν φεύγει!

    Δεν έχω χρόνο να διάβαζα καμιά ιστορια,(η αλήθεια είναι οτι δε μπορώ να συγκεντρωθώ)
    θα έχουν ενδιαφέρον,ειδικά οι αληθινές

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Μορφέα έχεις δίκιο. ό,τι κι αν γράφουμε εμείς εδώ ο κόσμος θα συνεχίσει να ασχημονεί. Αλλά αν ξεκινούσε καθείς με τον εαυτό του θα υπήρχε μια ελπίδα!
      όσο για τις Ιστορίες, ναι υπήρξαν κι αληθινές και όλες ήταν υπέροχες, αληθινές ή μη!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Αριστέα......! χαχαχαχαχαχαχαχα σε απόλαυσα σήμερα.
    Αυτο που λέμε ....λούσιμο με το γάντι......!
    Δεν έχεις άδικο.......! σε μια κοινωνία όπου ο ορθολογισμός και η προοδευτική ματιά γενικότερα υποχωρούν προς την Θεοκρατία κάθε μορφής και ενδύματος, είναι "φυσικό" να επανερχόμαστε στην Δαιμονοποίηση παντός διαφορετικού έστω και αν απλά δεν το γουστάρουμε αισθητικά.
    Αυτό ξέρεις στρογγυλεύεται και συντίθεται στον Φασισμό που δεν είναι μονάχα πολιτική, οικονομία και τα συναφή αλλά και πολιτισμός και τρόπος σκέψης.
    Εδώ σε λίγο ετοιμάζονται ....ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ από την αρχιεπισκοπή Πειραιά αν ...ψηφιστεί το σύμφωνο γάμου των ομοφυλοφίλων.....
    Ώρε μάνα μου μακελείο......χαχαχαχαχαχα

    Καλό βράδυ να έχεις κορίτσι μου και μου αρέσουν αυτές οι προσωπικές σου στήλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα δεν μου αρέσουν οι παπάδες που φορούν ράσα, πετραχήλια,. χρυσά κοσμήματα, κι έχουν μούσι. Αλλά δεν τους κοροϊδεύω ούτε έχω την απαίτηση να κυκλοφορούν έτσι μέσα στην εκκλησία μόνο!
      Τελικά όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε προοδευτικοί αλλά η φασιστική σκέψη υπάρχει μέσα μας ρε γαμώτο ,αυτό διαπιστώνω. Εύκολα κυνηγάμε και αφορίζουμε!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Μπορεί να σε στενοχωρήσω αλλά ξέρω ότι αντέχεις.

    Πέρα από τις ακρότητες του κάθε πικραμένου που φαντασιώθηκε σεισμούς, καταποντισμούς και την Δευτέρα Παρουσία με τη συγκεκριμένη εμφάνιση του/της Κοντσίτα, και μιας και ο καθένας δικαιούται να έχει γνώμη, θα σου πω ότι η συγκεκριμένη παρουσία υπήρξε για μένα αποκρουστική.

    Δεν έχω μάθει ούτε να ανέχομαι, ούτε να συμφωνώ με τα πάντα. Και από τη στιγμή που βγήκαν εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο και ξεσπάθωσαν υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, του αυτοπροσδιορισμού, της ομοφοβίας και άλλα πιασάρικα, θα σου πω ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να προτείνει ό,τι θέλει, δικαίωμα όμως των υπολοίπων είναι να μη το δέχονται.

    Ξέρω, ακούγομαι σαν παππούς, σαν οπισθοδρομικός, 2 αιώνες πίσω. Πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ εκείνη τη χρονική στιγμή που (ευτυχώς) σταματήσε ο πολύς κόσμος να κυνηγάει τις μειονότητες και άρχισαν οι μειονότητες να πετάνε πέτρες.

    Όλος αυτός ο αχταρμάς (που ζέχνει φιγούρα και δηθενιά από χιλιόμετρα) είναι πέρα από τα δικά μου πιστεύω και τη δική μου αισθητική. Μείνε παλικάρι μου/κοπέλα μου/ότι να'ναι στο σπίτι σου και κάνε ότι γουστάρεις. Αυτό που βγαίνεις και μου το προτείνεις δημόσια, εγώ το σιχαίνομαι.

    Στο είπα, θα σε στενοχωρήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με στενοχώρησες καθόλου Πέτρο μου. Ξέρω τα στεγανά που έχεις και ότι δεν συμφωνούμε σε αρκετά. Έτσι είναι η ζωή και καλά κάνει και είναι έτσι . Ο καθένας έχει τις απόψεις του.
      Εκείνο που με λύπησε είναι ότι κι εσύ όπως και δυο-τρεις ακόμα φίλοι πιάσατε λάθος το θέμα μου.
      Δεν προσπάθησα να σας κάνω να σας αρέσει κάτι που είναι πέρα από τα γούστα σας. Δεν ήταν το θέμα μου αν μας αρέσει η όχι η Κονστίτα.
      Από το θέμα Κοντσίτα πέρασα σε Ρουβάδες και άλλα παρεμφερή. Το θέμα είναι τα στρατόπεδα που δημιουργούνται ή αν θες κατασκευάζονται κάθε φορά ( για ένα θέμα που θα είχε περάσει στο ντούκου αν δεν είχαν ασχοληθεί τα ΜΜΕ πρώτα).
      Θα μου πεις ότι ο εν λόγω άνθρωπος (ο οποίος είναι ένας γκέι άντρας στη ζωή του- μόνο στη σκηνή γίνεται αυτή η φιγούρα που δεν μας αρέσει και δεν χρειάζεται να μας αρέσει) το έκανε για να προκαλέσει. Άρα πέφτουμε στο τριπάκι του(;)

