Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Αυτό τον χρόνο εγώ....

...θα ζεσταθώ,
θα στολιστώ,
θα ψυχαγωγηθώ,
θα είμαι τυχερό κοριτσάκι 👧,
και όλα καλά θα πάνε,
γιατί έχω φίλους που με αγαπάνε
και μου στείλανε λογής λογής δώρα αγάπης!

Ο πίνακας δίπλα στο τζάκι μου γεμίζει με καλούδια από μακριά
χρόνο με το χρόνο!

(μεταξύ μας: και να μην πάνε καλά
και να μην είμαι τυχερή,
και να υποφέρω και το '17 ... δεν τρέχει κάτι!
Έμαθα όλα να τα περιμένω, οπότε 
ό,τι και να είναι, πάλι θα τ' αντέξουμε!

Καθώς έχω ξεμείνει από χρόνο κι αντοχές
(το έχετε πάρει είδηση φαντάζομαι ε;)
και έχω ένα Συμπόσιο να φέρω σε πέρας ως αύριο το πρωί,
η αναλυτική παρουσίαση στο τι έλαβα 
θα γίνει την Πρωτοχρονιά και με αυτήν
θα καλωσορίσω το νέο έτος!

Ευχαριστώ από καρδιάς όλες τις αγαπημένες φίλες
για τις (απρόσμενες) χαρές που μου έδωσαν! 
Να πω εδώ ότι Άγιος Βασίλης μπορεί να αποσύρεται μετά τις γιορτές,
τα ξωτικά του ποτέ! ☺
Κι ο νοών νοείτω!

Τα λέμε αύριο στη λήξη του Συμποσίου!
Σας φιλώ
@ριστέα