Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Μαζί με τον καφέ # 23: εφ' όλης της ύλης!



Έλα, έκαμες καφέ;
Εγώ εδώ, όπως πάντα, με την κόκκινη κούπα μου 
και τον διπλό ελληνικό μου!
Μετά από μια βδομάδα, επιτέλους, τα λέμε πάλι!
Και μάλλον το βλέπω να πηγαίνει έτσι το πράγμα για λίγο καιρό ακόμα!

Ξέρω, σου έλειψα.
Εντάξει, δεν λέω σε όλους... μιλάω για σένα, το παρεάκι μου,
που έχουμε μοιραστεί τόσα, που με έχεις δει στα τρελά μου κέφια,
στην τρέλα μου γενικώς,
μα με έχεις ζήσει και στα δύσκολα, και στην αγωνία μου, 
 στον πόνο μου, στη θλίψη μου, αλλά και στις χαρές μου!
Κυρίως αυτές!

Καλά, μπορεί να έλειψα και σε σένα, που δεν με ξέρεις από παλιά,
μα πάνω που με γνώρισες, έρχεσαι εδώ και βρίσκεις... ντουβάρι!
Θες να μου πεις μια καλημέρα και εγώ κρατώ διπλοσφαλιστά!
Κι αναρωτιέσαι έπειτα ... πόσο ακοινώνητη και ντίβα είναι 
του λόγου της καλέ;


Όχι αγάπη μου, δεν είμαι ακριβοθώρητη.
Ξέρεις πόσο μου έλειψε αυτές τις μέρες η επικοινωνία μας;
Πάλι καλά που περνούσα, με ζόρι βέβαια μεγάλο, πού και πού από τα μέρη σου
κι έτσι μαζεύτηκαν τα σίλβερ αλέρτια που κάπου πήρε το αυτί μου
ότι ετοιμάζονταν (!)
και δεν είδα τη μούρη μου να φιγουράρει στη τιβή!

Η βδομάδα που πέρασε ήταν γεμάτη και με έβγαλε λίγο 
στον πάγκο να προσπαθώ να ανασκουμπωθώ,
μα χαρακτηρίζεται κι από μεγάλο ενθουσιασμό στην μπλογκογειτονιά μας,
που με χαροποίησε ιδιαίτερα!
Τιμές θα της αποδώσω τώρα δα ονομάζοντάς την
" το Μεγάλο Παραμύθιασμα! "



Έγινε... του παραμυθιού!
Κι όσοι δεν το πήρατε είδηση ή χάσατε παραμύθια, μύθους και 
αντισυμβατικές αναρτήσεις, εδώ είμαι εγώ- δεν μου κάνει κόπος-
και με τη σειρά εμφάνισης θα σας τα θυμίσω:



1.Από μηχανής τρελλός,από την Πίπη, στο Οξεία Γλωσσοπάθεια
2.Παραμύθι Χωρίς Όνομα,από τη Mia Petra, στο ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
3.Once upon today, από τον euzona  στο Asx3t0s Τύπος
4. Η Γέννηση του καλαμποκιού, από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
5.Μεταμόρφωση από τη Μαριλένα μας, στο marilenaspotofart 
6.Σελήνη, ένα δαχτυλίδι χαμένο στην αρχή του χρόνου από την
Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου, στο λογισμών αραξοβόλι
7.Άνεμος, από την Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
8.Το αστέρι,από την Σταυρούλα μας,στο λογισμών αραξοβόλι
9.Το μαγικό μανιτάρι,από την Σταυρούλα μας,στο λογισμών αραξοβόλι
10.Ο Άρζ και ο πόλεμος των ψηλών κάστρων,από την Σταυρούλα μας,
στο λογισμών αραξοβόλι
11.Το μαγικό περβάζι, από την AΝΝΑ Flo, στο Ατενίζοντας
12.Ο Δρυΐδης και η Αθάνατη νεράιδα,από τη me maria στο mytripsonblog
13.Μια φορά και έναν, και δυο και τρεις καιρούς, από την Ανέσπερη,
στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες στο χρόνο αφημένες
14.Έζησαν αυτοί καλά;, από τη Γιάννα μας,  στο Syros 2Js
15.Όταν γεννιέται η ελπίδα, από τη Mary Pertax, στη Γήινη Ματιά
16.Η χώρα με τις πεταλούδες,από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
17.Αυγερινός, από την Katia Markouizou στο marilise 2
18.Η ανεμώνα και η μαργαρίτα, από τη Μαρία Νικολάου, 
στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά
19.Το μικρό αστεράκι, από τον 7χρονο γιο της Λίτσας, στο LitsArt
20.Τα λουλούδια των ψυχών, από την Ελένη, στο Ποιώ-Ελένη
21.Πάνας, από τον Τάσο Γ. Κάβουρα, φιλοξενία
22.Το χελιδόνι τρομοκράτης, από τη Maria Kanellaki, στο Απάγκιο της


