Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Η @ριστέα... κυβίστρια !







Πρόσφατα παρακολούθησα ένα (ακόμα) Σεμινάριο
πάνω στο poweretx, προκειμένου να εξελίξω την τεχνική μου,
χρησιμοποιώντας το Easy 3D flex
ένα προϊόν σαν λευκή πούδρα, 
που δίνει όμως εκπληκτικά ανάγλυφα ( ξ ου και το 3D)
(Δείτε εδώ ένα Demo)

Ο πίνακας είναι ό,τι κατάφερε το μυαλουδάκι μου να 
αποτυπώσει σε στιγμές απόλυτης ...
εκφραστικής ελευθερίας!
(Δεκτά τηλέφωνα ψυχιάτρων για την περίπτωση μου στο μέιλ μου).


Ξέρω, έπεσε πολύ γεωμετρία στον πίνακα...
(Πικάσο και Μπρακ ωχριούν μπρος μου!☺)
Αποδεσμεύτηκαν στο έπακρο τα ένστικτα, 
εκφράστηκε το υπέρμετρο πάθος μου (το ποιο;)
αλλά κυρίως άφησα στην άκρη τους συναισθηματισμούς 
και τα γλυκανάλατα ρομαντικά του ...ντεκουπάζ!
Για λίγο!

Πω!!! Θα γίνω μεγάλη μια μέρα.
Ίσαμε τα 93 θέλω να φθάσω!☺

*

Σας φιλώ.
Σήμερα κλειστά-χτες ανοιχτά...
Έκλεισα για να μην πουντιάσω!

Έχω ένα νέο ενδιαφέρον εδώ και 3 μέρες...
Ες αύριον τα σπουδαία!

*

Συνεχίζετε να ψηφίζετε στο άλλαξέ το 
όσοι δεν το έχετε κάνει ακόμα

και να γράφουμε για το 9ο Συμπόσιο Ποίησης

Φιλιά ολούθε αγάπες μου...

@ριστέα