      Το θέμα είναι ότι πολλά δεν μας αρέσουν. Θα τα αναθεματίζουμε όλα γιατί δεν πάνε με τα γούστα μας; Από τη στιγμή που δεν εγκληματεί κι είναι άνθρωπος του θεού ή του κόσμου τούτου για μένα είναι ελεύθερος.

      Θα ακολουθήσει ένα γενικό σχόλιο στο τέλος!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  16. Εγώ Αριστέα μου συμφωνώ μαζί σου αλλά της κοντής και συχωραμε για το θάρρος της φταίνε οι τρίχες. Αντί να κοιτάμε και να διορθώνουμε τα του οίκου μας κοιτάμε τι κάνει ο ένας και ο άλλος. Όσο τώρα για τα ΜΜΕ και όχι μόνο, όποιος καταπίνει και πιστεύει ότι του σερβίρουν λυπάμαι αλλά είναι άξιος της τύχης του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Εύστοχη για μένα με τα λίγα λόγια σου Κατερίνα μου! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  17. Συμφωνώ με τον μπάρμπα-Πέτρο πιο πάνω.
    Κι όσοι θεωρούν πρόοδο & ανθρώπινο δικαίωμα, να περιφέρεις την ανοησία σου και να επιβάλεις να γίνεται αποδεκτή, είναι τουλάχιστον γραφικοί.
    Πολλή σημασία του δώσαμε του παλικαριού. Σ' ένα χρόνο δεν θα τον θυμάται ούτε η μάνα του. Λοιπόν καλωσορίζω τη νέα σου στήλη και πες στον εαυτό σου να ανασκουμπωθεί και να γράφει τακτικά.
    Όσο για την Νάσια, της στέλνω τους συναδερφικούς χαιρετισμούς μου και δηλώνω αλληλέγγυα στο δράμα της. Αυτά τα χαλιά είναι μεγάλη πληγή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με την μαντάμ Μαρία που συμφωνεί με τον μπαρμπα-Πέτρο πιο πάνω κι αυτό για να μην επαναλαμβάνω.
      Όσο για σένα συνέχισέ το σου πάει!
      Να δούμε τι άλλο θα σκαρφιστεί το πονηρό θηλυκο μυαλό σου!
      Πάλι δρώμενο...!!! Μμμμ!!!

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένες Γιαδικιάρογλου και Πετροπούλου, μπαρδόν Μαρία και Γλαύκη μου!
      Το θέμα μου δεν ήταν κατά πόσο μας αρέσει η φιγούρα της γυναίκας με τα μούσια. Ούτε εμένα μου αρέσει οπτικά. Εγώ δεν αναθεματίζω όμως. Αφού σε ένα χρόνο δεν θα τον θυμάται ούτε η μαμά του γιατί να οργιζόμαστε;
      Τότε στο πυρ το εξώτερο ότι θεωρώ εγώ πωςπεριφέρεται ως ανοησία από δω κι από κει.
      Υπάρχει η ελευθερία της έκφρασης του ατόμου. Από τη στιγμή που δεν έρχεται σπίτι μου και δεν μου ζητάει με το ζόρι να το κοιτάζω, μπορώ να το προσπεράσω , να γυρίσω σελίδα στο έντυπο που τον συναντώ, να αλλάξω σελίδα στο διαδίκτυο.

      Σας παραπέμπω και στο σχόλιο μου στον Πετροβασίλη.
      Θα ακολουθήσει στο τέλος κι ένα γενικό σχόλιο .
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου και στις δύο! ♥

      Διαγραφή
  18. Απεταξάμην τα ΜΜΕ!!! Σωστή σε βρίσκω, συμφωνώ και πρέπει να σου πω, πως μ' αρέσει κι αυτός ο άλλος σου εαυτός, Αριστέα μου!!!
    Πόσο δίκιο έχεις περιττό να το πω...
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Και χαίρομαι που σου αρέσει κι αυτό το στυλ μου ☺
      Φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου! ♥