Έλα έκαμες και κολατσιό;
Τούτη η ανάρτηση δε λέει να τελειώσει!
Φάε κάτι, θα πεινάσεις!
Πόσος καιρός πάει από την τελευταία φορά που απάντησα 
σε ανάκριση πρώτου βαθμού, εδώ μέσα; Ούτε που θυμάμαι.
Έλειψαν λοιπόν οι συνεντεύξεις μου στο Χριστινάκι μας και μου έδωσε 
ένα ερωτηματολόγιο-απολογισμό του 2015 να μου βρίσκεται!
Μέχρι και η φιλολόγα μας η Νάσια με σκούντηξε χτες 
να "ταγκαριστώ"  με τις ίδιες ερωτήσεις
(νέα γραμματική αυτό - στη γλωσσολογία έχει ειδικευτεί , 
κάτι περισσότερο θα γνωρίζει)



Ιδού οι ερωτήσεις

1. Τι έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ;
2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι; Θα βάλεις καινούριους φέτος;
3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;
4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;
5. Ποιες ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί;
6. Ποια ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2015;
7. Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2015;
8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ;
9. Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου;
10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;
11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015;
12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016  τέτοιο καιρό είσαι:
α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη;
β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά;
γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά;
13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;
14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;
15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό;
16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;
17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου;
18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε;
19. Ποιος σου έλειψε;
20. Πες μας ένα μάθημα ζωής για το 2015;
21. Ποιοι στίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;



Αν και το ταμείο μου το έκαμα εγώ την τελευταία μέρα του χρόνου που έφυγε
κι είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου αναρτήσεις,
θα απαντήσω συνολικά στις ερωτήσεις, έτσι για να μην με λέτε 
ακατάδεχτη! 



Πάμε λοιπόν;

Το 2015 έμεινα άνεργη, για έναν ολόκληρο χρόνο ακριβώς,
 22 χρόνια μετά από την πρώτη μου δουλειά,
από το '93 που πήρα πτυχίο!
Είχα να αντιμετωπίσω την κρίση, τα ελάχιστα έσοδα, μα και τον περίσσιο χρόνο
που προέκυψε κι είχα ξεχάσει πώς είναι να τον έχεις!
Δεν έβαλα στόχους, καθώς ποτέ δεν βάζω κι έτσι δεν είχα
διαφορές και λογιστικά υπόλοιπα στο ταμείο μου!



Δεν με πήρε από κάτω, δεν βαρέθηκα λεπτό,
δεν απελπίστηκα, δεν γκρίνιαξα σε κανέναν!
Δεν επισκέφτηκα καμία χώρα, εξόν την παραμυθοχώρα μου (πιάνεται;),
δεν θέλησα τίποτα περισσότερο από όσα είχα, ευλογούσα το θεό 
για τη δύναμη που είχα να χαμογελάω, να μην κάνω σχέδια,
και να ζω την κάθε μέρα σαν την πρώτη και τελευταία μέρα της ζωής μου.
Δεν μου έλειψε κανείς από όσους ήθελα να έχω δίπλα μου.
Δεν είναι υπέροχο να έχεις κοντά σου μόνο όσους νοιάζεσαι
και σε νοιάζονται;



Η μεγαλύτερη κατάκτηση μου μέσα στη χρονιά που πέρασε ήταν ότι
έκανα αυτό που αγαπούσα περισσότερο και με έκανε ευτυχισμένη:
δημιουργούσα και άρχισα μάλιστα να έχω έσοδα από αυτό!
Αυτό με ενθουσίασε περισσότερο την περσινή χρονιά, ίσως στον ίδιο 
βαθμό που με ενθουσίασε η εγκυμοσύνη (και η ευτυχής κατάληξη που είχε)
της κολλητούλας μου, μετά από αγώνα και ταλαιπωρία μεγάλη!
Ξαναέγινα "θεία" κατά κάποιο τρόπο, 
και ξέρετε την αγάπη μου για τα παιδιά....
Οπότε ναι, αυτό ήταν τα γεγονότα που έκαμαν ξεχωριστό το 2015!



Τα περισσότερα χρήματα μου (τα ποια;) πήγαν υπέρ πίστεως και πατρίδας:
στο εργαστήρι μου και στα υλικά μου!
Να φάω μπορεί να μην είχα, αλλά δεν μου'λειψε βερνίκι, 
ακρυλικό για ακρυλικό και powertex !
Έφτιαχνα εγώ, χάριζα και χαμογελούσα!
Και κάπως έτσι δεν έχασα και τα λογικά μου, παρά τα δύσκολα που βιώσαμε
ως έθνος, παρά την απογοήτευση του ξεπουλήματος του Όχι μας,
και των ονείρων που κάναμε
(κακώς...είχα ξεχάσει ότι οι μεγάλες προσδοκίες φέρνουν τις μεγαλύτερες
απογοητεύσεις!)



