Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Ένα και δύο και τρία και τέσσερα.... ΕΛΤΑ! ☺


Ο ταχυδρόμος στο πυργόσπιτο χτυπάει δυο φορές!
Γιατί μία δεν είναι ποτέ αρκετή!
Και όταν κάνει και το ντάμπλ 
βλέπεις μια εικόνα καταμεσής στο σαλόνι μου 
όπως η παρακάτω! 


 Και η μικρή @ριστούλα χοροπηδούσε χτες μέσα στην τρελή χαρά!

Γιατί ένα τρελοσυριανάκι κάθισε κι έφτιαξε μια τρομερή χειροποίητη κάρτα
κι έστειλε κι ένα πλεχτό σουβέρ από τα χεράκια της
για να μην την περνάω και για ακαμάτρα!
Μα είναι δυνατόν Γιάννα μου;
Έκαστος στο είδος του κι εσύ στα πλεχτούλια σου! ☺


Το Μαρινάκι που στις αλλαγές χρήσεων είναι εξπέρ,
καθώς είχε σαρώσει στο πρώτο "άλλαξέ το",
έστειλε χειροποίητα κηροπήγια σε κουτί υπερπαραγωγή ~
με σκοπό εγώ μετά να του αλλάξω τα φώτα!
Μαρίνα μου ...εννοείται☺


Η Ελλέν μου (λέγε με Ποιώ)
της ποίησης μέγα πένα,
τι άλλο θα μου έστελνε, μου λες;


"Last, but not least"
που λένε και στο χωριό μου...
ένα κανελλάκι μυρωδάτο και γλυκό, σκόρπισε συγκίνηση 
με χειροποίητα σκουλαρίκια που φέρνουν τύχη!
Αμήν Μαράκι μου! Αμήν! ☺


Απ΄όλα αυτά πιο πολύ συγκινούμαι κορίτσια μου με τη σκέψη σας
με τα λόγια σας
με το περιτύλιγμα που ανοίγω....

Και να πω εδώ ότι δεν είναι οι μοναδικές φίλες 
που μου έχουν στείλει την αγάπη τους.
Σε πολλά δώρα δεν έχω κάνει αφιέρωμα, 
να μην σας τρελαίνω όλη την ώρα!
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χαίρομαι 
και δεν εκτιμώ κάθε τι που έχω λάβει!
Μια μικρή μνεία στην Mia petra...
~έχει γίνει πλέον μόνιμη χορηγός βιβλίων στη βιβλιοθήκη μου!


Σόρρυ που θα βρείτε (και) σήμερα την πόρτα κλειστή...
Ο "Πυρετός στο εργαστήρι" συνεχίζεται,
εγώ ψάχνω χρόνο να απαντήσω στα χτεσινά σας σχόλια
και δεν βρίσκω 
(εδώ είναι ανοιχτά που λες και μπάζει)
περνάω σε σύντομα διαλείμματα όπου προλάβω να δω κι εσείς τι κάνετε
και να πω τέλος γιατί θα το ξεχάσω, πως σήμερα το βραδάκι 
πέφτει η αυλαία στις Ιστορίες της Νύχτας.
Αύριο ακολουθεί κλασικά η κλήρωση.

Ουφ τα'πα!
Φιλούρες
@ριστέα