Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

10 πράγματα που με εκνευρίζουν

Παίρνω τη σκυτάλη 
από την Μαρίνα μας, εκεί που ερωτεύεται τη ζωή, 
όπου μας έλεγε για τα δικά της 10 πράγματα που την εκνευρίζουν
και μας ρωτούσε για τα δικά μας.
Να σας πω τη μεγάλη αλήθεια δεν έχω σοβαρά πράγματα που με χαλούν.
Πολλές φορές έχει να κάνει με τη γενικότερη κατάσταση 
στην οποία βρίσκομαι.

απολαυστική φωτό ε; Από το διαδίκτυο φυσικά!

Έτσι αν διάγω τη ροζ περίοδο όπου είμαι 
"ζαμάν φου και πάνω τούρλα" δεν με αγγίζει τίποτα!
Δεν πα να μου κλέβουν τη σειρά σε ουρές, να με ξενυχιάζουν,
να με ειρωνεύονται, να μου πηγαίνουν κόντρα σε μια συζήτηση,
να μου ζητούν παραπάνω απ'όσο μπορώ και δύναμαι;
Τίποτα εγώ! Βράχος!
Και χαμογελαστή οφ κόρς!

Έλα όμως που κάποια πράγματα, ασήμαντα το τονίζω, 
κάποιες φορές μπορεί να με στείλουν...να με εξοργίσουν
να με φέρουν σε κατάσταση αμόκ
και να αρχίσω από μέσα μου τον εξάψαλμο!


Όπως μου έρχονται, ενθυμούμενη εμένα σε 
κατάσταση με τις τρίχες σηκωμένες:

1Όταν ο καλός μου ο μπαμπάκας ανάβει φωτιές!
Κυριολεκτικά! 
Συνηθίζει που λέτε, συχνά πυκνά να καίει αγριόχορτα
και κλαδιά που μαζεύει από το χωράφι μας 
και δεν προειδοποιεί τουλάχιστον : 
"Μπάτε μέσα και σφαλίστε τα τζάμια σας- ο πυρομανής ξαναχτυπά"!
Μια φορά μάλιστα είχα απλώσει ρούχα και πάει 
ο αθεόφοβος και ανάβει φωτιά, που νομίζετε;
Ακριβώς κάτω από τα ρούχα!
Αλλόφρων εγώ βγήκα στο μπαλκόνι και ούρλιαζα!
-Δεν έχουν τίποτα! Θα τα τινάξεις και θα καθαρίσουν, μου φώναξε!
Φυσικά σήμερα που τα γράφω και διάγω μια από αυτές 
τις μέρες τις ζαμάν φου και πάνω τούρλα που σας έλεγα, γελάω!
Θα μπορούσα απλά να βάλω ξανά πλυντήριο 
και να μην χάσω τη ψυχραιμία μου και τη φωνή  μου!

εδώ ο μπαμπάς έχει ετοιμάσει ήδη το επόμενο βουναλάκι
κι εγώ έχω ήδη προετοιμάζομαι να μην εκνευριστώ!

2Όταν περπατώ στο δρόμο, ως συνήθως λες και κάνω κούρσα βάδην,
και βρίσκω μπροστά μου αργόσχολους!
Ω, μου έρχεται η επιθυμία να τους στολίσω με διάφορα! 
Γιατί εγώ, όπως έχω πει πολλάκις, είμαι ανισόρροπο άτομο,
οπότε αν μου κόψουν τη φόρα μπορώ 
να χάσω την ισορροπία μου και να σωριαστώ! 
A piece of cake για μένα να χάνω την ισορροπία μου!
Ευτυχώς ως τώρα δεν υπάρχει οπτικοποιημένη πτώση μου!

3Όταν πεινάω σαν λύκος και η μαμά έχει πειραματιστεί
παρασυρόμενη από Σκαρμούτσους και Μάστερ σεφ
να πειράξει τη συνταγή!
Θεριό ανήμερο το @ριστάκι!
Γιατί καλή μου γυναίκα, γιατί το κάνεις αυτό;
Αφού έφτιαχνες σούπερ ντούπερ τα μπιφτέκια σου
ποιος σου είπε να τα κάνεις tsim sha tsui οεο;
Κλαίω από τα νεύρα μου και φτιάχνω μια μακαρονάδα μετά,
για να στανιάρω!

4Όταν πηγαίνω με το δίσκο να φάω και μου πέφτει το κολονάτο 
ποτήρι με το κρασάκι μου
και γίνεται αμέτρητα κομματάκια και χύνεται και το κρασί!
Αφού κουκλίτσα μου έχεις σπάσει 
αμέτρητα κολονάτα ποτήρια (λόγω της γνωστής ανισορροπίας που λέγαμε)
γιατί συνεχίζεις και το κάνεις αυτό;
Παρατάω το φαγητό αρχίζω τα μαζέματα, τα σφουγγαρίσματα
και μετά έχω εκνευριστεί γιατί πάγωσε και το φαγί μου! ☺

χθεσινό ντοκουμέντο

5►Όταν έρχεται η εποχή που χάνω τρίχες!
Καλέ δεν φοβάμαι μήπως αδειάσει το κεφάλι. 
Προς το παρόν έχω να δίνω κιόλας!
Απλά με εκνευρίζει όταν τις νιώθω στα χέρια μου να με γαργαλούν
κι όταν δεν προλαβαίνω να βάζω σκούπα!