Το fashion concept του '15 ήταν λιτό κι απέριττο:
φόρμες κι αθλητικά!
Όχι βέβαια γιατί ξέμεινα από ρούχα μεμιάς!
Μα αν παίρνεις πέντε έξι κιλά και δεν χωράς στα ρούχα σου
ή αγοράζεις καινούργια ή βρίσκεις λύσεις ανάγκης!
Αυτό, μέχρι που μάζεψα τα κουράγια μου και τα ξαπόστειλα (τα κιλά)
 κάποια στιγμή, οπότε το 16 με βρήκε πολύ πιο αδύνατη, θενκς γκοντ,
το ίδιο χαρούμενη με το '15 και σε λίγο καιρό , 
αν μας πληρώσουν επιτέλους στη νέα μου δουλειά, πιο πλούσια!
Μισό! Μόλις κατάλαβα πως έγραψα χαζομάρα!
Πιο πλούσια; Από πότε μετράω  εγώ τον πλούτο με τα χρήματα;
Έτσι κι αλλιώς οικονομικά πλούσια δεν υπήρξα, ούτε και θα υπάρξω ποτέ!
Τα χρήματα για μένα, ναι μεν σου δίνουν απολαύσεις που δεν θα τις είχες
χωρίς αυτά, αλλά δεν είναι απαραίτητα για τη χαρά σου και τη γαλήνη σου!
Και ακρυλικά να μην είχα ...πιστέψτε με, θα ζωγράφιζα με κάρβουνο εγώ!
Και ναι σου είναι δύσκολο να το κατανοήσεις και να με πιστέψεις,
αλλά δεν θα μπω στον κόπο να σε πείσω! 
Αυτό ήταν το δικό μου μάθημα την χρονιά που πέρασε. 
Δεν υπάρχει λόγος να συμφωνείς, ούτε να το αποστηθίσεις κι εσύ! ☺
Έτσι κι αλλιώς δίνουμε διαφορετικές εξετάσεις! 



Ένα τσεκ στις ερωτήσεις και βλέπω ότι δεν απάντησα σε μερικές 
(ταινία - τραγούδι του ΄15 και  στίχοι που το χαρακτηρίζουν)
αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν θα στοιχίσουν στη βαθμολογία μου στο τέλος
αν τις αφήσω κενές!

Κλείνω με την ερώτηση που αφορά το νέο έτος
Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;
Πολύ εύκολη απάντηση:
ΜΠΑΝΙΑ!!!
αχαχα! Τι περίμενες να πω; Να ερωτευτώ; 
Σιγά καλέ...ερωτευμένη είμαι με τη ζωή διαρκώς εγώ, πόσο άλλο;
Μπάνια μου έλειψαν, μπάνια ζητάω!
Και είναι αυτό για το οποίο μετράω τον καιρό και τις μέρες 
σαν φαντάρος! 



ουφ!
Άντεξες ως εδώ ;
Τι να σου πω;!
Μπράβο κουράγιο! ☺



Στη χτεσινή ανάρτηση βρίσκεις μαραθώνιο διαβάσματος 
-αν έχεις κουράγια να το κάνεις-
 ενώ σήμερα σε στέλνω οπωσδήποτε στο κανελλάκι μου το μυρωδάτο
να συγκινηθείς με το παραμύθι του
Το χελιδόνι τρομοκράτης 

Σε γλυκοφιλώ
@ριστέα

72 σχόλια:

