Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Το πυργόσπιτο έβαλε τα γιορτινά του ....



Πιστή στο ραντεβού μου κάθε χρόνο, 
-δημοτικό πρέπει να ξεκίνησα
να αναλαμβάνω το ασβέστωμα της αυλής-
έτσι και φέτος το πασχαλιάτικο άσπρισμα 
έχει την υπογραφή μου!


...δίνοντας πάλι νησιώτικη αύρα,
και κάνοντας πολλά κυκλάκια,
αμέτρητα κυκλάκια...



και μην αφήνοντας σπιθαμή στην αυλή 
που να μην την αγγίξει η μαγική μου ... μπατανόβουρτσα






..και φυσικά τώρα είμαι πιασμένη πατόκορφα,
(η μέση τσακίστηκε τελείως)
αλλά μπρος στη χαρά (μου) και στα κάλλη (της αυλής)
τι είναι λίγος πόνος;
Ως την επόμενη φορά θα τον έχω ξεχάσει!


Ολόψυχα σας εύχομαι 
να περάσετε όμορφες και τρυφερές στιγμές με όσους αγαπάτε.
Καλή Ανάσταση στις ψυχές μας !

Σας γλυκοφιλώ 
@ριστέα


Μέρες άνοιξης

Οι Μέρες Άνοιξης 
ολοκληρώνουν σήμερα τον κύκλο τους!
Τη Δευτέρα του Πάσχα
θα ακολουθήσει η καθιερωμένη κλήρωση.
Ευχαριστώ θερμά όσους συμμετείχαν με κάθε τρόπο!
@