Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Ενημερωτικό σημείωμα ✨ 🎇 ✨


Ωχου!
Είμαι σίγουρη!
Έμπλεξες και ξεχάστηκες!
Μήπως ξεστρώνεις και πλένεις χαλιά;
Μήπως έχεις διαβάσματα με το παιδί που δίνει εξετάσεις;

Εντάξει, σε καταλαβαίνω.
Δεν είναι και λίγες: 29 συμμετοχές έχεις να διαβάσεις.
Ούτε όταν έδινες Νεοελληνική Γραμματεία
(στα νιάτα μου έτσι λεγόταν το μάθημα, ντάξει;)
τόσο διάβασμα!
Αλλά από την άλλη: θα χάσεις το πιο ποιοτικό Συμπόσιο...έβα;
Κι όταν λέω το πιο ποιοτικό το εννοώ!
Μπες να κρίνεις και να θαυμάσεις! 

Καλέ, άκου που σου λέω: τελειώνει η προθεσμία!
Ως απόψε στις 8,00 μμ 
Προλαβαίνεις;
Αλλιώς μετά ποιος την ακούει την @ριστέα!
Δηλαδή τι;  Για σουρβάιβορ έχεις χρόνο; ☺

Καλέ κάντε δουλειά σας, αλίμονο!
Μετά μόνο μην λέτε πού ήσασταν, γιατί δεν το πήρατε είδηση,
γιατί δεν σκούντηξα....
και σούξου μούξου μανταλάκια!

ουφ! Τά'πα!
Πάω εγώ τώρα, γιατί έχω δουλειές με φούντες!☺
🎆🎇

1η ανάρτηση ► συμμετοχές 1-5 
2η ανάρτηση  ► συμμετοχές 6-17 
3η ανάρτηση  ►συμμετοχές 18-29 
(άνοιξε αν θες με δεξί κλικ και νέα καρτέλα, γιατί ο μπλόγκερ 
δεν μου κάνει τη χάρη να ανοίγουν οι σύνδεσμοι ξεχωριστά!)