  1. τι να πρωτοσχολιάσω! Για τα υπέροχα παραμύθια που γράφουν όλοι! Και ΝΑΙ ,έχει γεμισει η μπλογκόσφαιρα συγγραφεις ,να σκάσουν όσοι ειρωνευονται! Ας μας δείξουν αυτοί τα βραβευμένα γραπτά τους ,να σκάσουμε εμεις τότε!
    Σκάψε μανίτσα μου στην αυλή μια γούρνα να μπαινεις να πλατσουρίζεις ! Αμάν τόση αυλή να πηγαινει χαμένη!Να ξεπλένεσαι και απο τα ντεκουπαρισματα και απο τα κάρβουνα ,που ευχομαι να μην φτασεις ως εκει...
    Καλημέραααααααααααααα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι: γράφουν εξαιρετικά ως τώρα οι φίλοι! Νιώθω ελάχιστη μπροστά τους!
      Μαρή πέρυσι δεν έκαμα μπάνια λόγω ...Αφροδίτης! Φέτος θα βγάλουμε τα σπασμένα μας!
      Α να κάνουμε και μαζί ναι; Στην Κουρούτα!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  2. Παραπονιόμουν στο Θεό που δεν μου έδωσε κι εμένα το χάρισμα να γράφω παραμύθια… Αλλά μετά που διάβασα κάποια εδώ, σκέφτηκα πως καλά έκανε ο Δημιουργός γιατί δεν θα μπορούσα ποτέ να συγκριθώ με τους εξαιρετικούς «παραμυθάδες» και τα έργα τους που φιλοξενείς εδώ, Αριστέα.
    Μπράβο σε όλους σας για την προσπάθεια. Είστε όλοι υπέροχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο, έρχομαι να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!
      Κι εγώ νιώθω τόσο λίγη μπροστά στις εξαιρετικές ως τώρα πένες!
      Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια! :)))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!
    Αρχικά να σου πω πως έχω ενθουσιαστεί με τα παραμύθια, δεν προλαβαίνω τις αναρτήσεις...!!
    Στην συνέχεια ας περάσουμε στις ερωτήσεις...ωραίες οι απαντήσεις σου, φωνάζουν Αριστέα!!!
    Εύχομαι να κάνεις πολλά μπάνια φέτος, είναι ότι καλύτερο για χαλάρωση και ηρεμία!!!
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιοζήλη μου κι εγώ είμαι το ίδιο ενθουσιασμένη!
      Χαίρομαι που το κειμενάκι μου έχει τη σφραγίδα μου (αλίμονο ε;)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Και γιατί δεν έκανες μπάνια δηλαδή;
    Σου έκοψαν το νερό στο σπίτι;
    Πάντως αμα θες στα μέρη μου έχουμε κάτι ωραίες θάλασσες. Μόνο σαπούνι θα χρειαστεί να πάρεις. Αν έχεις αφήσει κανένα αντεκουπάριστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεός όντως Μαρία μου!
      Βρε Πέτρο. Βρε Πέτρο!
      Δεν είναι το ίδιο ωραία εδώ τα μπάνια όπως εκεί!
      Οπότε σκοπεύω να έρθω πάλι στα μέρη σου και να σου κατσικωθώ! Να μάθεις να μην έμενες το καλοκαίρι σε τόσο ωραίο μέρος !☺
      Θα φέρω και τα ντεκουπαρισμένα μου σαπούνια μαζί! χοχο!

      Διαγραφή
  5. Αριστάκι μετά από σένα θα περάσω από τα παραμύθια γιατί χάθηκα γενικώς αυτές τις μέρες και δεν διάβασα τίποτα.
    Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι φέτος και να ερωτευτείς και να κάνεις τα μπάνια σου και δουλειά να έχεις και ακρυλικά να μην σου λείψουν, ούτε έμπνευση , ούτε χαμόγελο! Σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί για μια υπέροχη Κυριακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου και εγώ με το ζόρι εμφανίζομαι! Don't worry!
      Μιλ μερσί για τις ευχούλες!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  6. Ένα σου λέω: Αν σκέφτονταν όλοι σαν εσένα, ούτε που θα βιώναμε κρίση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία τι ωραία!! Μπάνια ε; μαζι σου κι εγώ! μου εχουν λειψει παρα πολυ!
    Μια υπεροχη κυριακη ευχομαι!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια φορα την εβδομαδα Χειμαρρος ομως! Δε θα πω τιποτα ξερεις πως σ' αγαπαω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Ο πλούτος σου όλος η καρδιά σου!!!
    Γι αυτό βρίσκεις τρόπο θαρραλέα να
    τα αντιπαρέρχεσαι όλα!!
    Εύχομαι το '16 να είναι πλουσιοπάροχο
    σε εμπνεύσεις υλικά αγάπη και μπάνια πολλά
    (στο τελευταίο με πιάνεις στον καημό)
    Τα παραμύθια δεν υπάρχουν!!! τίποτα άλλο

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου γλυκό,σε ευχαριστώ καρδιά μου για όλα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου περνας ωραία μηνύματα.. ειναι πολυς κόσμος που θα ήθελε να βρεί διεξοδο απο τα μύρια προβλήματα και δεν ξέρει πώς! Οι δημιουργίες σου και η θετικότητά σου δίνουν ιδέες! Ευχαριστούμε! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπάνια ε? Λίγο υπομονή ακόμα! Σου εύχομαι ακόμα καλύτερο το 2016 αν και όπως φαίνεται το 15 ήταν μια χαρά κι ας σου ξεκίνησε λίγο περίεργα.
    Τα δε παραμύθια? Ποιο να πρωτοσχολιάσω? Είναι όλα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό με τις προσδοκίες και τις απογοητεύσεις που έγραψες, είναι μεγάλο αξίωμα! Στο ντεκουπάζ τα πας περίφημα Αριστέα μου, αλλά στη φιλοσοφία διαπρέπεις. Έχεις πιάσει τη ζωή απ' τα κέρατα και την πας εκεί που θέλεις. Δεν σε πάει αυτή. Μπράβο σου και μπράβο μας που πίνουμε το καφεδάκι μας μαζί σου και τσουρνεύουμε λίγα μυστικά καλοζωίας, ένα χαμόγελο και μπόλικη αισιοδοξία.
    Το σεβντά σου για τα μπάνια, τον συμμερίζομαι απόλυτα και συντάσσομαι στο πλευρό σου. Ελπίζω και εύχομαι τη φετινή χρονιά, να χορτάσεις αλμύρα και ήλιο!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κανελλάκι μου , είναι αξίωμα , όχι δικό μου, αλλά το έκαμα τρόπο ζωής! Βούδας και Χριστός! :)
      Από τότε που εφαρμόζω την ελεύθερη σκέψη και δεν έχω προσδοκίες ξέρεις πόσο πιο όμορφη και ήρεμη είναι η ζωή;