      Διαγραφή
  19. Βρε παιδιά, η Αριστέα δεν παίρνει μέρος υπέρ ή κατά, ούτε αναφέρει πως σώνει και ντε πρέπει να ασπαστούμε την εκκεντρικότητα (?) της κάθε Κοντσίτα. Αφορμή είναι, μιλάει για όσους ανήκουν στο κλαμπ του "η καμήλα ποτέ δεν κοιτάει την δική της καμπούρα", παρά κοιτάει μονάχα των υπολοίπων. Πράγμα που ισχύει 100% κι είναι άκρως εκνευριστικό. Απλό παράδειγμα: η χολή και το δηλητήριο που ξεχύνεται κάτω από ποικίλα άρθρα, με επιχειρήματα της τάξης δημοτικού και με σκοπό να ξεχαρμανιάσουν οι άνθρωποι, ή οτιδήποτε άλλο. Και δεν περιορίζονται μονάχα εκεί, σαφώς. Αντί να κοιτάξουμε τα δικά μας πεπραγμένα, ασχολούμαστε με τα επουσιώδη και με τις ζωές των άλλων, προσπερνώντας ζητήματα που πρέπουν προσοχής και που είναι ικανά να αλλάξουν και να διαμορφώσουν - και που ίσως θα κατάφερναν να εξαλείψουν κάποια αρνητικά που βλέπουμε. Το μόνο που παρατηρείται είναι η εναλλαγή του "θύματος" που θα λασπολογήσουμε για να περάσει η ώρα μας, ή και να κανακέψουμε τον εαυτούλη μας, ή και πόσα άλλα ακόμη.

    -Με συγχωρείτε που ξεφύτρωσα σαν τον μαϊντανό, κι αν παρερμήνευσα την ανάρτηση ζητώ ταπεινά συγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιστέρα μου καλύτερο συνήγορο υπεράσπισης της σκέψης μου δεν θα μπορούσα να έχω!
      Αγαπάκι μου αυτό ακριβώς: ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΘΕΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΣΟΝΑ! ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ.
      Να μην δαιμονοποιούμε, γιατί και εμείς οι ίδιοι έχουμε σκεφτεί αν αρέσουμε. Και αν κάποιος μας πει ότι του χαλάμε την αισθητική του;
      Πόσο συμφωνώ μαζί σου: Το μόνο που παρατηρείται είναι η εναλλαγή του "θύματος" που θα λασπολογήσουμε για να περάσει η ώρα μας, ή και να κανακέψουμε τον εαυτούλη μας, ή και πόσα άλλα ακόμη.

      Αυτό ακριβώς!

      Σε ευχαριστώ , σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ! Που μπορείς και με καταλαβαίνεις σαν να είσαι μέσα μου!

      Διαγραφή
  20. Όλοι έχουμε μια γνώμη,
    Η ή Ο Κοντσίτα αποκρουστική,
    ¨όταν ήμουν πρωτάρης στην πιάτσα, περνούσα μια μέρα από το Times Square της Νέας Υόρκης θάμουνα 16 ετών. στους 42 δρόμους υπήρχε μια διαφήμιση ελάτε να δέτε ένα παράξενο Ον μισός άνδρας μισή γυναίκα, πλήρωσα λοιπόν η μία παρειά του προσώπου ξυρισμένη και μακιγιαρισμένη, μαζί και η γυμνή της γάμπα όλα έδειχνα γυναίκα, η άλλη πλευρά γυμνά με τρίχες όλα έδειχναν άνδρα.
    Κατάλαβα ότι μας κορόιδευαν, μετά στην γαλλική συνοικία της Νέας Ορλεάνης αυτές οι γυμνές χορεύτριες, στο Νόρφολκ στην Αμερικανική Βάση ολόγυμνες χορεύτριες τρέλαναν τους ναύτες, στην Αβάνα στο Σαγκάη Πορνό,
    όχι όλα αυτά τα unnatural τα έζησα, τα σιχάθηκα, βουτηγμένος στη λάσπη των λιμανιών μέχρι τα μπούνια.
    Η καρδιά και η ψυχή ξεκουράζουντε στην πνευματική και φυσική ομορφιά χαρακτήρος και ήθος του αντίθετου φύλλου.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένου Γαβρίλη. Ούτε εμένα μου αρέσει η Κοντσίτα! Το θέμα μου δεν ήταν αν σας αρέσει. Ούτε να επιβάλλω να σας αρέσει. Το θέμα μου είναι που θέλουμε ο κόσμος να εναρμονίζεται με ό,τι μας αρέσει. Ε δεν γίνεται!
      όπως δεν γίνεται να σφαζόμαστε επειδή τα μέσα κάθε φορά ξεκοιλιάζουν κι άλλον για να γεμίζουν τις σελίδες τους!
      Θα ακολουθήσει στο τέλος ένα γενικό σχόλιο.
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από την πατρίδα! :)))

