Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Ενημερωτικό σημείωμα


Ξέρω, παρατράβηξε η τακτική μου "κλειστά σχόλια"
και θα αναρωτιέσαι κι εσύ που το μάτι σου πήρε ότι 
με έπιασαν τα λουμπάγκα μου 
τι στο καλό γίνεται με μένα, αφού με ξέρεις και για άνεργη κοπελίτσα!.
Άνεργη είμαι, όχι άεργη 
και γενικότερα δεν μένω ποτέ "χωρίς απόδοση έργου",
γιατί αλλιώς θεωρώ χαμένη τη μέρα μου!
Αλλά προσωπικά πιστεύω πως όταν δεν δουλεύεις
έξω από το σπίτι μπορεί τελικά να κάνεις πολύ περισσότερα
και να κουράζεσαι πιο πολύ, ιδιαιτέρως αν δεν είσαι άνθρωπος
που εύκολα τεμπελιάζει και λιώνει στο διαδίκτυο.
(Για παράδειγμα όταν δούλευα τα καθημερινά μου 8ωρα περισσότερο 
μπλόκινγκ έκανα ..τι λέω; Ένιωθα πως ζούσα μέσα στο κουτί! )

Δόξα τω θεώ νέα είμαι ακόμα (εδώ γελάμε),
τα δυο μου χεράκια με βγάζουν ασπροπρόσωπη, (μέχρι τώρα)
βάρη κάποτε έκανα (και μου έχει μείνει η ιδέα ότι ακόμα αντέχω το ίδιο),
οπότε λόγω εποχής πήρα σβάρνα όλα τα σπίτια της οικογένειας...
....κι έστρωνα!
Μιλάμε για πολύ σήκωμα επίπλων και πολύ στρώσιμο! 

Ταυτόχρονα μου χαρίστηκε μια ραφιέρα, οπότε λέω
δεν ρίχνω κι ένα ακόμα ρετούς στο εργαστήρι μου;

προσεχώς ....

Τα Σάββατά μου δε, έγιναν ακόμα πιο δημιουργικά,
αφού στο εργαστήρι της δασκάλας μου 
υποδεχόμαστε το πρώτο παιδικό τμήμα ντεκουπάζ
κι όχι μόνο...


Όμως τώρα μαζεύτηκα!
Κι άπλωσα πάνω στο γραφειάκι μου την πραμάτειά μου
και πιάνω δουλειά.
Ως την Πέμπτη θέλω να έχω αποστείλει στα 3 κορίτσια μου,
που περιμένουν τα δώρα τους,
μετά βουρ να τελειώσω και κάτι χρωστούμενα 
και έπειτα αφιερώνομαι στις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου!

Ναι Αρτίστα μου, καλά βλέπεις.... ☺

Τέλος,
τρέχουν οι οικογενειακές μας ιστορίες κι εκεί θέλω να δώσω
το βάρος που τους πρέπει!

Διαβάστε σήμερα στο 
family stories
*Οικογενειακές ιστορίες* σαν παραμύθι....,
από την Αριάδνη , στο Only you

 μια διαφορετική συμμετοχή που την ανέσυρε ειδικά
για το δρώμενο η Μεμαρία μας
Οικογένεια Λεντιβουλαριίδες ή αλλιώς.."Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;"
στο mytripsonblog

& τέλος
Εμπόριο οικογενειακών ιστοριών...
από τη Μαρία Νικολάου, στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά



Δες τι έχεις χάσει ως τώρα...

1.Αλλόκοτα παιδιάΑλεξάνδρα στο a button on the moon
στο απάγκιο
3.Ο ατσίδας...,Τάσος Γ. Κάβουρας, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
Memaria, στο mytripsonblog 
6.Εμπόριο οικογενειακών ιστοριών...
από τη Μαρία Νικολάου, στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά


Σε φιλώ
@ριστέα