Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Στο σύθαμπο της προκατάληψης (Παίζοντας με τις λέξεις #9)


Στο σύθαμπο της προκατάληψης 
έπεσαν αμαχητί
μικρές, αθώες χρυσαλλίδες που δεν πρόλαβαν 
να ανοίξουν τα φτερά τους....
Ένιωσαν στην πέτσα τους τι σημαίνει 
να είσαι απορριπτέος ανάμεσα σε ίσους. 
Μη άνθρωπος ανάμεσο σε ανθρώπους.
Να μην σε δέχεται κανένας τόπος
σαν περνάς τα όρια του τόπου σου
Να νιώθεις λερός, τελειωμένος,
πριν ακόμα τελειοποιηθείς!

Δεν ζήτησαν παρά τα ελάχιστα που γεύεσαι εσύ
Μόνο να ζήσουν
καταπίνοντας καθάριο αέρα- 
όχι μπαρουτιασμένα σύννεφα.
Να παίξουν, να γελάσουν, να κάνουν έρωτα,
να κοιμηθούν και να ξυπνήσουν
χωρίς τα βλέφαρα να τρεμοπαίζουν από τον τρόμο και τη φρίκη.
Μπήκαν σε επίφοβα σκαριά, ναυάγησαν, επέζησαν 
για να πεθαίνουν έπειτα κάθε μέρα 
από την απόγνωση του διωγμού και της ντροπής
Πώς θα ξεφύγουν από τη τροχιά που ήδη είναι προδιαγεγραμμένη;
Τι μένει ακόμα να γευτούν;

Μια διελκυστίνδα είναι σε εξέλιξη για αυτούς.
Στη μια μεριά τραβούν μιλούνια οι καθαροί, 
της Άριας φυλής το δίχως άλλο
Στην άλλη άκρη του σχοινιού αυτοί,
παιδιά ενός ανύπαρκτου θεού,
πολλοί ενάντια στους λίγους.
Το παιχνίδι σαφώς και είναι στημένο.
Η έκβαση ηλίου φαεινότερη...

Κάποια παιδιά δεν θα μπορέσουν ούτε εδώ
μακριά από τη φρίκη του πολέμου
να γίνουν πεταλούδες.


Αυτή ήταν η μία από τις δύο μου συμμετοχές στο
Παίζοντας με τις λέξεις #9
που διοργανώνει ακούραστα η Μαρία μας, στο mytripsonblog.
Η άλλη ήταν ένα κείμενο, προσεχώς θα το ανεβάσω κι αυτό.

Επέλεξα σήμερα να ανεβάσω πρώτα το ποίημα, 
γιατί σήμερα είναι Κυριακή, και είναι ωραία μέρα η Κυριακή, 
να ανοίξω την πόρτα μου
και οι ελάχιστοι καλοί φίλοι που απέμειναν πιστοί σε τούτη τη γωνιά, 
να περάσουν να τα πούμε...

Τι να πούμε δηλαδή; 
Να τα πω θέλω, να ξεσπάσω!
Για τα χάλια της ελληνικής κοινωνίας,
που κατά όνομα και μόνο είναι απόγονος του Ξένιου Δία!
Που διώχνουμε τους κατατρεγμένους, σαν μιάσματα,
εμείς που έχουμε γεμίσει τον κόσμο ολάκερο μετανάστες!
Που κάποτε και δικοί μας, Έλληνες, ξεριζώθηκαν και αναγκάστηκαν 
να φτιάξουν εκ νέου ζωή, μακριά από τα σπίτια τους!

Και μην ακούσω για σχέδια ύπουλα και μυστικά,
για παγκόσμια πολιτικά σενάρια εξόντωσης της Ελλαδίτσας μας
που αγνοούμε κι άλλα τινά γιατί τα παίρνω αγρίως,
οριζοντίως και καθέτως!
Μη σας πω κι ...ανυπερθέτως!
Γιατί όταν από τη μια έχω παιδικές ψυχές που κινδυνεύουν,
απ'όποια πατρίδα και φυλή κι αν προέρχονται 
κι από την άλλη τις δικαιολογίες για έθνος,
θρησκεία, καθαρότητα και σούξου μούξου μανταλάκια,
πραγματικά "χιέστηκα" ( που λέει και ο Ben!).