      Ελπίζω φέτος να βγάλω το άχτι μου στη θάλασσα! Θ αέχει τελειώσει και η δουλειά ( και γι ατο αφρούλι μου επίσης!) οπότε τρέμετε κύματα και παραλίες του Πύργου! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου♥

      Διαγραφή
  13. Μια είσαι και δεν υπάρχει δεύτερη!!Πατάς γερά στη Γη, κρατάς τα μυαλά στο κεφάλι σου,αφήνοντας που και που λίγο λάσκα να πάρουν αέρα, σκορπάς χαμόγελα και έχεις μια καρδιά που χωρά όλους και όλα. Την υγειά σου να 'χεις και όλα τα άλλα τα κρατάς γερά και τα διαχειρίζεσαι όπως εσύ θες!
    Πάντα χάνω τον καφέ μέρα σαν τη σημερινή, αλλά πίνω τον απογευματινό μου παρέα σου, πιάνει;
    Πλούτη έχεις λοιπόν, τι να ευχηθώ; Μόνο να μη σου λείψει το χρήμα για εκείνα τα ακρυλικά μάτια μου και εύχομαι να γεμίσεις αλμύρα φέτος.
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, πόσο με συγκίνησαν τα λόγια σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολύ σε ευχαριστώ για όλα! ♥

      Διαγραφή
  14. Παραμύθια; Χαμπάρι δεν πήρα! Αφού μόλις σήμερα άνοιξα υπολογιστή!
    Καλά, μπορεί να μην έκανες μπάνια, αλλά ντεκουπάρισες πολύ! Κάτι είναι κι αυτό!
    Εφέτος δεν θα μαζεύεσαι από τις θάλασσες, θα δεις!
    Κίσιζ Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό να λέγεται αρτίστα μου! Το καλοκαίρι μου ήταν δημιουργικότατο! :)))
      Σε φιλώ ! ♥

      Διαγραφή
  15. (Αλήθεια, κάποτε "αυτή" άκουγε Παντελίδη... Λες να εμπνεύστηκε από το "Παραμυθιάζομαι" το νέο της δρώμενο??!)
    Η απάντησή σου στην πρώτη ερώτηση μου θύμισε ένα βραβείο, (παιχνίδι, τί ήταν αυτό?) που ρωτούσε τί θέλεις να σου φέρει το νέο έτος κι εσύ απάντησες "ελεύθερο χρόνο"!
    ;-)
    Κορίτσι μου, μπορεί να είναι τρομερά μαύρο σαν γεγονός το να μένεις άνεργος, όμως εσύ το αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο και εξελίχθηκες σε καλλιτεχνάρα από τις λίγες!
    Κανονικά θα έπρεπε να σου γράψω ένα κατεβατό μόνο και μόνο για να σε ταλαιπωρήσω (με την έλλειψη χρόνου) αλλά είμαι καλός άνθρωπος και λέω να σε αφήσω στην ησυχία σου!
    (Ψέματα! Κατά βάθος πιστεύω πως είσαι ψωνάρα και μας το παίζεις πολυάσχολη με τα κλειστά σχόλια, αλλά δεν θέλω να το πω!)
    :-p
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, curly artist μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Βρε συ θα μου χαλάσεις το όνομα με τα ψεύδη σου ☺
      Αχ αυτή η έλλειψη χρόνου! Δες πόσες μέρες μετά απαντώ! Μόνο αυτό σου λέω!
      Φιλιά μάτια μου γλυκά!