      Διαγραφή
  21. Έχω πάψει καιρό να ασχολούμε με κάθε τη δήθεν και ανούσιο σε βαθμό να δείχνω απολίτιστη. Δεν με νοιάζει τη βρακί φοράει ο εκάστοτε διάσημος ή πιο μαγαζί είναι in και ποιό όχι. Τα ΜΜΕ μόνο ΜΜΕ δεν είναι δηλαδή...
    Από την άλλη θα συμφωνήσω επίσης ότι την βλακεία και την κακογουστια του κάθε σαχλαμάρα δεν μπορώ να την τρώω στη μάπα για να κάνω ότι δεν συμβαίνει τίποτα! Επικρατεί χάος γλυκιά μου πριγκίπισσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας δεν θέλει να τρώει στη μάπα τις σαχλαμάρες. Χωρίς θόρυβο μπορούμε να τις προσπερνάμε!
      Όλα είναι ένα παιχνίδι των μέσων ! ☺
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  22. Ένα γενικό, αναγκαίο σχόλιο.
    Η ανάρτηση δεν αφορούσε αν μας αρέσει ο εν λόγω γκέι κύριος που ενδύεται ένα παράξενο πλάσμα. Προσωπικά δεν μου αρέσει οπτικά. Και καλά κάνετε και δεν σας αρέσει, όσοι δεν τον μπορείτε με τίποτα.
    Drag queens υπάρχουν χρόνια. Δεν μου άρεσαν και ποτέ δεν ασχολήθηκα μαζί τους. Όπως και τα μέσα δεν ασχολούνται μαζί τους. Δεν είδα να γίνεται χαμός με αυτές τις φιγούρες. Ούτε να ζητείται η κεφαλή τους επί πίνακι.
    Το θέμα μου είναι ο αφορισμός, το ανάθεμα και ο χαμός. Οι σφαγές. Δημόσια. Το να κοροϊδεύουμε όσους αποδέχονται την ελευθερία του άλλου να εκφράζεται όπως θέλει ως δήθεν προοδευτικούς. Από τη στιγμή που δεν εγκληματεί, εμένα προσωπικά όλα τα άλλα μου περισσεύουν. Δεν ζήτησα να τΟν ανεχτεί κανείς. Ζήτησα να σκεφτούμε πως μπορούμε να συμπεριφερόμαστε και να αντιδρούμε σε αυτά τα φαινόμενα. Ως γονείς πρώτα απ΄όλα!
    Στο προηγούμενο Συμπόσιο, είχε προκύψει θέμα όσοι θυμάστε. Ο σατιρικός και αθυρόστομος λόγος του νικητή είχε προκαλέσει έναν φίλο. όλοι είχατε πάρει το μέρος του νικητή. Θεωρώ πως κι εδώ έχουμε ακριβώς το ίδιο θέμα. Μια φιγούρα προκαλεί. Μπορεί να μην αρέσει, αλλά από τη στιγμή που δεν εγκληματεί και δεν έρχεται στο σπίτι σου και δεν σου κατσικώνεται απλά το προσπερνάς.
    Για τον ίδιο λόγο δεν αρέσουν οι γύφτοι, οι μετανάστες οι ομοφυλόφιλοι σε πολλούς ανθρώπους. Αυτούς όλους τους ονομάζουμε ρατσιστές. Ποιο είναι το όριο; Ποιος το τοποθετεί το όριο; Με τι επιχειρήματα και τι στοιχεία; Με ποιο σύστημα αξιών;
    Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.
    Αυτό ήταν το θέμα μου!
    Καλημέρα σε όλους! Όχι, αν μας αρέσει ή όχι ο/ η Κοντσίτα. ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ! Κάτι σαν τον Βολταίρο ένα πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία πετριά δεν θεωρώ ότι έριξα σε κανέναν.
      Υπερασπίζομαι τη διαφορετικότητά του όπως όλων μας, όμως δεν υπερασπίζομαι την εκμετάλλευσή της προς ίδιον όφελος και όχι για την Κοντσίτα, αλλά για οποιονδήποτε το κάνει αυτό!
      Διαφωνώ με αυτή τη στάση ζωής και συμπεριφοράς όπου κι αν τη συναντώ, οπότε δεν έχει με το πρόσωπο, το οποίο ποσώς με ενδιαφέρει.
      Παρακάτω ο Γαλάτης λέει για πολλά πρόσωπα της ελληνικής πραγματικότητας - και πόσα άγνωστα, μη διάσημα - λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο. Είμαστε μια χυδαία κοινωνία γενικά και με πολλή από υποκρισία.
      Μπορούμε όμως να διαφωνούμε ως προς τους τρόπους που επιβάλλεται ο ένας απέναντι σε πολλούς. Επηρεάζει η στάση του, καθώς αποτελεί πρότυπο ως δημόσιο πρόσωπο και δεν νομίζω ότι αυτό είναι ψέμα. Φυσικά δεν μιλώ για το συγκεκριμένο άτομο μόνο αλλά για όλα όσα προβάλλονται με αυτό τον τρόπο. Με τα υπόλοιπα δεν έχω κανένα θέμα. Ο καθένας είναι ελεύθερος να ζει την ζωή του όπως επιθυμεί σεβόμενος όμως και την ζωή των άλλων.

      Διαγραφή
    2. Επειδή έχω πάλι πονοκέφαλο θα απαντήσω αύριο στα σχόια.