Τι ωραία που θυμόμαστε κάτι τέτοιες στιγμές την πατρίδα και τη θρησκεία!
Που τις 360 μέρες το χρόνο αδιαφορούμε για το διπλανό μας,
ξεχνάμε το σεβασμό σε βασικές ανθρώπινες αξίες,
αλλά τις 4-5 μέρες που θα μας πειράζουν την πρωινή προσευχή στα σχολειά μας
και το μάθημα των Θρησκευτικών,
γινόμαστε Τούρκοι και καθαρόαιμοι Χριστιανοί!

Να τον βράσω τον Χριστιανισμό σας,
χριστιανοί της πεντάρας 
που πετάτε σαν σκυλιά,
ανθρώπινες ζωές που υποφέρουν!
"Μακριά από τα παιδιά μας 
και ας πάνε όπου θέλουν!"

Για αυτό τούτος ο κόσμος πάει κατά διαόλου!

Ντροπή σε εκείνους, που ντροπιάζουν και τους υπόλοιπους!
Γιατί υπήρξαν φωνές αγάπης και καλοσύνης 
και στο Ωραιόκαστρο και στη Φιλιππιάδα.
"Δεν είμαστε όλοι ρατσιστές !"
αλλά χάνονται και μένουν οι.... μαινόμενοι!
Και μένει η ρετσινιά ύστερα σε ολόκληρο τον τόπο!
Κρίμα δεν είναι;
Ευτυχώς δεν είναι όλοι!
Αλλά αλήθεια, υπάρχει ελπίδα 
να γίνουν όλες οι χρυσαλλίδες τούτου του άγριου κόσμου, 
πεταλούδες;


Ευχαριστώ θερμά τη Μαρία μας για την υπέροχη φιλοξενία 
και τα κίνητρα που μας δίνει για δημιουργία ( ή ξέσπασμα καλή ώρα), 
τους αγαπημένους φίλους που χωρίς να γνωρίζουν το ξεχώρισαν,
όλους όσοι με ανέχεστε και στα άσχημά μου! 

Σας φιλώ
@ριστέα


περιμένει τη συμμετοχή σας ως την Πέμπτη 13/10 
στις 8,00 μμ
και οι οικογενειακές ιστορίες πάνε μάλλον ξανά παράταση,
αφού με αυτά και με εκείνα, εγώ δεν έχω καταφέρει 
να συμμετέχω και το θέλω τόσο πολύ!
Θα ενημερώσω προσεχώς! 

----------------------------------------------------
update
Χτες
Λέσβος: Γονείς έβαλαν λουκέτο σε σχολείο 
επειδή δεν θέλουν τα προσφυγόπουλα 
Πηγή: www.lifo.gr

Πατέρας: "Δεν είναι ρατσιστικό αυτό που θα κάνουμε"

Αλλά τι ; ρωτώ ρητορικά!
Αν μπείτε στο you-tube διαβάστε τα σχόλια που ακολουθούν το βίντεο!

58 σχόλια:

  1. Mπράβο Αριστέα μου!
    Εσένα σε πέτυχα 2 στα 2 όπως είδα, χαχαχα.
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ματίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά ! :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Το ποίημά σου με τράβηξε εξαρχής
    Κι εγώ εξανίσταμαι με αυτές τις
    καθαρόαιμες εθνικιστικές συμπεριφορές
    Δυστυχώς η ιστορική μνήμη αποδεικνύεται
    αδύναμη και καχεκτική....αλλιώς δε εξηγούνται
    τα ακραία ξενοφοβικά και ρατσιστικά φαινόμενα
    Αλίμονο σ' αυτούς που ξεριζώνονται δεν σκεφτόμαστε
    όμως αν κάποτε έρθει η σειρά μας πως θα νιώθαμε!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Ελένη μου!
      Πολλούς λωτούς φαίνεται εφάγανε σε τούτη τη χώρα κι όλα τα ξεχνάνε. Και τα καλά της πατρίδας και τα κακά των πολιτικών (και τα ίδια λάθη κάνουν και ξανακάνουν!)
      Θα έπρεπε πιο συχνά να μπαίνουμε στη θέση των άλλων....
      Ζεστά φιλιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  3. Α! θα σε μαλώσω!
    Δεν σου αρκεί ο πόνος μας μπροστά από φωτογραφίες παιδικών πτωμάτων?
    Το βρίσκεις λίγο να παρακολουθούμε τους βομβαρδισμούς στο Χαλέπι κι η πίτσα να παγώνει στο τραπεζάκι του σαλονιού?
    Τι θες μικρή μου?
    Ειρήνη?
    Ανθρωπιά?
    Αλληλεγγύη?
    Να σε ενημερώσω πως τα αποθέματα των παραπάνω στην ανθρώπινη τράπεζα μοιάζουν με κόκκινα δάνεια...
    Ουκ αν λάβοις...
    (Τα φιλιά μου, την αγάπη μου και μπόλικη ελπίδα να αλλάξει η πραγματικότητα τούτου του κόσμου.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Κορινάκι μου τι σαδίστρια είμαι;
      Αγάπη και φιλιά κι από μένα!
      Χάρηκα πολύ πολύ που είδα ότι είσαι καλά :)))