      Διαγραφή
  16. Α, τώρα που ζήτησες ΜΠΑΝΙΑ, έχε το νου στις μονώσεις της ταράτσας σου! Δεν ξέρεις καμιά φορά πώς θα μεταφραστεί η ευχή σου!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλη εβδομάδα Αριστέα μου και εύχομαι η ανεργία να γίνει μακρινή ανάμνηση, α και πολλά μπάνια το καλοκαίρι μη ξεχνιόμαστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και καφε εκανα και ηρθα να τον πιω εδώ μαζι σου και ευτυχως που αφηνεις μια φορα την εβδομαδα ανοιχτα γιατί δεν προλαβαινει να σκονιστεί πολύ το σπιτι .. και να βαζεις ενα μεγαλο σεντονι να έχουμε να διαβαζουμε.. οχι που θα γλύτωνες το ταγκαρισμα ..τι ειναι αυτό μανιτσα μου;..έτσι λενε τωρα τις ερωτήσεις; τι θα μαθω ακομα η γυναικα..!! σου αφηνω εδώ μεηλ...χι.χι. παραμυθιαζομαι και εγώ αυριο... να περνας ομορφα οπως εσύ αγαπας και οπως σ αγαπάμε καλη και ομορφη εβδομαδα να έχεις μικρη... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ε για να μην παραπονιέστε απ΄τη μία Ρούλα μου, από την άλλη και εμένα μου λείπει η επικοινωνία :)))
      Φιλάκια πολλά μάτια μου :))

      Διαγραφή
  19. χμ.... δε το πρόλαβα αυτό με τα παραμύθια ε;;;;
    εγώ κι ο χρόνος δε διατηρούμε καλές σχέσεις....
    νόμιζα ότι είχα περιθώριο μέρες ακόμα... τελικά δεν είχα...
    ελπίζω την επόμενη φορά να προλάβω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, όπως σου είπα και στο μέιλ, μια χαρά προλαβαίνεις!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  20. Εμένα πάντως μου έλειψες!
    Όταν σε διαβαζω και ειναι κλειστα τα σχόλια, μελαγχολώ :(
    Η αλήθεια ειναι πως διαβασα καποια παραμυθακια των φιλων μας και ειναι εξαιρετικά και πολύ διαφορετικά μεταξυ τους!

    Δυσκολα να μενεις χωρις δουλίτσα, ελπίζω να πάνε όλα καλά. Το ντεκουπαζ ειναι πολύ καλή ψυχοθεραπεία!

    Επίσης θέλω και γω μπανια και θαλασσα, δε τη χορταίνω η άτιμη!

    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου ♥
      Αλλά μην μελαγχολείς , δεν είμαι στενοχωρημένη και είναι κλειστά. Να ξέρεις ότι είμαι καλά και τρέχω!!!
      ( όταν είμαι στα κάτω μου πολύ κάνω αναρτήσεις στη δεξιά πλευρά ..όλα δεξιά και κοιτάζουν αριστερά... μην με ρωτήσεις γιατί! Δεν ξέρω! αχαχαχα)
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  21. Δε θέλουμε χρήματα για να νιώθουμε πλούσιοι, για να ζούμε τα θέλουμε κι αυτό γίνεται με δυσκολία πια, οπότε καθόλου δεν τα υποτιμώ!!
    Ειδικά όσοι έχουμε να φροντίσουμε κι άλλους, καταλαβαίνουμε την αναγκαιότητά τους, αλλά και τι θα πει να σκοτώνεσαι στη δουλειά καθημερινά για ψίχουλα που δε φτάνουν ούτε για τα βασικά...
    Αυτά τα γράφω μη διαβάσει η κυβέρνηση την ανάρτησή σου και της μπουν κι άλλες ιδέες...χαχα!
    Κατά τα άλλα συμφωνώ με το πνεύμα σου!
    Έχω πόση ώρα εδώ, μα έτρεχα κι από παραμύθι σε παραμύθι...με τόσο τρέξιμο, ξερή θα πέσω..καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, φυσικά και είναι απαραίτητα για τη ζωή μας τα χρήματα! Δεν το αγνοώ, ούτε τα υποτιμώ καθόλου. Αλίμονο. Το έχω πει άπειρες φορές εδώ μέσα όμως και θα το ξαναπώ: δεν εξαρτώ τη χαρά μου από αυτά. Γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι ευτυχισμένη . Ποτέ δεν είχα ! ☺
      Φαντάζεσαι να ήταν κριτήριο ευτυχίας για μένα το χρήμα;
      αχαχαχ Λες να διαβάζομαι απ'ο την κυβέρνηση; Κακό που πάθαμε!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)))