6►Όταν χτυπάω το μικρό δαχτυλάκι του ποδιού μου
στο ποδήλατο γυμναστικής. 
Θεέ μου πόνος και εκνευρισμός!
Μου έχει τύχει πάμπολες φορές!
Κι εγώ εκεί, στο ίδιο σημείο, στο ποδήλατο χτυπώ και ουρλιάζω!
Και δεν το χρησιμοποιώ κιόλας καιρό τώρα 
(τουλάχιστον να έχει λόγο ύπαρξης στο δωμάτιό μου ρε αδερφέ!!!)


Δεν φταίω εγώ χριστιανοί!
Είναι στενό το πέρασμα!

7►Όταν με πιάνει κόψιμο και βιάζομαι 
ή έχω άλλα πράγματα να κάνω κι επείγουν μάλιστα.
Κι αν έχει τελειώσει και το χαρτί; Το αποκορύφωμα!
Σε αυτή την κατηγορία together πάει και το έντερο.
Όταν με πιάνει φούσκωμα και δεν χωράω στα ρούχα μου!
Μην σου τύχουν! Κανένα από τα τρία!
Μόνο αυτό σου λέω!

8Όταν κάνω λάθη κατά την πληκτρολόγηση και μετά πρέπει να
τα διορθώνω. 
Κι ακόμα χειρότερα, όταν έχω πατήσει δημοσίευση και βλέπω
μετά τα λάθη μου! 
Το τι αντιμεταθέσεις κάνω, το τι λέξεις ξεχνάω 
ή γράφω λες και είμαι δυσλεξική, δεν φαντάζεστε!
Όταν δε δημιουργώ ή είμαι κουρασμένη το να πληκτρολογώ 
είναι σαν να ανεβαίνω ανηφόρα με βάρος κιόλας!
Ένι γούει υπάρχει λύση πάντα για αυτό:
να πάρω ένα βιβλίο και να απομακρυνθώ από το πληκτρολόγιο!☺

9►Όταν χτυπάει τηλέφωνο ή κουδούνι και κάνω κάτι άλλο
και φυσικά δεν μπορώ να απαντήσω
Και να επιμένουν (και να μην είναι και επείγον τελικά!)
Και να΄σου να σηκώνομαι με τα βρακιά κατεβασμένα
να μου χύνεται ο καφές, να λερώνω τη δημιουργία μου,
να μου πέφτει το πινέλο από την ταραχή
να τρέχω με τρόμο γιατί για  να χτυπάει έτσι δαιμονισμένα
κάτι κακό θα έχει συμβεί
και να είναι η μαμά και να με ρωτάει:
γιατί δεν άνοιξες τα παράθυρά σου να μπει λίγος ήλιος;
Τι νοικοκυρά είσαι εσύ! 
Γκρρρρρρρ! 
Μόνο αυτό σας λέω!

10►Όταν χύνω....τον καφέ μου!
Γιατί εγώ έχω μια έφεση στο να χύνω....
υγρά και κυρίως τον καφέ μου που τόσο λατρεύω!
 Γκρρρρρρρ! 
Και δως του να τον ξαναφτιάχνω 
γιατί βραστό δεν τον θέλω με τίποτα μανούλα μου!



Ευτυχώς που όταν νιώθω ότι κάτι 
πάει να χαλάσει τη ροζ μου περίοδο και να την κάνει γκρι, το λιγότερο, 
κάνω meditation:
Παίρνω ανάσες, σκέφτομαι όμορφα πράγματα,
αναλογίζομαι πόσο τυχερή είμαι στη ζωή μου ως τώρα,
τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου και με αγαπούν,
το ρίχνω σε δημιουργικές απασχολήσεις
και όλα ξεπερνιούνται!

Γιατί ας μην ξεχνάμε η Ζωή είναι Ωραία
και φεύγοντας από δω μία σπιθαμή γης μας αναλογεί.
Ας μην χαλιόμαστε εύκολα και συχνά,
γιατί τα πραγματικά δύσκολα 
είναι μπροστά μας,
και εκεί, όταν θα μας χτυπήσουν την πόρτα,
θα ευχόμασταν να μας έπιανε το έντερο 
ή ας μην μπορούσαμε να χ@@με στη χειρότερη!

Απεταξάμην!

@ριστέα


Απόψε τα σχόλια κλειστά, γιατί έγκωσα από σχόλια μανούλα μου πρόσφατα,
κι ακολουθούν αναρτήσεις που δεν γίνεται να τα έχω κλειστά
οπότε, μην εκνευρίζεστε και μην χαλιέστε☺
Η Ζωή είναι Ωραία!

Και μην ξεχνάμε τις 
οικογενειακές ιστορίες!