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς κάποιες χρυσαλλίδες δεν θα γίνουν ποτέ πεταλούδες, γιατί κάποιοι καθώς πρέπει νοικοκυραίοι και οι συναφείς τους συνομοταξίες δεν θα τους το επιτρέψουν...
    Εύγε Άιρις για το γραπτό σου!
    Φιλί και καρδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 2 στα 2! Επέλεξα και τις δυο συμμετοχές σου!
    Σκέφτομαι πως μερικοί άνθρωποι δεν έχουν τύχη. Και εύχομαι να μην βρεθούμε ποτέ εμείς στην θέση τους. Γιατί ο κόσμος και η τύχη γυρίζει δυστυχώς...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α το έκαναν κι άλλοι αυτή τη φορά και πολύ χάρηκα. Γιατί η έμπνευση ήρθε μετά από παρατεταμένη ...λειψυδρία ! :))
      Πολλά φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  6. Νεκρός, άψυχος ο κόσμος, όπου μια χρυσαλλίδα δεν μπορεί να γίνει πεταλούδα.
    Γιατί (όπως λέει κι ο Λουδοβίκος) στην γλώσσα μας, "την Πεταλούδα την λένε και Ψυχή. Κι είναι αυτό, πολύ, πολύ βαρύ!..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ. Δεν το πρόλαβα, το παίζοντας με τις λέξεις. Κρίμα. Θα διαβάσω τώρα, έστω εκ των υστέρων, τις νέες δημιουργίες!

      Διαγραφή
    2. Τι ωραλιο σχόλιο Αννούλα μου!
      Πολύ σε ευχαριστώ !
      Πολλά φιλιά μάτια μου και καλή δύναμη στο νέο κακό που σας ήρθε ! :(

      Διαγραφή
  7. Εγώ σε ευχαριστώ Αριστέα μου για όλα!
    Συγχαρητήρια για το υπέροχο ποίημα και πολλά πολλά μπράβο για όλα όσα λες και τα οποία θέλω να φωνάξω κι εγώ!
    Υποκριτές και Φαρισαίοι όλοι οι καλοί χριστανοί...καίγονται για το μάθημα-κατήχηση και τις βασικές αρχές του χριστιανισμού τις γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους..
    Τα είπες όλα!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντέχω άλλη υποκρισία Μαρία μου. Γιομίσαμε! Και θα τα χώνω πια σε όλους όσοι μόνο στους τύπους ξέρουν να είναι Χριστιανοί!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα κίνητρα που μας δίνεις.
      Ίσως να μην είχαν γραφτεί ποτέ και οι δύο μου συμμετοχές χωρίς το Παιχνίδι μας.
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου Αριστακι μου! Τόσο τρυφερή τόσο to the point που έλεγε κι γιαγιά μου... 😉
    Φιλιά κοριτσάκι μου σ ευχαριστούμε για την ομορφιά που μας χάρισες! 🌹 🌷 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα σου πω πόσο με στοιχειώνουν κάτι τέτοια κείμενα και πόσο θλίψη νιώθω για τους "συμπατριώτες" που βάζουν λουκέτα στα σχολεία. Λες και θ' αδειάσουν μια θάλασσα με το κουταλάκι του γλυκού. Λες και το λουκέτο αυτό, εξασφαλίζει την δια βίου ασφάλεια & υγιεινή των παιδιών τους...
    Αριστέα μου συγχαρητήρια γι αυτήν -ειδικά- τη συμμετοχή σου. Κρίμα που δεν συμμετείχες και με τον επίλογό σου αυτό. Θα έπαιρνε Άριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γελοίοι όλοι τους Μαρία μου! Δεν έχω καλύτερη λέξη. Τα επιχειρήματά του; Σαθρά!
      Πήρα την αγάπη σας και την ταύτιση απόψεων στο θέμα . Είναι το ίδιο!
      Πολλά φιλιά Μαράκι μου ♥