      Διαγραφή
  22. Πόρτα ανοιχτή έλεγα θα βρώ ε βρήκα και διάβασα και χάρηκα γιατί ένα πολύ σπουδαίο μάθημα πήρες και το μεταφέρεις και σε εμάς !!! Και είναι αλήθεια ότι παρά την ανεργία σου ήσουν ήρεμη , άκρως δημιουργική και αυτό όταν το καταφέρουμε είναι σπουδαίο επίτευγμα!! Να έχεις καλή εβδομάδα !!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κορίτσι μου τι να σου πω τα παραμύθια με έχουν συνεπάρει και είναι όλα καταπληκτικά! Παρόλο που δεν τα έχω διαβάσει όλα και σκοπεύω να τα συνεχίσω! Ο παλιοχρόνος τρέχει και με πιέζει και μου στερεί τις απολαύσεις μου! Αλλά δεν θα του περάσει!
    Όσο για σένα μας γλυκαίνεις με τη γλύκα σου και σου εύχομαι να πλατσουρίσεις όσο θέλεις! Όλα τα καταφέρνεις εσύ όπως έχω καταλάβει! Έχεις πλούτο στη καρδιά!
    Πολλά φιλιά!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μην μιλάς για χρόνο Μαίρη μου!
      Αλλά δεν θα σκάσουμε κιόλας! Όσα προλαβαίνουμε! :))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  24. Μόλις συνειδητοποίησα πως είμαστε αντίζηλες! Θα έπρεπε να το είχα καταλάβει από τον τίτλο που έδωσες στο blog σου. Είμαι κι εγώ πολύ ερωτευμένη με τη ζωή και κάθε που έρχεται η Άνοιξη ο έρωτάς μου γι' αυτήν ολοένα και φουντώνει! Χθες στην καθημερινή μου απόδραση στο βουνό είδα την πρώτη της Άνοιξης ανεμώνα! (Και μια οχιά σκοτωμένη). Απέναντί μου το Φαλακρό με φρέσκο χιόνι. Δεν ήθελα τίποτα άλλο!
    Καλή σου μέρα!!!
    Υ.Γ. Οι απαντήσεις στη συνέντευξή σου είναι "στάση ζωής" για ΄μένα κι ας μην φαίνεται στο blog γιατί κάτω από περιέργες συνθήκες βρέθηκα εδώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Άλλη μία ερωτευμένη με τη ζωή! Πιάσε κόκκινο μην τσακωθούμε! ☺
      Υπέροχες εικόνες μοιράστηκες μαζί μας!
      Να'σαι καλά Ανέσπερη!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  25. Ρε συ, τώρα που το λες, κι εγώ μπάνια θα ήθελα να κάνω (πρόσεξε τι θα πεις..!) Βέβαια, όπως λέει κι ο Πέτρος, το παν είναι το σαπούνι. το..(αντ)-β-τεκουπάριστο!! Μάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Ναι , σε νιώθω πουλάκι μου! Δεν χόρτασες καθόλου το περσινό καλοκαίρι ☺ αχαχαχαχα!Όσα και αν έκανες στη θάλασσα που έκανα εγώ και με την παρέα που έκανα τα δύο μοναδικά μου μπάνια δεν τα έκανες!
      αχαχαχα!
      Φιλιά α-βτεκουπάριστα! Ξέρεις εσύ!

      Διαγραφή
  26. Πολύ μου άρεσε ο τρόπος που απάντησες! Σου εύχομαι να καταφέρεις να κάνεις φέτος πολλάαααα μπάνια και να το ευχαριστηθείς!
    Πάω τώρα να διαβάσω τα παραμύθια των φίλων - δυο τρεις μέρες έλειψα κι έχω χάσει πολλά επεισόδια... πότε συγκεντρώθηκαν όλα αυτά;!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Αριστέα.
      Κνάκαλος

      Διαγραφή
    2. @Έλλη μου, να'σαι καλά!
      Χαίρομαι που σου άρεσε -και τούτη - η συνεντευξούλα μου!
      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή
    3. @Χρήστο μου, καθυστερημένη η απάντηση μου!
      Καλά να περνάς! :)))

      Διαγραφή
  27. Αριστέααααααααααααααα......
    Είσαι μία και μοναδική!!! Έτσι κάπως θα απαντούσα κι' εγώ, ό,τι και να τύχει το βλέπω απ' την αστεία του πλευρά και του δίνω και καταλαβαίνει στο καλαμπούρι.
    Κρύωνα βέβαια τον περασμένο Φλεβάρη, λόγω ακρίβειας πετρελαίου, μ' ένα ηλεκτρικό καλοριφέρ αγκαλιά..... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία!
    Φιλούρες κατάμουτρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου πολύ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Aριστούλα μου θυμάμαι ότι από την πρώτη σου ανάρτηση που διάβασα ποτέ, αισθάνθηκα την ίδια ακριβώς αύρα και σχημάτισα την ίδια εντύπωση που βλέπω πως έχω και τώρα για σένα! Είσαι απόλυτα αυθεντική και αυτό το αγαπώ τόσο πολύ σε εσένα! Αυτό είναι που σε κάνει τόσο ξεχωριστή, είσαι πέρα για πέρα αληθινή!
    Εύχομαι το 2016 να είναι άλλη μία υπέροχη χρονιά για σένα και δημιουργική, χωρίς τις δυσκολίες του '15! Αν και βλέπω ότι και με αυτές τα κατάφερες περίφημα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι πως δεν θα τα καταφέρω με το παραμύθι τελικά... Αλλά χαίρομαι που υπάρχει τόση συμμετοχή και όσα έχω διαβάσει ως τώρα είναι και ωραία! :)