      Βρε Γλαύκη μου δεν ζήτησα να μας αρέσει ο/η Κοντσίτα! Η ανάρτηση δεν αφορούσε αυτόν. Στραβά, προκλητικά, χυδαία κλπ κλπ θα υπάρχουν πάντα, ίσως και χειρότερα . Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε να τα κυνηγάμε. Διαρκώς θα ξεπηδούν νέα!
      Η ανάρτηση μου στην ουσία ήταν αυτή κι εδώ ήθελα να σταθείτε:

      Αντί να ασχολούμαστε με το πώς θα γίνουμε καλύτεροι εμείς,
      αντί να μεγαλώνουμε σωστά τα παιδιά μας
      φροντίζοντας να τους δώσουμε όλα όσα χρειάζονται
      ώστε να γίνουν συγκροτημένοι ενήλικες
      ώστε να μην κινδυνεύουν από χαλασμένα ήθη
      και να επηρεαστούν από
      drag queen χαρακτήρες και περσόνες σαν την "Conchita Wurst"
      αντί να δίνουμε Παιδεία,
      σωστά πρότυπα με τη δική μας συμπεριφορά,
      αγάπη κι αποδοχή
      ασχολούμαστε με το να αποτάσσουμε Σατανάδες
      και να στιγματίζουμε κάθε τι διαφορετικό ή μακριά από τα γούστα μας!
      Με θέματα που αν δεν τους δίναμε σημασία,
      στο ντούκου καλέ θα περνούσαν...
      Δεν λέω, μπορεί να μην σου αρέσει η Κονσίτα και δικαίωμα σου στην τελική.
      Δεν σου ζήτησα να σου αρέσει κι αν κατάλαβες αυτό
      μάλλον δεν πρόκειται ποτέ να συνεννοηθούμε

      Διαγραφή
    3. Φυσικά και δεν μιλάω για το συγκεκριμένο πρόσωπο. Μιλώ γενικά για στάση και συμπεριφορές που επηρεάζουν τους άλλους και δεν αποτάσσομαι ανθρώπους κι εννοείται αυτό, όσο με γνωρίζετε.
      Συμφωνώ απόλυτα ότι το βάρος πρέπει να δίνεται στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας, ώστε να μην επηρεάζονται από ό,τι βλέπουν γύρω τους.
      Το λάθος μου ήταν ότι δεν έγραψα ξεχωριστό σχόλιο από την αρχή, γιατί ήμουν κουρασμένη εκείνο το βράδυ. Θα συνεννοούμαστε καλύτερα τώρα.
      Πιστεύεις στα αλήθεια ότι δεν θα συνεννοηθούμε; Χαχα! Το ρημάδι το γραπτό μπερδεύει κάποιες φορές...
      Φιλιά, αγαπημένο κορίτσι!

      Διαγραφή
    4. Δεν είναι πάντα εύκολο να γίνουμε κατανοητοί μέσα από το γραπτό μας λόγο. Εδώ φαίνεται πως μια ολόκληρη ανάρτηση δεν έγινε κατανοητή τελικά! :)))
      Φιλάκια πολλά Γλαύκη μου♥

      Διαγραφή
  23. Εγώ έχω ένα αισιόδοξο μήνυμα να μεταφέρω.
    Αποφύγαμε το grexit στη... eurovision!
    Τους λυγίσαμε τους Ευρωπαίους-ένα ένα παίρνουμε τα κάστρα τους-βλέπε Βαρουφάκη να μαθαίνεις...
    Ο έντιμος συμβιβασμός ξεκίνησε από το πανηγύρι.
    Και θα τελειώσει με πανηγύρι. όπως κάνουν και οι Γαλάτες.
    Με τον Κακοφωνίξ δεμένο στο δέντρο.
    Γκρές... ντουζ πουάν!


    Όσο για την ανοχή στην Κοντσίτα, έχω να πω ότι στη χώρα που έχει γίνει εδώ και 20 χρόνια καθεστώς ο" Φώτης κι η Μαρία", ο Κωστέτσος, ο Λάκης Γαβαλάς, ο Χάρης Σιανίδης κλπ. και το στυλ αυτό θεωρείται το "εισιτήριο" για την "υψηλή κοινωνία", δεν αντιλαμβάνομαι προς τί ο θόρυβος για την Κοντσίτα.
    Το θέαμα της Κοντσίτα μπορεί να μοιάζει περίεργο για άλλους, αλλά για μας τους Έλληνες είναι μια τυπική φιγούρα μεσημεριανάδικου της Τατιάνας.
    Στη χώρα που μεγαλούργησε το Ερωτοδικείο, ο "Μίστερ Μπούτια", η "άλλο Πέπη κι άλλο πρέπει", ο Ἑθνικός Σταρ" κλπ... τί μπορούμε να προσάψουμε στην... μουσάτη αοιδό;
    -ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΛΕΠΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΗΣ AGB- (που ιερότερο πράγμα δεν έχω)
    Σαν το Big Brother που έπιανε τηλεθέαση από 70% κι απάνω και κανείς τάχα δεν το 'βλεπε.
    Σαν το ΓΑΠ που πήρε 45% και κανείς δεν τον είχε ψηφίσει...