      Διαγραφή
  10. «Να μην σε δέχεται κανένας τόπος».
    Αυτή η πρόταση, Αριστέα, μέσα στο κείμενό σου, το γραμμένο με τόση ανθρωπιά αλλά και αγανάκτηση, αποδίδει επιγραμματικά την τραγωδία που ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια μας.
    Μπροστά στα μάτια μιας ανθρωπότητας που έχει υπογράψει το καταστατικό τού ΟΗΕ για την αξία τού ανθρώπου.
    Η μαζική μετανάστευση βέβαια από τις φτωχές χώρες είναι ένα διαρκές πρόβλημα και η ανησυχία των πολιτών από την ανεξέλεγκτη έλευση μεταναστών είναι θεμιτή. Η λύση τού προβλήματος βρίσκεται στη βούληση των πλουσίων χωρών.
    Για τους πρόσφυγες λόγω πολέμου, δεν τίθεται ζήτημα. Συμπαράσταση οπωσδήποτε.
    Για τα παιδιά όλων των ξένων, που βρέθηκαν στη χώρα μας, η άποψή μου είναι: Ακόμα κι αν οι γονείς τους τα εμπόδιζαν, θα έπρεπε η κοινωνία μας να απαιτήσει τη μόρφωσή τους στα σχολεία μας. Είναι στοιχειώδης ανθρωπιστική υποχρέωση να μην τ’ αφήσουμε στο σκοτάδι του αναλφαβητισμού και της θρησκοληψίας.
    Όσο για τον Ξένιο Δία, αντέχει στην πατρίδα μας πολύ περισσότερο από αλλού. Οι «χριστιανοί» που φωνασκούν παραμένουν λίγοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Άρη, σε ευχαριστώ πολύ για το ουσιαστικό σου σχόλιο !
      Φυσικά και υπάρχει λύση. Φυσικά και η Ελλάδα μας έχει γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος που καλείται να καθαρίσει για όλη την Ευρώπη. Από την άλλη δεν μπορούμε να μην κάνουμε τα αυτονόητα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! :)

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Αριστέα μου.
    Διάβασα το σημερινό ξέσπασμά σου,
    αλλά και την συμμετοχή σου με προσοχή.
    Δεν θέλησα να μπω στη διαδικασία βαθμολόγησής της...
    Με συγχωρείς..
    Όμως με άγγιξε..
    Θυμήθηκα τη γιαγιά μου,τη Σμυρνιά,που,επειδή πλενόταν,οι"καθαρόαιμοι"Έλληνες,που δεν ήξεραν τί εστί σαπούνι,
    την φώναζαν"παστρικιά"...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ζητάς καλό μου συγγνώμη;
      Εδώ στα Παιχνίδια μας, τα έχουμε ξεπεράσει αυτά!
      Συμμετέχουμε για τη δημιουργία ! Και αγαπιόμαστε πέρα από βαθμούς και κατατάξεις!
      Πολλά φιλιά Γιούλη μου!

      υγ : Να μου πεις για τη γιαγιά τη Σμυρνιά όταν βρεθούμε ;-)