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου τα λόγια σου με συγκίνησαν καρδούλα μου! και μιλάμε ότι με διάβαζες από το 13 αν θυμάμαι καλά :)))
      Είναι πολύ όμορφο να με βρίσκεις αυθεντική :)
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Αν δεν τα καταφέρεις με το παραμύθ δεν πειράζει. Η πρόθεση και η αγάπη μετράει!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  29. Η ζωή ολόκληρη είναι σαν παραμύθι.
    Η Αριστέα απλούστατα μας το υπενθυμίζει κι εμείς χαρούμενοι εκδηλώνουμε την φιλία μας γράφοντας της ζωής μας τα παραμύθια.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δυο αναρτήσεις πίσω γύρισα για να βρω ανοιχτα σχόλια κακουργα :P :P :P
    Να γεμιζεις τη ζωη σου και το χρονο σου κι ας μην πολυ μπαινεις!!!
    Με τα παραμυθια δεν ξερω αν το χω δεν το χω δοκιμασει ποτε αλλα αυτη τη περιοδο προσπαθω να κάνω άλλα πραγματα οποτε αυτη τη φορα οπως ήδη σου ειπα δεν θα συμμετασχω. Θα διαβασω ομως όλες τις συμμετοχες...
    Πολυ ομορφος ο τροπος που συμμετειχες στις ερωτησεις της χριστινουλας
    Μπραβο ρε κοριτσι!! Ευχομαι παντα τετοια! Γεματη ζωή και γεμάτη καρδια. Ολα τα αλλα θα ερθουν
    ΦΙλια ομορφη φατσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μαρία μου πάντα μου φτιάχνουν τη διάθεση τα σχόλια σου !
      Χαίρομαι που σου άρεσε η συνέντευξη !
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  31. μου ελειψαν πολυ οι συνεντευξιασεις σου
    χιχιχιχ
    ευχομαι να εισαι καλα, να περνας σουπερ, να χαμογελας παντα και το νεο ετος να σου φερει πολλα και ωραια πραγματα

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!Διαισθάνομαι ότι έχω χάσει επεισόδια όμως τόσο καιρό που ασχολούμαι με το στήσιμο του σάιτ!Τι έχουμε; Πάω να διαβάσω κι άλλες αναρτήσεις μήπως βγάλω άκρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να κατάλαβες τι γίνεται Δέσποινα και να καταφέρεις να συμμετέχεις :)
      Αλλιώς...καλό διάβασμα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Εσύ εδώ συνεντευξιάζεσαι αλλά εγώ τι να πω για τα καλλιτεχνήματα σου, για τη δεξιοτεχνία σου στο "flex", για τα απίθανα decoupage σου. Θαυμάζωωωωωωωω.....
    Φιλάκια και αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα Εσύ πάντα βρίσκεις ανοιχτά να αφήσεις τον καλό σου λόγο!
      Να'σαι καλά φιλία μου!

      Διαγραφή
  34. Είναι σημαντικό να καταφέρνεις να συνυπάρχεις με τον εαυτόν σου Αριστάκι μου κι εσύ απ’ ότι φαίνεται το έχεις πετύχει και Μπράβο σου! Οι απαντήσεις σου, αυτό μου έδειξαν και χαίρομαι για σένα! Είναι πολύ σπουδαίο να επικοινωνείς, να συνομιλείς και να συμφιλιώνεσαι με τον εαυτόν σου, παρά τις αντίξοες συνθήκες! Εύχομαι να φύονται πάντα θετικές σκέψεις και δυνάμεις που θα φωτίζουν κάθε αρνητική σκιά που πλησιάζει το “κουκούλι” της ψυχής σου! Να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική καρδιά μου! Φιλάκια πολλά με μια μεγάλη, ζεστή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίν αμου για τα καλά σου λόγια!
      Με συγκινείς κάθε φορά! :)))
      Να'σαι πάντα καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  35. Αριστεάκι μου... είσαι το πρωτο μπλογκ που επισκέφτηκα, το πρώτο μπλογκ στο οποίο τόλμησα να αφήσω σχόλιο και να γίνω μέλος του ιστολογίου, για πρώτη φορά πήρα μέρος σε δρώμενο στο σπιτικό σου και έχω να σου πω διαβάζοντας όλα τα παραπάνω που εγραψες πως η ζωή είναι ωραία όταν υπάρχουν άνθρωποι όπως εσύ.
    Χαίρομαι πολύ που ανταμώσαμε, χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε και σου λεω με όλη την ειλικρίνεια που μπορεί να διαθέτει μια εικονίτσα δίπλα σε ένα σχόλιο... έχεις κερδίσει ένα κομμάτι της καρδιας μου κι έχεις χαράξει εκεί το όνομά σου <3
    Σε φιλώ σε όλα τα χρώματα του δειλινού !

    ΑπάντησηΔιαγραφή