    Πριν "πυροβολήσουμε", λοιπόν, την Κοντσίτα, ας εξαφανίσουμε πρώτα τα gossip news- όχι τίποτ' άλλο δηλαδή, αλλά για να δω τί δουλειά θα κάνει μετά ο ρεπόρτερ κώλων Μυκόνου στο Σταρ, Τσιλιμπουρδάκης.
    Γκρες... νο πουάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχηγέ με έκανες κι έλιωσα στα γέλια με το σχόλιο σου!
      Προσωπικά με βρήκες να συμφωνώ απόλυτα με τη σκέψη σου!
      Αυτά ακριβώς ήθελα κι εγώ να θίξω.
      Εκεί έξω θα συμβαίνουν πολλά σαχλά. Αν εμείς μεγαλώνουμε σωστούς ενήλικες όλα αυτά θα τα προσπερνάμε σε σημείο να μην έχουν κοινό τέτοια φαινόμενα!

      Γιατί άραγε έχουν ανταπόκριση τέτοιες προκλήσεις;
      Οι εξηγήσεις σου δίνουν την απάντηση!

      Την καλημέρα μου! :))))

      Διαγραφή
  24. Ένα υποθέμα (αν μου επιτρέπεται ο όρος) μέσα στο θέμα, ήταν αρκετό για να διαφανεί ότι πολλές φορές ο "διχασμός" προκαλείται ακόμα και για κάτι που ο καθένας το εκλαμβάνει μέσα από μια άλλη (χαοτική;) διάσταση. Κυρίως γι' αυτό. "Αλλού με πιάνει κι αλλού με βρίσκει" που έλεγε κι η Βουγιουκλάκη, αν δεν με απατά η (κινηματογραφικής εμμονής) μνήμη μου. Προφανώς και θα ήταν ένα καλό "επιχείρημα" η ιδιαιτερότητα του/της καλλιτέχνη/ιδος, από τη στιγμή που αποφάσισες να τον/την χρησιμοποιήσεις ως παράδειγμα. Απλά λειτούργησε κάτι σαν..μετατόπιση ενδιαφέροντος. Πάντα παραμονεύει αυτός ο κίνδυνος. Όμως, ποτέ και καμία συζήτηση-ανάλυση, δεν θα αποτρέψει τα πλήθη από το να έχουν διαφορετικές (διχαστικές;) απόψεις. Το "τριπάκι" καλά κραττεί. "Ζήτησα να σκεφτούμε πως μπορούμε να συμπεριφερόμαστε και να αντιδρούμε σε αυτά τα φαινόμενα". Απάντηση δεν θα πάρεις. Όχι μόνο γιατί οι απαντήσεις είναι υποκειμενικές (μέχρι να..εμφανιστούν τελικά οι δυο -ή και περισσότερες- τάσεις), αλλά κι επειδή έχω και μια ακόμα παράμετρο να "ρίξω στο τραπέζι". Από τη στιγμή που το Θέμα το κάνει η Ερώτηση, όλα μπορεί να τα "καταφέρει" η ερώτηση... Οι απαντήσεις μετά, είναι ολίγον τι αναμενόμενες. Πες μου τώρα ότι δεν κατάλαβες τι θέλω να πω! Κι εγώ για ποιον έβαψα τη ρίζα βρε; Για μένα;..! Αφού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον πυροσβεστήρα μου! Αν και πονοκεφαλιάζουσα (κι εσύ χτες) μια χαρά έβγαλα νόημα! Ο διχασμός ήταν το ένα θέμα,. Και αποδείχτηκε ότι καλά κρατεί. Και ναι έγινε μετατόπιση ενδιαφέροντος!

      Ας μπαίνουν τα ερωτηματικά. όλα για μένα ξεκινούν από την οικογένεια. όλα τα άλλα είναι συμπτώματα μιας άρρωστης κοινωνίας. Οι εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν αρκούν!