      Διαγραφή
  12. Αριστέα μου, είσαι από τα άτομα εκείνα που ευαισθητοποιείσαι πάγια και μόνιμα απέναντι στο κοινωνικό και ανθρώπινο δράμα που συμβαίνει ολόγυρά μας. Πολλές φορές πας και κόντρα σε ένα κρυφο-φασιστικό ρεύμα που προσπαθεί να κερδίσει πόντους πατώντας στην ξενοφοβία και σε σοβαρά προβλήματα.
    Και οι δύο συμμετοχές σου ήταν εξαίρετες στο δρώμενο αυτό.
    Ειλικρινά εξαίρετες.
    Μη βαθμολογώντας δεν τις προσπέρασα αδιάφορος. Κάθε άλλο. Απλά προσπάθησα αυτή τη φορά να δώσω μια έμφαση στην χιουμοριστική διάθεση.
    Φιλιά πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για τα καλά σου λόγια!
      Ξέρω πώς βαθμολόγησες αυτή τη φορά: όπως κι εγώ! αχαχαχαχα! Εμ το χιούμορ έσκισε σε αυτό το Παιχνίδι μας!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  13. πολύ ωραίο Αριστέα! Μπράβο και βλέπω να σε χάνω μαζί με τον Πιγκουίνο! Θα έρθουν να σου βάλουν λουκέτο κι εσένα με αυτά που λέτε !
    Εγω πια δεν μπαίνω στα βιντεάκια ,ουτε διαβαζω αυτες τις ειδησεις!Τις προσπερνω χωρίς δευτερη σκεψη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Λες ε να μας κυνηγήσουν; Εγώ πάντως μετά από τόσες μέρες μπορώ να πω ότι τη γλίτωσα ;-)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου με κέρδισε περισσότερο η άλλη συμμετοχή σου, αλλά και τούτη είναι αξιοπρόσεκτη.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με κέρδισες και σε πέτυχα πάλι μετά από πολύ καιρό..
    Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη κι ας παρουσίασα έναν άλλο τρόπο αντιμετώπισης της σαπίλας της κοινωνίας μας.
    Δεν θέλω να πω άλλα, γιατί έχω κουραστεί που δεν εξελισσόμαστε σε τίποτα.
    Σε φιλώ καλή δύναμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμογελώ γλυκά Κατερίνα μου!
      Χαίρομαι για την πλήρη ταύτιση στο θέμα!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  16. Μπράβο Αριστέα για την συμμετοχή σου !!
    Πολύ ωραία !!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν θυμάμαι αν σε ψήφισα Αριστέα, μου άρεσαν τόσα πολλά που ήθελα να ψηφίσω, αλλά με καταπιέζουν οι όροι! Ήταν πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, μπράβο σου! Μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι να έχεις. Σε φιλώ πολύ γλυκά! :)
    ΥΓ: Αχ κι εγώ ήθελα να συμμετάσχω στις Οικογενειακές Ιστορίες, αλλά με έχει εγκαταλείψει η έμπνευση στα κρύα του λουτρού.. ελπίζω να προλάβω το Συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει καμία μα καμία σημασία η βαθμολογία Μαρίνα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η συμμετοχή μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου τι γλυκό κείμενο με τόσες αλήθειες και πικριες! Μπράβο πυργοδεσποινα! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου!!!!
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ ! :)

      Διαγραφή
  19. «Στην άλλη άκρη του σχοινιού τα παιδιά ενός ανύπαρκτου Θεού που ούτε εδώ στον δικό μας τον κόσμο δεν θα γίνουν πεταλουδίτσες...»
    Αριστέα
    πραγματικά δεν θα ήθελα να έχεις γράψει εσύ αυτό το ποίημα... Ούτε το άλλο που έγραψες. Ας το έγραφε κάποια άλλη φίλη που αραιά επισκέπτομαι το μπλοκ της , να μην κληθώ να σχολιάσω.
    Όχι βέβαια ότι δεν γνωρίζω την μεγάλη ευαισθησία σου αλλά γιατί πιστεύω ότι διέγνωσες σε βάθος αυτό που μας διακατέχει και ίσως λίγο έχει σχέση με την Κρίση. Η αδιαφορία...
    Που είναι οι συλλογικότητες και οι πολύκροτοι υπερασπιστές της Κοινωνίας των Υψηλών Ιδανικών... Που είναι οι λογοτεχνικοί όμιλοι που κάθε τρεις και λίγο μαζεύονται και μελετούν τη σχέση της κουλτούρας στη ζωή μας...
    Η ωμή πραγματικότητα λέει ότι γίνονται τόσα δίπλα μας και εμείς αλλάζουμε πεζοδρόμιο.. Ακούσαμε φασαρία και φωνές λένε οι αυτόπτες μάρτυρες όταν ερωτηθούν... Ίσως κάποιοι πιο «ευαίσθητοι» αναρτούν μια φωτογραφία και ένα απόσπασμα από τον τάδε ποιητή στο Facebook... Όλα καλά καμωμένα λοιπόν...
    Υποφέρουν άνθρωποι δίπλα μας οικογένειες ολόκληρες, παιδιά μικρά, ανήμπορα γερόντια , η ωμή πραγματικότητα ουρλιάζει αλλά κανείς δεν το ακουμπά... η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ εξαπλώνεται !!
    Και αυτό που σήμερα μας έξυσε λίγο από την όποια ευαισθησία έχει απομείνει αύριο θα ξεχασθεί , και εμείς ήρεμοι θα διαβάζουμε μυθιστορήματα και θα απολαμβάνουμε τον απογευματινό μας καφέ..
    Κάποια μονόστηλα θα γράψουν για κάποιο «έγκλημα» που έγινε , εκτός και αν προσφέρεται το γεγονός για πολιτική εκμετάλλευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο, χαίρομαι που γράφεις ότι βρήκα την αιτία του κακού : την αδιαφορία. Γιατί όμως δεν θα ήθελες να είμαι εγώ η γράφουσα από πίσω, δεν το πολυκατάλαβα, να σου πω την αλήθεια! :))
      Φυσικά και πάσχουμε από κοινωνική δράση, συλλογικότητες κι άλλα τινά μα κυρίως πάσχουμε από την έλλειψη Αγάπης!
      Κατά τ' άλλα περιγράφεις την κατάσταση όπως ακριβώς είναι: αύριο όλα θα έχουν ξεχαστεί και πάμε για την επόμενη είδηση!
      Την καλημέρα μου Τάσο και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση! :)

      Διαγραφή
  20. Φαρισαίοι... δυστυχώς η κοινωνία μας τους τρέφει πάντα, τους φροντίζει. Έχουν καπηλευτεί τις λέξεις πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια, κι όποιον διαφωνεί μαζί τους, τον παρουσιάζουν σαν επιτίθεται σε αυτές τις έννοιες!
    Εκνευρίστηκα πάλι. Αλλά, όταν έχουμε να κάνουμε με παιδιά, εξοργίζομαι.
    Αριστέα μου, μπράβο για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εκνευρίζομαι Αλεξάνδρα μου ! κυρίως όταν βλέπω γονείς να λένε ότι δεν έχουν πρόβλημα με τα παιδάκια.... Δεν είναι ρατσιστές! Γονείς να σου πετύχουν!
      Σε ευχαριστώ μάτια μου για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και περισσότερο για το κείμενο που ακολουθεί. Τα σχόλια κάτω από το βίντεο απερίγραπτα. Δεν κατάφερα να τα διαβάσω όλα γιατί ....μου ανέβασαν την πίεση.
    Καλή συνέχεια μάτια μου
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!
      Να' σαι καλά !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  22. Ό,τι είχα να πω για τη συμμετοχή σου το είπα με την ψήφο μου. Θα σταθώ στο σχόλιο που παραθέτεις πιο κάτω:

    “Και μην ακούσω για σχέδια ύπουλα και μυστικά, για παγκόσμια πολιτικά σενάρια εξόντωσης της Ελλαδίτσας μας που αγνοούμε κι άλλα τινά γιατί τα παίρνω αγρίως,
    οριζοντίως και καθέτως!”