      Την καλημέρα μου ...πυροσβεστήρα μου!♥

      Διαγραφή
  25. Να σου πω Αριστάκι μου, εγώ σαν γονιός ντρέπομαι για τα χάλια τα δικά μου, που το παιδί μου βλέπει να καπνίζω ή να μην μπορώ να έχω έλεγχο στην διατροφή μου. Στην περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να δει την καμπούρα του, βλέπει τα μούσια της άλλης, που είναι και φάτσα φόρα!!! Το να ασχολούμαστε με τους εαυτούς μας, είναι σαφώς πιο επίπονο, από το να σχολιάζουμε αβέρτα τον καθένα! Με έλειψες βρε κοριτσάκι :))) Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, να σκέφτονταν έτσι οι περισσότεροι γονείς! Ότι δηλαδή έχουν ευθύνη να δώσουν σωστά πρότυπα στα παιδιά τους ότι η συμπεριφορά τους διδάσκει.
      Αν δώσουμε βάρος να μεγαλώσουμε σωστούς ενήλικες, με κρίση και ωριμότητα, τέτοια φαινόμενα θα περνούν στο ντούκου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  26. Ανοιξες τα σχόλια;;;;; καλα μεχρι να το παρω είδηση θα τα ξανακλείσεις..!!!Μονο αυτο θα πω προς το παρον..... Πες τα χρυσοστομη... δεν θα πω τιποτε αλλο... διότι παω για τον μεσημεριανο μου 'υπνο.. θα ξαναπερασω να διαβασω με την ησυχια μου τα σχόλια.....Αριστακι... μου κανε και μια μεταφραση στα αγγιλκα παιδι μου αλλη φορα...!!!! υπαρχουμε και εμεις .. η μία δηλαδή που δεν ξερει....χι.χι. φιλί Μ.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ρουλίτσα μου, τα ανοίγω έχουμε πει πού και πού , να αερίζω! Μην γεμίσει υγρασία και αράχνες εδώ μέσα! :)))
      Η Αριστέα μιλάει ...σημαίνει ο τίτλος!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  27. Εχμ.... συγνώμη, αλλά δε φταίνε τα ΜΜΕ. Τα δικά μας τα μυαλά φταίνε, που όχι μόνο ακούνε τα ΜΜΕ, αλλά διαμορφώνουν και τη γνώμη τους με βάση όσα λένε τα ΜΜΕ - καταπίνοντάς τα άκριτα.
    Συμφωνώ απόλυτα με την κατεύθυνση που το πας, Αριστέα μου. Για να εκπαιδεύσω την οικογένειά μου/τα παιδιά μου σωστά, πρέπει πρώτα να έχω εκπαιδεύσει σωστά τον εαυτό μου... αλλιώς, τι θα μεταδώσω; Κι αν δεν με εκπαίδευσαν σωστά ως παιδί, είναι χρέος μου να το φροντίσω αυτό μεγαλώνοντας. Εγώ, για τον εαυτό μου!
    Είμαστε νοήμονα όντα μεν, αλλά δυστυχώς σε αυτό το θέμα είμαστε πολύυυυ πίσω... ή απλά μας βολεύει να τα οικειοποιούμαστε όλα άκριτα. Σκέψου πόσες φορές έχει διαμορφωθεί προς τη μία ή την άλλη πλευρά η κοινή γνώμη, με βάση τα λογάκια κάποιου δημοσιογραφίσκου (που συνήθως μιλάει και συντακτικά/γραμματικά λάθος)... Εγώ αν δεν μπορώ να ακούσω και τις δύο πλευρές τι έχουν να πουν, γνώμη δε μπορώ να διαμορφώσω. Κι αυτό θα το μετέδιδα και σε ένα παιδί: άκου και ΣΚΕΨΟΥ!
    Κατάλαβες τώρα γιατί απέχω από τα ΜΜΕ όσο μπορώ; Άλλο το να ενημερώνομαι, και άλλο το να υπόκειμαι σε πλύση εγκεφάλου.
    Φιλιά πολλά και στους δύο εαυτούς σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να αφορίζουμε μόνο δεν αρκεί. Το να λέμε ότι αυτό με χαλάει ας φύγει από μπρος μου είναι σαν να εξαλείφουμε τα συμπτώματα, όχι το απόστημα!
      Και το απόστημα ξεκινά από την Παιδεία και την οικογένεια.
      Από το μυαλό που θα έχει ωριμότητα και κρίση!
      Σκέψου. Αυτό ακριβώς πρέπει να κάνουν τα παιδιά μας!
      Και τα βοηθάμε εμείς για αυτό ή για το αντίθετο!
      Καλημέρα Έλλη μου και χρόνια σου πολλά! :)))

      Διαγραφή
  28. Τι? Δεν ήρθε ο αντίχριστος τελικά?...τζάμπα τον περίμεναν οι ηθικολόγοι πριν στηθούν στην ουρά?
    Ο Ρουβάς που κολλούσε όμως?
    Ο ένας είναι ρόλος κι ο άλλος παίζει όλους τους ρόλους...(αστειάκι)..
    Το να ασχολούμαστε με πράγματα και πρόσωπα που είναι στην επικαιρότητα δεν είναι νοσηρό κατ' ανάγκη...ούτε θα ασχολούμαστε μόνο με τα σοβαρά...και η eurovision που σοβαρή δεν τη λες, μια χαρά μας "ενώνει", ή μας "χωρίζει" ανάλογα τα γούστα!
    Από το να ασχολούμαστε όμως μέχρι να φέρνουμε την καταστροφή και να χτυπάμε ολόκληρες κοινωνικές ομάδες με αφορμή ένα πρόσωπο που "παίζει ένα ρόλο" είναι μεγάλη η απόσταση!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ο Ρουβάς κολλούσε στο ότι τα μέσα δεν ενδιαφέρονται για το πρόσωπο, αλλά για το θύμα! Ο ντόρος τους ενδιαφέρει. Κι αν δεν γινόταν αυτό το πανηγύρι η κάθε Κοντσίτα δεν θα είχε λόγο ύπαρξης!
      Στάθηκες στο κομμάτι που πέρυσι με ενόχλησε τα μάλα: η καταστροφολογία που διάβαζα και από νέους ανθρώπους. Δεν ήταν παραληρήματα των επισκόπων και των απανταχού ηθικολόγων.
      Σε ευχαριστώ που τόνισες αυτό: ένα πρόσωπο που "παίζει ένα ρόλο" .
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :)))♥