    Οι ίδιοι που δεν θέλουν να ακούσουν κουβέντα περί οικονομικού πολέμου που έχει εξαπολύσει εναντίον μας η Γερμανία -η πλέον διεφθαρμένη χώρα του κόσμου- αυτό το μάτσο των ξεπουλημένων μαλάκηδων που στηρίζει τον Κούλη (και τα κουλά του), τους πασόκους και τους ποταμίσιους, όλο το νεοφιλελέ μαλακαριό δηλαδή, οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι ο πόλεμος έρχεται από την Ανατολή, από ένα άτακτο τσούρμο πρόσφυγες κυνηγημένους, πεινασμένους και ξεβράκωτους.
    Δεν βλέπουν πως το παιχνίδι παίζεται στους τελευταίους ορόφους ενός ουρανοξύστη σε τηλεδιασκέψεις 10 πούστηδων που έχουν μπροστά τους ένα λάπτοπ, φαντασιώνονται πως ο αφανισμός της Ελλάδας θα ξεκινήσει μέσα από σκηνές και σε παραγκουπόλεις.
    Συμπάθα με για το ύφος. Θα έλεγα κι άλλα αλλά σέβομαι τον χώρο σου και μένω σε αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα είπες όλα! Δεν έχω να προσθέσω κάτι!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  23. Πόσο χαίρομαι που άνοιξες τα σχόλια σου Αριστέα μου και έτσι μπορώ να σου γράψω δυο λογάκια πρώτα για να σε συγχαρώ για το κείμενο σου στα δρώμενα της Μαρίας μας, είστε και οι δυο εξαιρετικά άτομα που με τα δρώμενα τους, δίνουν στο blogging ποιότητα!
    Εξαιρετικά λυπηρό και πάνω απ΄όλα απογοητευτική η στάση των συμπολιτών μας στα θέματα των μεταναστών... ευτυχώς σήμερα ανοίγουν μερικά σχολεία γι αυτά τα παιδιά και θα ευχηθούμε να τριπλασιαστούν γρήγορα, έτσι να δουν μερικοί-μερικοί πως σ' αυτή τη χώρα υπάρχουν και άνθρωποι!
    Θέλω επίσης να σου πω, πόσο καλά κάνεις και ξεσπαθώνεις και τα λες όλα με τ' όνομα τους!
    ΑΦιλάκια πολλά και καλά μυαλά σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γινόταν σε αυτό το θέμα να μην τα ανοίξω μαγισσούλα μου!
      Εξάλλου κι εμένα μου είχε λείψει η επικοινωνία, (από την άλλη μου έκανε καλό η απουσία σχολίων γιατί δεν ήμουν σε θέση και για πολλά πολλά !)
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια! :)
      Ευτυχώς θα πω κι εγώ , δεν είναι όλοι του έτσι!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  24. Έχεις δίκιο και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Τι να σχολιάσω; Τα προφανή;
    Νευριάζω και κουράζομαι και σιχαίνομαι και ντρέπομαι με όσα έχω δει/διαβάσει πάνω σ΄αυτό το θέμα. Και λυπάμαι... Όμως, όσο περνάει από το χέρι μου (και περνάει σε ένα βαθμό λόγω δουλειάς, το ξέρεις) η αγκαλιά μου είναι και θα είναι ανοιχτή για όλους. Παιδιά και τους γονείς τους. Από όπου κι αν είναι. Κι αν μου κλείσουν κάποιοι με το έτσι-θέλω την πόρτα, εγώ θα βγω έξω στο δρόμο και θα κάνω αυτό που κάνω κάθε μέρα. Στο δρόμο, με όλους, και για όλους.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, είπα; Δεν είπα! Ξεσπάθωσα βλέπεις κι εγώ...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου , καταρχάς, καλώς όρισες πάλι στη συντροφιά. Μας έλειψες :))
      Χαίρομαι που συμφωνούμε σε όλη την γκάμα συναισθημάτων!
      Και τέλος χαίρομαι απίστευτα που είσαι όπως είσαι! Είναι μια μικρή ελπίδα η δική σου αγκαλιά μάτια μου!
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα! ♥

      Διαγραφή
  25. Ωραία η συμμετοχή, ακόμα πιο ωραίο όμως το ξέσπασμα, αν κι εγώ θα το πω ξέσπασμα αλήθειας, και θεωρώ πως είπες αλήθειες που τσακίζουν κόκαλα, μακάρι να τσάκιζαν και συνειδήσεις.. Έχεις δίκιο, η κοινωνία νοσεί (πάντα νοσούσε όμως), αφού η υποκρισία περισσεύει.. Μια κοινωνία (για να είμαι πιο δίκαιη, μέρος αυτής..), ακριβή στα πίτουρα και φτηνή στο αλεύρι... Πολλά γλυκά φιλιά και καλό ξημέρωμα! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ευχαριστήθηκα αυτό το ξέσπασμα! Μάλλον μου έκανε καλό που κρατούσα πολλά μέσα σου κι έγινε το μπαμ την κατάλληλη στιγμή ( άλλες φορές πάλι δεν κάνει καλό που τα κρατώ μέσα μου ☺)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  26. Ζητώ συγγνώμη που απάντησα τόσο καθυστερημένα στα σχόλια σας, αλλά το Συμπόσιο ( και άλλα πολλά ) με κράτησαν απασχολημένη (και σε περίεργη φάση).
    Να'στε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και εγω σου ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ Αριστάκι μου γιατί έχασα ενα τοσο γεματο αλήθειες ξέσπασμα αλλα εστω και αργά΄περνω να αφησω το συμφωνώ και επ αξάνω για ότι γραφεις..!! ο ρατσισμός καλά κρατεί στον τόπο μας..!!
    εμεις που εχουμε κάνει μακρυα απο την πατρίδα μας.. ξερουμε τι είναι να είσαι ξενος ακομα και στον τόπο σου μεσα αν δεν είσαι δικός τους είσαι ξενομπάτης.. ακομα και σημερα...!!
    Αν δεν έχεις μαθει απο μικρός ..να δινεις αγαπη στον συνανθρωπό σου δεν πρόκειτε να μαθεις ποτε να το κανεις μεγαλωνοντας
    Ειναι θέμα παιδείας απο τους γονείς αγάπη μου..
    την αγαπη μου και τα φιλια μου αφηνω.. και φευγω γεματη ερωτηματικα για τον όρο φιλοξενία πια στην χώρα μας..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 14 Οκτωβρίου 2016 - 9:32 π.μ.
    αχαχαχαχα! Λες ε να μας κυνηγήσουν; Εγώ πάντως μετά από τόσες μέρες μπορώ να πω ότι τη γλίτωσα ;-)
    Φιλάκια πολλά :)

    *********************

    Αριστεα μου,

    Καλή Χρονιά!

    Να που σε ανακάλυψα πάλι!!!!!!!!!

    Γνωρίζεις ότι από την 5η Αυγούστου, 16 έχω "πήξει' από γιατρούς και γιατρουδάκια... μη νομίζεις ότι εδώ όλα είναι καλύτερα... ΕΙΜΑΙ καλά δίχως ακριβώς να είμαι...

    Διάβασα ΟΛΑ τα ¨σχόλια¨...
    ΚΑΛΑ έκανες και τα έγραψες. Είναι τόσες οι φορές που θα ήθελα να τα πω κι εγώ... μα εδώ, δεν είναι σαν τα ...κάλαντα...

    Μπαίνουν οι "εγγράμματοι" και οι "φανατισμένοι" κι αφήνουν τη λερωσιά τους...
    Πέρασα μια παρόμοια εμπειρία
    και δεν μου χρειάζεται άλλη...
    Η ΑΠΟΨΗ μας, πρέπει να λέγεται. Όμως, ο κόσμος ανοίγει στόμα άπλυτο που δεν επικοινωνεί με τον νου...
    κι αυτός διότι
    τρεις μέρες... και μετά νέα είδηση...

    ΔΕΝ κάνει κανείς τους πίσω. Κολλημένοι στην επιφανειακή ευμάρια και στον βαθύ βούρκο.

    Το χειρότερο, ότι τους ακολουθούν πάμπολλοι, με δηλητήριο και κρυφή εκδίκηση...

    ΔΕΝ έχω χρόνο, και το καταλαβαίνεις, επλίζω.

    Σε συγχαίρω, όμως,
    κι λόγω του ότι δεν ξέρω να σε...μεταφέρω στα δικά μου, μπαίνω στου "Πύλαρος"

    για να τα λέμε που και που...

    Φιλιά
    και καλή δημιουργία, Φίλη του νου και της καρδιάς.

    Αύριο, πάλι χιόνι και πάγος... Κι εδώ, έχουμε ηλεκτρική που γίνεται πιο πλούσια με τις έτρα θερμάστρες που βάζουμε... άστα,
    Φιλιά και ...άγιος ο Θεός (!!!;;;;;)
    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Υιώτα..κανείς δεν μας κυνηγά. Μετά από 9 μέρες σου απαντώ κι εγώ εδώ :)))
      Καλή Χρονιά! Εύχομαι να είσαι πια καλά στην υγεία σου κι όλα να ήταν περαστικά!
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς :)))

      Διαγραφή