      Διαγραφή
  29. Ουυυφφ μεγάλη κουβέντα άνοιξες... Θύμωνα απίστευτα και τσακωνόμουν με τους φίλους και γνωστούς, πλέον έπαψα να ασχολούμαι, ο καθένας ας κάνει ότι θέλει στο σπίτι του γιατι στο τέλος είμαι η παράξενη της παρέας! Κατά τα άλλα όμως θέλουμε τα παιδιά μας να σπουδάσουν να γίνουν άνθρωποι με περιεχόμενο, κουλτούρα, ποιότητα και να έχουν κρίση, όταν οι ίδιοι οι γονείς άνθρωποι μορφωμένοι όπως λένε για τους εαυτούς τους, κάθονται και ασχολούνται με όλα αυτά.. Αυτό τουλάχιστον δεν θέλει και πολύ σκέψη... όταν η μαμά είναι κουρασμένη και θέλει να δει κάτι να χαλαρώσει και να γελάσει αντί να προβληματιστεί! Όταν όμως το 3χρονο αγόρι πήγε και έβαλε τις γόβες της μαμάς για πλάκα, ο μπαμπάς κόντεψε να πάει εγκεφαλικό.
    Και εννοείται πως μετά αναρωτιόμαστε και γιατί τα παιδιά δεν παίρνουν ενα βιβλίο να διαβάσουν αλλά κάθονται και βλέπουν ότι αηδία παίζει το χαζοκούτι (που έλεγε και η γιαγιά μου). Γιατι αυτό το πρότυπο έχουν! Τόσο απλά! Και γιατί ακόμα και οι συζητήσεις των μεγάλων, έχουν να κάνουν με αυτά τα θέματα..
    Το επίπεδο των ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια είναι επίπεδο....Κοντσίτα (πως το καλό τον/την λένε)... Γιατί αν δεν ασχοληθούν με το 'μούσι' με τι θα ασχοληθούν? Μπορούν να ασχοληθούν με κάτι σοβαρό? Αφού αυτά πουλάνε.. Και αυτό βέβαια πάει για εμάς που αντί να απορρίπτουμε όλα τα σκουπίδια τους δίνουμε μονάδες τηλεθέασης! και πάει λέγοντας το παιχνίδι...
    Φυσικά υπάρχουν και άλλοι λόγοι.... που δίνουν χώρο για να ξεπετιούνται τέτοιες ασκήμιες... Πότε θα ξυπνήσουμε θέλω να ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου παρουσιάζεις μία πλευρά του θέματος πολύ σημαντική.Η εικόνα που δίνουμε στα παιδιά μας είναι αυτή που μένει στη συνείδηση τους, αυτή που αντιγράφουν κι όχι οι λέξεις που μπορεί να λέμε πχ διάβασε ένα βιβλίο. Πώς να το κάνει όταν βλέπει τη μαμά να βλέπει όλες τις εκπομπές στην τηλεόραση;
      Οι ασκήμιες μπορούν αν θέλουμε να μην μπαίνουν στη ζωή μας. Όχι να τις κυνηγάμε στα λόγια!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  30. Ωραία στήλη...πλάκα έχει ο άλλος σου εαυτός!!!
    Θα συμφωνήσω με το κλείσιμο "Απετάξω τα ΜΜΕ και όχι μόνο;"
    Φιλιάααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ελπίζω να μην αρχίσουν να τσακώνονται μόνο! Οι δυο εαυτοί μας!
      Αχ δεν θα τον γλιτώσω τον τρελογιατρό, να το δεις ! ☺ αχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου! ♥

      Διαγραφή
  31. Καλά αυτά τα ΜΜΕ τέτοια θέματα ζητάνε για να γίνεται της ανωμαλίας που λεγε κι ο Βουτσάς!! Βούτυρο στο ψωμί τους!! Μιλάμε και τα πρώτα κανιβάλια!! Αλλά κι αυτή η κωλοκοινωνία ψοφά για αιματάκι!! Οπότε να τα νούμερα, να η τηλεθέαση, να οι καυγάδες, να κι η/ο Κοντσίτα..
    Συνειδητοποιημένους ανθρώπους θέλουμε όχι εκπαιδευμένους τηλεθεατές αλλά φευ!!!
    Είπαμε, φαίνεται πιότερο η καμπούρα του άλλου από την δική μας!! ;)) Μάκια μούκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Μαρλέν μου Είναι και τι ζητάει αυτή η κωλοκοινωνία! Οπότε μην τα ρίχνουμε μόνο στα ΜΜΕ!
      Συνειδητοποιημένους ανθρώπους τους μεγαλώνουν Συνειδητοποιημένοι γονείς! Πότε θα σπάσει ο φαύλος κύκλος;;;;
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!♥

      Διαγραφή